Stran 1 od 1

KAKO USTAVITI ROŽLJANJE VENTILOV (na pomoč...)

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 10:47 am
Napisal/-a Boris B.
Imam Suzuki Vitaro 2.0 V6 letnik"97,s prevoženimi 200.000km.Problem nastopi ko je avto mrzel.Ob hladnem zagonu in do takrat ko se motor ne ogreje,se zelo sliši kako en ventil šklopota.Ko se motor ogreje (pa olje tudi) je pa vredu.Problem je ker se tako grdo sliši.Drugače je motor super,tudi mehanik je rekel,da naj se za to ne skrbim.Popravilo bi bilo zelo drago,ker ima avto 24 ventilov,pa še ne veš kateri je slab in bi jih moral zamenjati vse.To pa za tak avto nebi bilo računice,ker je že toliko star.Problem sem že probal rešiti s sintetičnim oljem pa ni nič drugače.....
Ali ima kdo kakšno idejo kaj narediti ? Za odgovore že vnaprej hvala.
Kaj pa kakšna teflonska zaščita???? :( :( :( :(

Re: KAKO USTAVITI ROŽLJANJE VENTILOV (na pomoč...)

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 10:51 am
Napisal/-a sašo5
Boris B. je napisal/-a:200.000km.Problem nastopi ko je avto mrzel.Ob hladnem zagonu in do takrat ko se motor ne ogreje,se zelo sliši kako en ventil šklopota.Ko se motor ogreje (pa olje tudi) je

...kako več, da je ventil? Prej bi rekel, da je "štepsl" (dročnik).........če daš redkeje olje, bo "nabijal" ko bo vroč......dodatkov osebno ne bi dajal not, bo treba razdret in lepo preverit, ne more pa bit ne vem kako drago......(lahko menjaš posamezno, le dobit je treba material)

P.S katero olje si pa natakal do sedaj? (verjetno ne 15-40) ti motorčki najlepše laufajo na "pol sintetiko" 10-40 Valvoline je prava izbira za Toyote(imaš tudi takega, ki je za motorje, ki imajo prevoženih več kot 100.000km)

P.S 1. mogoče bi se celo dalo "očisti" s kakim "ventil cleanerjem" mislim, da se tega dobi zadost na trgu....

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 12:30 pm
Napisal/-a Boris B.
Mehanik mi daje olje Castrol sport 10-60 sintetika.Ja možn da je odročnik.Saj mi je mehanik nekaj razlagal,pa sm že mav pozabil.Rekel je da naj ne skrbim,pravi pa da je to dokaj velik strošek za tako star avto....
hm....hmm.hmmm

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 1:21 pm
Napisal/-a nebivedu
Zanič olje in nenastavljeni ventili. Nastavi ventile in olje dajaj notri boljše od castrola. Recimo liqui molly MOS2. Najina vitara nima nobenih problemov v mrazu, kr že 2 leti točim vanjo samo to olje.

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 1:55 pm
Napisal/-a Boris B.
Katero Vitaro pa mata????

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 2:33 pm
Napisal/-a sašo5
nebivedu je napisal/-a:Zanič olje in nenastavljeni ventili. Nastavi ventile in olje dajaj notri boljše od castrola.


...zanič glih ni, vendar ni za ta avto.... ;) .....a ni hidraulično nastavljanje pri tem motorju?

P.S sicer pa "nori" Japanesi, me je kap zadela, ko sem prebral, da na novi Hondi Accord 2.0 bencinski motor, potrebno "štelanje" ventilov na vsakih 30.000 km.......saj ni problem, dekl dol, kolo v zrak, listke v roke.....aaaampak "bemu sveca" je ja leto 2009 in ne 1979.............zgleda, šparanje na vsakem koraku pri vseh znamkah.....

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 2:44 pm
Napisal/-a nebivedu
sašo5 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Zanič olje in nenastavljeni ventili. Nastavi ventile in olje dajaj notri boljše od castrola.


...zanič glih ni, vendar ni za ta avto.... ;) .....a ni hidraulično nastavljanje pri tem motorju?

P.S sicer pa "nori" Japanesi, me je kap zadela, ko sem prebral, da na novi Hondi Accord 2.0 bencinski motor, potrebno "štelanje" ventilov na vsakih 30.000 km.......saj ni problem, dekl dol, kolo v zrak, listke v roke.....aaaampak "bemu sveca" je ja leto 2009 in ne 1979.............zgleda, šparanje na vsakem koraku pri vseh znamkah.....


Castrol je vedno bolj zanič olje.

So hidravlično nastavljivi ventili, vendar vsake toliko časa se tok razštelajo, da jih je potrebno ponovno nastavit ročno, potem pa jih lahko hidravlika spet pravilno nastavlja.