Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 Ne apr 18, 2010 1:56 pm

:clapclap :clapclap
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy Ne apr 18, 2010 3:53 pm

Eh, bom napisal kar zdaj, to kar je še ostalo...

Črpalka goriva nama je tudi pojedla kup živcev...
(AR164/AR145)
Slika

AR164 ima večjo črpalko, vendar je sito manjše.
Slika

Tudi plovec je drugače narejen in ker bo ta p*****a pila benzin bolj kot nama je spila do sedaj živcev, je fajn znati količino benzina v rezervoarju :)
Slika

In ker bo rezervoar ostal od AR145, mora biti tudi isto sito. Tu je pa bil problem, kako to skup spasati, saj ima AR145 preslabo črpalko za ta motor (2,8bar na lergasu/3,2bar ko daš gas - AR164 pa ima 3,8bar na lergasu - 4,2bar ko daš gas).
Slika

Ampak sva na koncu nekako spasala skup večjo črpalko v sito (jbg - plastik fantastik drugače ni šlo:) )
Slika

Slika

Slika

Slika

No situacija je bila takšna pred vžigom...
Slika

IC je bil samo nastavljen gor, saj morava narediti še nosilce
Slika

Starejša sestrica je prišla na pomoč
Slika

Seveda sva se veselila prehitro, saj je avto težko vžigal, ni imel lergasa, ko je pa ugasnil je pa pritisk v trenutku padel dol (če vse štima, pritisk ostane nekaj časa) in preden se ga je zalaufalo, sva morala črpalko "nafilati" da je avto sploh vžgal (vezana je bila direkt na 30, ne preko releja - toliko za probo)...
Slika

Potem sva dala nazaj not črpalko od AR145.Toliko je bilo, da sva videla kako motor laufa, če je pritisk olja dober itd. Kmalu bo prišla walbro gsl392 in v zaporedni vezavi z original črpalko, upam da nebo problemov...
Slika

In to je to za enkrat. Dela je še kar nekaj, sploh v notranjosti, vendar počasi se bo finiširalo. Ko bo kaj več za updejtat, bom objavil...
LP!
 
.GT.
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Pe sep 05, 2008 3:50 pm
Kraj: MB

Napisal/-a .GT. Ne apr 18, 2010 5:17 pm

super projekt čimprej kake nove slike in napredek je zanimova tema lp
sdted
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy Po maj 10, 2010 8:49 pm

LP!

Po dolgem času se je končno nekaj delalo in končno je tudi prispela pošiljka iz UK...
8bar 305lph vs. original AR164
Slika

Tudi gume so se končno nabavile
Slika

Felne prebarvane
Slika

Drugače se pa počasi avto skup sestavlja. Največ zajebancije je z elektriko, saj je vse na knap...
Slika

Slika

Tako da zdaj morava narediti "le še" izpuh, nosilec za IC in cevi, ter to črpalko zmontirati. Potem bo pa šel avto ven iz delavnice, da se zaključi notranjost.

Do naslednjič...
LP!
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 Pe maj 14, 2010 8:28 am

predstavi projekt še na alfa forumu!! :) :)
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy So maj 15, 2010 9:24 am

GT_Turbo17 je napisal/-a:predstavi projekt še na alfa forumu!! :) :)


Bom v kratkem.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ So maj 15, 2010 9:54 am

Super projekt, za kuk keša prodaš fotra? :D :twisted:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= So maj 15, 2010 10:08 am

Šele zdaj videl to temo, res super projekt ;) Vsao srečo še naprej, bom zdaj malo bolj pogosto zavil v ta del foruma :)

Lp
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 So maj 15, 2010 4:08 pm

Zdravo
Koliko so pa prišli merilniki tem olja??
lp
 
Uporabniški avatar
bk206
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: So mar 29, 2008 7:26 pm
Kraj: koroška

Napisal/-a bk206 So maj 15, 2010 4:16 pm

super projekt !! bravo :bow :bow
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy So maj 15, 2010 10:38 pm

LP!

Hvala! Lepo je videti, da se še nekomu zdi zanimiv projekt. Nisem 100% ampak ta motor v tem avtu še ni bil predstavljen pri nas (mogoče drugje tudi ne), zato pa ga probam čimbolj prikazati s slikami/videi, da nebo samo pisanje ali pa nekaj slik končanega projekta :)
@dejan19: Am, mislim da so vsi FK števci okrog 20€. Za boost, temp. olja in pritisk olja sem dal 70€ z poštnino vred.

No te dni sva naredila nosilec za IC (home-made varianta).
Slika

Zgoraj in obstrani gumica, da bo lepo absorbiralo tresljaje
Slika

Tudi havba je šla gor in prvič sva videla, kako visoko pride ekspanzijska posoda
Slika

Ravno toliko da se ne dotikata
Slika

Cevi za IC tudi končane. Original gumijasta cev, malo prirejena
Slika

Vmes pa cev za izpuh fi50, na koncu pa še kratka gumijasta cev za kompresorje...
Slika

Na desni strani isti princip
Slika

Levi nosilec za odbijač se je tudi prešvasal, čaka še na barvanje
Slika

No in še prednji del izpuha sva naredila (samo zapikano je, jutri bova zašvasala vse okrog). Koleno izpuha pa nevem zakaj je tak "potolčeno", že od samega začetka je takšno in me zelo moti, samo švasati novo koleno z takim kotom spet vzame dosti časa... Aja pa lambdo sva morala nazadnje premestiti v AR164, ko je bil direkt ob strani ven izpuh, zdaj bova pa morala v original luknjo nazaj vrtati...
Slika

Prostora med izpuhom in 1-2-3 up pipe je za las, a drugače negre. V tem je pa glih problem, saj je zdaj najnižja točka na avtu glih ta del na sliki in tak odoka bo zdaj nekje 10cm nad tlami, prej pa 14cm pri nosilcu za kuler (kriza...)
Slika

Izpuh bo brez kat in da nebo preglasen sva dala na sredino oglušen srednji lonec od golfa gti-ja
Slika

Za enkrat je to, to. Do naslednjič,
LP!
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Ne maj 16, 2010 9:38 am

Kako se pa montira ta senzor?
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy Ne maj 16, 2010 10:24 am

dejan19 je napisal/-a:Kako se pa montira ta senzor?


Če avto že ima ta senzor, pač zamenjaš števec. Če ga pa nima, pa moraš v najnižji točki na motorju (karter) zvrtati gvinte in ga not prišraufaš, ter potegneš kable do števca.
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Ne maj 16, 2010 10:43 am

Ajoj to mi pa ne diši glih
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Ne maj 16, 2010 11:04 am

:bow
Zelo lepo zastevljen in dokumentiran projekt ... čakamo na nove update.e ;)

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Ne maj 16, 2010 4:03 pm

Kaj ni nobene druge možnosti za montažo senzorja? Ker to z navojem se mi ne zdi glih ok,..
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy Ne maj 16, 2010 4:45 pm

dejan19 je napisal/-a:Kaj ni nobene druge možnosti za montažo senzorja? Ker to z navojem se mi ne zdi glih ok,..


Ja kako bi pa ti naredil drugače? Če senzor zaznava temperaturo olja, montirati ga pa moraš na najnižjo točko motorja, kjer je zmeraj olje... Če se da kako drugače jaz nevem, ampak na tak način boš imel točno vrednost, saj je na dnu karterja vedno olje, če bi ga dal kam višje, nevem če bi zmeraj isto kazalo, oz. natančno...

@Matey: Hvala. Sicer se danes ni kaj dosti delalo, saj je fajn imeti vsaj en fraj dan v tednu :) Sem pa dal gor na brzake felne, da se vidi kak nizko pride nosilec kuleja...
Slika

Slika

Pri felnah zgleda da bi še lahko šel nižje
Slika

Ampak pičlih 14cm pri nosilcu
Slika

In 9-10cm pri kolenu izpuha je... *yikes*
Slika

Ta teden bo ziher kaj več za napisat, do takrat...
LP!
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Ne maj 16, 2010 6:03 pm

Ja sem malo razmišljal pa očitno nebi šlo drugače...
Kakšen pa je vijak za senzor bi šel v čep kjer se olje pušča ven??
lp
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy Ne maj 16, 2010 7:05 pm

dejan19 je napisal/-a:Ja sem malo razmišljal pa očitno nebi šlo drugače...
Kakšen pa je vijak za senzor bi šel v čep kjer se olje pušča ven??
lp


In kaj boš potem naredil, vedno ko boš olje menjaval boš senzor ven jemal in pretrgaš kable itd.?? Drugače se pa da, če želiš imeti tako. Mislim da je M10 navoj senzorja, potem pa daš zmes še holender z dvojnim navojem (dobiš zraven števca). V tvojem primeru boš pa rabil drugačen holender, ker je ziher večji navoj za čep. Odvisno je od avtomobila. Pri enih bi lahko dal tudi namesto senzorja nivelatorja olja not, če ga ima (eni citroeni imajo nivelator in senzor temperature skupaj npr.)

Ampak najlažje je, da vzameš karter dol in z gvint svedrom zvrtaš not gvinte, daš zmes holender in senzor not, potegneš en kabel v notranjost do števca in fertik :)

Tak mam jaz narejeno...
Slika
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Ne maj 16, 2010 7:43 pm

Ja to je res samo ni mi do tega da bi karter dol devu pa navoje rezu.. Nevem mogoč pa..
Kaj obstaja kak tak števec sam,da je digitalen??
lp
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 41 gostov