Stran 1 od 1
Podaljšanje avtomobila
Objavljeno: Po jun 15, 2009 8:32 pm
Napisal/-a mićko
Primer: BMW 750iL l. 1987
Rad bi podaljšal BMW 750iL l. 1987, iz njegovih 5024 mm na 6024 mm.
Rad bi ga rezal med sprednjimi in zadnjimi vrati. Zanima me, kaj moram vedet pri taki zadevi. Kateri materiali bi bili najbolj primerni za podvozje in streho. Oziroma na splošno, če bi ima kdo izkušnje z daljšanjem medosne razdalje, naj lepo prosim napiše.
Hvala za vse odgovore.
Če koga še kaj zanima, pa naj kar napiše, pa bom odgovoril.
Lep pozdrav.
P.S.: Če sem falil temo, naj jo administracija prosim prestavi, kamor spada.

Objavljeno: Po jun 15, 2009 8:42 pm
Napisal/-a mihaing
Mislim, da je pločevina še najmanji problem pri že tako butastem početju. Si pomislil na kable (zavorne,...), osovino za zadnji pogon, izpiušni sistem, homolgacijo,....

Objavljeno: Po jun 15, 2009 8:49 pm
Napisal/-a urosr
mihaing je napisal/-a:Mislim, da je pločevina še najmanji problem pri že tako butastem početju. Si pomislil na kable (zavorne,...), osovino za zadnji pogon, izpiušni sistem, homolgacijo,....

glih pločevina je problem, vse ostalo bi še šlo, drgač pa kake kotne profile po pragu našvasat, pa po robovih strehe, sam za pleh po streh bo pa veselica da bo zgledal.
Objavljeno: Po jun 15, 2009 8:53 pm
Napisal/-a mićko
Sej pravim, če ima kdo izkušnje s tem naj kar napiše. Os bo problem podaljšat, ampak bi itak dal avto rihtat v nemčijo kakšnim priznanim mehanikom. Jih moram še poiskat.
Bom prilepil slike, ko bo avto končan. (Upam, da bo)
Vse se da, če imaš denar.
Objavljeno: Po jun 15, 2009 8:56 pm
Napisal/-a alanq4
Butasto početje ali ne, nekatere firme to delajo, zakaj potem ne bi nekdo sam.
Drugače pa je res kot pravi mihaing, podaljšati boš moral kardan, glede na dolžino najbrž še enkrat uležajiti, izpušni sistem bo rabil predelavo, ravno tako vsa el. napeljava, zavorne cevi, pletenice za ročno, cevi za bencin itd...
Samo karoserijo, pa boš najbolje ojačal na pragovih s kakimi pravokotnimi ali kvadratnimi profili, pa tudi v samo streho lahko daš ojačitev. Najbolje da potem to vse povežeš prek stebričkov in dobiš še dokaj dobro kletko pri primeru prevračanja.
Tlele maš neki napisan:
http://www.limo.net/conversion.html
Objavljeno: Po jun 15, 2009 8:57 pm
Napisal/-a tristan01
Hmmmm
Malce nevarno početje je tole. A ti bi rad naredil iz stare sedmica full strech limo ali kaj?
Bo potrebno precej predelav. Mislim da bi najlažje to naredil tako da dobiš dve karoseriji. Pri eni odrežeš tik pred zadnjo šipo. drugo pa takoj za B stebričkom in skupaj zavariš. Seveda ne pozabi na dodatne ojačitve, pa tudi malce bo treba podaljšati vrata, ali pa zapolniti vrzel med vrati. Potem pa kot so ti nekateri že svetovali. Podaljšat kardan, vso elektriko, zavore in še kup malenkosti, da ne omenjam da bo potrebno na novo izdelati vso notranjost od tapet, tepihov in drugih malenkosti. Preden se lotiš projekta premisli ali si ga sposoben speljati in čemu bo takšen avtomobil namenjen, saj je jasno da za cestno rabo ne boš dobil homologacije.
Lp Tristan01
Objavljeno: Po jun 15, 2009 10:56 pm
Napisal/-a Fan
mićko je napisal/-a:Sej pravim, če ima kdo izkušnje s tem naj kar napiše. Os bo problem podaljšat,
ampak bi itak dal avto rihtat v nemčijo kakšnim priznanim mehanikom. Jih moram še poiskat.
Bom prilepil slike, ko bo avto končan. (Upam, da bo)

