Stran 1 od 1
Izdelava KitCara
Objavljeno: To nov 03, 2009 8:06 pm
Napisal/-a mitjagrega
LP, sicer nevem če bom pisal pod pravo temo... No v glavnem pred par dnevi sem začel izdelovati svoj kitcar, ki je podoben westfieldu ali caterhamu. Ogrodje je že skoraj sestavljeno, kmalu bo se ogrodju pridružila mašina od kawasakija zx6r al zx9r ali suzukija gsxr 750 bom vido... mam nagledano za začetek mašino od kawe zzr600. Vendar pri izdelovanju se pojavijo mračne misli kako bi jaz to vozilo homologiral oz registriral... iz iskanja po internetu sem zasledil da v SLO tega ni mogoče... Na RTI so mi svetovali da bi homologiral vozilo v Nemčiji in ga pripeljal v SLO pa ga tukaj registriral. Vendar nisem povsem prepričan glede tega ali se splača ali ne.... prosim za vse možne nasvete... bi bil zelo vesel
P.S.: Vozilo bi ob koncu zgledalo nekaj takega kot je razvidno iz spodnjega linka
http://www.gunnarsgarage.se/Bilder/Till ... m_007o.jpg
Objavljeno: To nov 03, 2009 9:18 pm
Napisal/-a monster_d
Glede homologacije je bolj težko pri nas ja, skoda ki se nisi prej pozanimal, da gre tolko dela v nič. Prodat pa ga tudi pol nekak nemoreš, razn če ga imaš samo za kako dirkališče.
Objavljeno: To nov 03, 2009 11:40 pm
Napisal/-a lisko
monster_d je napisal/-a:Glede homologacije je bolj težko pri nas ja, skoda ki se nisi prej pozanimal, da gre tolko dela v nič. Prodat pa ga tudi pol nekak nemoreš, razn če ga imaš samo za kako dirkališče.
Pri nas zelo težko....sem se tudi sam pozanimal (sicer bi v mojem primeru original avto predelal) . Ampak mi je že kr direkt povedla da ne bo mogoče....
Objavljeno: Sr nov 04, 2009 2:01 pm
Napisal/-a erixon
Kako je pa potem Mihelič skozi spravil svoj avto? Mislim na tistega z Harleyevim motorjem. Verjetno nekaj vez in kar precej denarja.
Objavljeno: Sr nov 04, 2009 6:07 pm
Napisal/-a lisko
lenivec je napisal/-a:predvsem živcev in časa
Dobesedno tako so men rekli na LPP in RTI. Pri predelavi vozila ni problem, če je proizvajalec vozila že odobril ali celo nardil tak avto.....recimo v mojem primeru z R5 iz 1.6D v 1.7B ...problem nastopi če bi hotel v mojo stlačit 1.4T motor ker original R5 GTT ni bil 5 vraten moj pa je.....
Tako so mi povedali na RTI.
Objavljeno: Sr nov 04, 2009 6:19 pm
Napisal/-a droš
kak pa pol trajke homologirajo in registrirajo...
Objavljeno: Sr nov 04, 2009 6:23 pm
Napisal/-a MacTron
Objavljeno: Sr nov 04, 2009 9:38 pm
Napisal/-a naliM
lisko je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:predvsem živcev in časa
Dobesedno tako so men rekli na LPP in RTI. Pri predelavi vozila ni problem, če je proizvajalec vozila že odobril ali celo nardil tak avto.....recimo v mojem primeru z R5 iz 1.6D v 1.7B ...problem nastopi če bi hotel v mojo stlačit 1.4T motor ker original R5 GTT ni bil 5 vraten moj pa je.....
Tako so mi povedali na RTI.
No, tudi takšne zadeve gredo skozi, drugače jaz ne bi imel homologiranega mojega Twingota z motorjem 1.4 turbo iz R5 GTT, kateri nikoli ni bil vgrajevan v ta tip avta.
Ja pa bilo kar dosti papirologije (ranga ene manjše diplome), saj je bilo zaradi občutno večje moči treba narediti in emeljito opisati predelavo kot celoto, katera je zajemala vse, od zavor, podvozja, gum s platišči, do motorja in konec koncev tudi konusnega zračnega filtra.
LP,
Milan
Objavljeno: Sr nov 04, 2009 11:20 pm
Napisal/-a lisko
naliM je napisal/-a:lisko je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:predvsem živcev in časa
Dobesedno tako so men rekli na LPP in RTI. Pri predelavi vozila ni problem, če je proizvajalec vozila že odobril ali celo nardil tak avto.....recimo v mojem primeru z R5 iz 1.6D v 1.7B ...problem nastopi če bi hotel v mojo stlačit 1.4T motor ker original R5 GTT ni bil 5 vraten moj pa je.....
Tako so mi povedali na RTI.
No, tudi takšne zadeve gredo skozi, drugače jaz ne bi imel homologiranega mojega Twingota z motorjem 1.4 turbo iz R5 GTT, kateri nikoli ni bil vgrajevan v ta tip avta.
Ja pa bilo kar dosti papirologije (ranga ene manjše diplome), saj je bilo zaradi občutno večje moči treba narediti in emeljito opisati predelavo kot celoto, katera je zajemala vse, od zavor, podvozja, gum s platišči, do motorja in konec koncev tudi konusnega zračnega filtra.

LP,
Milan
ja sej nisem rekel da ne gre ampak da nastopi problem

Objavljeno: Če nov 05, 2009 8:42 am
Napisal/-a šinki
Mogoče bi lahko kontaktiral revijo EVO magazin
http://www.evo-magazin.si/ kjer so avtomobil g. Miheliča tudi testirali. V reviji imajo posebno rubriko za vprašanja bralcev in tam se lahko pozanimaš akko je Miheliču ta avtomobil uspelo homologirati.
Še mail:
urednistvo@evo-magazin.si
LP
Objavljeno: Če nov 05, 2009 11:46 am
Napisal/-a lancia hf
Kolega je dobil original obrobe pragove ....itd za izdelavo citcar-ja iz VW tovarve. (Za golf 1, neka stara založena zaloga) In ker ni imel papirjev za vse to, ni moral narediti homoligacije