Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Moj vozni park

Napisal/-a peruccy So apr 10, 2010 8:42 pm

LP!

Moje ime je Dejan in dovolite mi, da še na tem forumu predstavim svoj projekt. Vse se je začelo že več kot leto dni nazaj, ko je k hiši prišla AR164 2.0 V6 TB. Sva se z očetom odločila, da bova nekaj iz tega avta naredila.
Slika

Plan je bil, da bo avto samo za stezo (402m), zato se ga je v tem stilu pripravljalo.
Slika

Slika

Slika

Vse dokler ni motor zaribal in potem je prišel novi plan.
Slika

Ker je pač AR164 vseeno težka, tudi brez nepotrebne kilaže, bi bilo fajn dati ta motor v manjši/lažji avto. Na seznamu je bilo veliko potencialnih avtomobilov in pač motor dati odzadaj not. No kakšen mesec kasneje sem se odločil, da je brezveze imeti doma avto, kateri bo brnel le nekaj krat na mesec, zato sva pripeljala k hiši AR145 1.8TS in sklenila, da bo avto daily driven, original izgleda, z motorjem iz AR164 in pa da bo projekt "low budget".
Slika

Prvo sva iskala čimveč informacij, kako ta motor dati not in če je kdo že kaj podobnega naredil. Vsi so svetovali, da je najlažje most in nosilce motorja dati od 155 2.5 V6. Ampak teh alf je že voznih zelo malo, kaj šele za dele, tako da sva si rekla, kaj bo bo, greva naredit po svoje. Na drugi dan je bil most od AR145 dol...
Slika

In od AR164 tudi
Slika

Kmalu za tem je pa bil most od AR164 že na AR145
Slika

Potem je bilo potrebno narediti prednje nosilce za most
Slika

Saj so original neuporabni
Slika

Volan je ostal isti, saj sta oba volana skoraj ista. Edino podložiti ga je bilo potrebno, da sva lahko most gor prišraufala
Slika

Na motorju je bila narejena generalka
Slika

Pesta, roke, stabilizator so naprej od AR164
Slika

Odzadaj je pa vse original, razen v pesta in diske so se zvrtale luknje, da so lahko šle gor felne na 5 šraufov
Slika

In pa prvi test fit motorja
Slika

Plan je prvo avto dokončati (doh), saj že brni, vendar so še ene stvari za urediti in dokončati. Vse ostalo kar je že in kaj še pride, bom pa sproti pisal, tako da za enkrat je to, to. Vse pohvale/kritike zaželjene :)
LP!

PS: Slike so na žalost slabše kvalitete, ker so bile slikane z mobitelom...
Zadnjič spremenil peruccy, dne Pe feb 20, 2015 9:41 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ So apr 10, 2010 9:12 pm

:clapclap
Pozdravljen na forumu :)
Projekt zgleda zeloo obetavno :) Upam, da vama ga uspe dokončati :) in da bo vse delovalo tako kot more :D
Bom z veseljem spremljal update.e ;)

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Napisal/-a grega983 So apr 10, 2010 9:17 pm

Zakon fotra maš. Me res zanima kk bo tale "križanec" funkcioniru
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So apr 10, 2010 11:55 pm

tole bo pa prava mala raketa :twisted:

se je pa ta motor kar uporabljal v alfah gtv...čudno da ta motor ni bil serijsko v alfi 145 saj bi močno konkuriral nemški industriji oz. temu segmentu vozil
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Ne apr 11, 2010 6:12 am

grega983 je napisal/-a:Zakon fotra maš. Me res zanima kk bo tale "križanec" funkcioniru


X2. :tomidelej:

lp
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy Ne apr 11, 2010 7:58 am

LP!

Hvala, tudi jaz upam, da bo na koncu vse ok :)

No da nadaljujem... Čeprav je motor pasal not in je lepo sedel na vseh treh nosilcih, je bil problem pri zobatem jermenu
Slika

Slika

Tako da je šel motor spet ven (vse skupaj mislim da sva ga 6x ven pa not dajala zaradi meritev)
Slika

In sva najprej vrezala v notranji blatnik mesto za zobati jermen
Slika

In ker sva klimo odstranila, sva morala tudi najti drugi jermen, ki bo ravno prave velikosti
Slika

In pa predelati nosilec alternatorja
Slika

S tem je ravno "dovolj" prostora za alternator
Slika

Zatem sva morala predelati ročico menjalnika, saj ima AR145 na tak način narejeno, kjer gre spodaj nad izpuhom ena ročica
Slika

Ki se pri motorju deli na dve
Slika

AR164 pa ima eno ročico, ki gre v notranjosti pod malim hladinikom
Slika

Do menjalnika, druga pa deluje kot nosilec.
Slika

Zato sva zgoraj menjalno ročico pustila od AR145
Slika

Spodaj pa od AR164 ročico razrezala, prešvasala in upognila da paše na menjalnik
Slika

Isto sva naredila z drugo ročico, ki deluje kot nosilec zaradi vibracij itd.
Slika

Potem se je še zgornji nosilec motorja, ki pride nad desnim amortizerjem, predelal, saj ima AR145 fiksnega z majhno "glavo", AR164 se pa da navijat, a ima preveliko "glavo" in ni šlo skupaj. No to sva tudi razrezala in prešvasala...
Slika

To bo to za enkrat, do naslednjič...
LP!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 11, 2010 8:47 am

Tole švasanje in rezanje in spet švasanje me spominja na moj projekt, kjer je potrebno skoraj vse izrezat , prilagodit in na novo zavarit :)
Super projekt edino sporoč kak boš rešu s homologacijo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
mucek21
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Po okt 19, 2009 1:04 pm

Napisal/-a mucek21 Ne apr 11, 2010 3:52 pm

mislim, da je omenu da bo avto samo za 402m narjen.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 11, 2010 3:57 pm

peruccy je napisal/-a:.....No kakšen mesec kasneje sem se odločil, da je brezveze imeti doma avto, kateri bo brnel le nekaj krat na mesec, zato sva pripeljala k hiši AR145 1.8TS in sklenila, da bo avto daily driven, original izgleda, z motorjem iz AR164 in pa da bo projekt "low budget".
LP!


Mislim da si je premislil.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy Po apr 12, 2010 12:07 pm

LP!

Da nadaljujem...
Na vrsti so bile "predelave". Prvo, ko je še bil motor narazen, se je zbrusil vztrajnik, da bo sklopka bolj prijela, vendar na žalost nimam slike...

Povečal sem sesalne in izpušne kanale (gasket matching)
Slika

Ni CNC finiš, ampak glede na to da ni nič stalo, bo zame dovolj dobro...
Slika

Nato sem vzel turbino narazen in malo povečal, ter spoliral downpipe kolko je šlo (dosti nisem mogel, ker so "jamice" kar globoko in bi ostalo premalo mesa)
Slika

Slika

Gasket matching sem naredil tudi na vhodu ohišja turbine
Slika

Stara vs. nova dihtunga in za toliko se je povečala luknja
Slika

In povečana wastegate luknja (baje vse stock mitsubishijeve turbine tu pokajo - jbg ni še denarja za novo :))
Slika

Ostalo je kakšen mm obstrani, da se še lepo zapira
Slika

Izhod ohišja sem pa samo spoliral
Slika

Na uppipe adapterju je bila ista zgodba... gasket matching
Slika

Kompresorski del nisem preveč dregal, edino povečal sem izhod, da se ujemata luknji z kolenom, ki gre na IC
Slika

Slika

In pa sestavljena turbina
Slika

Slika

Ni se nehalo tam, potem sta prišla na vrsto spodaj sesalna kolektorja (gm vs. stock)
Slika

In pa vhod samega kolektorja se je spoliral
Slika

Slika

IC bo od frontere td 2.8 (vs. dva stock ICja)
Slika

Za konec pa še gm na izpušnima kolektorjema
Slika

Izhod pa malenkost povečan in spoliran
Slika

Pa še zadnji lonec (izpuh bo decat)
Slika

Vem da so slike ničkaj vredne, to ti je nokia :) Do naslednjič,
LP!
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Napisal/-a grega983 Po apr 12, 2010 12:09 pm

1 slika pove več kot 1000 besed :)
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Po apr 12, 2010 12:55 pm

Super projekt!

Da le ne zmanjka volje in časa!
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy To apr 13, 2010 4:08 pm

LP!

Hja, volja niha, saj je bil plan končati avto do tega meseca in glih čas je kriv za to da še ni končan :) Saj bo, počasi...

Anyhu...
Felne so šle gor, na srečo ni bilo potrebno širit blatnikov
Slika

Slika

Potem ta kup kablov potegnit v motorni prostor
Slika

Vendar sva pravi kup kablov že prej odstranila, saj se več ne rabijo :)
Slika

Ker ni motorna elektronika samo od enega avtomobila, sva morala releje in kable prevezati, da delujejo za obe elektroniki.
Slika

Motorna je od AR164, notranja + črpalka pa od AR145.
Slika

In ker ima AR164 starodavno ML4.1 elektroniko z dvema ecu-jema (injection, ignition), si brez tega nebi morala kaj začeti :)
Slika

Kablovje z večjega urejeno
Slika

Nato je spet šel motor not in na vrsti je bilo vizuelno dati čimveč na motor, da bova videla kak in kaj...
Slika

Prvo kar ni vredu, je ohišje termostata, saj pride preveč v notranji blatnik
Slika

Zato sva naredila "home-made" varianto, seveda sva rabila zdaj drugačen termostat, na koncu je bila najboljša varianta od R5 :)
Slika

Lajtunga za cilinder sklopke je bila od AR164 za 2cm prekratka, vendar na srečo je od AR145 malo daljša in celo pasala gor
Slika

In spet se je motor selil ven :)
Slika

Več pa naslednjič...
LP!
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy Če apr 15, 2010 3:37 pm

LP!

No potem se je našel še en velik problem in sicer ekspanzijska posoda. Saj jo ima AR164 levo zgoraj pri požarni steni, v AR145 motornem prostoru pa ni niti približno prostora, zato sva iskala alternativo...
Slika

Na koncu sva vzela od mercedesa. Vendar ima mercedes odprt sistem, alfa pa zaprtega, tako da je bila potrebna predelava.
Slika

Iz posode se je vzelo ven neko stikalo (nevem zakaj se je rabilo) in se je iz plastike zdrejala piksa z luknjo na sredini, v luknji pa železo kot se uporablja za bremz lajtunge, da nebi slučajno plastika počila...
Slika

Ko je bil kuler not, se je motorček od ventilatorja naslanjal na wastegate, z original nosilcem za kuler in z nosilcem od AR145 (s katerim je kuler prišel malo višje). Tako da sta se zdrejali iz plastike še dve piksi višine 6,5cm, z gumicama spodaj in zgoraj, na katerih sedi sedaj kuler.
Slika

Ni še sfiksirano
Slika

saj morava narediti zgoraj še nosilec iz kulerja na vezno
Slika

Naredila se je tudi "home-made" toplotna zaščita za 1-2-3 izpušni kolektor
Slika

In pa požarna stena za motorjem, saj pride motor precej nazaj
Slika

Zatem so se pripravljale še nekatere stvari na montažo...
Sesalne cevi
Slika

Hladilnik vode
Slika

Hladilnik olja
Slika

Nabavile so se tekočine
Slika

Števca temperature olja in pritiska olja (cheap varianta ja:))
Slika

Zvrtani gvinti v karter za števec temperature olja
Slika

Original svečke golden lodge
Slika

Lergas ventil
Slika

In pa gibljiva cev izpuha
Slika

Do naslednjič,
LP!
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy Ne apr 18, 2010 11:59 am

LP!

No kot da ta predelava ni dovolj, sva imela še ta problem...
Slika

In pa prešvasan nosilec
Slika

Med tem sem pa še notranje blatnike malo uredil
Slika

Nato je šel motor nazaj not (tokrat zadnjič :))
Slika

Pokrove ventilov sem malo polepšal
Slika

In pa pričetek sestavljanja motorja
Slika

Morala sva vzeti ven original gas zajlo in potegnila novo tako, da ima pri pedalu zaščitni čep kot AR145, na loputini strani je pa kot ima AR164
Slika

Cevi za vodo na malem kulerju sva (z mukami) tudi spravila gor
Slika

Volanske lajtunge prav tako, saj so od AR164 in so malo daljše od AR145
Slika

Cevi za hlajenje olja volanskega mehanizma so ostale od AR145, ampak so seveda krajše od AR164. Tako da bodo morale biti kar na nosilcu za kuler (tu še niso fiksne)
Slika

Doza in varovalke so bile tudi na mestu
Slika

Priklopljena forlauf in ritlauf
Slika

Priklopljene cevi kulerja
Slika

In turbine
Slika

Cinšpula in modul vžiga sta se premestila
Slika

Oljni kuler sva debatirala če ga dati gor ali ne, saj ni bilo prostora. Na koncu je našel mesto med nosilcema, lajtunge so pa bile glih za glih dovolj dolge :)
Slika

Slika

Potem se je pa še naredil nosilec za lmm in expanzijsko posodo
Slika

Slika

Slika

Pripravil sem na montažo pesta in cilindre
Slika

Ter klešče, končnika in zgloba
Slika

In pa zamenjana stara krožnika prednjih amortizerov z novima
Slika

Ker drugače ni šlo skupaj, saj sva se z amortizerami dolgo zajebavala, sta vzmet in zgornji krožnik od AR145, vse ostalo pa od AR164 in ker je vzmet večja kot jo ima AR164, sva jo morala malo odrezati. Zato so pa našvasane te varovalke z 120 stopinjami razmaka (odoka), da vzmet nemore nikakor z mesta...
Slika

Naslednjič pa pride kratki video, do takrat...
LP!
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS Ne apr 18, 2010 12:31 pm

Svašta. Dober projekt.
When bravery turns into insanity!
- MKV GTI DSG-F1 2005 sold
- MKV 1.9tdi 2005 sold
- MKV 1.4fsi 2005 sold
- MKV 1.6fsi 2008 sold
- MKV 1.9tdi GT-sport 2008 sold
- BMW M3 2003 SMG
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 Ne apr 18, 2010 12:32 pm

super projekt!

koliko bi hotel met za felne, ki si jih imel prej na 145, ker zdaj ti ne bodo več koristile :)
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
 
Uporabniški avatar
Sandi
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Pe feb 10, 2006 8:20 pm

Napisal/-a Sandi Ne apr 18, 2010 12:37 pm

:clapclap :)
Sicr bl mal pišm, sm pa skoz tuki
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy Ne apr 18, 2010 1:15 pm

Hvala vsem za pohvale. Trudiva se po najboljših močeh. Glede na to, da je low-budget projekt, zato ni vse novo, oz. profesionalno narejeno.

Am, felne sem pa pred enim mesecem prodal za stotko, žal...
 
Uporabniški avatar
error 90
Uporabnik
 
Prispevkov: 1043
Pridružen: Ne nov 23, 2008 1:29 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a error 90 Ne apr 18, 2010 1:51 pm

Huh pravi mojstri :clapclap

Kar tako naprej ;)
Slika
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov