Stran 1 od 2
Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR VPR
Objavljeno: Ne maj 29, 2011 1:15 am
Napisal/-a ven0m
Pozdravljeni vsi skupaj

No, da prvo razložim situacijo. V naslovu omenjen avto, se odpravlja k novemu lastniku (en dober prijatelj). Pred dobrimi 1k kilometri je spustilo tesnilo glave in je kot kaže začela zatekat hladilna tekočina v motor, saj se je začel obnašat, kot da je vsake tolko pogoltnil malo vode (pri speljevanju in večji obremenitvi motorja v nizkih obratih), seveda se je čez par metrov zadeva normalizirala in se je obnašal normalno.
Vglavnem glede na to, da kolega nima žilice za ročne zadeve in jaz se vedno rad kaj novega naučim sem na ebayu nabavil celoten komplet tesnil za glavo in seveda vijake ter se lotil menjave.
Slike in vprašanja so v naslednjem postu, saj stran odreže slike, ki so v prvem postu na novi strani...
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (84kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Ne maj 29, 2011 1:32 am
Napisal/-a ven0m
Slike dosedanjega dela in vprašanja:










Zahvale gredo seveda tudi profi fuš mehaniku, ki mu je uspelo svečko poševno zagnat v navoj in tistemu, ki je odlomil en vijak iz glave ter enega "onemogočil" pri zategovanju...
Rešene zadeve:



Zatezni momenti:


Na zadnjih 2eh slikah, je priročnik iz Vivid workshop data, kjer pa nisem siguren kakšen je zatezni moment za vijake glave. Bo 60Nm pravilno, čeprav se mi to zdi dokaj malo?
Zanima me še, kakšen je najboljši način za čiščenje celotne glave ter oljnih in vodnih kanalov? Ter, če bo kaj narobe, če ne menjam tistih kapic, ki so na spodnji strani ventilov oz. ventilskega voda (v komori, kejr se meša zrak/bencin, ne v cilindru), ker potem moram odstranit celotne ventile, za kar pa žal nimam primernega orodja, razen če glavo kot takšno, nesem bližnjemu mehaniku in mu samo zagnjavim, da mi ventile ven pobere.
Bilokakšen splošen nasvet bi bil dobrodošel, kako nato motor utečt in če se ne motim, je potrebno vijake glave še enkrat zategnit po 500km?
lp,
S
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Ne maj 29, 2011 8:10 am
Napisal/-a DeLux
60 bo kar prav. Bencin, štrajfix. NE. Nevem zakaj zateguješ na kile potem če moraš še enkrat naknadno zategnit tako da tega jaz nikoli ne naredim pa kupi nove vijake za glavo!
lp
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Ne maj 29, 2011 9:08 am
Napisal/-a ven0m
DeLux je napisal/-a:60 bo kar prav. Bencin, štrajfix. NE. Nevem zakaj zateguješ na kile potem če moraš še enkrat naknadno zategnit tako da tega jaz nikoli ne naredim pa kupi nove vijake za glavo!
lp
Zdaj, ko sem malo razmislil, glede na to da piše, 1. stopnja 40Nm in 2. stopnja 60Nm ali je to mišljeno, da prvo vseh 10 zategneš na 40 potem pa na 60 ponovno ali kaj v tem smislu.
Drugače pa, vijaki so novi, je bilo vse zraven v kompletu.
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Ne maj 29, 2011 12:13 pm
Napisal/-a scythe
Saj ti piše kako se zategne.
1. 40NM
2. 60NM
3. 90 stopinj
4. 90 stopinj
Rabiš pa pol uro za zategovanje na stopinje. Predlagam da zategneš 3x po 60 stopinj.
Zgleda takole
http://www.slikomat.com/slika/4110791.htmLp.
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Ne maj 29, 2011 1:32 pm
Napisal/-a ven0m
Se mi je zdelo, da je bil otako mišljeno, zategujejo pa se v istem vrstnem redu kot je označeno na skici torej.
Tako torej zategnem, ko vse nazaj sestavim, potem pa čez 500km ponovim vajo ali je nepotrebno še enkrat zategnit?
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Ne maj 29, 2011 5:26 pm
Napisal/-a scythe
Zdaj vse zategneš in je to to. Tam ko imaš 2x po 90 stopinj daj raje 3x po 60stopinj.
lp
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Ne maj 29, 2011 7:14 pm
Napisal/-a AgitatoR
Injektorje tut ni neumno UZ spucat. 60€ komplet.
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Ne maj 29, 2011 11:18 pm
Napisal/-a ven0m
AgitatoR je napisal/-a:Injektorje tut ni neumno UZ spucat. 60€ komplet.
Če bi avto obdržal, bi še blok razdrl, zamenjal lagerje na gonilni odmični, kot si omenil menjal tudi injektorje, uredil ventile, itd...
Ta generalka je toliko da bo motor ostal v sorazmerno solidnem stanju za naslednjega lastnika, ker tu 60€ pa tam 40€, itd. res ni problem, edino na koncu se meni ta vložen denar nebo izšel

scythe je napisal/-a:Zdaj vse zategneš in je to to. Tam ko imaš 2x po 90 stopinj daj raje 3x po 60stopinj.
lp
Najlepša hvala, se bom držal tvojih napotkov

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Po maj 30, 2011 9:57 pm
Napisal/-a ven0m
Pričetek čiščenja kakšnega desetletja stare zapečene masti. Hell yea

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: To maj 31, 2011 11:04 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Lepo, pohvalno....................vsekakor je pa vredno razmisliti o ravnanju glave ( ventile ven ) torej se lahko zamenja še ostala tesnila in glava je generalno obnovljena.
lep pozdrav
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Če jun 02, 2011 10:56 pm
Napisal/-a ven0m
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Pe jun 03, 2011 10:04 am
Napisal/-a nightmare
Vidim, da so ventili ostali v glavi. Upam, da boš to še naredil, če ne ti pa priporočam da jih vseeno vzameš vn jih očistiš nesnage in nanovo "požlajfaš" po sedlah ventilov. Seveda nikakor ne zamešaj kje je kateri ventil bil v štartu. In pa seveda menjaj teflone.
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Pe jun 03, 2011 10:57 am
Napisal/-a ven0m
nightmare je napisal/-a:Vidim, da so ventili ostali v glavi. Upam, da boš to še naredil, če ne ti pa priporočam da jih vseeno vzameš vn jih očistiš nesnage in nanovo "požlajfaš" po sedlah ventilov. Seveda nikakor ne zamešaj kje je kateri ventil bil v štartu. In pa seveda menjaj teflone.
Bi lahko, je tudi gospod kateremu sem dal strojno brusit spodnji del glave imel primerno orodje, da bi ventile pobral ven in dal nazaj noter, vendar bi to spet bil en strošek zraven, jaz pa že s celotno proceduro grem kolegu lepo na roko (prijatelj, ki se je javil da bo imel avto in me prosil, da še uredim tesinlo na glavi), tako, da si pri vsem več ne delam dodatnih stroškov, zato so ventili kompromis, in sem jih porinil ven kolikor sem zmogel in očistil ter pobrusil tako daleč kolikor sem dosegel s prstmi.
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Pe jun 03, 2011 11:10 am
Napisal/-a nightmare
Pa saj sam strošek ne bi bil toliko večji. Tako ali tako si moral kupiti vsa tesnila za glavo. Če kupiš komplet so tefloni že zraven. Samo še mast za "žlajfanje" rabiš in je to to.
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Pe jun 03, 2011 6:20 pm
Napisal/-a erixon
Mogoče bi pa ta tvoj prijatelj lahko kril kakšen dodatni strošek. Na koncu bo on imel koristi od tega.
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Pe jun 03, 2011 7:54 pm
Napisal/-a ven0m
erixon je napisal/-a:Mogoče bi pa ta tvoj prijatelj lahko kril kakšen dodatni strošek. Na koncu bo on imel koristi od tega.
Mja, dolga zgodba. Bom rekel tako, sem vesel, da mu lahko koristim z tem, ker on nima glih "premoženja" na razpolago, prevelik strošek pa si nebom nakopal, pač na eni točki sem potegnil črto.
V kompletu pa sem za ventile dobil zraven samo tiste plastične kapice z fedro znotraj, ki so na stebru od ventila. Tako, da so ventili samo očiščeni

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Pe jun 03, 2011 9:32 pm
Napisal/-a lisko
ven0m je napisal/-a:V kompletu pa sem za ventile dobil zraven samo tiste plastične kapice z fedro znotraj, ki so na stebru od ventila. Tako, da so ventili samo očiščeni 
Sej pa to so tefloni....
Dela je kako uro dve več....pasto pa jaz prinesem(je niti ne rabiš dosti...)
Me pa nekaj zanima.....upam da si si označu dročnike? To kar je nad ventili pod odmično? Ker na slikah so videt kr lepo nametani v škatlo....žal pa niso enaki....S tistimi "kapami" so nastavljeni ventili ( zračnost pri mrzlem motorju) in če jih boš zamešal bo motor lepo klepal kot star dizl....če bo sploh šel kot bi moral.
Vijake si si lepo označu....ampak pri takih projektu vijaki niso taki problem, ker so fiksni in nimajo funkcijo obrabe...Bolj pomembni so ležaji in razne puše, ki morajo potem prit skupaj točno tako kot so bili.
Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Pe jun 03, 2011 10:59 pm
Napisal/-a ven0m
lisko je napisal/-a:ven0m je napisal/-a:V kompletu pa sem za ventile dobil zraven samo tiste plastične kapice z fedro znotraj, ki so na stebru od ventila. Tako, da so ventili samo očiščeni 
Sej pa to so tefloni....
Dela je kako uro dve več....pasto pa jaz prinesem(je niti ne rabiš dosti...)
Me pa nekaj zanima.....upam da si si označu dročnike? To kar je nad ventili pod odmično? Ker na slikah so videt kr lepo nametani v škatlo....žal pa niso enaki....S tistimi "kapami" so nastavljeni ventili ( zračnost pri mrzlem motorju) in če jih boš zamešal bo motor lepo klepal kot star dizl....če bo sploh šel kot bi moral.
Vijake si si lepo označu....ampak pri takih projektu vijaki niso taki problem, ker so fiksni in nimajo funkcijo obrabe...Bolj pomembni so ležaji in razne puše, ki morajo potem prit skupaj točno tako kot so bili.
Ležaji nad odmično so označeni, dročnike pa sem kot kaže zajebal...
Je kakšen lažji način ugotovit kateri sodi kam, ker je malo preveč možnih kombinacij, da bi se šel "trial and error"

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR
Objavljeno: Pe jun 03, 2011 11:04 pm
Napisal/-a nightmare
Kot vidim so dročniki hidravlični tako, da se nastavljajo sami in ni potrebe po kakšnem ugotavljanju kam sodi kateri.