Stran 1 od 13
Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?
Objavljeno: Po feb 11, 2013 10:52 pm
Napisal/-a lisko
No pa je k hiši prišel novi reno. Z njim pa težave ( je kdo pričakoval kaj drugega če je renault?

)
Clio II ph1 99 letnik. Drugi lastnik , potrjena servisna do 150 tisoč nato listki s servisov do 198 tisoč. Sedaj prevoženih 207 tisoč in v mojih rokah.
Od opreme:
Klima
2x airbag
el. okna
CZ
in je to to

Na sliki slabše videno.....lušči se mu lak. Hauba, streha in levi bok. Predvideno popravilo 200-250 eur. Rje ni videt nikjer.
Ampak ker je to še vedno renojev motor....je začel hladen pokašljevat in kadit....
Vsebina filtra je pokazala tole..

No pa se je začela veselica

Z izjemo četrtega cilindra teče nafta skoz cilindre kot skozi švicarski sir....Bati gredo ven.

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: Po feb 11, 2013 11:12 pm
Napisal/-a Blinder
Kaj pomeni, da teče nafta skozi cilindre? Pa kakšen motor je to? 1.2 8v?
Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: Po feb 11, 2013 11:24 pm
Napisal/-a lisko
Blinder je napisal/-a:Kaj pomeni, da teče nafta skozi cilindre? Pa kakšen motor je to? 1.2 8v?
Nafta teče mimo obročkov kot za šalo. Izjema je samo četrti cilinder kjer že dva dni stoji nivo nafte kot narisan

Posledica je seveda zguba kompresije.
Če v googla vpišeš F8Q ti vrže ven
1.9L (1870ccm) diesel 64KM
Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: Po feb 11, 2013 11:46 pm
Napisal/-a NoF3ar
Ni malo premlad po KM za izgubo kompresije

? Ponavadi se to na atmosfercih dela na realnih 400-500k km
Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: To feb 12, 2013 12:10 am
Napisal/-a lisko
NoF3ar je napisal/-a:Ni malo premlad po KM za izgubo kompresije

? Ponavadi se to na atmosfercih dela na realnih 400-500k km
Mlad al ne....Renault je
Majster za pumpo je rekel , da ponavad ratajo ležaji v njej glasni po 200 tisoč. To pa je bil tudi povod za tole.
Je pa nekaj....Prvič v življenju sem vzel narazen dizla in NIMA počene glave

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: To feb 12, 2013 7:05 am
Napisal/-a grega983
Dej ne se hecat s temi 207 kkm pa generalko. Števec jih že ima toliko, vprašanje pa je realno stanje.
Še moj TD smrdljivec letnik 93 je po n-lastnikih in vsaj 300kkm laufal kot urca

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: To feb 12, 2013 8:42 am
Napisal/-a Energetik81
Bom z zanimanjem spremljal temo glede na tvoje prejšnje reportaže.
Še vedno pa ne vem, ali res delaš toliko km, da se ti splača takle steran dizel?
Nabavi Accenta letnik 2000, s tako opremo dobiš verjetno že za 600€, popraviš rjaste koloteke in se voziš v nedogled samo z rednimi servisi, brez razstavljanja mašine in podobnih zadev.

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: To feb 12, 2013 10:51 am
Napisal/-a NoF3ar
"Energetik81"]
Se splača

Zdaj bo vlozo max 500€ pa bo še ostalo zrihtal na avtu. Pol bo pa na vsakih 10.000km z razliko v porabi in ceni goriva, dobil 1 accenta not

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: To feb 12, 2013 12:25 pm
Napisal/-a Matjazy
Zelo malo verjetno je, da ima avto le 200k km, glede na zdelan motor.
Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: To feb 12, 2013 5:59 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Matjazy je napisal/-a:Zelo malo verjetno je, da ima avto le 200k km, glede na zdelan motor.
Ja pa še kaj, lahko ga je od začetka vozila kakšna "mamca", umirjena voznica, pa obrati do konca pri speljevanju s hladnim pri -20, lahko da je 3/4 prevoženih naredil na "štantgasu", pa ga je potem nekdo teral do konca itd.
Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: To feb 12, 2013 6:26 pm
Napisal/-a nejc1
Lahko zaupaš koliko je bila cena avtomobila?
Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: To feb 12, 2013 6:31 pm
Napisal/-a lisko
Presodite sami....
Meni notranjost ne deluje zdelana za več kot 200 tisoč...


