Stran 1 od 1

Projekt: Renault Clio 1.8 16v

Objavljeno: Po jul 21, 2008 8:48 pm
Napisal/-a Pugi-206
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2193617

Nameravam vzeti tega cliota in ga obnoviti.

Na kaj naj pazim?kje so stvari ki so zapletene?mogoče kdo pozna avto?kako je z motorji?ali karoserija ful rjavi?

Vglavnem, potrebujem čimveč nasvetov, ki bi mi čimbolj pomagali(tudi negativni)


LP, Kosmač

Objavljeno: Po jul 21, 2008 8:51 pm
Napisal/-a abbe
avto kr ornk rjavi.ga ma kolega pa je po vseh obrobah ze gniu.

Objavljeno: Po jul 21, 2008 9:10 pm
Napisal/-a hribko
obrobe in pragovi zelo rjavijo

Objavljeno: Po jul 21, 2008 9:12 pm
Napisal/-a Žiiga
mal lahko pregledaš mojo temo v te izbi, imam točno tak projekt :) Avto, jah tale je vidt že kr prežrt. Jest osebno tega ne bi vzel. Za ta avto so značilna rjavenja spodaj po vratih na notranji strani, stik košara - šasija, sprednji plehnati nosilci odbijača, zadnja prtljažna vrata, zadaj pod odbijačem, zadnji loki...

Tale je videti kar precej načet. Avto sam po sebi če je tako rjav na zunaj lahko računaš na slabo ohranjeno školjko. In če se spraviš to popravlajt je potrebno avto generalno obnoviti. In po mojih izkušnjah ko delam vse sam ti lahko rečem samo eno. DON'T DO IT :lol:

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 9:37 pm
Napisal/-a SpeedyRS
Jau un iz linka je katastrofa!

Drgač motorji so ko od tanka, samo znajo ojnični ležaji zribat, če je avto biu slabo vzdrževan. Verjetno najboljši motor od Renaulta, samo je malo len do 3500rpm.
Dobro je tudi, ker se dobi ogromno delov. Vsepovsod so, tako da je kar okej avto za obnovit.

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 9:50 pm
Napisal/-a Žiiga
No motor pa tank... niti ne. Ta motor MORA imet zmeri dost olja, čim gre pod minimum je nevarnost za ojnične ležaje. Avto se lahko zvrti visoko, vendar je tu že problem mazanja, najbolje bi bilo predelati karter s kašnimi prekati, da bi dejansko neka količina olja bila zmeraj, zmeraj zmeraj na voljo.. :-P

Objavljeno: Ne jul 27, 2008 7:29 pm
Napisal/-a sporty
Ta kripa je stala v Britofu pri Kranju. Nato jo je mislim da za precej manj kot teh 800eu prodajal nek diler v blizini Sutne. Stalno ima neke 16v naprodaj tam pred kmetijo, vozi jih z italije, al pa kup kakega ugodno pri nas in proba naprej prodat... Jest dam glavo stran ce je za tega placal vec kot 400eu. In za tak denar ga tud pejd iskat, vec pac ni vreden...


Lp

Objavljeno: Ne jul 27, 2008 10:04 pm
Napisal/-a bigturbo
sporty je napisal/-a:Ta kripa je stala v Britofu pri Kranju. Nato jo je mislim da za precej manj kot teh 800eu prodajal nek diler v blizini Sutne. Stalno ima neke 16v naprodaj tam pred kmetijo, vozi jih z italije, al pa kup kakega ugodno pri nas in proba naprej prodat... Jest dam glavo stran ce je za tega placal vec kot 400eu. In za tak denar ga tud pejd iskat, vec pac ni vreden...


Lp








a ga neb kr zastonj šel iskat,takšni kupci grejo men ful...... :roll:

Objavljeno: Ne jul 27, 2008 11:14 pm
Napisal/-a Žiiga
ewo, moja kripa je od istga dilrja :) Vožena only in slovenija, prva registracija v Luciji :D No ja, men se je tipo zdel čist fajn... avto pa tut z tisto ceno kt sm ga dubu :) Glede tega cliaša sm pa že povedu svoje ;)

Objavljeno: To jul 29, 2008 7:05 pm
Napisal/-a sporty
bigturbo je napisal/-a:a ga neb kr zastonj šel iskat,takšni kupci grejo men ful...... :roll:


Men gres pa ti na ..... ker bi rad drek za zlato prodajal. 400eu je zate zastonj? 100k bivsjih SIT za pregnitega, hudo zanemarjenega clia? Ma sreco da je 16v...

Sicer pa brezveze razpravljat.

Lp