LP!
Moje ime je Dejan in dovolite mi, da še na tem forumu predstavim svoj projekt. Vse se je začelo že več kot leto dni nazaj, ko je k hiši prišla AR164 2.0 V6 TB. Sva se z očetom odločila, da bova nekaj iz tega avta naredila.
Plan je bil, da bo avto samo za stezo (402m), zato se ga je v tem stilu pripravljalo.
Vse dokler ni motor zaribal in potem je prišel novi plan.
Ker je pač AR164 vseeno težka, tudi brez nepotrebne kilaže, bi bilo fajn dati ta motor v manjši/lažji avto. Na seznamu je bilo veliko potencialnih avtomobilov in pač motor dati odzadaj not. No kakšen mesec kasneje sem se odločil, da je brezveze imeti doma avto, kateri bo brnel le nekaj krat na mesec, zato sva pripeljala k hiši AR145 1.8TS in sklenila, da bo avto daily driven, original izgleda, z motorjem iz AR164 in pa da bo projekt "low budget".
Prvo sva iskala čimveč informacij, kako ta motor dati not in če je kdo že kaj podobnega naredil. Vsi so svetovali, da je najlažje most in nosilce motorja dati od 155 2.5 V6. Ampak teh alf je že voznih zelo malo, kaj šele za dele, tako da sva si rekla, kaj bo bo, greva naredit po svoje. Na drugi dan je bil most od AR145 dol...
In od AR164 tudi
Kmalu za tem je pa bil most od AR164 že na AR145
Potem je bilo potrebno narediti prednje nosilce za most
Saj so original neuporabni
Volan je ostal isti, saj sta oba volana skoraj ista. Edino podložiti ga je bilo potrebno, da sva lahko most gor prišraufala
Na motorju je bila narejena generalka
Pesta, roke, stabilizator so naprej od AR164
Odzadaj je pa vse original, razen v pesta in diske so se zvrtale luknje, da so lahko šle gor felne na 5 šraufov
In pa prvi test fit motorja
Plan je prvo avto dokončati (doh), saj že brni, vendar so še ene stvari za urediti in dokončati. Vse ostalo kar je že in kaj še pride, bom pa sproti pisal, tako da za enkrat je to, to. Vse pohvale/kritike zaželjene
LP!
PS: Slike so na žalost slabše kvalitete, ker so bile slikane z mobitelom...