Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Re: Moj vozni park

Napisal/-a peruccy Po feb 23, 2015 11:11 pm

Še ena slika zunanjosti
Slika

Potem so pa začeli deli prihajat...
GTST S2 LMM - ima za 15% večji pretok od stock S1 LMMja
Slika

Slika

Ker je notranjost bolj boga/pusta, bo Sky dobil ene bombončke. Prvi bombonček je Nismo lederna šalthebl bunka
Slika

Slika

Prejšnji lastnik je imel v armaturki mountane tri števce, vendar je izgled nikakvi. Zato sem vzel alu nosilček ki paše direkt v R33. Pobarvan bo v mat črno. Čakam še na srednji del armaturke od GTRja, kateri nima več cheap plastike katera postane čez čas kot čigumi. Tako da bo srednji in spodnji del armaturke celi v mat črni barvi (sedaj je srednji del srebrni)...
Slika

Manšeti za šalthebl in za ročno sta vtrgani. Zamenjava z ledernima
Slika

Manjka mi sopotnikov tekstilni tepih. Posamično kupit rabljenega je mission impossible. Original rabljen set se pa prodaja od 100€-300€. Zato sem vzel kar aftermarket črnega iz UK, kvaliteta ista kot Konstilovi tepihi
Slika

ARP vijaki za ojnice so tudi že prispeli. Čakam še na vijake za mostove od glavne gredi. Vzel sem pa še čep karterja z magnetom na koncu
Slika

ACL trimetal dirkalni ležaji
Slika

Blitz Super BOV (50mm membrana - very loud :))
Slika

Deli za obnovo alternatorja in zaganjača. Čakam še na avtomat zaganjača, ter regulator alternatorja in potem bo oboje obnovljeno. To pa zato, ker je 95% verjetnosti da sta še original in po 21 letih bi bilo fajn obnovit. Pa še tesnilo racing oljne pumpe...
Slika

Set silikonskih cevi za vodo. Modre povezovalne cevi za cevi FMICja se bodo tudi zamenjale z črnimi
Slika

In pa Bee-R rev limiter :)
Slika

To be continued...
'talla
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Re: Moj vozni park

Napisal/-a Matey_ To feb 24, 2015 5:42 am

:bow
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Uporabniški avatar
whitee
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 793
Pridružen: Pe nov 22, 2013 8:25 pm
Kraj: Kozje

Re: Moj vozni park

Napisal/-a whitee Po mar 02, 2015 5:03 pm

Bom z veseljem spremljal tole :DDD
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Re: Moj vozni park

Napisal/-a peruccy Pe mar 06, 2015 12:16 am

Nekaj novih delov...

Ker so trenutne pedalke v avtoju drift varianta, obrnjeni na stran in masivno široki - z mojo 45 št. lahko pritisnem dva pedala skupaj z lahkoto, sem se odločil da jih zamenjam. Edino Sparco je prišel v obzir in sicer sem želel najbolj "normalen" dizajn in čim ožje oblike
Slika

Ker bom ziher kdaj rabil pogledat katera varovalka je fuč, sem si nabavil nalepko z prevodom za kaj katera varovalka sploh je. Ali se kateri razume iz original hieroglifov? :)
Slika

Naročil tudi pokrov za hladilnik, kateri ima mehkejšo vzmet za manj pritiska v sistemu
Slika

Prejšnji lastnik je izklopil klimo, da bi avto malo bolj šel. Seveda če avto že ima klimo, jaz hočem da je priklopljena in da dela. Zato sem moral nabavit napenjalec, kateri je seveda samo original. Prinas na Nissan servisu pride ta španar, da se ne zlažem, 220€ z DDV. Iz US of A sem ga dobil z poštnino vred za 55€
Slika

Prišel je tudi spodnji del armaturke od GTRja. Ta ima že barvano plastiko, katera ne postane kot čigumi. To bom itak prebarval na mat črno. Vzel sem še stropni lučki, kateri tudi gresta v mat črno barvo. Pa še trikot plastiko za ogledalo, ker je trenutno preluknjana od nevem česa. Pa še notranje ogledalo, ker je steklo ogledala na mojem črno po robu vse okrog. To je baje otroška bolezen Skyjev in zato je zelo težko najti dobro rabljeno. Ta zamenjava je pa še za prvo silo
Slika

In pa ARP vijaki za mostove na glavni gredi. So kar pricey...
Slika

Tesnilo dif-a zadaj
Slika

Vijak za zadnje pesto, ker ima en zanič navoje
Slika

Zobnik za zaganjač in ščetke za alternator
Slika

Še nekaj silikonskih cevi za motor
Slika

Lahke alu jermenice za servo/alternator/vodno črpalko
Slika

Cev za gorivo pri motornem prostoru in objemke + priklop za univerzalen 30 micron filter goriva (že doma)
Slika

Oljna črpalka od Nismo GTRja
Slika

Nismo pokrov za olje + dve podložki za glavno gred
Slika

Zgornji set tesnil
Slika

to be continued...
'talla
 
Uporabniški avatar
NoF3ar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Sr avg 03, 2011 11:10 am
Kraj: Maribor

Re: Moj vozni park

Napisal/-a NoF3ar Pe mar 06, 2015 9:27 am

Slika
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Re: Moj vozni park

Napisal/-a Matey_ Ne mar 08, 2015 4:12 pm

:clapclap

Je pa kar neki delov za zamenjat, da bo avto delu kot je treba :)

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Moj vozni park

Napisal/-a pskoda Ne mar 08, 2015 4:41 pm

Take teme so vedno dobrodošle 8)
Lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Moj vozni park

Napisal/-a čare Ne mar 08, 2015 4:43 pm

Jao,jao a klima stalno lavfa da je moral prejšni lastnik jermen dol vržt da bo bolj šlo?? Sicer pa kok se prižgana klima pri taki moči pozna??
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Re: Moj vozni park

Napisal/-a peruccy Ne mar 08, 2015 10:46 pm

Nevem zakaj je odstranil jermen in španar. Pozna se mogoče 3% :)

Avto je delal čist OK. Potrebna je bila edino menjava jermenov zaradi starosti in mali servis. Vse ostalo pa mene moti če ni picikato, ker imam OCD :)

Anyhu...
Adapter za LMM za univerzalen zračni filter
Slika

OEM zobati jermen
Slika

Nismo GTR vodna pumpa
Slika

OEM španarja + feder + semeringi
Slika

OEM zobnik + šrauf za jermenico glavne gredi
Slika

Digitalna števca za boost in temperaturo olja
Slika

Nismo termostat. 10°C prej odpre kot stock
Slika

Dobil tudi še zadnje malenkosti za notranjost... plastika pod vetrobranskim steklom, ker ima trenutna polomljeno eno nogico in štrli ven
Slika

...in okvir šaltheblina ki gre zraven k zgornji plastiki. Ta je tudi samo prebarvan z mat črno, tako da ne bo več čigumi plastike
Slika

Čepki za plastiko pod vetrobranskim steklom + semering kardana spredaj in zadaj + tesnilo servo ojačevalca
Slika

Tesnilo pod plastiko pod vetrobranskim steklom
Slika

Našel tudi da se da dobit set tesnil servo črpalke, ker mi olje malo "zuji" okrog ohišja
Slika

Slika

Rostfraj izpušni kolektor
Slika

HKS turbo timer
Slika

Do naslednjič...
'talla
 
Uporabniški avatar
tr00per
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: Ne jul 13, 2014 12:01 pm
Kraj: kransterdam

Re: Moj vozni park

Napisal/-a tr00per Po mar 09, 2015 10:31 am

:DDD :DDD cooool :)
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Re: Moj vozni park

Napisal/-a BoneS Po mar 09, 2015 7:02 pm

:twisted: Noro :DDD :DDD :DDD
Slika
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Re: Moj vozni park

Napisal/-a peruccy Sr mar 11, 2015 9:56 pm

Tenkju!

Še nekaj delov...
Nismo emblem za spredaj in zadaj
Slika

Silikonska cev za vhod turboja
Slika

Lambda
Slika

Zadnji paket silikonskih cevi... sedaj bo pa vse okrog motorja 4ply silikon
Slika

Filter HKS SPF Reloaded 200mm
Slika

Slika

Novi aku (sedaj je not prešvoh 45AH...)
Slika

In pa svečke. Stock so BCPR6ES, ki imajo 0,8 gap. Te pa imajo 1,1mm gap in nižjo toplotno vrednost. Po Sky forumih pišejo da do 400hp imajo najboljše rezultate s temi svečkami
Slika

Nekaj tekočin... Castrol 75W140 LSD za zadnji dif, Motul 75W90 za menjalnik (po Sky forumih vsi predlagajo to olje), ter bremz olje ATE Racing dot4 (katero bi naj zdržalo 280°C)
Slika

Zunanja jermena + senzor za pritisk olja, temperaturo in stikalo za temperaturo
Slika

V originalu ima avto klimo, vendar nima filtra za kabino. Iskal po merah kaj bi naj pasalo in našel filter od Inifity, kateri bo zgleda najbolj odgovarjal + gumice za auspuh
Slika

Povezovalne cevi za FMIC in blaaaaack
Slika

In še razni spreji. Komplet podvozje gre v unterbodenšuc. Rje na podvozju ni, le tu in tam površinska. Bo pa dobil preventivno zaščito kljub temu. Se vidi da se noben ni vozil z avtojem v zimi. Že ko je malo mokro je zelo tail happy...
Slika

Olje + antifriz
Slika

Do naslednjič,
'talla
 
Uporabniški avatar
NoF3ar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Sr avg 03, 2011 11:10 am
Kraj: Maribor

Re: Moj vozni park

Napisal/-a NoF3ar Sr mar 11, 2015 10:56 pm

Kdaj se bo pa sestavljajo? :twisted:
 
scythe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Sr jun 22, 2005 8:55 am

Re: Moj vozni park

Napisal/-a scythe Če mar 12, 2015 6:52 pm

Tale Skyline bo dober projekt....bo treba spremljati!

Orginal lambda ali kopija? Ker znaš imeti problem pri remapu če ni orginal. Podvozje boš komplet obnovil ali sam površinsko saniral stvar?


Upam da bo stvar na koncu lepo obnovljena!

Sam imam tud Nissana in je podvozje največji problem...že iz tovarne je slabo zaščiten. Ampak smo rešli problem.

Tako nekak zgleda pri meni:
Slika
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Re: Moj vozni park

Napisal/-a peruccy So mar 14, 2015 12:09 am

@NoF3ar: V tem postu :) Avto je že skoraj fertik. Tu objavljam stvari malo za nazaj.

@scythe: Lambda je od NGK. Podvozje je že končano. Površinsko rjo se je saniralo in komplet podvozje zaščitilo. Jaz nisem šel preveč v detajle, da bi vsak kos dol vzel in ga prebarval, ker bo itak avto kot daily driver in imet show car za vsak dan... to mi glih ne diši.

Še nekaj delov...
Metlice
Slika

Rostfraj šraufi za karter in pokrov ventilov
Slika

HEL rostfraj lajtunga za sklopko
Slika

... in končno dočakal fraj delavnico :)
Slika

9,5J zadaj in gre na milimeter med dvigalom. Kaj bo šele z Rota-mi, ko jih nabavim...
Slika

Nove ploščice. Za prvo silo bodo. Drugo leto je plan komplet bremze upgrejtati z EBC vrtanimi diskami in yellow stuff pads
Slika

Pa še zadnji paket cevi. Set silikonskih vakum cevi za RB25DET, povezovalna cev za izhod turboja (60mm - ostale so 63mm, nevem zakaj) in oljni filter. Nanj bi skoraj pozabil po vseh teh naročilih :)
Slika

D1 Spec 19 row oil cooler. Zraven pa dobil pokrove ventilčkov kot darilo :)
Slika

"Crank collar". Original je naležna površina ki poganja oljno pumpo le 8mm, zato je toliko ribato Skyjev ki so navreti na 400hp+. Ta crank collar je pa glih zato, da bo sedaj naležna površina 22mm in boljši pritisk olja
Slika

Slika

Začetek dela...
Slika

Massive FMIC
Slika

Yellow Jacket cinšpule
Slika

Nekdo mi je pustil "darilo" v obliki potrganih šraufov za izpušni kolektor... Ni mi blo dolgčas :evil:
Slika

Se nadaljuje...
'talla
 
krimič
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe okt 09, 2009 6:40 pm

Re: Moj vozni park

Napisal/-a krimič To mar 17, 2015 7:41 pm

Zelo dobra tema! :bow
Le mogoče ena prošnja...je mogoče v hiši kakšen boljši fotoaparat? :D
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Re: Moj vozni park

Napisal/-a peruccy Ne mar 22, 2015 9:01 pm

Thanks! Glede fotoaparata pa... vse slikam s telefonom, ker med delom napravim na brzake nekaj slik in grem naprej šraufat. Telefon je Nokia 206 ali nekaj za 9€, za katerega mi je vseeno če se umaže ali crkne. Ko bo avto fertik pridejo kvalitetnejše slike.

