Stran 1 od 1

podatki za vm-motor

Objavljeno: Po feb 23, 2009 8:56 pm
Napisal/-a LIPESEK
Servus,

ali ima kdo kakršnekoli podatke glede nastavitev bosch-pumpe in vbrizgovalnih šob pri omenjenem 2.5 TD motorju, konkretno pa gre za 115 konjsko verzijo motorja v fordu scorpio l.96.

Hvala!
Lp

Objavljeno: Po feb 23, 2009 9:31 pm
Napisal/-a abbe
a to misls kako postavt bosch pumpo v fazo al kaj?

Objavljeno: Po feb 23, 2009 10:32 pm
Napisal/-a esem
Nima Liskotov cherokee tudi enakega dizla?

Objavljeno: Po feb 23, 2009 11:24 pm
Napisal/-a Fan
POzdravljeni

Ima ja. V koliko želite servisni manual za vaš motor ga lahko dobite pri meni, vendar je prevelik za pošiljanje.

Lep pozdrav

Objavljeno: To feb 24, 2009 11:06 am
Napisal/-a LIPESEK
Mislim, da je motor scorpia enak cherokejevemu, le da ima prvi zobniški prenos, ne zobati jermen. V glavnem je problem, ker se pojavlja nek čuden zvok v motorju; najprej sem mislil, da so krive vbrizgovalne šobe, vsaj tako je "udarjalo" (klek klek klek...), a sn jih ven vzel in dal preverit. Delajo brezhibno, sedaj sumim da ni pravilno nastavljen vžig.
Torej bi rabil podatek, za koliko je zamakjen vbrizg pred zgornjo mrtvo točko. Bosch pumpa bi morala biti vredu, saj sn jo zamenjal z brezhibno, seveda po besedah prodajalca.

No, če ima kdo kakšen nasvet oz. podatek, se mu vnaprej zahvaljujem.
Lp

Objavljeno: To feb 24, 2009 4:23 pm
Napisal/-a čare
Kaj pa če nabija vakum pumpa??

Objavljeno: To feb 24, 2009 7:12 pm
Napisal/-a lisko
LIPESEK je napisal/-a:Mislim, da je motor scorpia enak cherokejevemu, le da ima prvi zobniški prenos, ne zobati jermen. V glavnem je problem, ker se pojavlja nek čuden zvok v motorju; najprej sem mislil, da so krive vbrizgovalne šobe, vsaj tako je "udarjalo" (klek klek klek...), a sn jih ven vzel in dal preverit. Delajo brezhibno, sedaj sumim da ni pravilno nastavljen vžig.
Torej bi rabil podatek, za koliko je zamakjen vbrizg pred zgornjo mrtvo točko. Bosch pumpa bi morala biti vredu, saj sn jo zamenjal z brezhibno, seveda po besedah prodajalca.

No, če ima kdo kakšen nasvet oz. podatek, se mu vnaprej zahvaljujem.
Lp

Tud čiro ima zobniški prenos.....tako da motor je popolnoma enak. Men se je pojavil enak zvok ampak ni bil prepogost.....občasno je nekaj "vdarlo" v motorju.....no zaj ga imam pa v prafaktorjih :D

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 12:22 pm
Napisal/-a LIPESEK
No če boš kaj pametnega odkril pri razstavljanju motorja, prosim, če kaj posreduješ informacije. Vsaj na našem štajerskem koncu se mi zdi, da noben mojster pač noče slišat o VM motorju; posledično nima pojma o njem.
Cao!

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 6:36 pm
Napisal/-a sebaveh
LIPESEK je napisal/-a:Vsaj na našem štajerskem koncu se mi zdi, da noben mojster pač noče slišat o VM motorju; posledično nima pojma o njem.


Če so ti modeli VM motorjev količkaj podobni tistim, ki se vgrajujejo v traktorje in delovne stroje (naprimer VM serija D700 in drugi), potem se bo pri marsikaterem serviserju že kaj našlo ;) .

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 7:51 pm
Napisal/-a lisko
LIPESEK je napisal/-a:No če boš kaj pametnega odkril pri razstavljanju motorja, prosim, če kaj posreduješ informacije. Vsaj na našem štajerskem koncu se mi zdi, da noben mojster pač noče slišat o VM motorju; posledično nima pojma o njem.
Cao!

Verjem , da sem dosti stvari že odkril.....Mam že tud kr nekaj orodja za njegova popravila (ključ za šobe specijalno narjen samo za ta model,Abciger za zobnik pumpe dol dobit.....) . Ugotovil , da ima neki žblj prenos na zobnikih (glavna gred žene vakum pumpo preko žblj prenosa le ta pa žene (spet preko žblj prenosa) odmično.....glavna gred proti odmični pa imata razmerje (2:1)
Slika
Original ima kovinska tesnila, ki jih je potrebno menjat ob popravilo česa (čeprav pravijo , da jih ni potrebno menjavat, če niso kakorkoli uničena a vendar se ob zategovanju le toliko deformira, da je drugič že riziko če bo držalo.....mogoč popravilo na hitro za prodajo.....ampak to ni ziher)
Ugotovil kako poceni obnovit (oz. jih sploh obnovit) vodilna kolesa mikro jermena, za manj kot pol cene novega.....
Ugotovil zakaj pokajo glave......(vsaj mislim ampak po kmečki logiki ni druge rešitve) Ampak tu se ne da kaj nardit (nekaj sicer imam v mislih ampak bi moral imet motor in na njem izvajat teste....
In še in še.....