Še vedno kot zanimivost....četri cilinder že tretji dan drži 1dcl nafte. Avtek je šel drugač dobro ni pretirano kadil in ni pil olja. Samo vžig ga je matral.
Ampak Mene pač moti , da je nekaj polovičarsko narjeno. Če se dela naj se nardi kot se zagre.
Energetik81: tud če bi kupil ne vem kaj in bi ugotovil pomankljivosti bi se podobno končalo...Pri meni pač more bit mehanika poštimana. jabet ga tak pač sem....pa še hobi povrh.
Novega avta pa ne grem kupovat in se zakreditirat za 8+ let (na manj ga tko al tko ne dobim). Po odplačanem avtu pa bi stran vrgel letno plačo....Stroški so pa s starim ali novim avtom.
Tukaj pa enostavno kupiš avto za male pare...vložiš v njega jurja (dve plači) in se voziš in voziš...po treh letih ga prodaš za male pare in si zgubil vsega skupaj 3 plače....Redni servisi so pa pri starem ali novem avtu enaki. Pogoj je samo da delaš vse sam. Ne vem mene še ni kdo prepričal obratno.
Kilometrina pa....30-40 tisoč letno. Če bo punca dobla delo kje čez mejo pa bo klepal še več.
Nejc: eno leto sem imel odprto temo: dizel do jurja....torej? :P
Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: Sr feb 13, 2013 8:19 am
Napisal/-a Matjazy
lisko je napisal/-a:
Tukaj pa enostavno kupiš avto za male pare...vložiš v njega jurja (dve plači) in se voziš in voziš...po treh letih ga prodaš za male pare in si zgubil vsega skupaj 3 plače....Redni servisi so pa pri starem ali novem avtu enaki. Pogoj je samo da delaš vse sam. Ne vem mene še ni kdo prepričal obratno.
To je sigurno res. Najcenejše je imet na cesti takšnega starega dizla, tudi če kaj crkne se poceni zrihta. Izgube vrednosti ni, poraba je majhna, deli so zelo poceni... Če sam rihtaš pa še toliko bolje.
Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: Sr feb 13, 2013 4:43 pm
Napisal/-a yugo tuner
a pol so ti motorji tud tako "vzdržljivi" ko dci?

iz česa delajo pr renoju batne obročke pa ležaje? iz kolaž papirja? podn od kvalitete.... in to pri rednih servisih... blok boš dal honat? fajn zrihtaj

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: Sr feb 13, 2013 6:40 pm
Napisal/-a lisko
yugo tuner je napisal/-a:a pol so ti motorji tud tako "vzdržljivi" ko dci?

iz česa delajo pr renoju batne obročke pa ležaje? iz kolaž papirja? podn od kvalitete.... in to pri rednih servisih... blok boš dal honat? fajn zrihtaj

Blok ima še sledi honanja in to kr grobe....če bi bil brez malo znanja bi rekel, da so ga pohonali pred 10 tisoč km.....cilindri nimajo roba in nič....Na hitro je tudi glava videt cela....( res pa da še nisem pobral ven ventilov, ker enostavno ne najdem časa...). So pa bli servisi delani na 30 tisoč in vojla.....posledice so tukaj.
Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: Sr feb 13, 2013 8:08 pm
Napisal/-a čare
Jaz mislim da bi tale motor lavfal tud tak kot je pač bil in to še kar lep čas.Daj vzem si čas pa poberi obročke iz vseh batov in zmeri zareze med unim ki je kao OK in ostalimi.
Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: Sr feb 13, 2013 8:17 pm
Napisal/-a Blinder
yugo tuner je napisal/-a:a pol so ti motorji tud tako "vzdržljivi" ko dci?
Pomoje da gre za različne stvari. Tale motor se je praktično obrabil. dci-je pa tepejo okvare nekaterih delov. No vsaj če je govora o vbrizgalcih in common rail pumpi.
Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: Sr feb 13, 2013 9:11 pm
Napisal/-a hp6715s
To je sicer neuničljiv motor. Doma je bil R. 19 z istim motorjem, laufal do cca. 300 000 brez problemov, potem smo ga prodali.
Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: Če feb 14, 2013 11:16 pm
Napisal/-a lisko
Prvi deli že doma...

Evo vzrok....ležaj se je dobesedno razletel. Pumpa je Lucas-ova. Bosch ima ta ležaj krepko močnejši. Drobovina ležaja pa najdena v pumpi, filtru,tanku,šobah....

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč
Objavljeno: Pe feb 15, 2013 1:26 am
Napisal/-a ven0m
Grda
Čimprej porihtaj in obilo uživanja ob šraufanju
