Stran 1 od 1
Kit za krpanje avto pnevmatik Slime
Objavljeno: Po avg 25, 2008 7:37 pm
Napisal/-a Manfred
Pozdravljeni !
Zanima me ali ima že kdo izkušnje s kitom za krpanje avto pnevmatik Slime:
http://www.mimovrste.com/artikel/342012 ... e#pictures
Predvsem me zanima ali je zadeva zanesljiva in ali jo je res možno sprati z vodo tako, da potem vulkanizer naredi pravo "inekcijo" in je guma normalno uporabna naprej.
Hvala za vaše odgovore in mnenja !
Manfred
Re: Kit za krpanje avto pnevmatik Slime
Objavljeno: To avg 26, 2008 6:32 am
Napisal/-a tristan01
Manfred je napisal/-a:Pozdravljeni !
Zanima me ali ima že kdo izkušnje s kitom za krpanje avto pnevmatik Slime:
http://www.mimovrste.com/artikel/342012 ... e#picturesPredvsem me zanima ali je zadeva zanesljiva in ali jo je res možno sprati z vodo tako, da potem vulkanizer naredi pravo "inekcijo" in je guma normalno uporabna naprej.
Hvala za vaše odgovore in mnenja !
Manfred
Manfred malce razmisli o vsej zadevi. Če je zadeva na vodni osnovi ni nujno topna v vodi, da bi jo lahko vulkanizer kar spral (poglej razne lake in barve ki so na vodni osnovi). V primeru da se tale snov resnično spere z vodo iz pnevmatike pa jaz svojih gum nebi krpal z njo. Zakaj? Preprosto zato, ker bo prvo daljše deževje opravilo to kar naj bi naredil vulkanizer (ber spralo polnilo iz luknje). Torej puščajoče kolo in mokro cestišče pomeni skoraj zanesljivo tragedijo.
Osebno še vedno prisegam na klasično rezervno kolo (vsaj EURO rezervo) ki vzame v prtljažniku kakšen centimeter več prostora, ob redni kontroli tlaka pa je zanesljiva rešitev ko povoziš kakšen žebelj ali vijak.
LP Tristan01
Objavljeno: To avg 26, 2008 6:44 am
Napisal/-a Manfred
Pozdravljen !
Hvala za odgovor. Tudi sam sem skeptičen do te zadeve iz enakih razlogov kot ti. Ker pa zadeva deluje zelo praktično še posebno na daljših potovanjih in ker proizvajalec navaja, da je vsebino mogoče izprati iz gume iščem druga mnenja in izkušnje uporabnikov.
LP
Objavljeno: To avg 26, 2008 8:48 am
Napisal/-a Drager
Zadevo se da sprat iz gume. Jaz sem to naredil z visokotlačnim čistilcem. Dokler je guma še zmontirana na platišču je ta tekočina v gumi še tekoča, zatrdi se samo na luknji. Ko pa odmontiraš gumo dol je treba čimprej sprat da ni potem preveč dela z odstranjevanjem. In tudi ni panike če nekaj tega ostane v gumi. Saj konec koncev ko se to posuši deluje kot guma. Toliko iz prve roke.
Še vedno pa je najbolje da se lepo namontira gor rezervo in se odpelje do najbljižjega vulkanizerja.
L.P.
Dräger
Objavljeno: To avg 26, 2008 10:33 am
Napisal/-a Dariooo
zivjo
tocno o tej zadevi ne vem kaj dosti, vem pa o podobnih zadevah, ker na fiat punto grande imas to (sploh ni rezervne gume, dvigala in kljuca) in 1x mi je pocla guma (kaka luknja je bila ne vem), ampak sem to sprobal in je neuporabno....ce ti avta ne dvignes in je guma cisto na tleh ko ti gumo pumpas ti gre zrak kr mimo med feltno in gumo, pa se ce gumo fanj presekas oz je malo vecja luknja se lahko s tem le pod nos obrises in klices avtovleko ali gres po dvigalo, kljuc...,vzemes feltno dol, neses vulkanizerju, gres nazaj in zmonitras nazaj.....ce pa imas rezervno gumo opravis to v pol krajsem casu....
skratka zakljucek...nikoli vec tega sranja
LP
Objavljeno: To avg 26, 2008 11:27 am
Napisal/-a Manfred
Kot kaže so izkušnje s tem ali podobnimi produkti bolj negativne kot ne in ni ravno dobra zamenjava za rezervno kolo.
Hvala
Objavljeno: To avg 26, 2008 12:16 pm
Napisal/-a tristan01
Manfred je napisal/-a:Kot kaže so izkušnje s tem ali podobnimi produkti bolj negativne kot ne in ni ravno dobra zamenjava za rezervno kolo.
Hvala
Te zadeve so uprabne za krpanje lukenj od risalnih žebljškov, za kaj večjega pa ne delujejo. Torej če povoziš en pošten kniping ali bog ne daj presekaš gumo na kosu pločevine na cesti pomaga samo še rezerva in obisk najbližjega vulkanizerja. Vse ostalo je bolj zaradi zakonodaje kot pa v resno pomoč. Zadnji mesec sem dnevno na relaciji CE-KP, ob cesti je neverjetno veliko vozil s praznimi gumami, zadnjič pa sem celo dohitel kamion s katerega je odpadalo staro železje, kos sem celo povozil na AC (strojan press) in v takih situacijah sem zelo hvalažen da je v mojem avtomobilu pravo rezervno kolo.
LP Tristan01
Objavljeno: Po nov 03, 2008 7:49 pm
Napisal/-a roberto-82
Objavljeno: Po nov 03, 2008 11:32 pm
Napisal/-a nebivedu
Objavljeno: Sr nov 12, 2008 12:46 pm
Napisal/-a Vikking
Ponavadi se polnila uporabljajo na gumah ki imajo zračnico.
Če je guma brez zračnice, potem se pa uporablja npr.: BUSHRANGER set kot ga je postal nebivedu.
Vsaj pri motorju je tako. Glede na to da so vulkanizerji tako pogosti v sloveniji kot gostilne, je bolje da zamenjaš z rezervo, popravi naj pa vulkanizer.
Rezervna guma stane toliko kot ti seti, poleg tega da ti mora v obeh primerih vulkanizer popravit gumo. Sama menjava gume pa vzame toliko časa kot popravilo s tem setom.
Vse skupaj je uporabno za motor, atv... kjer ni možnosti imeti rezervne gume.