Stran 1 od 1

Renault R5 1,4 five - finished (for now =P)

Objavljeno: To sep 28, 2010 8:33 pm
Napisal/-a martin94
pred nekaj meseci sem se spravil k obnovi (oz. bolj odpravljanju rje :lol: ) na naši petki, ki je od samega začetka pri hiši.
Da ne bom še enkrat pisal, je tukaj link, ki prikazuje obnovo, novosti bom objavljal tudi neposredno tukaj ;) :

http://www.makete.net/forum/viewtopic.php?f=7&t=19341

Objavljeno: To sep 28, 2010 10:08 pm
Napisal/-a lisko
1.4 FIVE PLUS oprema....
Je slovenskega porekla (Revoz) ?
Rja se pojavla točno na mestih kjer napade skoraj vsako petko. Za foro še enkrat poglej zadnji desni nosilec kjer je pritrjena prema...
Me pa veseli da se je najdu še en frik , ki obnavlja navadno petko :D Eni sem do sedaj nardil komplet novo podvozje in čaka na končne odločitve....ena 1.4 original pa bo verjetno kmalu romala na restavriranje.

Objavljeno: Sr sep 29, 2010 1:00 pm
Napisal/-a martin94
baje da je še od zadnje serije petk, narejenih v Franciji 8) . Sem pogledal nosilc, zaenkrat ni sile, vendar vem, da se rje ne bom nikoli popolnoma rešil. Morda sem res uspešno saniral na zdajšnjih mestih, vendar se bo pa pojavla ki drugje :roll:

v bistvu mam v planu še to nardit: http://www.tri-krone.si/

pa bo za naslednjih 16 let spet mir :lol:

Objavljeno: Sr sep 29, 2010 4:17 pm
Napisal/-a lisko
Verjem da lahk daš šest kron.si pa ne bo pomagalo :) Ko se rja začne je ne ustaviš edin če vse odrežeš ter na sveži pleh ponovno lepo izoliraš. Iz tega razloga sem jaz porezal ves poden pri petki in 3/4 pri jeepu.

Če je slo izvora sem vprašal zato , ker moja dizlarka je francoska in ima vse ( je imela) vse lepo pobarvan(tudi notranjost) na tvojih slikah se pa lepo vidi da notranjost pod preprogo ni barvana do konca. Tako je tudi pri moji 1.4 katera pa je slovenskega porekla.

Objavljeno: Pe okt 01, 2010 10:07 am
Napisal/-a martin94
hvala za nasvet ;)
sedaj pa me samo zanima če kdo ve, če amortizerji od R5 GT Turbo pašejo na ta model? Meni osebno se mi zdi da bi pasalo, saj so v bistvu pritrdišča in izgled enak kot pri navadnih amortizerjih....in glih zaradi tega se mi zdi da homologacije niti ne bi rablo, saj nebi noben opazu razlike..... :roll:

Objavljeno: Ne okt 03, 2010 6:44 pm
Napisal/-a martin94
v soboto je bil cel dan dela na avtu (je še več narejenega, ampak sem bil že tako zaspan, da se mi ni dalo več slikat :roll: ):

Notranjost v postopku maskiranja:

Slika

Slika

Sicer pa so sedaj maskirana tudi tla in luknje so zavarjene in zaščitene s temeljno farbo ;)

Objavljeno: Po okt 25, 2010 11:58 am
Napisal/-a martin94
še med delom:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

in na koncu:

Slika

Slika

notranjost:

Slika

and after :lol: :

Slika

Slika

porabljen material za pragove ter podn pa notranjost:

Slika

sedaj pa še edino kozmetični popravki: nov avtoradio, obratomer, merilnik temp. vode in nato še edino kake 14¨feltne pa če bo prilika še vzmetenje od GT Turbo.....

lepše slike kak drug dan, samu da se spada ta dž :roll: