Stran 1 od 1

Izdelava Air/fuel metra

Objavljeno: Pe okt 23, 2009 6:17 pm
Napisal/-a fičfirič
Zanima me če je že kdo naredil air/fuel meter ki je opisan tukaj: http://www.avtomobilizem.com/modules/articles/?art_id=69, oziroma tukaj: http://www.scirocco.org/tech/misc/afgauge/af.html ?

če na vhodu simuliram signal lambde deluje odlično, jutri pa ga poskusim še dejansko vgraditi.

Slika

Objavljeno: So okt 24, 2009 12:05 pm
Napisal/-a shusuglao
sem naredil in dela
je pa brez kondenzatorjev, pa bargraf sem dal, ker z ledicam pride prevelik

Objavljeno: So okt 24, 2009 3:11 pm
Napisal/-a lisko
Tega se moram pa tud sam lotit....me prav zanima kaj bo prišlo ven....na V-metru mi pokaže 440 mV...

Objavljeno: Ne okt 25, 2009 11:22 am
Napisal/-a fičfirič
ko sem kupoval niso meli bargrafa,tako da sem zaenkrat dal kar ledice. koliko ledic ti gori pri 0,45V ?

@lisko: saj 440mV je približno idealna mešanica...

Objavljeno: Ne okt 25, 2009 10:03 pm
Napisal/-a fičfirič
stestirano na dveh avtih pa si nekaj veliko nemoreš pomagat ker vrednost preveč skače skoraj neodvisno od gasa,obratov itd....Mislim da bi bilo dosti bolj točno če bi meril lambdo ki je za katalizatorjem. Naj še kdo sproba če ima kako bolj konstantno meritev

Objavljeno: Po okt 26, 2009 4:46 pm
Napisal/-a pocesnkII
sej je pravilno da skoz skace iz revne na bogato mesanico

Objavljeno: Po okt 26, 2009 11:01 pm
Napisal/-a fičfirič
prva (oziroma ponavadi edina) lambda vem da vrednost zelo skače, čeprav ne razumem čisto zakaj. druga ki pa je na nižje oziroma ponavadi takoj za katalizatorjem pa šekar konstantno meritev okoli 0,45. Kolikor razumem se z slednjo preverja stanje katalizatorja.

Objavljeno: To okt 27, 2009 9:29 am
Napisal/-a ule
Na vhod na katerem je priključena lambda, priključi vzporedno še kakšen kondenzator.

Objavljeno: To okt 27, 2009 11:54 am
Napisal/-a _BANDIT_
Kaj pa, če bi namesto ledic uporabil analogni voltmeter?
Vprašanje je tudi, če običajna lambda sploh pravilno kaže vrednosti, ki so daleč (nižje ali višje) od 14.7:1. Mislim, da je dovolj natančna samo v ozkem območju, kar je izven tega pa full laže. Ni sem ziher, zato sprašujem.

Objavljeno: To okt 27, 2009 11:59 am
Napisal/-a R 34 GT-R
Če rabi kdo, imam 1 AFR gauge viška, (nerabljen)...

Objavljeno: To okt 27, 2009 12:49 pm
Napisal/-a red_mamba
ule je napisal/-a:Na vhod na katerem je priključena lambda, priključi vzporedno še kakšen kondenzator.


da nebi res :D

sj more skakat razen če je wideband kar pa dvomim :roll:

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 12:53 am
Napisal/-a drmocar
Narrow band lambda kaže samo od 14,5 - 15:1 afr, pri polnem gasu je pa tako ali tako v open loop in je ecu ne uporablja. Tko je pr večini avtomobilov. Đabe afr števce delat/montirat na tako lambdo.

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 12:43 pm
Napisal/-a red_mamba
drmocar je napisal/-a:Narrow band lambda kaže samo od 14,5 - 15:1 afr, pri polnem gasu je pa tako ali tako v open loop in je ecu ne uporablja. Tko je pr večini avtomobilov. Đabe afr števce delat/montirat na tako lambdo.


kljub temu vidiš a vsaj približno lambda daluje, a pri closed loop šiba napetost gore/dole in pri open loop nabije na max :D
pa verjetno bi še videl če je lambda že bolj počasna in jo je treba menjat. neka osnovna kontrola je