Stran 1 od 3
Čistilo za EGR ventile
Objavljeno: So sep 05, 2009 9:19 pm
Napisal/-a samo mesarec
Ola
zanima me, če se dobi in kje čistilo in kakšno je za čiščemje EGR ventil, je spray ali kaj podobnega?
Hvala za info
Samo
Objavljeno: So sep 05, 2009 9:29 pm
Napisal/-a kofy
Jaz sem uporabljal "carb cleaner", ima ga Euroton g Lj.
Deluje 100%.
Objavljeno: So sep 05, 2009 9:30 pm
Napisal/-a Sigor
Tega odgovora bi bil tudi jaz vesel. Se že nekaj časa odločam,da bi očistil EGR ventil, ampak kolkor sem se pogovarjal, bi bilo najbolje kar mehansko, s kako ne pretrdo ščetko ...
Morda se pa motim.
Objavljeno: So sep 05, 2009 9:37 pm
Napisal/-a kofy
Ja, mogoče nisem bil dovolj natančen.
Najprej zadevo mehansko razdreš, našpricaš z carb cleanerjem in sestaviš nazaj.
Objavljeno: Ne sep 06, 2009 12:02 pm
Napisal/-a samo mesarec
hvala za info, kar se tiče blindiranja, mi ravno ne diši, kajti original je original in menim, da je bolje očistiti, kot pa izvajati modifikacijem če bi to nebil problem bi ga tovarna ne vgradila, vem, da je zaradi emisij. Imam namreč tehnični in reg. 12.9.09 in sem malo skeptičen glede izpuha, lahko bi pokazalo preveč emisij, morda pa ne. še enkrat hvala za info.
Objavljeno: Ne sep 06, 2009 12:39 pm
Napisal/-a Patrik_A3
in kako pogosto se bi naj tole čistilo?
Objavljeno: Ne sep 06, 2009 8:29 pm
Napisal/-a samo mesarec
Joj, ničesar ne trdim, napisal sem, da sem malo skeptičen, glede emisij, ker imam 12.9.09 tehnični in reg. zato sem to tudi napisal, morda imate drugi izkušnje s tem in gre brez problema skozi, če je tako potem ni razloga, da ga nebi blendiral.
IZKUŠNJE?
Objavljeno: Ne sep 06, 2009 9:10 pm
Napisal/-a pugi405
Objavljeno: Po sep 07, 2009 3:57 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Ventil za reciklažo izpušnih plinov oz. njihovo ponovno uporabo v delovnem taktu motorja sicer ne vpliva na regulacijo količine goriva in kot predvžiga motorja, ima pa zelo velik vpliv na regulacijo vrtljajev prostega teka in s tem posredno na delovanje vseh ostalih senzorjev. Če ne tesni dobro, potem so izmerjeni tlaki na sesalnem kolektorju vedno višji ( povečanje količine goriva ), sesana zmes je bogata, to pa pomeni pomanjkanje zraka, višje vrednosti CO in na koncu še zaganjanje motorja ali pa sploh nezmožnost motorja za delovanje v prostem teku pri večji okvari. Obstaja več vrst ventilov in motorčkov EGR, ki pa v osnovi vsi delujejo na enakem principu. Delovati začnejo šele, ko je motor segret na delovno temperaturo ( nad 80 stopinj C ) in ko se vrti vsaj nad 2000 vrt/min. To motorju zagotavlja, da vsi ostali senzorji delujejo nemoteno zaradi delnega ali celo popolnega odprtja EGR ventila.
Lep pozdrav
PS
Ali motor potrebuje EGR ventil ali ne so mišljenja deljena, vsakakor pa je to debata kjer se ne bomo nikoli vsi strinjali. Osebno sem prepričan, da EGR ventil proizvajalec motorjev ne vgrajuje zaradi tega, ker imajo preveč materiala.
Objavljeno: Po sep 07, 2009 4:47 pm
Napisal/-a marjan novak
Ne igrajte se z EGR ventili, ker je tam z namenom.
Po dolgem študiranju zadeve sem našel zelo strokoven in natančen odgovor na tematiko blindiranja na srbskem fiat forumu.
Tudi sam ga imam in mi ne pride na pamet, da bi spreminjal tovarniške nastavitve, ker dolgoročno pripelje do okvare motorja.
Objavljeno: Po sep 07, 2009 10:16 pm
Napisal/-a samo mesarec
lenivec
ne razumi narobe, toda tudi jaz sem prebral na nek iameriški strani(strokovna literatura), če imate zapacan ali zamašen EGR se pozna na moči in še nekaj napak se lahko pojavlja, zato priporočajo občasno čiščenje nikjer pa blindiranje. Nisem mehanik in o tem težko govorim z gotovostjo, je pa vsekakor nekaj na tem in vprašanje je zakaj deluje samo v prostem teku?, potem pa se zapre, kajti po moje je takrat dosti manj emisij, kot pa takrat, ko goniš avto.
Objavljeno: To sep 08, 2009 9:27 am
Napisal/-a Patrik_A3
ja na kolko prevoženih km pa se to mora spucat? tak približno

Objavljeno: To sep 08, 2009 9:40 am
Napisal/-a Energetik81
lenivec je napisal/-a:egr nima vpliva na co2, ki ga merijo na tehničnih, ker je funkcija EGR-a zmanševanje NOx pri prostem teku. to je pa tudi vse kaj egr dela dobrega.
Na tehničnih merijo CO in ne CO2.
In to, da zmanjšuje emisije NOx, ni dovolj dobra stvar?