Stran 1 od 1
volvo 340
Objavljeno: To avg 11, 2009 6:41 pm
Napisal/-a 5ka
počas je prišel čas ko lohk začnem mal konkurerat liskotu in lisici :P
ker je mojga volvota spet malo načel zob časa bo potrebno spet malo zavihati rokave. za začetek odstraniti vso izolacijo pod katero se vidno nabirajo znaki rjavenja in povariti tistih par luknic ki so se pokazale, mal predihtat motor ker se na parih mestih začenja olje cedit in popravit rise od ključev in podobno ... bolje rečeno ga nanovo polakirat.
tkole nekak je zgledov preden sm iz njega spulu večino vsega kar se da iz avta snet
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... p?id=10961
tkole nekak pa zgleda po že kar nekaj porabljenih urah na njem, mal kasneje pa bom dodal še kake z skoraj dokonca podrtim avtom in pa tudi že kak rezultat dela
Objavljeno: To avg 11, 2009 9:24 pm
Napisal/-a lisko
Sicer dokaj slabe slikce a vidi se bistvo

Upam samo da nimaš tok rje kot midva
Bo pa verjetno hudo res, da boš projekt končal hudo prej kot midva.

Objavljeno: Če avg 13, 2009 6:12 pm
Napisal/-a 5ka
ja v planu tja nekje do novga leta. lukn res ni dost kar pa jih je pa niso večje kot kvadratni cm in bo popravilo hitro. bolj me skri koliko časa bom porabu da bom karoserijo dejansko očistil. rad bi odstranil vso izolacijo... ampak tako da nebi poškodoval pločevine ... kar pomeni topel zrak in počasi lupit.
vse skup bom danes zvečer podkrepil z kako sliko
l.p.
Objavljeno: Če avg 13, 2009 6:38 pm
Napisal/-a 5ka
delo počasi napreduje. prvi notranji blatnik je kar solidno ohranjen glede na to da sm ga pred par leti že nekaj varil. pokazale so se samo dve luknice ki nista večje od kvadratnega centimetra kar je kar vredu. to bom poflikov in vse skupaj zopet dobro zaščitil in bo zopet za par let. malo v eč dela bo na vezni steni kjer bo treba nadomestiti nekaj pločevine na vsaki strani .... na prehodu med vezno steno in notranjim blatnikom. drugače so še dve ne prav katastrofalne luknje na podu avta in po ena ob zadnih amortizerjih
Objavljeno: Če avg 13, 2009 6:49 pm
Napisal/-a 5ka
še malo rje

Objavljeno: Če avg 13, 2009 7:03 pm
Napisal/-a 5ka
še mal ....

Objavljeno: Če avg 13, 2009 8:16 pm
Napisal/-a 5ka
še mal
Objavljeno: Če avg 13, 2009 8:21 pm
Napisal/-a 5ka
če prlimam še kako sliko bom že mal težek

drgač bom zdej sprot probov mal gor dodajat

sam zaenkrat slikano sam iz mobilcom ker mi je igitalc crknu

pa ga zdej ko je mal krize nom kupvov
tist ki ve kaj je avto lohk tud iz mal slabše slike rzbere

se bom pa potrudu da bom delov čim lepše
l.p. samo
Objavljeno: Če avg 13, 2009 8:59 pm
Napisal/-a lisko
LEpo lepo ampak po slikcah sodeč imaš skoraj huje kot jaz

To bo še kar orenk dela in dober si če si upaš napovedat kdaj bo konec

Tole s toplotno pištolo je kar fora....problem se pojavi edino pri dvojnem plehu pri katerem uničiš notranjo zaščito, ki pa je ne moreš kvalitetno popravit ker ne prideš zraven.....jaz uporabljam samo špohel , drot piršno, drot pišno na bormašini in pa brusilko s šmirkl šajbo. Svetoval bi pa ti da vzameš motor ven (ne vem kako ima narjeno ampak v petki sem ga dobil ven v dveh urah).....poglej malo. ena llična generalka ( menjava teflonov, tesnil, obročkov ojničnih ležajev in pa sklopke) ne bi smela koštat celo premoženje boš pa vsekakor zadovoljen 380 tisoč le ni malo....Ko pa imaš motor zunaj pa imaš lep dostop do požarne stene, notranjih kolotekov,nosilcev....
Vsekakor pa pohvale
Objavljeno: So avg 15, 2009 9:58 am
Napisal/-a 5ka
jah tam kjer je pleh dvojni oz. tam kjer so razni nosilci uporabljam dve vrsi krtač za na brusilko. izolacijo pogrejm samo na mestih kjer so lepe dolge linije ali koti kjer ne pridem z krtačo zraven. to se vidi na vezni steni ki sm jo obdelov z brusilko.
kar se tiče motorja mi teče tolk lepo da mi ga je kar škoda odperat. sicer mam doma teflone, tesnilo glave, pumpe,karterja in še par manših tesnil po motorju tako da mi za generalno manjkajo sam obročki in ležaji. mam pa še en motor in nekako wm mislu da bi generalno naredu na rezervnem motorju oznabrav materjal zanjo in ko pride potreba bi ga sam sestavu in postavu not.
po tistem ko sm v dobrem mesecu povaril in pokitov roverja 114 ki mu je manjkal mal poda

provzaprov ga ni mel in pol pragov tud ne

si upam napovedat da bo avto še letos na cesti. pravzaprav bi biv zlo zadovoljen če bi do konca leta mev tud certifikat zanga. v planu mam da bo zamenjov moj drugi avto. predvsem ker je za mojga roverja 216 gti registracija kr ml prehuda za letošnje finančno stanje. sicer je lih tolk nujno zlo da avto vseen rabin za tistih 4-5k letno zato se bom mogu kr potrudt da bo ratal he he
l.p. samo
Objavljeno: So avg 15, 2009 9:31 pm
Napisal/-a 5ka
sicer se pogovarjam bolj sam z sabo :P :P ampak produkt današnega dopoldneva je kar soliden.
iz avta sm snev volansko letev, roke, stabilizator, predni most, motor in košaro (za tiste ki avta ne poznajo ima volvo serije 300 na motor pritrjeno samo košaro v kateri je sklopka menjalnik pa zadaj med kolesi... podobno kot pri starejših alfah )
za jutri zjutraj je v planu da snamem še menjalnik zadno premo in fedre .. in jasno tudi kardan (zanimiv podatek da je kardan pri tem avtu brez zglobov ..... posledično zarad tega ker je menjalnik fiksno pritrjen na podvozje.)
jah ni kej jutr bo raztavlen in z mal sreče bom tud že vso rjo sprasku z nega ... no ja tisto za kero vem
l.p. samo
Objavljeno: So avg 15, 2009 10:07 pm
Napisal/-a lisko
No vidiš da me poslušaš:) No fora je pr teb da delaš vsak dan.....jaz pa po malem pa še tist večinoma med vikendi, pa še takrat komaj kaj najdem čas. Je pa tudi res, da boš ti avto sestavil skupaj nazaj z enakimi deli.....pri meni....hm....bomo videli

Objavljeno: So avg 15, 2009 10:17 pm
Napisal/-a shaggx
ti kr lepi fotke in obveščaj o novostih... usaj smetja ni v emi
Objavljeno: Ne avg 16, 2009 6:31 am
Napisal/-a 5ka
jah res je jest delam večinoma vsak dan vsaj po urco dve.
ja avto bom večinoma sestavil nazaj iz istih delov .... no kar seveda ni dotrajalo

. dejansko bi ga rad obdržal čimbolj originalnega. za razne vratolomne vožnje mam itak GTIja in je to dovolj. tako da motor bo ostal kar ta in tud brez modifikacij. edino kar bo bo popolna sprememba ozvočenja v avtu in mogoče armatura v katero bo vgrajen monitor. če se mi bo dal bom naredil tud vratne panele ker nebi rad razrezal originalnih. avto ima namreč bordo rdečo notranjost ki je pri nas kar redkost.
v glavnem nobenih sprememb na vozilu .... no ja vsaj takih ki bi za trajno spremenile izgled vozila. armaturo al pa panele ni tolk težava zamenjat če maš na zalogi kose ki so originalni. jest se vsega skup niti nebi lotil če nebi imel še enga avta podrtga za rezervo.
l.p. samo
Objavljeno: Ne avg 16, 2009 10:34 am
Napisal/-a AudiBoy
Super, da ga rihtas! Tile volvi so vecni.
Glede ekrana bi jaz to misljenje takoj ovrgel... Bo zelo, ce ne se prevec izstopalo.
Veliko srece v naprej, te podpiram 100%.
Objavljeno: Ne avg 16, 2009 12:22 pm
Napisal/-a gaši
Tudi jaz te podpiram in vem da ti bo uspelo ga poruhtat do konca

..z veseljem spremljam temo

Objavljeno: Ne avg 16, 2009 2:32 pm
Napisal/-a 5ka
AudiBoy je napisal/-a:Super, da ga rihtas! Tile volvi so vecni.
Glede ekrana bi jaz to misljenje takoj ovrgel... Bo zelo, ce ne se prevec izstopalo.
Veliko srece v naprej, te podpiram 100%.
zdej mam radijo ki ima vgrajen 7cm velik ekran. sej ne da ne ampak na njem se stvari bol švoh vidjo. ne glede na to ali bi rad na njem gledav karkoli ali samo izbirav komade ki so spisani v nenormalno majhni pisavi. sicer je ustaljena praksa da mam v vseh avtih monitorje v vzglavnikih ker mam sam pod tem pogojem mir na zadnem sedežu

pr treh otrocih je skos burno in če si v avtu kako urco maš vsega dost
iztopal pa verjetno nebo preveč ker bom naredu tud vratne panele za prednja vrata in zadnjo polico kamor mislim vgradit zvočnike. polico sm naredu že za roverja in moram rečt da mi je kar ratala. v njej mam dve 12" inčne membrane in je kar čudo da mi ne vrže vn zadne šipe

tuki bom malo bolj konzervativen in bom vgradu na vidna mesta samo ovalce.
kar se pa tiče večnosti pa je res. ti avti so skor neuničlivi in z zelo malo truda se jih da vzdrževat. tega sm jest vozu zdej cca 4 leta in morm rečt da ga ne zamenjam za nič. veliko bolj mi ugaja vožnja z njim kot z vsem kar sm do sedaj vozil. res je da sm vozil večinoma avte med 5 in 15 let sam sm sedev tud v predzadnem modelu megana, novi astri in mi ni všeč. ta avto ma neko svojo karmo in predvsem fotele ki jih marsikateri nima niti v svoji dnevni sobi. to je tudi eden od razlogov zaradi katerega se je njemu v prid prevesila tehtnica med njim in roverjem 216 gti targa. z slednjim namreč ne morem do ljubljane (50 km ) brez da bi me vse bolel ko se zložim iz njega. avto je serijski cupe brez modifikacij podvozja. ma mal poštiman motor sam to ne vpliva na udobje
dones zutri sm potegnu z njega še vse kar sm mev v planu razen zadne preme ker se ne da brez da bi potrgu snet cevk za zavore in bo prema pač ostala gor. snev pa sm rezervar in zdej študiram če bi ga zamenjal za plastičnega ali bi pustil železnega. plastični je sicer od 340 D in ima malo debelejše cevke za dovod nafte do motorja kot pri mojem bencinskem modelu . enako je z montažo ... dizlov je montiran nad menjalnikom bencinarjev pod prtlažnikom. če bi se odločil za dizlov rezervoar bi verjetno izrezal pod prtlažnega prostora in ga spustil za cca 30 cm kolikor je visok rezervoar. pridobil bi neomejeno več prtlažnega prostora .... sploh glede na to da bo kasneje v prtlažniku parkiran woofer in 2 ojačevalnika. glede na to da bo poleg volva doma ostal samo rover 111 bom verjetno hodiv na dopust z volvom in temu primerno bo nekaj placa treba met.
jah pustmo zaenkrat stat najprej je treba avto sestavt nazaj pol pa bomo študiral kak vanga kej postavt brez da bi z tem popolnoma sesul lepoto in uporabnost tega avta.
l.p. samo
Objavljeno: Po avg 17, 2009 12:16 pm
Napisal/-a AudiBoy
5ka je napisal/-a:kar se pa tiče večnosti pa je res. ti avti so skor neuničlivi in z zelo malo truda se jih da vzdrževat. tega sm jest vozu zdej cca 4 leta in morm rečt da ga ne zamenjam za nič. veliko bolj mi ugaja vožnja z njim kot z vsem kar sm do sedaj vozil. res je da sm vozil večinoma avte med 5 in 15 let sam sm sedev tud v predzadnem modelu megana, novi astri in mi ni všeč. ta avto ma neko svojo karmo in predvsem fotele ki jih marsikateri nima niti v svoji dnevni sobi. to je tudi eden od razlogov zaradi katerega se je njemu v prid prevesila tehtnica med njim in roverjem 216 gti targa. z slednjim namreč ne morem do ljubljane (50 km ) brez da bi me vse bolel ko se zložim iz njega. avto je serijski cupe brez modifikacij podvozja. ma mal poštiman motor sam to ne vpliva na udobje
Enkrat volvo, zmeraj volvo.
Ob nakupu sem bil malce skepticen, kajti tole znamko sem poznal le po varnosti, udobje je pa itak na najvisjem moznem nivoju.
Svojega D5 ne zamenjam za nic na svetu, imel ga bom sigurno 10 let ali celo vec, ce bo delal, v kar pa ne dvomim.
Glede otrok pa... O, vem kako je.
Srecno.
Objavljeno: Ne avg 23, 2009 8:14 am
Napisal/-a 5ka
AudiBoy je napisal/-a:5ka je napisal/-a:kar se pa tiče večnosti pa je res. ti avti so skor neuničlivi in z zelo malo truda se jih da vzdrževat. tega sm jest vozu zdej cca 4 leta in morm rečt da ga ne zamenjam za nič. veliko bolj mi ugaja vožnja z njim kot z vsem kar sm do sedaj vozil. res je da sm vozil večinoma avte med 5 in 15 let sam sm sedev tud v predzadnem modelu megana, novi astri in mi ni všeč. ta avto ma neko svojo karmo in predvsem fotele ki jih marsikateri nima niti v svoji dnevni sobi. to je tudi eden od razlogov zaradi katerega se je njemu v prid prevesila tehtnica med njim in roverjem 216 gti targa. z slednjim namreč ne morem do ljubljane (50 km ) brez da bi me vse bolel ko se zložim iz njega. avto je serijski cupe brez modifikacij podvozja. ma mal poštiman motor sam to ne vpliva na udobje
Enkrat volvo, zmeraj volvo.
Ob nakupu sem bil malce skepticen, kajti tole znamko sem poznal le po varnosti, udobje je pa itak na najvisjem moznem nivoju.
Svojega D5 ne zamenjam za nic na svetu, imel ga bom sigurno 10 let ali celo vec, ce bo delal, v kar pa ne dvomim.
Glede otrok pa... O, vem kako je.
jp ko se vsedeš v enega iz palete vozil ki so jih naredl ugotoviš da se ne moreš več ločit od njih. res da mam jest raj starejše modele ki imajo še zadni pogon ampak tudi novejše serije imajo svojo karmo. do sedaj sm imev poleg tega še 480 in 440.
480ka me mika sam zarad svoje extravagantne oblike, odbija pa zarad problemov povezanih z vsem razn motorja. dobit kak kos za ta avto je pri nas ravno toliko teško kot dobit dele za letalonosilko

me pa draži da bi kupu kerga od malo novejših karavanov sam mam trenutno še par mescov krede za bajto pa zarad tega z nakupom mal odlašam. mogoče .... seveda če se stanje finančne krize mal pomiri ..... bom dejansko tam nekje v drugi polovici prihodnega leta začel razmišljat o nakupu enega. vzel bi neki z mal manšim dizlom recmo v40 al pa s40 tam nekje okol 2000 pa do 2002. več se mi ne daje za avto. res pa je da če bi vzel 2.5 D5 da je motor neprimerno bolj kvaliteten ker ni fordov ampak hišni produkt. mah do ke je še dost cajta za razmišlat
po par dnevih dopusta sm se včer spet zapodu v delavnco in začev brust oz. bolje rečeno praskat izolacijo iz podna. to bo kr proces ker gre zlo nerado stran. pred 25 leti so nan dal kar kvaliteten material in se še kar dobro drži pločevine. na parih mestih so se tud na podu pokazale manše rjave površine samo v večini primerov gre samo za površinsko rjo ki je nastala zaradi mehanske poškodbe izolacije. bodisi zaradi kakega kamna ali pa zaradi nepazlivosti pri vzdrževanju vozila... vsi vemo kako delajo z avti serviserji

. ševedno mislim da ne bo večjih težav okol pleha sam je pa vseeno malo več kot sm pričakvov. še vedno se za enkrat držim plana da bi avto sestavu do novga leta sam verjetno me bo mal nesl. če bi ga hotu met na cesti do konc leta to pomeni da bi mogu met vsaj na zuni končanga nekje v novembru. to pa zato ker rabim 2 slike za certifikat ki pa morjo it narjene ko je avto v enem kosu. no sej časa je še dovolj tko da mogoče pa rata. začev sm tud počasi naberat nove dele in pa ličarski materjal. sicer so doma do sedaj samo novi diski in pa večino temeljnih in izolativnih materjalov. sicer bo treba še kej dokupit sam mislim da 5kg epoksi temelne in 8 kg izolacije bo nekak dost. raj ne pretiravam z nakupom da nov pol ostaljal. jasno da ne pozabmo ferosana in nove krtačke za na brusilko, kante nitro razrečila in razmaščevalca, pa za enkrat 2 kg šprickita in 2 kg kita za na lopatico.
se oglasim bol zvečer z kako slikco
l.p. samo