Stran 1 od 2
Cev-Vročina
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 6:31 pm
Napisal/-a KLOWN
Zanima me če mislite da bo ta rumena plastična cev zdržala pod pokrovom motorja ali mislite da se bo začela taliti? Je "dovod" hladnega zraka (testiranje! )
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 6:47 pm
Napisal/-a mevden
v zgornjem delu se ti ziher ne bo stopila, vprašanje je kako je spodaj nižje, koliko je oddaljena od avspuha. avspuh ima par 100c, in mora biti pomoje vsaj 10cm odmaknjena od njega.
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 6:51 pm
Napisal/-a KLOWN
Od avspuha je oddaljena enih 8+cm
Bi se lahko od kilerja začela topiti?
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 8:31 pm
Napisal/-a abbe
nc se tole nebo stopilo.
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 8:40 pm
Napisal/-a scisco1
Zakaj rineš cev na drugo stran, a ne moreš cai spelat na isti strani v spodni del odbijača?
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 8:41 pm
Napisal/-a KLOWN
O kak lepo slišati nekaj vzpodbudnega...mislite da če se cev ogreje in zrak ki bo potoval čez njo nebo do filtra prihajal topel zaradi tega ? Pri hitrosti večji od 50 bi itak moglo fajn zajemat zrak
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 8:44 pm
Napisal/-a KLOWN
scisco1 je napisal/-a:Zakaj rineš cev na drugo stran, a ne moreš cai spelat na isti strani v spodni del odbijača?
Filter je na luknjah ki so orginal in je bilo super proti prej ko je bil samo do konc orginal gume, sedaj pa mu poskušam samo še malo zraka dostavit in sem probal na tak način, glede cai pa je baje lahko nevarno da naletiš v kako lužo poleg tega pa ga sam nebi skup spravo

Objavljeno: Sr apr 28, 2010 8:48 pm
Napisal/-a scisco1
Pri mojem kitu je prišla cev za hladen zrak zraven in je bila cca 6x velikost tvoje. S tem, da je bilo tko narjeno, da je zrak ostal ujet v škatli okoli filtra in ni mel nikamor drugam za it kot v motor... Seveda je bil to filter z a-testom in naj bi dal par konjev... Poznalo se pa ni nič

Mislim, da ga je še malo bolj zamorilo... Tko da mal pomisli, če se ti splača zajebavat.
Glede luž je tko, da spodaj ko ukriviš cev pod odbijač na pregibu navrtaš par lukenj in voda odteče...
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 8:59 pm
Napisal/-a fare
Daj jo še raje v folijo povit

Objavljeno: Sr apr 28, 2010 9:01 pm
Napisal/-a KLOWN
scisco1 je napisal/-a:Pri mojem kitu je prišla cev za hladen zrak zraven in je bila cca 6x velikost tvoje. S tem, da je bilo tko narjeno, da je zrak ostal ujet v škatli okoli filtra in ni mel nikamor drugam za it kot v motor... Seveda je bil to filter z a-testom in naj bi dal par konjev... Poznalo se pa ni nič

Mislim, da ga je še malo bolj zamorilo... Tko da mal pomisli, če se ti splača zajebavat.
Glede luž je tko, da spodaj ko ukriviš cev pod odbijač na pregibu navrtaš par lukenj in voda odteče...
Hvala za razlago
Bom premislil glede tega
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 9:01 pm
Napisal/-a KLOWN
fare je napisal/-a:Daj jo še raje v folijo povit

Točno
To bom naredil za probo
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 9:02 pm
Napisal/-a stony
Daj ti lepo original Vti airbox nazaj, skupaj z resonančno posodo, če pa hočeš da se dere pa brez resonančne posode in zamenjaj original vložni filter z K&N vložnim filtrom in bo to najboljša rešitev. Te čunga lunga konus filtre in gradbene cevi pa odstrani, da bo estetsko za videti, ker to ni za nikamor.
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 9:20 pm
Napisal/-a KLOWN
stony je napisal/-a:Daj ti lepo original Vti airbox nazaj, skupaj z resonančno posodo, če pa hočeš da se dere pa brez resonančne posode in zamenjaj original vložni filter z K&N vložnim filtrom in bo to najboljša rešitev. Te čunga lunga konus filtre in gradbene cevi pa odstrani, da bo estetsko za videti, ker to ni za nikamor.
Res zgleda čudno se strinjam, ampak mašine ne razkazujem okoli tak da je vseeno. Je pa tudi problem da imam samo airbox z filtrom resonančne posode pa ne..če dam brez je lahko kaj narobe? Ampak sedaj( brez rumene cevi) sem imel super porabo tako da sem zadovoljen, za glas se mi pa ne gre, ker ko VTEC poči sm itak glasn

Objavljeno: Sr apr 28, 2010 9:34 pm
Napisal/-a stony
Nič nebo narobe če nimaš resonančne posode, bo pač pri določenih obratih bolj glasen, kar pa tebe verjetno ne moti

.
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 9:39 pm
Napisal/-a KLOWN
stony je napisal/-a:Nič nebo narobe če nimaš resonančne posode, bo pač pri določenih obratih bolj glasen, kar pa tebe verjetno ne moti

.
Super!
Hvala
Objavljeno: Če apr 29, 2010 11:34 am
Napisal/-a Energetik81
Če hočeš kakšen učinek od hladnega zraka, bi moral konus nekako zaobjeti s tem dovodom. Drugače se ti bo zmiksalo z vročim zrakom pod havbo in nisi naredil nič. Verjetno bi se bolj poznalo, da bi dal nazaj original airbox in do njega napeljal večjo cev (in jo z objemko pritrdil na airbox) iz odbijača.
Pa še tole, da ne boš mislil, kakšne silne kilovate boš pridobil:
5°C lower inlet temperature ≈ 1% more power
(Vir:
Rototest)
Objavljeno: Če apr 29, 2010 12:55 pm
Napisal/-a KLOWN
Energetik81 je napisal/-a:Če hočeš kakšen učinek od hladnega zraka, bi moral konus nekako zaobjeti s tem dovodom. Drugače se ti bo zmiksalo z vročim zrakom pod havbo in nisi naredil nič. Verjetno bi se bolj poznalo, da bi dal nazaj original airbox in do njega napeljal večjo cev (in jo z objemko pritrdil na airbox) iz odbijača.
Pa še tole, da ne boš mislil, kakšne silne kilovate boš pridobil:
5°C lower inlet temperature ≈ 1% more power
(Vir:
Rototest)
Lepo si to povedal, glede moči pa to nism niti pomislo..nism edn tistih

bol al majn se mi je šlo da bi nekaj pridobil na porabi prej ko sem imel filter bližje mašini sm mel porabo komaj pod 9l, zdaj ko sem ga prestavil na te lukjne ki so tam od orginal filtra sm jo zbiu za 2l in jebote to ni neko fantaziraje ampak resnica..to cev sm pač zdaj napelao da vidim če še še kaj spremeni ampak mislim da nebo vredi ker se mi je že po kratki vožnji zelo zagrela
Objavljeno: Če apr 29, 2010 11:45 pm
Napisal/-a peruccy
KLOWN je napisal/-a:sm jo zbiu za 2l
Si prepričan da ni manjša poraba zato, ker si se počasneje vozil?;) -2l zaradi filtra?? Če to drži, si bom jaz filter na streho zmontiral za maximum CAI

Objavljeno: Pe apr 30, 2010 5:32 pm
Napisal/-a monster_d
cev se ti nebo stalila, mel podobno variantu pred leti v testiranju.
Drugač pa ni nič razlike, če jo maš al ne