Stran 1 od 1
menjava motorja, barvanje šasije,homologacija..
Objavljeno: Sr mar 31, 2010 3:44 pm
Napisal/-a kliker86
Pozdravljeni.
Imam možnost nakupa golf II. Dokaj zdrava šasija ima udrtinice nekaj risov malo zarjavela ampak vse v mejah normale

(verjetno bi prebarval cel avto). Ampak imam problem: iskal sem 1.6D motor ta pa ima 1.3B. Razmišljal sem o menjavi motorja. Aja naj še povem da avto se bo uporabljal za prevoz v službo in domov približno 120km vsak dan skor in pa za hitre opravke itd.
Zanima me sledeče:
1) Večinoma starejši letniki D motorjev ima 4 stopenjski menjalnik, kako je potem če ima ta 5 stopenjski menjalnik (B motor) so kakšne težave, je treba kaj predelati ali kupiti oz kako je to - prosil bi za razlago (pametno razlago)
2) Ali paše vijak na vijak (nosilci) motorja in menjalnika - če ne bi prosil za razlago oz kako se to naredi - nebi se sam spuščal v to ampak me predvsem zanima strošek.
3) Kaj drugega je še potrebno narediti (homologacijo itd.).. kako to poteka pri zamenjavi motorja kako pri barvanju avtomobila (npr.druga barva).
4) Kolk približno bi me stalo barvanje celotnega avta (moj materijal) in pa avto bi pripravil do faze nanašanja kit šprica (popravilo udrtin, kitanje, brušenje itd.).. zanima me samo: zaščita podvozja, nanos kit šprica in nanos barve. Kot sem že omenil material preskrbim sam. Kdo bi mi lahko to naredil in za koliko €?!
5) Kako je pri generalki D motorja, kaj vse je potrebno zamenjati oz kaj vse je potrebno narediti da bo motor delu "kot urca"

Se pravi kaj vse je potrebno za obnovo D motorja in kdo bi mi to lahko naredil in seveda koliko € je potrebno
Pa dej prosm zadržte se brezveznih komentarjev
Hvala za odgovore..
LP kliker
Objavljeno: Sr mar 31, 2010 3:53 pm
Napisal/-a marko01
Porabil boš ogromno živcev in časa za brezveze. Cena ličara da ti ga pihne pa je od 200 do 300 €. Samo tega doben ličar ne dela rad da mu nekdo drug pripravi ker je potem ponavadi izdelek katastrofa. Če boš že sam vse naredo pa se ga pihni sam.
Objavljeno: Sr mar 31, 2010 3:59 pm
Napisal/-a kliker86
nimam potrebnega prostora ter znanja
LP kliker
Re: menjava motorja, barvanje šasije,homologacija..
Objavljeno: Sr mar 31, 2010 4:25 pm
Napisal/-a Mad
kliker86 je napisal/-a:Pozdravljeni.
Zanima me sledeče:
1) Večinoma starejši letniki D motorjev ima 4 stopenjski menjalnik, kako je potem če ima ta 5 stopenjski menjalnik (B motor) so kakšne težave, je treba kaj predelati ali kupiti oz kako je to - prosil bi za razlago (pametno razlago)

