Stran 1 od 2

menjava za močnejši akumolator

Objavljeno: Ne nov 23, 2008 8:10 pm
Napisal/-a mitja22
torej zanima me la mi lahko skuri napeljavo v avtu, če menjam sedajšnji aku. za močnejšega?

Objavljeno: Ne nov 23, 2008 8:12 pm
Napisal/-a Karletto
ne

Objavljeno: Ne nov 23, 2008 8:33 pm
Napisal/-a mitja22
ok hvala za odgovor

Objavljeno: Ne nov 23, 2008 8:41 pm
Napisal/-a schrek
če menjaš za aku večje napetosti , ti lahko skuri.
če pa menjaš za večjega po kapaciteti pa ni panike za elektroniko

Objavljeno: Ne nov 23, 2008 9:25 pm
Napisal/-a mitja22
schrek je napisal/-a:če menjaš za aku večje napetosti , ti lahko skuri.
če pa menjaš za večjega po kapaciteti pa ni panike za elektroniko


mislu sm ampere, to pol pomeni da mi lahko skuri! al sm zamenju pojme

Objavljeno: Ne nov 23, 2008 10:01 pm
Napisal/-a esem
Seveda pa ne pretiravaj. Prvič, ker morda za mnogo močnejšega ni dovolj prostora, drugič, ker bi v takem primeru morda potreboval tudi močnejši alternator.

Objavljeno: Ne nov 23, 2008 11:36 pm
Napisal/-a Primoz_86
Pa tudi razliki v ceni in teži nista zanemarljivi. Pretiravat vsekakor ni dobro, jaz se držim originalne vrednosti in ni nobenih težav, drugo je, če rabiš za avtoakustiko ali zmatranega dizla

Objavljeno: Po nov 24, 2008 8:19 am
Napisal/-a mitja22
avto je seat ibiza 1.0 l95. zdej je noter mislim da 35amp aku. rabil pa bi večjega zaradi akustike pa me je strah da bi mi ga prehitr požrlo!

Objavljeno: Po nov 24, 2008 7:42 pm
Napisal/-a erixon
Ni 35 A ampak 35 Ah (amper ure), ki pa oznaćujejo kapaciteto in ne toka. TAko da kar v nabavo. 55Ah ne bo nič preveč, samo pazi na mere, da ne bo večji oz. poglej koliko prostora imaš pod havbo.

Objavljeno: Po nov 24, 2008 7:53 pm
Napisal/-a Karletto
pa popazi kje imaš + kleme na stari bateriji. levo zgoraj/ desno gor ?? ker velikokrat so pol žice prekratke al pa rata lih za glih

Objavljeno: Po nov 24, 2008 8:26 pm
Napisal/-a mitja22
ok hvala vsem za nasvete! prostora po havbo je dost edin za kleme bom vidu, ampak mislim da so dost dolge! še enkrat hvala vsem

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 1:49 pm
Napisal/-a DizlGlista
Jaz imam fiat unota v katerga bi rad dau 1000W RMS-a, kar pi izračunih P=UxI (moč je tok krtat napetost), izrčunano pride približno 100A.
Uno ima pa 55A alternator in 55Ah akumulator. kar je očitno premalo.
ALi bi bilo dovolj da bi zamenjal z večjim akumulatorjem, ali moram menjati alternator in akumulator?

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 3:08 pm
Napisal/-a Volvo-s60
Menjati moraš tudi alternator saj ti bo v nasprotnem primeru skurlo alternator, ker ni delan za takšno polnenje.

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 3:35 pm
Napisal/-a DizlGlista
Volvo-s60 je napisal/-a:Menjati moraš tudi alternator saj ti bo v nasprotnem primeru skurlo alternator, ker ni delan za takšno polnenje.



Aha aha, a to paše katerikol alternator? Kako je pa potem z usmernikom, ki ga ima avto ugrajenega, se da predelat, ali ga enostavno zamenjaš.

V kakšnih izvedbah (glede na moč) se dobijo alternatorji?

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 3:37 pm
Napisal/-a davorz
Jst sm mel na polotu 1.0 45Ah akumulator, pa ko ga je blo treba zamenjat, sem hotel mal močnejšga pa že 50Ah ni šel not, kleme niso pasale.

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 8:27 pm
Napisal/-a DizlGlista
davorz je napisal/-a:Jst sm mel na polotu 1.0 45Ah akumulator, pa ko ga je blo treba zamenjat, sem hotel mal močnejšga pa že 50Ah ni šel not, kleme niso pasale.


kleme so najmanši problem, dobiš na avtoodpadu druge, ali pa če nimaš dveh levih rok narediš svoje. :lol:

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 9:36 pm
Napisal/-a Primoz_86
DizlGlista je napisal/-a:Jaz imam fiat unota v katerga bi rad dau 1000W RMS-a, kar pi izračunih P=UxI (moč je tok krtat napetost), izrčunano pride približno 100A.
Uno ima pa 55A alternator in 55Ah akumulator. kar je očitno premalo.
ALi bi bilo dovolj da bi zamenjal z večjim akumulatorjem, ali moram menjati alternator in akumulator?


Tisti RMS znajo bit vprašljivi, če gre za ojačevalce nižje klase. Jaz bi zaenkrat le zamenjal akumulator, napeljal novo debelejšo maso do šasije in do menjalnika, nov debelejši kabel od + kleme do alternatorja. Če/ko alternator crkne ali če ne fila dovolj pa montiraš močnejšega, npr od kakšnega dizla.

Objavljeno: Sr nov 26, 2008 9:49 pm
Napisal/-a abbe
na akumulatorju imas napisan tudi en podatek ki je v amperih (A) to je kratkosticni tok.tega mora bit cim vec pa se ne bo tok sesedal od obremenitev.
drgac pa 55ah aku zna bit dovolj za teh 1000w rms-ja...

Objavljeno: Če nov 27, 2008 1:19 pm
Napisal/-a DizlGlista
ok hvala!
Zdej sam skočn na najbližji avtoodpad, po stvari pa pišm kja se je nardil :lol: :lol: