Stran 1 od 2
Koliko olja v 1,9 TDI
Objavljeno: To avg 18, 2009 2:08 pm
Napisal/-a gregav
Najprej lepo pozdravljeni!
Sem nov na forumu in novi lastnik Passata 1,9 TDI, in me zanima, če mi lahko kdo pove, koliko olja gre v motor z menjavo filtra? Gre za novejši model Passata.
Hvala za odgovor!
Objavljeno: To avg 18, 2009 2:47 pm
Napisal/-a fare
Lepo pozdravljen,
tu si lahko pogledaš:
http://www.castrol.com/castrol/iframe.d ... Id=7044829
mislim pa da nikakor več kot 4,3L če imaš 1.9 TDI PD mašino z 77kw.
lp.
Objavljeno: To avg 18, 2009 3:29 pm
Napisal/-a gregav
Najlepša hvala za odgovor.
Nekateri (nelastniki) Passatov namreč trdijo,da gre samo 3,5l olja v motor
Objavljeno: To avg 18, 2009 4:28 pm
Napisal/-a fare
gregav je napisal/-a:Najlepša hvala za odgovor.
Nekateri (nelastniki) Passatov namreč trdijo,da gre samo 3,5l olja v motor

, ja če bi bil noter 1.4 TDi z tremi valji,

.
Objavljeno: To avg 18, 2009 10:33 pm
Napisal/-a skalaprava
gregav je napisal/-a:Najlepša hvala za odgovor.
Nekateri (nelastniki) Passatov namreč trdijo,da gre samo 3,5l olja v motor
No, jaz pa sem lastnik Passat-a 1.9 TDI PD (96kW) in mi še nikoli ni uspelo celo 4 litrsko kanto natočit v motor in pri tem NE preseči max oznake na merilni palici! Vedno zamenjam tudi oljni filter, ki potegne nekaj olja, pa kljub temu ne gre noter 4L olja, čeprav je podatek v servisni knjižici ravno 4L!
Če mi bo zdej kdo trobil da to ni ok in jadajada blabla

, naj mu takoj povem, da sem na tak način naredil že 300.000 km (prvi lastnik) in še nisem menjal na motorju nič (ne turbine, ne kak drug mehanski del), pa avto še vedno gladko potegne do 200-tke! Uporabljam pa izključno motorno olje Aral tronic 431 za VW TDI PD motorje.
Torej, če ne gre glih 4 litre olja v motor lepa figa, važno je samo kaj odčitavaš na merilni palici - samo to je merodajno!!!
Srečno vožnjo
Objavljeno: Sr avg 19, 2009 11:09 am
Napisal/-a gregav
skalaprava je napisal/-a:gregav je napisal/-a:Najlepša hvala za odgovor.
Nekateri (nelastniki) Passatov namreč trdijo,da gre samo 3,5l olja v motor
No, jaz pa sem lastnik Passat-a 1.9 TDI PD (96kW) in mi še nikoli ni uspelo celo 4 litrsko kanto natočit v motor in pri tem NE preseči max oznake na merilni palici! Vedno zamenjam tudi oljni filter, ki potegne nekaj olja, pa kljub temu ne gre noter 4L olja, čeprav je podatek v servisni knjižici ravno 4L!
Če mi bo zdej kdo trobil da to ni ok in jadajada blabla

, naj mu takoj povem, da sem na tak način naredil že 300.000 km (prvi lastnik) in še nisem menjal na motorju nič (ne turbine, ne kak drug mehanski del), pa avto še vedno gladko potegne do 200-tke! Uporabljam pa izključno motorno olje Aral tronic 431 za VW TDI PD motorje.
Torej, če ne gre glih 4 litre olja v motor lepa figa, važno je samo kaj odčitavaš na merilni palici - samo to je merodajno!!!
Srečno vožnjo
Jst sm pelu avto na prvi servis,ker sem ga komaj kupil,pa so mi nalili 4 l olja not,in je olja skoraj preko zgornjega roba šipke,tko da po podatkih na zgornjem linku (piši 4,3l) je res preveč.
Je pa res,da se nivo olja preverja pri ogretem motorju( vsaj tako trdijo mehaniki),ko je še del olja razmetanega po mašini,in ne, ko avto par ur stoji. Se pravi, če je do vrha šipke,ko je motor ogret, bo po parih urah kazalo preko šipke.
Naj me kdo popravi,če se motim.
Me pa še nekaj zanima. Ali je res v novem modelu Passata PD motor, ker na zgornjem linku namreč takšnega motorja s 77kW nisem zasledil.
Objavljeno: Pe avg 21, 2009 1:19 pm
Napisal/-a kloby
77kw je pd motor
Objavljeno: Pe avg 21, 2009 2:52 pm
Napisal/-a fare
kloby je napisal/-a:77kw je pd motor
Jaz imam takega pa mi gre not 4,3l olja. Ne samo po Castrolovem izračunu ampak v tehhnični knjižici imam tako navedeno. A niso vsi 1.9 tdi pda 77kw motorj enaki? lp.
Objavljeno: Pe avg 21, 2009 3:16 pm
Napisal/-a Strokovnjak
96kW ima 4 litre že čez maksimum, verjetno ker čisto vse staro olje ne izteče iz motorja ... V knjigici piše točno 4 litre olja.
Objavljeno: Pe avg 21, 2009 5:54 pm
Napisal/-a bugatti
Jz mislm da je tud dost odvisn kdaj menjas olje ce je hladn ga bo manj vn steklo kot pa vročga olja in se kdaj ga mers na koncu pred zagonom ali po njem ce si menjal filter olja.
Objavljeno: Pe avg 21, 2009 6:05 pm
Napisal/-a Slicker
bugatti je napisal/-a:Jz mislm da je tud dost odvisn kdaj menjas olje ce je hladn ga bo manj vn steklo kot pa vročga olja in se kdaj ga mers na koncu pred zagonom ali po njem ce si menjal filter olja.
pa kaj se res najde kaki pacient ki mu je predrago 7€ za filter dat in pa 2min cajta si vzet?
Objavljeno: Pe avg 21, 2009 6:08 pm
Napisal/-a abbe
Strokovnjak je napisal/-a:96kW ima 4 litre že čez maksimum, verjetno ker čisto vse staro olje ne izteče iz motorja ... V knjigici piše točno 4 litre olja.
men pise 4.3 z filtrom.mam pa golfa 96 kw.
pa se neki.ce pustis avto cez noc pa tko sem nalil notr skoraj 5 litrou olja...
Objavljeno: Pe avg 21, 2009 7:44 pm
Napisal/-a Strokovnjak
abbe je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:96kW ima 4 litre že čez maksimum, verjetno ker čisto vse staro olje ne izteče iz motorja ... V knjigici piše točno 4 litre olja.
men pise 4.3 z filtrom.mam pa golfa 96 kw.
pa se neki.ce pustis avto cez noc pa tko sem nalil notr skoraj 5 litrou olja...
Pri mojem passatu pa piše 4.0 l, motor pa je 96 kW AVF. Pa res ni šlo nikoli noter več kot 4 litre. Zdej pa razumi kaj so švabi izumljali ... nič jasno.
Objavljeno: Pe avg 21, 2009 10:47 pm
Napisal/-a abbe
Strokovnjak je napisal/-a:abbe je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:96kW ima 4 litre že čez maksimum, verjetno ker čisto vse staro olje ne izteče iz motorja ... V knjigici piše točno 4 litre olja.
men pise 4.3 z filtrom.mam pa golfa 96 kw.
pa se neki.ce pustis avto cez noc pa tko sem nalil notr skoraj 5 litrou olja...
Pri mojem passatu pa piše 4.0 l, motor pa je 96 kW AVF. Pa res ni šlo nikoli noter več kot 4 litre. Zdej pa razumi kaj so švabi izumljali ... nič jasno.
ma sj jh gre razumet.lahko da mas samo malo drgacen karter oblikovan ker mas vzdolzno postavljen motor in evo kle gre telih 3 dl...
Objavljeno: Pe avg 21, 2009 10:51 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
abbe je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:abbe je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:96kW ima 4 litre že čez maksimum, verjetno ker čisto vse staro olje ne izteče iz motorja ... V knjigici piše točno 4 litre olja.
men pise 4.3 z filtrom.mam pa golfa 96 kw.
pa se neki.ce pustis avto cez noc pa tko sem nalil notr skoraj 5 litrou olja...
Pri mojem passatu pa piše 4.0 l, motor pa je 96 kW AVF. Pa res ni šlo nikoli noter več kot 4 litre. Zdej pa razumi kaj so švabi izumljali ... nič jasno.
ma sj jh gre razumet.lahko da mas samo malo drgacen karter oblikovan ker mas vzdolzno postavljen motor in evo kle gre telih 3 dl...
Ali pa večji filter
Objavljeno: So avg 22, 2009 7:49 pm
Napisal/-a skalaprava
R 34 GT-R je napisal/-a:abbe je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:abbe je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:96kW ima 4 litre že čez maksimum, verjetno ker čisto vse staro olje ne izteče iz motorja ... V knjigici piše točno 4 litre olja.
men pise 4.3 z filtrom.mam pa golfa 96 kw.
pa se neki.ce pustis avto cez noc pa tko sem nalil notr skoraj 5 litrou olja...
Pri mojem passatu pa piše 4.0 l, motor pa je 96 kW AVF. Pa res ni šlo nikoli noter več kot 4 litre. Zdej pa razumi kaj so švabi izumljali ... nič jasno.
ma sj jh gre razumet.lahko da mas samo malo drgacen karter oblikovan ker mas vzdolzno postavljen motor in evo kle gre telih 3 dl...
Ali pa večji filter
Tale s petimi litri je pa mal huda

Lahko bi se malo pošalil, pa bi rekel:
Golf - majhen avto, dosti olja Passat - velik avto, malo olja :P Šala!
Tudi jaz sem imel v mislih AVF motor. Najbrž gre razlika res na račun karterja, ker oljni filtri po velikosti niso za 3 dcl zazlični (to je cela piksna za predstavo) in itak govorim o filterskem vložku, ki se menja - vsaj pri mojem motorju.
Lep pozdrav
Objavljeno: So avg 22, 2009 7:52 pm
Napisal/-a abbe
resno sem natankal noter 5 litrou olja.pa ga ni prevec.tisti ki vozite tdi-je pri naslednjem servisu odsraubajte sraub (32) ki drzi toplotni izmenjevalec,pa boste vidl kok olja se vn stece(min 0.5 litr).jst to redno delam.
Objavljeno: Ne avg 23, 2009 8:49 am
Napisal/-a sašo5
abbe je napisal/-a:resno sem natankal noter 5 litrou olja.pa ga ni prevec.tisti ki vozite tdi-je pri naslednjem servisu odsraubajte sraub (32) ki drzi toplotni izmenjevalec,pa
saj ga je obvezno treba odšraufat in to pri motorju, ki je ogret na delovno temp......in 5 litrov olja za poletni čas je glih prav....(pozimi kaka 2-3 dcl manj)
Objavljeno: Po avg 24, 2009 4:49 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
skalaprava je napisal/-a:R 34 GT-R je napisal/-a:abbe je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:abbe je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:96kW ima 4 litre že čez maksimum, verjetno ker čisto vse staro olje ne izteče iz motorja ... V knjigici piše točno 4 litre olja.
men pise 4.3 z filtrom.mam pa golfa 96 kw.
pa se neki.ce pustis avto cez noc pa tko sem nalil notr skoraj 5 litrou olja...
Pri mojem passatu pa piše 4.0 l, motor pa je 96 kW AVF. Pa res ni šlo nikoli noter več kot 4 litre. Zdej pa razumi kaj so švabi izumljali ... nič jasno.
ma sj jh gre razumet.lahko da mas samo malo drgacen karter oblikovan ker mas vzdolzno postavljen motor in evo kle gre telih 3 dl...
Ali pa večji filter
Tale s petimi litri je pa mal huda

Lahko bi se malo pošalil, pa bi rekel:
Golf - majhen avto, dosti olja Passat - velik avto, malo olja :P Šala!
Tudi jaz sem imel v mislih AVF motor. Najbrž gre razlika res na račun karterja, ker oljni filtri po velikosti niso za 3 dcl zazlični (to je cela piksna za predstavo) in itak govorim o filterskem vložku, ki se menja - vsaj pri mojem motorju.
Lep pozdrav
Za 1.8T obstajata 2 filtra, razlika v volumnu je pa 0,5L.
Objavljeno: So sep 19, 2009 9:43 pm
Napisal/-a gti85kw
pri meni golf 4 tdi 85kw ajm motor..3.5 litre olja kaze sipka malce pod max..zdaj mi je pa mehanik vlil ka vse notri..4 litre in mi kaze na sipki krepko cez max..+1 cm cez max..
kako je to mogoce..je kaj s sipko narobe..