Anyhu...
Nadaljevanje dela
Slika

Roko na srce, tokrat nisem imel namena glavo dol vzet. To bi drugič ko bi šel na fazo 2. Vendar ker so me "čakali" štirje potrgani šraufi za izpušni kolektor in en na izpušnem delu turboja, drugače ni šlo...
Slika

Fascinira me pa đapaniz kvaliteta. Do zdaj še ene samcate Alfe nisem videl, da bi imela takšne lepe izlitke na glavi in sesalnem kolektorju
Slika

Port matching sploh ni potreben, ker je že v originalu v nulo. Kar koli bi delal, bi samo poslabšal...
Slika

Sesalni kolektor je iz dveh delov in moram priznati, da je zelo dobro narejen. Ni čudno da do 600hp ni potrebe po večji loputi oz. drugemu kolektorju
Slika

Poleg tega da je šla glava dol, gre še motor ven. To pa zaradi crank collarja. Sem mislil da se ga bo dalo kako drugače gor napravit, vendar druge ni, kot glavno gred ven in zdrejat stari collar dol in novega gor spravit
Slika

Slika

In dokaz, zakaj je drugi crank collar potreben. Naležna površina kjer je gnana oljna pumpa po collarju, je na mojem motorju dejansko samo 4mm in ne 8mm kot pišejo po forumih...
Slika

Odmične so stock. Sem na skrivaj upal, da je kdo pred mano dal not kakšne bolj hude :)
Slika

Pa še slika izpušne strani. Dva šraufa sta že takoj falila, dva sem pa samo ven vzel, brez da bi karkoli šraufal
Slika

In še potrgan šrauf na turboju
Slika

Stock T3 ball bearing ceramic turbo (66mm/48mm - 43mm/51mm)
Slika

Izpušni kolektor ni glih "direct fit". Zgornji šraufi na glavi so malo predolgi in se dotikajo kolektorja, tako da bo potrebno rezanje. Drugače pa lepo paše na luknje
Slika

Greddy electronic boost controller + blinda za original dump valve, ker bo šel gor Blitz bov
Slika

Motor zunaj
Slika

Spodnji del motorja je v odličnem stanju
Slika

Mostovi za glavne ležaje so iz fakkin masivnega gusa. Ni čudno da ta motor zdrži 500hp s stock ojnicami in batami
Slika

Potrgan šrauf na turboju je popravljen. Odločil se, da bo imel sedaj vseh šest herz šraufov in se bo zategovalo z matico. Novi šraufi so rostfraj, tako da bi moralo malo dlje držat
Slika

Začel sem tudi z "cleananjem" motornega prostora. Noben showcar look, samo tolko malo da osvežim motorni prostor. Spot the difference L vs. R :)
Slika

Pozabil naročit tesnilo karterja. Novega več ni za dobit, tako da sem moral naročit iz US of A po hitri pošti, ker so edini imeli še staro zalogo. Poštnina + carina me je več prišlo, kot če bi tri tesnila kupil...
Slika

Glavna gred pripravljena na collar
Slika

Crank collar se je segrelo na ~240°C, da se je dovolj raztegnil in pustilo da se normalno ohladi na glavni gredi. Za dodatno varnost se je še na dveh mestih zašraufalo. Sedaj bo naležna površina za gnanje oljne pumpe x4 kot je bilo prej. Ima da sedaj zdrži redline!
Slika

Slika

Popravljeni so tudi gvinti v glavi za izpušni kolektor
Slika

Cleananje zaključeno še na drugi strani
Slika

Se nadaljuje...
'talla
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Re: Moj vozni park

Napisal/-a peruccy So mar 28, 2015 3:52 pm

Diski so še dobro ohranjeni, tako da se jih je le malo zdrejalo
Slika

Blok se je finiširal
Slika

ARP vijaki - resnično kvalitetno narejeni. Niti malo mi ni žal da sem jih nabavil
Slika

Blok nazaj na svojem mestu
Slika

Zamenjan polomljen šrauf v zadnjem pestu in ob enem naštelana ročna
Slika

Glava zbrušena
Slika

Obnovljen zaganjač
Slika

Obnovljen alternator
Slika

Obnovljena servo pumpa (alu jermenica ne paše na servo pumpo - očitno je za GTRja)
Slika

Dobil rostfraj cev za izhod turboja (skup bo švasana na stock cev - pridejo slike ko bo tak daleč)
Slika

Z težkim srcem moral naročit oba žarometa, ker so polomljeni šteleri na obeh mojih lučeh. Težko je najti dobro ohranjeniva. Ko pa najdeš, je pa cena temu primerna. Sprsim se in naročim in kaj dobim z dvotedensko zamudo? Levi žaromet polomljen na treh mestih. Zdaj moram iz mojega prebekslat vse stvari čez, da bom imel dva dobra žarometa. Sva se pa zmenila z prodajalcem da mi nekaj denarja vrne...
Slika

Nove letne šuhe Nexen N6000 215/40R17 - za burnoute bodo dobre :) Ob enem so se še felne zravnale
Slika

Oljni kuler fiksiran, cevi na mero narejene in vse prišraufano
Slika

Potem "popravek" za drugimi. To je luknja, katero je nekdo pred mano napravil za cev za FMIC
Slika

Sedaj izgleda tak
Slika

Oil filter relocator na svojem mestu. Sem pa moral zamenjat filter za olje. Originalen več ne paše, ker je preširok in gvint ni isti kot v relocatorju
Slika

Filter goriva zmontiran. Ene cevi so že zamenjane z rostfraj
Slika

Tudi pri sesalnem kolektorju
Slika

Kolektor in loputa spucana. Vzmeti za loputo namazani. Menjana vsa tesnila in vsi kabli urejeni. Cevi pod kolektorjem zamenjane s silikonskimi
Slika

Rostfraj izpušni kolektor in turbo sta tudi zmontirana. Placa med kolektorjem in pokrovom ventilov je zelo malo :)
Slika

Vodna pumpa, oljna pumpa in alternator. BTW... oranžna tesnilna masa je original. Drži kot beton. Staro rabil 4 ure, da sem dol z karterja spucal...
Slika

Cevi za vodo in mazanje turboja, zobati jermen, cevi za gorivo in še polno malenkosti narejenih
Slika

Cevi za notranje gretje so malo preblizu novemu kolektorju, zato sem jih povil z titanium wrap
Slika

Počasi, počasi...
Slika

Povil sem še cev turboja, ker je zelo blizu izpušnemu kolektorju
Slika

Slika

Slika

...in vstopno cev za turbo. BTW... prva cev iz turboja je original, samo barvo sem ji odstranil, ker zgleda boljše tak kot pa v črni barvi. K njej se je pa našvasalo še 90° koleno, da bo čim manj silikonskih cevi
Slika

Slika

Slika

Zračni filter in LMM zmontirana
Slika

Greddy EBC zmontiran
Slika

Pozabil še pokazat sliko ECUja - faza 1 (320hp) od RB-Rebuild UK
Slika

Skoraj...
Slika

Slika

...in pa motorni prostor en dan pred tehničnim. Tako je, avto je na cesti od prejšnjega tedna. Registriran in pridno nabira km/požira gorivo :) Kmalu pridejo boljše slike in kakšen posnetek 8)
Slika

To-do list: finiširat komplet prtljažnik, menjat prednje zvočnike, fino naštelat eletronic boost controller, popravit anteno (dvigne se, spušča pa ne) in še kar nekaj malenkosti za spipat. Bo počasi in ziher...

'talla
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Re: Moj vozni park

Napisal/-a peruccy Ne mar 29, 2015 6:58 pm

Evo nekaj obljubljenih slik boljše kvalitete...
Slika

Slika

Ja, moram še povečat luknjo za stikalo zadnje meglenke :)
Slika

Slika

Slika

... in en poskus 0-100km/h. Boost je nastavljen na 0,80bar. Moram še spilit launch, da ne bo toliko wheelspina v prvi in potem še enkrat posnemat. In ja, tudi turbo timer še ni fiksno mountani :)
Klik

And enjoying the fruits of my labour =P
Klik

'talla
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Moj vozni park

Napisal/-a peroRS Ne mar 29, 2015 7:08 pm

Japonski števec, haha (=180kmh) :D
Sem spremljal že na drugem forumu. Lepo, da je zadeva na cesti.
166ko maš še?
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov