Stran 1 od 1

barvanje avta

Objavljeno: So okt 24, 2009 2:53 pm
Napisal/-a ervin30
tukaj sem odprl eno temo o barvanju tako da če kdo ve in bi si hotel vzeti par minutk časa in napisat kako pobavati avto(naprimer da je avto slabše ohranjen,kaj vse je potrebno kako se dela,,,) se že v naprej zahvaljujem :D

Objavljeno: So okt 24, 2009 2:58 pm
Napisal/-a Falco_

Objavljeno: So okt 24, 2009 3:04 pm
Napisal/-a ervin30
no hvala zanima me še naprimer če kaj zašvasaš kak znak al kaj podobnega kaj morem potem naredi?prvo pobrusim vare potem pa z nečim preko še? al kr direkt z kitom preko gole pločevine? samo se bojim da bi potem rjavelo :roll:

Objavljeno: So okt 24, 2009 3:08 pm
Napisal/-a Patrik_A3
nisi ti hodo na strojno oz. še hodiš tja?

Objavljeno: So okt 24, 2009 3:09 pm
Napisal/-a jay
Patrik_A3 je napisal/-a:nisi ti hodo na strojno oz. še hodiš tja?

mogoče ga samo ata tja poslal :lol:

Objavljeno: So okt 24, 2009 3:22 pm
Napisal/-a ervin30
@patrik to še ne pomeni da obvladam kleparski program ;)

Objavljeno: So okt 24, 2009 6:17 pm
Napisal/-a GiGi1985
zbrusiš zvare
pokitaš z alu kitom (siv z metal delci) ali naneseš temeljno barvo in pokitaš z navadnim kitom. ko je suho zbrusiš z 220
šprickit, ko je suho spet obrusiš (granulacija 400 ali 500 podvisno od barve)
zaščitiš s papirjem ostalo karoserijo pa barvaj.

lp

Objavljeno: So okt 24, 2009 9:33 pm
Napisal/-a dejcc
Ka rabiš vedno avtogeno za švasat al gre z elektro?

Pa nič ni narobe z avtom če švasaš, al je bolje akumulator odklopit ali kaj podobnega, ali kar maso gor pa švasamo :D

Objavljeno: So okt 24, 2009 9:36 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
ervin30 je napisal/-a:@patrik to še ne pomeni da obvladam kleparski program ;)


:rofl :rofl :rofl ja tega predmeta še pa res ni na FS

Objavljeno: So okt 24, 2009 9:36 pm
Napisal/-a Mgajvr
do zdaj sem še vedno švasal z CO2 pa nikol ni blo nč narobe

Objavljeno: So okt 24, 2009 9:45 pm
Napisal/-a dejcc
Mgajvr je napisal/-a:do zdaj sem še vedno švasal z CO2 pa nikol ni blo nč narobe


Sprašujem če elektro tud vela al <b>moraš</b> imeti co2.

Objavljeno: So okt 24, 2009 9:45 pm
Napisal/-a čare
za barvanje mora bit kompresor naštelan med 3-4 bare pa filter mora bit nekje pred pištolo da ti ne šprica olja,ker potem boš cel avto z razredčilom pral in še enkrat štrihal.

Objavljeno: So okt 24, 2009 9:50 pm
Napisal/-a lisko
dejcc je napisal/-a:
Mgajvr je napisal/-a:do zdaj sem še vedno švasal z CO2 pa nikol ni blo nč narobe


Sprašujem če elektro tud vela al <b>moraš</b> imeti co2.


Mora se samo umret.....co2 manj pregreje pleh in nimaš drastičih problemov pri tankih plehih....lahk variš tud navadno ampak pleh dost bolj pregreješ ( večja verjetnost rjavenja) in pa pri tankih plehih si oplel , ker enostavno pleh zgori....

Aku pa se VEDNO odklopi saj v nasprotnem primeru skuri regler....če imaš pa "srečo" pa še dosti kaj več.

Objavljeno: So okt 24, 2009 9:52 pm
Napisal/-a dejcc
Torej samo akumulator odklopim pa še lahko švasam po avtu.

Ko so mi varili izpuh mi ga nikol niso :roll:

Objavljeno: So okt 24, 2009 9:55 pm
Napisal/-a lisko
dejcc je napisal/-a:Torej samo akumulator odklopim pa še lahko švasam po avtu.

Ko so mi varili izpuh mi ga nikol niso :roll:


NE crkne vedno.....jaz po traktorjih in priključkih varim veselo brez da bi karkol odklopu....ko pa sem pred parimi leti samo piknil prednji blatnik pa alternator ni več dal kaj od sebe....Zelo važna pa je masa pri varjenju....masa mora bit na delu kjer je res dobro prevodno in ne na kakem rjavem delu , da ko variš klešče mase bolj švasajo kot elektroda...