Spodaj je mal podatkov, kar copy/paste z angleskega foruma - ja jeziki mi ne disijo najbolj.
Drugače sem z avtom zelo zadovoljen. Z dolgim menjalnikom pri 32°pospešuje bolje kot modri pri 10ih stopinjah in kratkim menjalnikom. (pred facelift and facelift menjalniki se razlikujejo v prestavnih razmerjih).
To pomeni da izmerjeni konji niso samo na grafu ampak tudi v realnosti. Sm pa zadovoljen z temperaturami motorja....to je bil point današnjega dne. Da mi avto brez težav zdrži 200 km. No..skoraj - če bi blo še pol ure bi...
Namreč za več bi moral dotočit bencin, metanol in gume zamenjat. Anyway...verjamem da bi tudi nadaljnih 15 delal brez problema.
Kak video sledi v prihodnjih dneh.
Very successful test day at Grobnik. 185 race kilometers: outside temp 32°C
- IAT always below 47° most off the time below 42°C
- water temp between 85-89°C all the time
- oil temp below 130°C most off the time below 126-128°C
with 18% KAVS Motorsport supercharger pulley, our improved KMT Chargecooler MK II and our special designed oil pan to cooling down the oil.
Best: 7 8 KAVS Ambrož Mini Kavs Motorsport 1:49.338 1:49.692 1:49.697