2) Ali paše vijak na vijak (nosilci) motorja in menjalnika - če ne bi prosil za razlago oz kako se to naredi - nebi se sam spuščal v to ampak me predvsem zanima strošek.
LP kliker
... če bi dal od dizla menjalnik na bencinca bi še nekako delalo in bi imel posledično na 4000 vrtljajih že take hitrosti, ki jih motor zaradi manjšega navora in moči komaj dosega - to pa pomeni da bi imel doolge prestave in slab pospešek torej neuporabna a omejeno delujoča zadeva ... če pa daš od diesla motor na menjalnik od bencinca - bi v peti prestavi na max plinu avto dosegel kvečjemu 120 km/h ... torej - neuporabna zadeva ... iz menjalnika od bencinca in diesla so prestave nekje isto dolge razlike običajno naredi diferencijal torej ti iz dveh menjalnikov sestaviš nekaj kar bo delovalo - vprašati pa se je - če je smiselno početi nekaj kar dejansko stane več kakor sam menjalnik za dizla !
Nosilce motorja za swap pobereš na vsakem odpadu - če niso enaki pač ko nabavljaš motor pobereš še nosilce ... verjetno ti bo rabil tudi drugi rezervoar, pumpa za diesel ter inštalacija okrog motorja / avtomati za grelne svečke, ključavnica ... Na tvojem mestu bi se raje odločil kupiti še en cel avtomobil v slabšem stanju ali karamboliran ter prešravfati vse iz ene školjke na drugo ! Pa še - diesel je bil boljši v trojki kakor v dvojki naredi en konkreten swap in vrži notri 1.9 TDi ... LP M.
Objavljeno: Sr mar 31, 2010 6:25 pm
Napisal/-a GiGi1985
ma ka ti je, definitivno se ne splača, boljše da kupiš nekaj takšnega:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3587903&show=1 ga sam porihtaš zadaj
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3653344&show=1
ali trojko:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3512262&show=1 ne sprašuj bedarij
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3656090&show=1
en dober ličar z lakirno komoro ti bo računal najmanj 300 eur, upam da D motor imaš na voljo, ker če ga misliš kupit ne bo poceni, pa demontaža/montaža motorja, menjava nosilcev, ....kdo ti bo to delal? upam, da sam drugače katastrofa.....
kakorkoli obrneš, še vedno je to 20 let star avto, vloženega veliko preveč denarja in truda za tako stvar. kakor želiš, srečno
Objavljeno: Sr mar 31, 2010 6:40 pm
Napisal/-a Volvo power
predelal sem že kar nekaj takih golfov, sploh najboljša varianta je iz 1.3 b na 1.6 dizla je najmanj dela in komplikacij, trenutno si še vedno lastim enega, katerega vozim že 7 let od predelave, če te zanima podrobno me kontaktiraj na Pm, generalka tudi ni problem, cena pa je odvisna od tega, kaj je potrebno vse zamenjat oz. obnovit
Objavljeno: Če apr 01, 2010 11:56 am
Napisal/-a tristan01
Tole bo pa zabaven projekt. Koliko je smiselno lakirat karoserijo se boš odločil sam. Menjava motorja pa ni noben bav bav. Itaq se vse sestavlja kot lego kocke. Najbolje, je da dobiš kak motor z nosilci vred. Paše v karoserijo brez predelav. Drugače pa bo morda potrebna kakšna manjša predelava nosilcev - nič tragičnega. Hvala bogu ti motorji so še old school in ne rabiš nobene elektronike zamenjat. Temperatura motorja, oljni tlak in vse se samo označi na starem motorju in priklopi na novega. Menjalnik je bolje da vzameš od dizla. Ker se bencinski motorji zavrtijo precej bolj kot dizelski bi imel tvoj "novi" dizel s starim menjalnikom lahko zelo dobre pospeške, vendar zelo nizko končno hitrost, kar je smrt za te motorje. Ko menjuješ menjalnik si priskrbi še zaganjač od 1.6D saj z bencinarjevim ne bo zavrtel motorja (drugačen reduktor v zaganjaču). Pri sestavljanju pa pazi še na premer sklopke (če že vse razdiraš je pametno kar zamenjati), saj ima 1.6D motor 10mm večjo. Z bencinarjevo se zna zgoditi da ti bo na lameli polomilo peresa. Če imaš možnost pa predlagam da nabaviš 5 brzinski menjalnik od d ali GTD, bo vožnja precej bolj udobna.
LP Tristan01
Objavljeno: Če apr 01, 2010 2:19 pm
Napisal/-a ColdMan87
marko01 je napisal/-a:Porabil boš ogromno živcev in časa za brezveze. Cena ličara da ti ga pihne pa je od 200 do 300 €. Samo tega doben ličar ne dela rad da mu nekdo drug pripravi ker je potem ponavadi izdelek katastrofa. Če boš že sam vse naredo pa se ga pihni sam.
200-300€...povej keri ličar pihne celi avto za 200€ mu ga takoj peljem tja?
Objavljeno: Če apr 01, 2010 4:09 pm
Napisal/-a GiGi1985
ColdMan87 je napisal/-a:
200-300€...povej keri ličar pihne celi avto za 200€ mu ga takoj peljem tja?
samo delo, brez materiala

Objavljeno: Če apr 01, 2010 7:15 pm
Napisal/-a Matjazy
Kupi direkt dizla. Še bolje kakšnega audija 80 z enakim motorjem, imajo vsi 5 prestav in nekaj daljši menjalnik, cena je pa tako ista.
Sicer sem pa jst z audijem s podobnim motorjem naredil 100k km (na vsaj 320k km podlage), vsak dan po 200km. Motor je neverjeten - brez težav je zmogel vsakodnevno zlorabo po avtocesti, praktično na maksimalnih obratih, ob tem ni povzročal nikakršnih težav, porabil minimalno koločino nafte (ali pa katerekoli druge brozge, ki vsaj malo diši po nafti).
Objavljeno: Če apr 01, 2010 7:55 pm
Napisal/-a dejcc
300€ samo za barvanje celega avta ?
Objavljeno: Če apr 01, 2010 8:08 pm
Napisal/-a GiGi1985
dejcc je napisal/-a:300€ samo za barvanje celega avta ?
kaj ni jasno?
Objavljeno: Če apr 01, 2010 8:12 pm
Napisal/-a dejcc
aja sem zdaj opazo berz materiala.
Objavljeno: Če apr 01, 2010 8:31 pm
Napisal/-a ColdMan87
pa še to je malo...ker kljub temu da če greš v komoro dobiš smetke, tak da moreš še potem avto brusit in polirat...300€ je mala cifra ko govorimo o lakiranju avteja
Objavljeno: Če apr 01, 2010 9:27 pm
Napisal/-a exide
Jaz sem dal za barvanje mojega avta 400€, ampak se ni barval cel (vrata in streha se niso). To je bila cena za delo in materjal. Materjal je bil pa 150€, avto je pa malo večji kot golf pa barva tudi ni bila ravno med najcenejšimi, tako da se mi zdi 300€ kar taprava cena. Pri popoldancu seveda

Objavljeno: Pe apr 02, 2010 11:06 am
Napisal/-a AgitatoR
Zrihtaj avto. Torej 5000€ vloženega in imej oldtimerja.
Za v službo ti ga pa ne priporočam. Poleg (ne)varnosti, je to tko kot da bi se z bagrom vozil delat. Kupi enga Accenta ali pa nekaj v tem smislu. Če misliš x € vložit v Golfa, da boš pri nafti (kurilcu) šparal ...