Vse se da, če imaš denar.
Pozdravljeni
Hja......glede na to, da vam bodo predelali vozilo v tujini, predvidevam mojstri, ki se bavijo s predelavami, mi ni jasno zakaj potrebujete nasvete. Ali mislite v tujini mojstre učiti predelave? Najbrž ne!
No ja............ stopite do enega kleparja in vam bo pojasnil delovanje/ojačitve avtomobilske kletke, kar se pa tiče sprememba medosne razdalje - podre se aretmija vozila, pa se lahko oglasite pri meni in vam bom vse narisal, ter podal formule za izračun ( tako da bo vozilo na koncu še vozno ).
Lep pozdrav
Objavljeno: To jun 16, 2009 7:00 pm
Napisal/-a mićko
Torej mi zadevo odsvetujete. No, kakor koli že, bom razmislil. Če pa se mi posreči, da se avto predela, bom pa prilepil slike, da ga boste lahko vsaj tukaj videli, če že ne na cesti.
Lp
Objavljeno: To jun 16, 2009 9:06 pm
Napisal/-a ven0m
Kablovje je najmanjši problem, kabl zaštuklaš, veš kje si ga vrezal veš na kateri konec gre in tja zalotaš...
Zavorne cevi nove, kardan (se mi sanja nena kako to misliš izvest), ročna, cevi za gorivo. Po možnosti če ma pnevmatsko centralno zaklepanje, pridejo v poštev še te cevi. Na koncu se kr nabere. Če smem vprašat koliko si pripravljen v to vložit in koliko je vozilo trenutno vredno? In kaj boš imel od tega?
Naslednja težava bo, to ko je omenil Fan, kletke ojačat in skupaj zašvasat zadnji in prednji del avta en meter bol narazen ni problem. Težave sledijo pri vodljivosti vozila, kako se bo vozilo obnašalo pri tresljajih (večjih, manjših), zaviranju, pospeševanju.
Če bo tebi vozilo nabilo dol na sprednja in zadnja kolesa hkrati, se bo sila prenesla na tisto točko kjer je vozilo podaljšano.
Ko boš zaviral ti bo isto silo nabilo na to točko kjer je vozilo podaljašno. Težje kot je vozilo in večja kot bo hitrost večja bo ta sila. Torej da bo več zdržalo mora bit močnejša kletka = težji avto = še večja sila... and so on, razen če misliš zadevo rešit z kakšnimi modernejšimi materiali.
To je samo moja predstava, če sem kje zabluzil me prosim popravite.
Objavljeno: To jun 16, 2009 9:12 pm
Napisal/-a čare
vse boš naredil edin homologacije pri nas nikakor ne.
Objavljeno: Sr jun 17, 2009 4:52 pm
Napisal/-a sviz2000
homologacija ni noben problem, postopek je isti kot recimo pri gradnji kamperja la pa letala, če hočete. uni stric iz homologacij bo pač med izdelavo hodil na obisk in preverjal delo, če bo vse kot je treba , bojo na koncu tudi papirji
Objavljeno: Sr jun 17, 2009 5:45 pm
Napisal/-a mićko
Zadeva pride cca. 30000 € mi je ravno danes en pravil. Tako da to odpade. Če bom pa kaj drugega počel, bom pa napisal. Hvala vsem za poste.
Lp
Objavljeno: Sr jun 17, 2009 7:22 pm
Napisal/-a Daedalus
Kaj navdih si dobil pri Top Gearu? :P
Objavljeno: Če jun 18, 2009 5:08 pm
Napisal/-a mićko
Lahko bi se tako reklo, ja
