Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
xtron
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če jun 30, 2005 10:18 am

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a xtron Če feb 09, 2012 1:41 pm

No če ne veš sem te jaz vprašal ali imaš balansirano glavno gred. Ne vem zakaj nekaj jočeš, pač opiši ali jo enostavno mal "poflexaš" ali pa jo na koncu tudi balansiraš?...BMK če gred lepo izgleda, če pa si ji na koncu porušil balance... Kratkoročno itaq ne bo vidno, daljše kilometrine pač verjetno motor ne bo videl.... Vprašanje sem postavil iz razloga, ker po izdelkih vidim, da si perfekcionist, pa bi pričakoval, da si tudi pri tem izdelku.
Priponke
CWT-2.jpg
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a drmocar Če feb 09, 2012 2:03 pm

Brušenje gredi oziroma protiuteži (zakaj neki se jim reče protiuteži, hmm..) ni ravno pametna poteza. Protiuteži so izračunane glede na samo težo bata in ojnice in igrajo ogromno vlogo ko je motor na overrun-u. Zakaj neki potem ne zasledimo takih gredi v dirkalnih motorjih od cosworth-a in motorjih ki so v f1? Te motorji se vrtijo dosti višje kot teli "mlinčki". Odstrsnitev materiala oziroma recimo temu preoblikovanje gredi za manjši upor bo imelo dober učinek pri nižjih vrljajih, pri višjih vrtljajih pa lahko pride do destruktivnih učinkov. To da je pa zadeva zbaalansirana je pa zbalansirana le sama (ker drugače se je ne da).

Par slik zanimivih gredi:

Ferrari V10 F1 engine:
Slika

Cosworth Mitsubishi evo 2.2 stroker:
Slika

Spoon crankshaft:
Slika


Zanimivo je predvsem to da so to glavne gredi za motorje ki se vrtijo dosti višje kot takle minijev motorčič pa noben ni "ošiljen".
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a X-Hair Če feb 09, 2012 2:11 pm

xtron je napisal/-a:Vprašanje sem postavil iz razloga, ker po izdelkih vidim, da si perfekcionist, pa bi pričakoval, da si tudi pri tem izdelku.


Ja no, najbrž, da bo tudi tukaj. A ni jasno? Ampak kot so že povedal. Ko ga zabiješ do dna, pa jokat, polena metat in tako naprej. Sej sem še sam bil deležen kuhinje. Zakaj? Ker sem to povedal direkt in tak kot je, pa je bilo vse narobe. Namesto, da bi se klapa vsedla pa mal naštudirala zadeve. Ne, treba je pljuvat, ko vidi, da si z denarjem ne more kupiti občutka za vrtenje volana. Potem so pa neki Bilsteini krivi, pa so nastavljivi, pa kaj te jaz vem kaj še vse. Pač en navaden amortizer na eni gnili dvojki. V čem je problem? :mrgreen:
SlikaSlika
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a Kavs Če feb 09, 2012 6:34 pm

drmocar je napisal/-a:Brušenje gredi oziroma protiuteži (zakaj neki se jim reče protiuteži, hmm..) ni ravno pametna poteza. Protiuteži so izračunane glede na samo težo bata in ojnice in igrajo ogromno vlogo ko je motor na overrun-u. Zakaj neki potem ne zasledimo takih gredi v dirkalnih motorjih od cosworth-a in motorjih ki so v f1? Te motorji se vrtijo dosti višje kot teli "mlinčki". Odstrsnitev materiala oziroma recimo temu preoblikovanje gredi za manjši upor bo imelo dober učinek pri nižjih vrljajih, pri višjih vrtljajih pa lahko pride do destruktivnih učinkov. To da je pa zadeva zbaalansirana je pa zbalansirana le sama (ker drugače se je ne da).

Par slik zanimivih gredi:

Ferrari V10 F1 engine:
Slika

Cosworth Mitsubishi evo 2.2 stroker:
Slika

Spoon crankshaft:
Slika


Zanimivo je predvsem to da so to glavne gredi za motorje ki se vrtijo dosti višje kot takle minijev motorčič pa noben ni "ošiljen".


Glede na to da smo sestavli najmočnejši MINI jev motor z stock kompresorjem, bati in ojnicami na svetu najbrž nekaj znamo ali pač? :mrgreen:


Ja vidm da res nima smisla pisat tle. Kupili tak al tak nč ne boste, doumeli pa tudi ne.........najlažje je bit v gostilni, pit pir in bit "pameten"....vse od tam naprej, pa pomeni imeti pogum in znanje.

Pa en lep MINIjev pozdrav, morem letet na pošto ene 10 paketov nest, da bodo mel američani, angleži, grki, italjani,....kej čez vikend šraufat. :)
 
Uporabniški avatar
NoF3ar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Sr avg 03, 2011 11:10 am
Kraj: Maribor

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a NoF3ar Če feb 09, 2012 6:55 pm

Prav maš, pri nas tak ni kruha (ker se z čipiranjem 100HP pridobi :twisted: ) :D Kr tak nadaljuj pa ne se uzirat na ostale.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a ~toMmy~ Če feb 09, 2012 8:02 pm

Zanimiva tema, pohvalno delo, vse super... ampak ne vem, zakaj u PM je tako težko normalno odgovorit na eno preprosto vprašanje in malo pojasnit zadeve! Dejansko si sam iz enega simpl vprašanja naredil celo štalo in ga pretvoril v boj Kavs vs. ostale budale. Zakaj že?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a =swen= Če feb 09, 2012 8:31 pm

Offtopic:

X2

O tem sem govoril na prejšnji strani.
Namesto da piše kako težko je kakšen podatek izdat, dopovedat ljudem... Bi nam 'budalam' lahko pojasnil kako stvar.

On:
Mislim da ta njegova gred vseeno ne more bit zbalansirana. Je le odvzel kar nekaj materiala. Edino če ima res ultra ultra lahke ojnice in bate.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a drmocar Če feb 09, 2012 8:42 pm

Kavs je napisal/-a:
Glede na to da smo sestavli najmočnejši MINI jev motor z stock kompresorjem, bati in ojnicami na svetu najbrž nekaj znamo ali pač? :mrgreen:


Ja vidm da res nima smisla pisat tle. Kupili tak al tak nč ne boste, doumeli pa tudi ne.........najlažje je bit v gostilni, pit pir in bit "pameten"....vse od tam naprej, pa pomeni imeti pogum in znanje.

Pa en lep MINIjev pozdrav, morem letet na pošto ene 10 paketov nest, da bodo mel američani, angleži, grki, italjani,....kej čez vikend šraufat. :)
Tak tvoj odgovor se bere (tako kot večino tvojih), kot da "ste" boga za j***a prijeli in da inžinirji na svetu nič ne vedo. Čez jermenice nimam kaj pripomnit ker verjetno so res kvaliteten izdelek, tako kot še kakšen drug vaš izdelek, in hvala bogu se še kdo pri nas spomne kaj takega sam naredit, in ob tem še kaj zaslužit.

Če ne kupujem(o) pri tebi še ne pomeni da nič ne kupujem(o). Vem kam ciljaš s tem tvojim postom in situacija glede teh stvari je v večini primerov v slo taka. Žal je tako in določena razmišljanja so ostala tam kjer so bla 20let nazaj. Samo ni treba vseh v isti koš metat. Bom rekel tako, kot velikokrat rad sam najprej vržeš: Eni pokažemo znanje na pisti in cesti, eni pa za tipkovnico.

Pa ni se treba več spraševat čemu takšni odgovori, ker večinoma so ravno zaradi tvojega nastopa taki.

lp

Luka

ps.@swen: Gred je že zbalansirana, sama ali pa z vztrajnikom, samo kar se pa tiče protiuteži glede na maso batov in ojnic je pa druga zgodba.
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a =swen= Če feb 09, 2012 8:47 pm

No saj to sem mislil, vendar sem se malo nerodno izrazil. Vseeno hvala. ;)
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a Kavs Če feb 09, 2012 9:31 pm

drmocar je napisal/-a:
Kavs je napisal/-a:
Glede na to da smo sestavli najmočnejši MINI jev motor z stock kompresorjem, bati in ojnicami na svetu najbrž nekaj znamo ali pač? :mrgreen:


Ja vidm da res nima smisla pisat tle. Kupili tak al tak nč ne boste, doumeli pa tudi ne.........najlažje je bit v gostilni, pit pir in bit "pameten"....vse od tam naprej, pa pomeni imeti pogum in znanje.

Pa en lep MINIjev pozdrav, morem letet na pošto ene 10 paketov nest, da bodo mel američani, angleži, grki, italjani,....kej čez vikend šraufat. :)
Tak tvoj odgovor se bere (tako kot večino tvojih), kot da "ste" boga za j***a prijeli in da inžinirji na svetu nič ne vedo. Čez jermenice nimam kaj pripomnit ker verjetno so res kvaliteten izdelek, tako kot še kakšen drug vaš izdelek, in hvala bogu se še kdo pri nas spomne kaj takega sam naredit, in ob tem še kaj zaslužit.

Če ne kupujem(o) pri tebi še ne pomeni da nič ne kupujem(o). Vem kam ciljaš s tem tvojim postom in situacija glede teh stvari je v večini primerov v slo taka. Žal je tako in določena razmišljanja so ostala tam kjer so bla 20let nazaj. Samo ni treba vseh v isti koš metat. Bom rekel tako, kot velikokrat rad sam najprej vržeš: Eni pokažemo znanje na pisti in cesti, eni pa za tipkovnico.

Pa ni se treba več spraševat čemu takšni odgovori, ker večinoma so ravno zaradi tvojega nastopa taki.

lp

Luka

ps.@swen: Gred je že zbalansirana, sama ali pa z vztrajnikom, samo kar se pa tiče protiuteži glede na maso batov in ojnic je pa druga zgodba.


Jst se dokazujem tam, kjer mi nosi denar. Zmagat na slovenski GHD mi ne pomeni nič, nažgat angleže za par sekund z "njihovim" avtom pa mi pomeni veliko ($$$). Tko pač je....
Uživam pa tako ali tako povsod enako.
Na cesti pa že dolgo nimam kaj dokazovat. Se samo smejem idiotom, ko poskušajo meni (ko vidijo spimpan avto) kaj dokazat. Nemalokrat jih ni malo koštalo njihovo početje (nič nisem naredil, nič nisem bil kriv-le svojo pot in tempo sem peljal).


Nemalokrat ljudje pozabljajo, da v osnovi se motorje tako naredi, da so cenovno sprejemljivi za trg. Ker če bi bilo po tvoje - bi imeli že vsi spimpane glave, idealen boost, idealno mešanico bencina zraka itd....pa se povsod gleda tudi na varnost, da kaka budala ne skuri motorja na kakem track dayu.....
 
Uporabniški avatar
riflex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: So sep 18, 2010 7:42 pm

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a riflex Pe feb 10, 2012 3:57 pm

Kavs je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:
Kavs je napisal/-a:
Glede na to da smo sestavli najmočnejši MINI jev motor z stock kompresorjem, bati in ojnicami na svetu najbrž nekaj znamo ali pač? :mrgreen:


Ja vidm da res nima smisla pisat tle. Kupili tak al tak nč ne boste, doumeli pa tudi ne.........najlažje je bit v gostilni, pit pir in bit "pameten"....vse od tam naprej, pa pomeni imeti pogum in znanje.

Pa en lep MINIjev pozdrav, morem letet na pošto ene 10 paketov nest, da bodo mel američani, angleži, grki, italjani,....kej čez vikend šraufat. :)
Tak tvoj odgovor se bere (tako kot večino tvojih), kot da "ste" boga za j***a prijeli in da inžinirji na svetu nič ne vedo. Čez jermenice nimam kaj pripomnit ker verjetno so res kvaliteten izdelek, tako kot še kakšen drug vaš izdelek, in hvala bogu se še kdo pri nas spomne kaj takega sam naredit, in ob tem še kaj zaslužit.

Če ne kupujem(o) pri tebi še ne pomeni da nič ne kupujem(o). Vem kam ciljaš s tem tvojim postom in situacija glede teh stvari je v večini primerov v slo taka. Žal je tako in določena razmišljanja so ostala tam kjer so bla 20let nazaj. Samo ni treba vseh v isti koš metat. Bom rekel tako, kot velikokrat rad sam najprej vržeš: Eni pokažemo znanje na pisti in cesti, eni pa za tipkovnico.

Pa ni se treba več spraševat čemu takšni odgovori, ker večinoma so ravno zaradi tvojega nastopa taki.

lp

Luka

ps.@swen: Gred je že zbalansirana, sama ali pa z vztrajnikom, samo kar se pa tiče protiuteži glede na maso batov in ojnic je pa druga zgodba.


Jst se dokazujem tam, kjer mi nosi denar. Zmagat na slovenski GHD mi ne pomeni nič, nažgat angleže za par sekund z "njihovim" avtom pa mi pomeni veliko ($$$). Tko pač je....
Uživam pa tako ali tako povsod enako.
Na cesti pa že dolgo nimam kaj dokazovat. Se samo smejem idiotom, ko poskušajo meni (ko vidijo spimpan avto) kaj dokazat. Nemalokrat jih ni malo koštalo njihovo početje (nič nisem naredil, nič nisem bil kriv-le svojo pot in tempo sem peljal).


Nemalokrat ljudje pozabljajo, da v osnovi se motorje tako naredi, da so cenovno sprejemljivi za trg. Ker če bi bilo po tvoje - bi imeli že vsi spimpane glave, idealen boost, idealno mešanico bencina zraka itd....pa se povsod gleda tudi na varnost, da kaka budala ne skuri motorja na kakem track dayu.....


Pa kaj potem, če imaš ti spimpan avto drugi pa ne? Je to narobe, če te drugi izzove za primerjavo koliko gre tvoj in njegov avto, če vidi tako spimpanega in naaajmočnejštega minija na svetu :O? Me zanima koliko teh idiotov se je teb smejalo ko si se ti hotel dokazat s tem spimpanim minijem.

Vse pohvale za avto, samo malo lepše se obnašaj, če so vsi drugi, ki nimajo to kar imaš ti in ne morejo imeti zate idioti potem si sam še večji i****.
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a Kavs So feb 11, 2012 8:01 am

Ne morejo imeti? Jaz sem začel iz nule - brez kakršnih koli vez in poznanstev.
Če jamraš v gostilni da je plača švoh, hkrati pa vse kar maš zapiješ ali pa preživiš cel dan na forumih in pljuvaš po drugačnih in sposobnejših od sebe cel dan - potem tudi nikoli nič ne boš imel.

Jaz sem do 20 leta tud precej svojga lifa zavozu na netu in forumih. Zdej sem aktiven samo tle (tri teme) in angleško ameriških MINI formuih - pa še to 90% ko dajem "oglase" gor.
In tako je tudi prav, ker ostane čas za druge pomembnejše in boljše stvari. :)

Če se mi zdi narobe če me izzove en i**** z avtom katerega vrednost je primerljiva mojim semi slick pnevmatikam? ZELO!!! Take bedarije sem delal pri 20 (tiščal v smrt po cesti) in se danes zavedam, da je bilo to ZELO narobe.

Če ti to podpiraš in se ti zdi celo prav potem samo ......................... :roll:
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a dr.sah So feb 11, 2012 8:13 am

Kavs, pomojem nihče ne dvomi v tvoje sposobnosti in znanje, navsezadne imaš kaj pokazati.
Ampak, zapletli ste se v prepucavanje zaradi navadnega vprašanja, ki je dokaj nepomemben in ne razkrije ničesar. Škoda.

Spravite debato nazaj na mini debato, saj jo je škoda zasrat.
 
Uporabniški avatar
riflex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: So sep 18, 2010 7:42 pm

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a riflex So feb 11, 2012 2:55 pm

Kavs je napisal/-a:Ne morejo imeti? Jaz sem začel iz nule - brez kakršnih koli vez in poznanstev.
Če jamraš v gostilni da je plača švoh, hkrati pa vse kar maš zapiješ ali pa preživiš cel dan na forumih in pljuvaš po drugačnih in sposobnejših od sebe cel dan - potem tudi nikoli nič ne boš imel.

Jaz sem do 20 leta tud precej svojga lifa zavozu na netu in forumih. Zdej sem aktiven samo tle (tri teme) in angleško ameriških MINI formuih - pa še to 90% ko dajem "oglase" gor.
In tako je tudi prav, ker ostane čas za druge pomembnejše in boljše stvari. :)

Če se mi zdi narobe če me izzove en i**** z avtom katerega vrednost je primerljiva mojim semi slick pnevmatikam? ZELO!!! Take bedarije sem delal pri 20 (tiščal v smrt po cesti) in se danes zavedam, da je bilo to ZELO narobe.

Če ti to podpiraš in se ti zdi celo prav potem samo ......................... :roll:


Se popolnoma strinjam s tem in kapo dol tebi. Še vedno pa nekateri se nemorejo primerjati s tabo zato pa imajo kar imajo in občudujejo to kar vidijo.

Nisem omenil s kakšnim avtom, mislil sem nasplošno kdor koli pa tudi če so bili to samo mlinčki. Tudi ti si ga mogoče kdaj imel in se enako dokazoval žal, zato jih ne zmerjaj z i*****. Tisti, ki se pa pele za tabo pa neve kakšne oh pnevmatike imaš zato nedelaj takih primerjav, ker s tem se samo hvališ in nisi čisto nič več.

In še za konec, ki si me vprašal če jaz to podpiram in če se mi zdi to celo prav... NE, ne podpiram in se mi to ne zdi prav!!!
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a Kavs So feb 11, 2012 3:21 pm

riflex je napisal/-a:
Kavs je napisal/-a:Ne morejo imeti? Jaz sem začel iz nule - brez kakršnih koli vez in poznanstev.
Če jamraš v gostilni da je plača švoh, hkrati pa vse kar maš zapiješ ali pa preživiš cel dan na forumih in pljuvaš po drugačnih in sposobnejših od sebe cel dan - potem tudi nikoli nič ne boš imel.

Jaz sem do 20 leta tud precej svojga lifa zavozu na netu in forumih. Zdej sem aktiven samo tle (tri teme) in angleško ameriških MINI formuih - pa še to 90% ko dajem "oglase" gor.
In tako je tudi prav, ker ostane čas za druge pomembnejše in boljše stvari. :)

Če se mi zdi narobe če me izzove en i**** z avtom katerega vrednost je primerljiva mojim semi slick pnevmatikam? ZELO!!! Take bedarije sem delal pri 20 (tiščal v smrt po cesti) in se danes zavedam, da je bilo to ZELO narobe.

Če ti to podpiraš in se ti zdi celo prav potem samo ......................... :roll:


Se popolnoma strinjam s tem in kapo dol tebi. Še vedno pa nekateri se nemorejo primerjati s tabo zato pa imajo kar imajo in občudujejo to kar vidijo.

Nisem omenil s kakšnim avtom, mislil sem nasplošno kdor koli pa tudi če so bili to samo mlinčki. Tudi ti si ga mogoče kdaj imel in se enako dokazoval žal, zato jih ne zmerjaj z i*****. Tisti, ki se pa pele za tabo pa neve kakšne oh pnevmatike imaš zato nedelaj takih primerjav, ker s tem se samo hvališ in nisi čisto nič več.

In še za konec, ki si me vprašal če jaz to podpiram in če se mi zdi to celo prav... NE, ne podpiram in se mi to ne zdi prav!!!


Seveda da sem bil mlad in neumen, ma takrat ni blo MINI ja. Sem se vozil z 128. En čas s stock pol sm pa eno spimpano od kolega kupu in mislu da sm boga za j***a prjel.... :mrgreen:
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a jani.vuk So feb 11, 2012 4:39 pm

In ta 128 se zmeraj živi. :D
A2R.SI
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a simply Ne feb 12, 2012 8:59 am

ake bedarije sem delal pri 20 (tiščal v smrt po cesti) in se danes zavedam, da je bilo to ZELO narobe.


Lepo da priznaš.
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a Kavs Ne feb 12, 2012 9:53 pm

simply je napisal/-a:
ake bedarije sem delal pri 20 (tiščal v smrt po cesti) in se danes zavedam, da je bilo to ZELO narobe.


Lepo da priznaš.


Zakaj npr. ne bi priznal?
Če ti napišem: Ne sodi drugih po sebi. - bom spet zloben.

Vem da ljudje ne priznajo (ali pa zelo tezko) svoje pomanjkljivosti. Jst z njimi zivim - zato pa lahko napredujem. To je prvi pogoj - priznanje napake odpravi podobno napako v prihodnosti. :)
In ne ni mi tezko priznat da sem bil ubrisan za vozit (sej ne da danes delam kolone - daleč od tega - danes smo vse quattrote nažgal s FWD :D ) ampak vseeno je zadeva dost bolj premišljena - med tem ko takrat pač nismo kaj dost razmišljal, da je za ovinkom mogoče pa plug parkiran. :shock:
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a croma_man Ne feb 12, 2012 9:58 pm

modre besede :mrgreen:
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Re: MINI Cooper S (KMT 002)

Napisal/-a alanq4 Po feb 13, 2012 5:11 pm

Kavs je napisal/-a:...danes smo vse quattrote nažgal s FWD :D ...


Ti tud rad to delaš :mrgreen:
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov