Nega vozila (znotraj in zunaj), poliranje, zaščita, uporabni nasveti...
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi So feb 27, 2016 12:33 pm

Ta tema je namenjena vsem tistim, ki želite podati mnenje o avtokozmetičnih izdelkih, ki jih radi uporabljate, pa naj bojo to večnamenska čistila, polirne paste, voski, premazi, ipd. - v glavnem vse, kar bi bilo zanimivega o izdelkih.

Teme nisem začel kot reklama proizvajalcem ali prodajalcem ampak želim zgolj mnenje/izkušnje uporabnikov.

Mnogokrat se pojavljajo vprašanja "Katero čistilo za notranjost avta", "Kateri vosek", "Kako očistiti platišča", "Kako se znebiti teh prask ali madežev na barvi" ipd. Tukaj bi lahko takšna vprašanja dobila odgovor.

Vsi, ki želite podati mnenje o izdelku obvezno napišite podatke o:
- proizvajalcu
- čemu je izdelek namenjen
- kako ste ga uporabili
- kaj so prednosti izdelka pred konkurenco in zakaj ga radi uporabljate
- zaključek z lastnim mnenjem.

Slike ali videi so seveda zaželjeni.

Še enkrat...To naj ne bo reklama ampak zgolj mnenje o izdelkih, ki jih uporabljate.


LP
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi So feb 27, 2016 12:34 pm

CarShineFactory ON-FIRE čistilo za aluminijasta platišča

Zahvala najprej Mateju iz spoliraj.si za dostavo tega vzorca ob zadnjem nakupu. Naj poudarim, da sem za vzorec zaprosil sam pri CSF-u in ga prejel ob naročilu drugih izdelkov.

IZDELEK:
Slika

CSF je podjetje, ki se ukvarja z zastopstvom in svetovanjem pri uporabi največjih blagovnih znamk s področja poliranja, detajlinga in zaščite vozil.

V njihovem prodajnem programu najdete izključno najboljše produkte za nego in zaščito vozil. Produkti so namenjeni tako profesionalcem, kot tudi hobi uporabnikom, vsem pa je skupno eno - dodana vrednost vašega izdelka oziroma storitve.

V zadnjem času pa so razvili tudi lastno linijo izdelkov pod skupnim imenom CarShineFactory z miselnostjo "it's all about the shine".

NEKAJ INFORMACIJ O IZDELKU:


V mojem primeru je vzorec prišel v majhni PETE posodici s pršilko, z nalepko proizvajalca in imenom izdelka.
Samo čistilo je v rahlo gostem tekočem stanju. Barva je megleno prozorna, vonj tipičen za te izdelke, na kratko povedano smrdi vendar iskreno obstajajo še hujši smrdljivci na trgu.

PROIZVAJALEC PRAVI:

CarShineFactory ON FIRE je čistilo zasnovano posebej za aluminijasta platišča, ki učinkovito odstrani zračno rjo, zavorni prah in ostalo umazanijo. Čistilo je ph nevtralno in na nekislinski osnovi. Ob stiku z oksidirano površino reagira v vijolično, razgradi umazanijo in omogoči hitro ter učinkovito izpiranje.

Navodila za uporabo: Sredstvo ni koncentrirano
Uporabite na ohlajenih suhih ali vlažnih platiščih.
Radodarno popršite po platišču. Sredstvo se bo ob stiku z umazanijo spremenilo v vijolično barvo v 2-5 min.
Izperite z visokotlačnim čistilcem ali s tekočo vodo iz cevi. Ne pustite, da se sredstvo na površini posuši!
Izredno umazana platišča in težko dostopne dele pred izpiranjem zdrgnite s čopičem ali krtačo za platišča.

VARNOST PRI DELU:

NEVARNO Opozorila: Zdravju škodljivo pri zaužitju. Lahko povzroči alergijski odziv kože. Po uporabi temeljito umiti kožo. Ne jesti, piti ali kaditi med uporabo tega izdelka. Nositi zaščitne rokavice/zaščitno obleko/zaščito za oči/zaščito za obraz. PRI ZAUŽITJU: Takoj pokličite CENTER ZA ZASTRUPITVE ali zdravnika. Če nastopi draženje kože: Poiščite zdravniško pomoč/oskrbo.

Priporočam uporabo zaščitnih rokavic.

KJE SEM GA UPORABIL:
Uporabil sem ga na svojem avtu. Avto ne dela neke grozne kilometrine zato se tudi platišča ne zapacajo kaj dosti.

Slika

Platišče je bilo nazadnje oprano cca. mesec nazaj. Navado imam da perem z navadnim avto šamponom in raznimi krtačami in posebej rokavico. Tako ponavadi odstranim 90% vse umazanije.

METODA:
Flaška v kateri je čistilo je malo nerodna za uporabo, pršilka prav tako ni bila ravno kvalitetna ampak sem kljub temu vseeno čistilo nanesel na zmočeno platišče. Najprej sem hotel videti kako se obnese kot touchless čistilo se pravi pošpricati, počakati 5 min in sprati z vodo.
Bleading po prvem nanosu:
Slika
Po 5 min:
Slika
Moram priznati da je izginilo veliko umazanije in da je platišče videti 85% čisto. Ostala je samo še najbolj trdovratna umazanija. Naj še omenim da nisem spiral z visokotlačnim čistilcem ampak z navadno vrtno cevjo.
Slika

Prav, druga runda! Tokrat sem On-fire nanesel še 1x z mehko ščetko (čopičem) skrtačil po celotnem platišču. Z drugo krtačo sem skrtačil še boben platišča. Takoj po krtačenju sem opazil da je večji delež umazanije odstopil s platišča. Prav tako kot prej sem ga pustil 5 min da čistilo opravi svoje delo preden sem ga spral.
Slika

Po spiranju sem dobil 95% čisto platišče. Lahko bi se še malo potrudil na bobnu platišča ampak zame je OK. Bom že naslednjič.
Slika

ALI BI KUPIL ŠE ENKRAT:
Bom rekel da v 90% primerih operem platišče z avto šamponom, raznimi namenskimi krtačami in posebej rokavico in sem s tem čisto zadovoljen.
Ampak ali bi On-fire kupil?...Ja bi, ampak vrjetno bi ga imel za zelo dolgo časa...naj objasnim zakaj...tovrstne izdelke uporabljam 2x na leto ponavadi pred zamenjavo platišč oz. gum. Takrat se malo bolj potrudim in kolikor se le da očistim platišče, ga spoliram in nanesem zaščito da je pripravljeno na naslednjo sezono in po vsej vrjetnosti ga zato nebi porabil veliko.

ZAKLJUČEK:
Izdelek vsekakor deluje in je vsekakor vreden nakupa za vse tiste, ki redno uporabljate čistila za platišča. Je v bolj gosti gelasti obliki, zaradi česar se zelo dobro obdrži na platišču tako tudi poveča čistilno sposobnost. Naj omenim tudi, da ne smrdi tako močno kot nekateri odstranjevalci zračne rje na trgu, zato je delo z njim še toliko bolj prijetno.

LP
 
Uporabniški avatar
Himc57
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Če jun 05, 2008 7:41 pm
Kraj: Črnomelj

Re: TEST CONA

Napisal/-a Himc57 Ne feb 28, 2016 8:03 pm

Super dokumentirano ;)
/Oo ___H___ oO\
||=_/_______\_=||
 
Dawid1
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: To dec 04, 2007 10:55 am
Kraj: Štajerska

Re: TEST CONA

Napisal/-a Dawid1 Po feb 29, 2016 10:51 am

Super ideja za temo kakor tudi lepo opisan produkt in dokumentiran.

Imam ta tester tudi sam in še nekaj novih iz linije CSF ampak še nisem uspel potestirati.

Se pa potrudim, da spišem in dokumentiram v tej temi.

lp,
D
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Ne mar 06, 2016 10:48 pm

SOLUTION FINISH sredstvo za obnovo plastičnih delov

Slika

Že nekaj časa sem vedel o tem izdelku, kaj je in kaj zmore in zdaj ko je prišel v Slovenijo sem ga moral kupiti.

NEKAJ O IZDELKU:

Solution finish je izdelek namenjen obnovi ali osvežitvi vseh plastičnih delov vozil, plovil, letal oz. vsega kar je plastičnega in zbledelega zaradi UV sončnih žarkov. Izdeluje ga Chris West v Kaliforniji ZDA, za evropo pa je glavni uvoznik in zastopnik Britemax.

Sredstvo je pakirano v 30ml plastični posodici s pokrovčkom.

Solution finish je v rahlo gostem tekočem stanju, barva je črna, s precej kemičnim neprijetnim vonjem.

ZAKAJ PLASTIKA ZBLEDI:
Načeloma čista plastika ne oksidira. Za to so krivi aditivi in male mikroskopske smeti oziroma nečistoče, ki so dodani plastiki, ki se v resnici začnejo razgrajevati in sprožijo proces oksidacije oz. zbledelosti. Ko se ti silikoni začnejo razgrajevati in pride do uplinjanja, takrat nastane plin vodikov peroksid, ki še pospeši proces razkrajanja. Ko se to zgodi, potem se proces ne ustavi razen če ne ustavimo uplinjanja. In ravno to počne Solution finish.
Zakaj drugi premazi za plastike ne pomagajo? Zato ker so njihove na silikonih-osnovane molekule prevelike, da bi prodrle v mikroskopske pore plastike in zato delujejo ti premazi samo kot povrhji tako imenovani obliž, ki se sčasoma spere.

PROIZVAJALEC PRAVI:

Solution finish je neverjeten izdelek, ki osveži originalno črne površine v globok, bogat črni sijaj brez mastnega mokrega videza. Unikatna formula vsebuje naravne surovine v kombinaciji z naprednimi polimeri, ki povrnejo črnino plastiki in ustvarijo dolgoročno zaščito na njej. Deluje tako da najprej s pomočjo topil razgradi obstoječo oksidacijo, nato pa doda črnino (črne saje) v mikroskopske pore plastike in jo s pomočjo antioksidantov in lažjih stabilizatorjerv ohrani pred ponovno zbledelostjo. Namenjen je za osvežitev plastičnih odbijačev, letvic, ogledal, kljuk, brisalcev, gumijastih delov okoli stekel...

Navodila za uporabo:

Sredstvo ni koncentrirano in je pripravljeno za takojšnjo uporabo.
Površino pred nanosom predhodno dobro očistite in razmastite. Plastenko Solution finish-a dobro pretresite in ga nanesite na aplikator (penasti, iz mikrovlaken, make-up blazinica). Ena ali dve mali kapljici sta dovolj za pol ali celo cel odbijač odvisno od velikosti. Počakajte 1-2 minuti in nato ostanke obrišite s krpo iz mikrovlaken ali s papirnato brisačo. Ne izpostavljajte vodi vsaj nekaj ur.

VARNOST PRI DELU:
Pred uporabo natančno preberite navodila za uporabo. Hraniti zunaj dosega otrok. Zdravju škodljivo pri zaužitju. PRI STIKU Z OČMI: previdno izpirajte z vodo nekaj minut. Odstranite kontaktne leče, če jih imate in če to lahko storite brez težav. Nadaljujte z izpiranjem. PRI STIKU S KOŽO: umiti z veliko mila in vode. PRI ZAUŽITJU: takoj pokličite CENTER ZA ZASTRUPITVE ali zdravnika.

Priporočam uporabo zaščitnih rokavic.

KJE GA BOM SPROBAL:
Preizkusil sem ga na dveh avtomobilih, na novejšem in dobro ohranjenem avtu (Renault Scenic letnik 2010) in na precej starejšem avtu (Opel Astra letnik 1995) z veliko zbledele plastike. Tukaj se bo pokazala prava luč tega izdelka dolgoročno.

Slika

Slika

Tako Grand Scenic kot Astra sta redno vzdrževana, očiščena in zaščitena. Avta nista garažirana in sta izpostavljena elementom 24/7. Plastika je tisti šibki člen, ki začne bledeti precej hitro odvisno kakšne kvalitete je in koliko sonca vidi. Premazi, ki sem jih dosedaj uporabljal so bili kratkotrajni, ponavadi so zdržali teden ali dva, včasih pa še enega dežja ne.

METODA:
Plastične dele sem zmočil, nanesel citrus APC 1:10 mešanico in jih skrtačil. Nato sem spral z vodo in jih obrisal z brisačo.
Slika
Pred nanosom sem še vse dele počistil s čistim Izopropanolom. Za aplikator sem uporabil tako majhen košček pene, aplikator iz mikrovlaken in za male in težko dostopne dele tudi make-up blazinico.
Eno do dve kapljici sem nanesel na penast aplikator. Pri Scenicu je bilo to dovolj za pol zadnjega odbijača. Za Scenic sem po pravici povedano porabil max 5 ali6 kapljic.
Druga zgodba je bila pri Astri. Plastike je pri tem avtu malo več zato sem si pomagal z večjim aplikatorjem iz mikrovlaken. Isto kot prej. 1-2 kaplici sta bili dobolj za ves del, ki sem ga obdeloval (kljuke, ogledala, plastika na vratih) in 3-4 kaplice za odbijače.

Nekaj slik pred, med in po nanosu.
Renault Grand Scenic
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Opel Astra
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Na koncu sem porabil za oba avta manj kot tretjino se pravi manj kot 10ml izdelka.

30ml flaška se mogoče zdi malo ampak je več kot dovolj za 3-4 avte če ne še več. Za detailerje, prodajalce avtov, avtopralnice, ipd. pa je 12x večja 355ml flaška za samo 28eur več idealna!

ALI BI KUPIL ŠE ENKRAT:
Absolutno...Ni ga izdelka trenutno na trgu, ki bi bil primerljiv Solution finish-u. Vsaj ne, da bi ga jaz poznal. Upam, da bo obstojnost takšna kot se oglašuje 6-12 mesecev. Bom probal poročat čez čas.

ZAKLJUČEK:
Izdelek je enostaven za uporabo. Vseeno priporočam uporabo zaščitnih rokavic pri tem razen če vas ne motijo črne roke še kakšen teden. Nič ni hudega če se malo popacaš ker se da sprati stran z vodo, milom in krtačko za roke. Pazite tudi, da ne nanašate v najboljših oblačilih, ker če se s tem umažeš z oblek ne spraviš več dol. Priporočam tudi, da se še par ur ne dotikate plastičnih delov ker se Solution finish še vseeno prenese na roke.
Maskiranje okoliških delov ni potrebno. V kolikor se po pomoti Solution finish nanese na barvo se ga enostavno takoj obriše s krpo iz mikrovlaken.
Izdelek je idealen za poživitev in obnovo črne plastike na avtu še posebno pred poletjem ko je sonce močno, visoko in dolgo na nebu. Idealen tudi preden želimo avto prodati saj plastike delujejo tovarniško nove in lahko s tem tudi privabimo kupce in mogoče še zaslužimo kakšen euro več (vsaj 20eur da se nakup Solution finish-a splača).

LP
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Po apr 11, 2016 9:35 am

Poorboy's world combo

Zdaj ko se je vreme malce stabiliziralo sem se spravil na pomladni spring cleaning taščinega Peugeot 206 SW.

Izbral sem Poorboys kombinacijo izdelkov in sicer Poorboys professional polish, Nattys paste wax, Bold n bright premaz za gume, Natural look premaz za notranjost.

Slika

Želel sem uporabiti Professional polish ker ga imam že nekaj časa in ga še nisem uporabil na celotnem avtu in ker imam kar nekaj Poorboys izdelkov sem pa pomislil da bi izvedel celoten Poorboys detail s kolekcijo, ki jo imam.

Nekaj o Poorboy's World:

Podjetje je družinsko podjetje in je bilo ustanovljeno leta 2002 in se nahaja v NY ZDA. Ustanovitelj (Steve) je bil pred tem detailer s preko 20 let izkušnjami. Steve sedaj deluje kot idejni vodja izdelkov katere izdeluje. Idejna misel je "Not Much Money... but What A Shine!!" in res je. Imajo zelo razširjen spekter izdelkov in vsi so zelo enostavni za uporabo, naredijo show look shine in so primerni za vsakogar. Ena izmed prednosti teh izdelkov je tudi, da so primerni za uporabo na soncu ali senci, enostavno se nanesejo in enostavno se odstranijo in vse to za zelo konkurenčno ceno.

Metoda:
Avto je bil nazadnje detailan nekje oktobra in je bil še vedno v dobrem stanju. Vsi veste da neki veliko snega letos ni bilo (vsaj na mojem koncu ne) in zato tudi posledično soli na cestah ni bilo veliko. Avto je bil vmes opran mislim da samo 1x. Na njem je bila običajna cestna umazanija in tu pa tam kakšen ptičji iztrebek, nič posebnega uglavnem.

Kljub temu je postopek predpriprave obsegal razmaščevalec na gumah, TFR, spiranje, Snow foam, APC na vseh plastikah, pranje s tehniko dveh veder, odstanjevalec zračne rje in plastelinanje preden sem začel uporabljati Poorboys Professional polish.
Nekaj slik
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Stanje po pripravi na poliranje
Slika

Slika

Slika

Professional polish:

Slika

Poliranje s professional polish. Izdelek ki je zelo raznovrsten in primeren za čiščenje in poliranje ne samo laka ampak tudi stekel, aluminija, kroma, plastike luči, pleksi steklo in tako dalje. Je neabraziven kemični čistilec in se lahko uporabi tako ročno kakor tudi strojno. Nekateri uporabniki so omenili da nudi celo nekaj malo korekcije ta pa je odvisna od trdote gobice. Ima tudi za polirne paste neobičajen vonj po limoni ampak meni ni všeč (je premočen in mi smrdi).
Izdelek je čista polirna pasta kar pomeni da ne vsebuje voskov, polnil, silikonov, UV zaščite in za sabo ne pusti ničesar. Kot omenjeno je kemično čistilo ki odstranjuje vodne madeže, katran, smolo, ptičje ostanke, rahlo zbledelost barve, staro zaščito in je predpriprava za katerikoli glaze, vosek ali sealant.

Uporabil sem ga v kombinaciji z Trifoam aplikatorjem na beli grobi strani, čeprav deluje odlično tudi na mehkejši črni strani.

Slika

Slika

Slika

Obdeloval sem panel 40x40 cm posebej in pasta se lepo razmaže in sproti čisti nepravilnosti. V kolikor so kakšni madeži na barvi se le ti malce več obdelujejo in se odstranijo po večini brez težav. Paste ni potrebno pustiti ker s tem nič ne pridobimo. Odstrani pa se tudi brez kakršnihkoli problemov.
Za sabo pusti občutno bolj gladko površino, ki je že pripravljena za nanos voska ali sealanta.
Slika

Uporabil sem ga tudi na steklu kjer se obdeluje isto kot na barvi. Po odstranjevanju za sabo pusti gladko površino tudi pripravljeno za nanos repelenta. Sam sem kasneje nanesel Angelwax H2go.
Slika

Natty's Paste Wax:
Slika

Vosek ki je zelo mehek in oljnat in zato zelo enostaven za uporabo. Velik plus je njegov vonj, ker diši po kokosu/vaniliji (mmmmm učasih me zamika da bi ga zajel z žlico in ga pojedel). Ker je zelo oljnat se razmaže zelo enostavno in malo voska se razmaže zelo daleč. En polobrat navlaženega penastega aplikatorja je bil dovolj za pol strehe avta. Nato sem samo še tapkal v vosek za nadaljevanje.
Slika

Slika

Nanesel sem ga na celoten avto preden sem ga začel odstranjevati, ki je bilo spet tako enostavno kot nanos. Pozitivna stran tega voska je tudi to da ga lahko ponovno nanesemo takoj po tem ko smo odstranili prvi sloj in lahko se nanaša tudi na soncu. Je nizko cenoven izdelek, enostaven za uporabo in če se avto predhodno pravilno pripravi zdrži 2-3 mesece. Njegova posebnost so tudi zelo velike kaplje oz. nabiranje vode.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Poorboys bold N bright gel:
Slika

Da sem še zaključil zunanjost avta sem uporabil še Bold N bright gel za gume in plastike. Tudi zelo dober izdelek, ki lepo diši in na gumah pusti pol sijoč izgled, ki traja cca 2-3 tedne odvisno od vremena. V svoji gel obliki se razmaže enostavno in se hitro sprime s površino da ne pride do izmeta kot recimo pri tistih tekočih premazih za gume v avtomatskih avtopralnicah (takoj ko spelješ ti razmeče premaz po vratih ipd).
Pred
Slika

50:50
Slika

Po nanosu
Slika

Uporabil sem ga tudi na plastikah kjer izgleda super ampak po izkušnjah se hitro spere. Je bolj za show look kot neka resna dolgoročna zaščita.
Pred
Slika

Po
Slika

Tako še nekaj after slik celotnega detaila
Slika
Slika
Slika

Še na soncu
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Ali bi kupil še enkrat:
Professional polish mogoče. Prednost je da je raznovrsten izdelek, ki lahko nadomesti posebej pre-wax cleanser, pasto za poliranje stekel, pasto za poliranje kovin itd. in je pri vseh delih dober rezultat. Nimam pripomb.

Natty's Paste Wax spet mogoče. Vosek je zelo enostaven za uporabljati ampak na trgu je še toliko voskov za sprobat, da ne vem če bi ga takoj nadomestil. Je pa cenovno najbolj ugoden, nudi podobno kot hi-end voski, nanaša se ga lahko tudi na soncu, je zelo enostaven za uporabo in zato vreden nakupa za vsakega, ki želi dober poceni vosek.

Bold N bright gel bi kupil. Dejansko sem se zaljubil v izgled, ki mi ga da na gumah. Res je da ne zdrži ta izgled dolgo v nestabilnem vremenu ampak v suhem poletnem vremenu pa je zame top.


Zaključek:
Poorboys izdelki (ni važno katerega izberete) so zelo uporabniku prijazni in cenovno zelo dostopni izdelki in zato namenjeni za vsakega amaterja, ki se spravlja v detailing. Prednost je, da se lahko polira, zaščiti tako na soncu kot v senci in zato ne potrebujemo garaže ali nadstreška.

Imam še Natural look za notranjost, ki je tudi zelo všečen in dišeč (po lubenicah) izdelek. Tokrat nisem še imel časa za čiščenje notranjosti zato ga tokrat nisem vmestil sem, bom pa enkrat v kratkem naredil en kratek test zanj.

LP
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi So apr 16, 2016 11:13 pm

Poorboys Natural look

Evo še drugi del Poorboys kolekcije.
Zadnji izdelek, ki mi je še ostal je Poorboys Natural look premaz na notranjost.
Spet en raznovrsten izdelek iz Poorboys linije, bolj namenjen za premaz notranjih delov kot je plastika, usnje, tesnila, gume in še več kot piše na embalaži čeprav nevem za kaj bi ga še lahko uporabil.

Slika

To sončno soboto sem izkoristil za čiščenje notranjosti in nahitro ureditev plastičnih delov pod pokrovom.
Notranjost ni bila grozno umazana zato bom preskočil kar na 50:50 slike in potem slike.
Tolk za informacijo sem notranjost posesal (najhuje je bilo v prtljažniku), plastike sem postopoma prešprical z APC za notranjost, nahitro skrtačil z mehko krtačo nato prebrisal z vlažno mikrokrpo in končno še z suho mikrokrpo. Ta kombinacija je res povlekla veliko umazanije iz plastičnih delov. In ostalo mi je tole.
Slika
Ostalo je samo še da premažem vse plastične dele z omenjenim izdelkom. Da bi bila vidna razlika med čisto in premazano površino sem vmes nalepil trak in desno stran premazal.
Slika
Izdelek je kremast, gost, zelene barve in prijetnega vonja. Diši po lubenicah.
Slika
Slika

Slika

Slika

Za sabo pusti na trdi plastiki sijoč finiš ki ni tisti poceni in tečen preveč sijoč kot ga vidimo v second hand avtohišah. Po imenu sodeč bi moral reči, da pusti naraven izgled ampak meni se ne zdi, vsaj ne na tej Peugeot plastiki.

Isto na fake "usnju".
Slika
čeprav v živo izgleda povsem drugače kot na sliki.

Plastika v prtljažniku
Slika

Slika

Tesnila
Slika

Končana notranjost in končni izgled
Slika

Slika

Slika

Slika
Sem rekel da ne izgled tečno in preveč sijoče.

Nato sem se nahitro spravil nad motorni prostor. Z APC-jem in krtačo v roki sem skrtačil kar se je dalo največ umazanije iz robov in plastike, nato sem z vlažno mikrokrpo prebrisal in pustil. Delal sem na soncu tako, da se je plastika posušila v dobesedno parih sekundah.
Nato sem z Natural look premazal plastične dele. Nisem ciljal na popolnost ampak samo da izgleda malo bolj tipi-topi.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Ni popolno ampak boljše.

Zunanjost iz prejšnjega testa sem očistil cca 2 tedna nazaj...vmes je avto zamenjal gume ki so bile nazadnje očiščene verjetno lani poleti. Bile so blatne in umazane zato sem jih očistil in skrtačil s 4:1 mešanico Meguiars Super Degreaser in trdo krtačo za gume iz kitajske za katero sem ugotovil, da je super pripomoček za čiščenje gum.

Slika

Slika

Slika

Slika

Isti proces na vseh 4-ih gumah

Slika

Slika
S to kombinacijo Super degreaser-ja in moje kitajske krtače se da res dvigniti ogromno umazanije iz gum.
Zaradi vetra in visokih temperatur danes so bile gume suhe v dobesedno 5-ih minutah če ne že prej.
Nato sem nanesel Natural look na gume in tukaj se je ime izdelka pokazalo kot pravo. Gume niso bile sijoče, ne mastne ampak bolj mat, kot bi bile nove igled. Sam imam raje malce sijaja na svojih gumah zato uporabljam Bold n bright ampak za tiste ki pa imajo raje "Naraven izgled" je pa to izdelek zanje. Ne pa pričakovat neke bajne vzdržljivosti. 2-3 tedne če je brez dežja.

Slika

Slika

Slika

Slika

Bi ga kupil še enkrat?
Bi ker mi je všeč izgled, ki ga da v notranjosti. Diši fenomenalno in imam tudi raje bolj goste premaze namesto spray variant čeprav imajo tudi spray premazi svoje mesto. Ta izdelek imam že več kot eno leto in sem ga komaj porabil nekje 30% tako da kaže da ga bom imel še dolgo časa. Na trdi plastiki naredi ta izdelek največ razlike, malo manj pa na mehki plastiki, ki jo najdemo v dandanes novejših avtih. Na mehkejših plastikah sem opazil da ga je tudi težje premazati in poraba je večja, tukaj zato pridejo spray variante bolj v poštev in samo za informacijo Natural look se dobi tudi v spray različici tako da perfektno. Uglavnem izdelek je raznovrsten, lepo diši, lepo izgleda, cenovno ugoden, doda UV zaščito, ni da ni - super izdelek.

LP
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Re: TEST CONA

Napisal/-a zundapp Ne apr 17, 2016 7:20 am

Kako lepa guma......v pitno vodo pa pol litra strupa? Super dosežek, čestitam.
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Ne apr 17, 2016 7:32 am

Hvala mojster, sam da ti je vsec :roll:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: TEST CONA

Napisal/-a maniaxxx Ne apr 17, 2016 9:41 am

Tašča je opazila spremembo sploh? :lol: Hudo izpade, bo treba še enega peugeota najavit na en tretma, da ga mal osvežiš ;)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Ne apr 17, 2016 10:07 am

edit mod
predhodnega posta se NE citira!

Se ni kej prevec sekirala ne :lol:

Mislis da bo tvoja opazla razliko ce ji peugeoja zrihtam? Po moje bo istga mislenja k tasca in si bo misla mehh =P
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: TEST CONA

Napisal/-a maniaxxx Ne apr 17, 2016 10:22 am

Jah ženske, kaj čmo :lol: . Sej bolj bom jaz opazil razliko in se mi ne bo srce paralo, je pa res da ji bom mogu ključe ukrast da ga ne bo peljala v avtomatsko pralnico oops
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi To apr 26, 2016 11:15 pm

Čiščenje zimskega seta platišč

Malce pozno ampak danes sem zamenjal gume za letne (čist možno da bom v naslednjih dneh pogrešal zimske pr tem vremenu k ga mamo :lol: ) in si vzel malo časa, da očistim svoj zimski komplet.

Ponavadi jih očistim z avto šamponom, mehko krtačo za platišča in nudl rokavico in to je dokler so na avtu čist dobro ampak sedaj ko pa so prišle iz avta sem jih pa lahko malce bolj podrobno vzel v roke.

Res jih nisem pral že dolgo, pravzaprav od prvega posta te teme (glej CSF On-fire test iz februarja) jih nisem niti povohal, ker sem mislil da jih bom prej menjal pa nekako nisem uspel. In v tem času so nabrale kar precej umazanije, zavornega prahu in podobne druge nesnage.

Slika

Tako kot ponavadi sem tudi tokrat začel z APC-jem na gumah in tokrat tudi platišču ter Sonax šampon, ki se ga kar ne morem in ne morem znebiti. Imam ga že 3 leta, vmes sem ga nalašč uporabljal kot snow foam sam zato da bi ga zmanjkal pa ga je še vedno nekje tretjina v flaši :shock: :lol:
Slika

Slika

Vse skupaj sem splahnil s curkom vode, na gume in platišče našprical APC tokrat Chemical guys all clean v 1:10 mešanici. To je bila tudi moja zadnja mešanica, ker sem ves koncentrat porabil. Super stvar če kdo išče poceni in učinkovit APC.
Gume sem sktačil kolikor se je dalo da je pena iz APC-ja dvignila umazanijo.
Platišče pa sem skrtačil z mehko krtačo namočeno v šamponu. Tako sem odstranil večji delež umazanije na platišču preden sem se ga lotil z rokavico in šamponom. Potem sem vse skupaj spral.

Slika

Načeloma za nezahtevne je lahko tukaj game-over. Jaz sem šel še korak dalje in na platišče našprical odstranjevalec zračne rje Bilt hamber Korrosol, da odstrani zažrt zavorni prah kolikor ga je sploh ostalo na platišču. Po pranju ga veliko ni bilo, kljub temu pa ga je bilo nekaj. Pustil sem ga da deluje cca 2minuti preden sem platišče in Korrosol malce podražil s čopičem in ponovno spral z vodo.

Slika

Tako. Ostal je še katran, ostanki gume, lepila, smole, ki z navadnim pranjem ne gre stran. Zato rabimo namenski odstranjevalec/topilo oz. Glue & tar remover ter krpo iz mikrovlaken, da le te-ga prebrišemo.
Slika

Slika

Sredstvo sem našprical povsod kjer sem videl črne pikice, počakal da je začelo reagirati in obrisal s krpo. Po potrebi sem nanesel še enkrat in ponovno prebrisal.

Slika

Celotno platišče sem nato temeljito spral in še enkrat umil s šamponom in nudl rokavico ter posušil ter hkrati še zaščitil z drugo mikrokrpo in Optimum opti-seal, ki mislim da bo postal moj najboljši prijatelj pri sušenju avta 8)

Slika

Ostalo mi je čisto, dekontaminirano platišče. Lahko bi še šel korak dalje in ga rahlo spoliral in zaščitil ampak sem bil zelo zadovoljen z opravljenim. Lahko rečem, da so bile kot nove potem ko sem zaključil.
Slika

Slika

Za nekoga overkill ampak zaključil sem še z premazom za gume na obeh straneh preden sem jih spravil do naslednje zime ko jih bom spet potreboval.

Ima kdo kakšen drug način ali postopek?

LP
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Sr apr 27, 2016 8:06 pm

WOLFS CHEMICALS MEAN GREEN Šampon brez spiranja

Če je kdaj situacija ko je avto v garaži zunaj pa dežuje in bi radi vseeno umili avto. Ali pa če živite v bloku, v mestih, v situaciji kjer ni mogoče priključiti na vir vode, da bi sami oprali avto je ali waterless ali rinseles metoda, ki še preostane.

Kaj je ena in kaj je druga metoda:

RINSELESS metoda je pranje brez spiranja z vodo na koncu. Za pranje potrebujemo nekaj vode v vedru in nekaj šampona, da ustvarimo mešanico. Z rokavico ali gobo namočimo v mešanico in nato z ravnimi potezami brez posebnega pritiskanja gladimo po površini, nato pa kar preostane enostavno pobrišemo s krpo. Tako delamo panel po panel dokler ne zaljučimo s celotnim avtom. Najbolj poznan rinseless šampon je Optimum no-rinse sledijo pa mu Meguiars D114 in D115, Wolfs chemicals mean green, Dodo juice low on eau, Duragloss #931...
+Prednost tega pranja je majhna poraba vode (celoten avto lahko operemo že z 3-5 l vode) in šampona, avto lahko operemo kjerkoli in kadarkoli, tudi pozimi, v garaži / ali garažni hiši, v mestu, med bloki...
-Slabost tega pa je, da ne moremo prati zelo umazanih avtov, ki nujno potrebujejo predpranje oz. na katerih je umazanija zažrta (čeprav se tudi to včasih da). Bolj pa je priporočljivo za zmerno do malo umazane avte.

WATERLESS metoda pa je pranje brez ogromno vode. Celoten avto lahko operemo z 0.5 - 1.5 l waterless mešanice. Obdelujemo panel po panel. Sredstvo našpricamo na panel, počakamo 15-30 s nato pa z mikrokrpo obrišemo v eni smeri, obrnemo mikrokrpo na suhi del in pobrišemo do suhega. V Sloveniji je zelo razširjen Pearl, opcije pa so še Optimum opti-clean, Meguiars ultimate wash&wax, Chimigal wash&lux, Poorboys spray&wipe, Chemical guys Ecosmart...
+Prednost tega je zelo majhna poraba vode oz. skoraj ničelna odvisno od proizvoda, ki ga uporabimo. Peremo lahko kjerkoli, kadarkoli. Izredno dobra lubriciranost.
-Slabost tega pa je da je primeren za samo malo umazane (prašne) avte, velika uporaba krp iz mikrovlaken in cena proizvoda. Veliko teh izdelkov je pripravljenih za takojšnjo uporabo in se jih ne-da redčiti razen Optimum opti-clean (morda je še kakšen) ki se redči 3:1. Ena varianta je tudi Meguiars D115 ki se lahko uporabi kot rinseless ter kot waterless čistilo.

Sam bolj uporabljam Rinseless metodo, ki mi je dejansko bolj napredna in učinkovita metoda pranja od klasične. Klasično metodo uporabljam zgolj če je avto zelo zelo umazan. Prednosti ki sem jih opazil pri rinseless metodi v primerjavi s klasično so:
- manjša poraba šampona. Odvisno od izdelka in količine vode, s katero perem je lahko že 10-15 ml šampona dovolj za en avto.
- ni skrbi, da se šampon zasuši in povzroči fleke na površini. To je problem še posebno poleti in pri pranju na soncu. Glede na to da se rinseless obdeluje panel po panel lažje kontroliramo sušenje. Ko smo že pranju na soncu je naslednji problem...
- ni skrbi za vodne madeže. Kdor ima težko vodo kot jo imam jaz doma ve o čem govorim. Če se voda prehitro posuši za sabo pusti vodne madeže, ki jih je potrebno ponovno oprati s šamponom in spirati. Spet pri rinseless metodi to kontroliramo s pomikanjem panel po panel.
- ni skrbi za nabiranje vode v skritih predelilh in odtekanje vode ko speljemo ali ko končamo s pranjem. Pri uporabi VČ voda pride v vse luknje in špranje in se tam nabira. Če je kakšen del barve poškodovan ali že zarjavel bo ta voda še pospešila rjavenje. Pri rinseless ni teh skrbi ker sami nadzorujemo kje peremo in ker uporabimo manj vode tudi ta povečini ostane samo na zunanjih delih avta.
- hitrejše pranje. Odvisno od velikosti avta lahko avto operemo, posušimo in zaščitimo v 15-45 min. Spet odvisno katere izdelke uporabljamo. O optimiziranju izdelkov več kdaj drugič.
- pranje panel po panel. Če rabim oprati samo vrata lahko operem samo ena vrata, če se mi je ptič posra...al in rabim oprat samo streho, ne rabim zmočiti celega avta zato. Če sem opral pol avta in me ujame dež ali kaj drugega lahko mešanico prišparam za kasneje, jutri, par dni in nato nadaljujem s pranjem. Panel po panel.
- ni potrebe po veliki količini vode, po elektriki, po visokotlačnem čistilcu, po snow-foamih, po TFR (trafic film remover) izdelkih, oz. drugače povedano po nevarnih kemikalijah. Vse kar rabimo je vedro, voda, rinseles šampon, pršilka, goba in brisača za brisanje avta. Zelo osnovne stvari.
- ni skrbi za rise, praske, swirle itd. na avtu če le uporabimo malo zdrave pameti pri samem pranju.

Mislim da so zgornji razlogi dovolj, da bo marsikdo pomislil da bi pa le probal enega od naštetih načinov kajne?

Evo moj način in navado. Rinseless uporabljam že več kot 1 leto in zame je to to. Za to metodo sem si prilagodil tako tehniko, izdelke in pripomočke, da ustrezajo mojim potrebam in željam.
Avto v obdelavi je taščin Peugeot, ki ni še bil opran od zadnjega Poorboys detaila izpred 3 tednov.
Za rinseless šampon sem izbral Wolfs chemicals mean green ali t.i. Wash & wipe šampon. Prednost tega šampona je mala poraba, dobra lubrikacija, moč pranja in dejstvo da za sabo ne pusti kakršnekoli zaščite ki bi vplivala na nanešene voske tako kot je to pri Oprimum no rinse ali waterless sredstvih.
Slika

Šampon se redči 1:500 zato je ekonomičnost zagotovljena. Sam imam v vedru oznako, ki označuje 2 galoni oz. 7,5 l vode tako da vedno točno vem koliko šampona moram dati. V tem primeru bi bilo dovolj 15ml vendar zaradi trdote naše vode kompenziram z malo več šampona zato dam 20 ml.
Slika
Slika
Mean green sem nalil sem notri in nič drugega...Ne vem zakaj mi je kamera zaznala modro in ne zeleno barvo???

Avto ni bil grozno umazan vendar pa je v teh treh tednih napral kar nekaj cvetnega prahu in umazanije v zraku, katerega je spral rahel dež in zato so na avtu lise prahu in umazanije. Ker je zunaj močno pihalo in deževalo sem izkoristil priložnost pranja v garaži.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Sam uporabljam 1,5l pršilko za predpranje in vanjo dam v tem primeru kar isto mešanico, kot je v vedru se pravi 1:500. To predhodno našpricam po panelu, da šampon zmehča umazanijo, jo utekočini in lažje odstrani s površine.
Slika
Slika

Začnem vedno pri strehi in se pomikam navzdol. Sledi sprednje steklo, obe zgornji polovici strani, celoten spredni del, spodnji polovici strani in celotene zadnji del avta. Spodnji deli so ponavadi najbolj umazani zato jih pustim za na konec.
Se pravi. Najprej s pršilko pošpricam in počakam do 30s da šampon omehča umazanijo.
Slika
Nato v ravnih potezah brez pritiska gladim za mehko gobo po površini avta.
Slika
Najlažje je na steklu kjer lahko tudi malo bolj na silo pritisnemo saj je steklo trdo in ni skrbi za rise ali praske na steklu.
Slika
Nato pa krpo zložim na četrtine, ponavadi namočim celotno krpo v čisto rinseless mešanico pred pranjem in ožamem. To mi omogoči da vlažna krpa lažje pobira vodo z avta, ter da doda malo lubrikacije med brisanjem (zmanjša trenje). Vendar sem tokrat brisačo samo pošprical z QD-jem ter začel brisati.
Slika
Slika
in pol strehe je oprano in posušeno v 2 minutah.
Slika
Nato pa kot rečeno sem po istem postopku obdelal še vse ostale panele dokler nisem obdelal celotnega avta. Pranje je trajalo točno 1h s slikanjem vred in malo pospravljanjem po garaži (vzel sem si ga na izi).
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Na koncu sem slikal še drugo vedro kjer spiram gobo. Sliki povesta vse zakaj je dobro imeti dve vedri in koliko dejansko dobra goba izloči umazanijo.
Slika
Slika

LP
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Ne jun 12, 2016 12:12 pm

OPTIMUM POWER CLEAN večnamensko čistilo

Slika

Sam sem Optimum fan že nekaj časa, prvič pa da sem sprobal njihov Power clean. Optimum mu pravijo celo skriti dragulj med čistili.

NEKAJ O IZDELKU:

Power clean je večnamensko čistilo ali v žargonu APC (all purpose cleaner), ki varno in učinkovito očisti tudi najbolj umazane dele vozila. Kadar ga uporabimo nerazredčenega odstrani zasušen mrčes, zavorni prah, oljne in mastne madeže. V razredčeni obliki pa je uporaben tudi za čiščenje usnja, vinila, plastik, tekstila oz. vseh notranjih materialov avtomobila. Je okolju prijazen izdelek ter varen za uporabnika.

- Izdelek je pakiran v 17 FL. oz. ali 504ml PET plastenki z razpršilcem namenjen za takojšnjo uporabo.
- Čistilo je tekoče, koncentrirano, rdeče oz. bolj oranžne barve ter kemičnega vonja vendar vonj ni premočan. Nerazredčen je PH 11, redčen pa PH malenkost (ne veliko) pade.

PROIZVAJALEC PRAVI:

Optimum power clean je revolucionaren izdelek, ki je posebno formuliran da varno očisti vse dele avtomobila. Je okolju in uporabniku prijazen izdelek. Lahko se ga redči, da ustreza vsaki situaciji. Uporabite ga nerazredčenega za najbolj trdovratno umazanijo in zavorni prah ali pa ga redčite 3:1 za večino ostalih del. Posebni polimeri in emulgatorji poskrbijo, da se tudi najbolj trdovratna umazanija razkroji in varno odstrani s površine. Power clean je najbolj varen in raznovrsten večnamenski izdelek namenjen za čiščenje vseh površin.

Navodila za uporabo: Sredstvo je koncentrirano - Za najbolj trdovratne madeže ga uporabite nerazredčenega. Za večino ostalih del se redči 3:1 (voda:izdelek) lahko pa tudi bolj do 7:1 za manj umazane površine ali notranje površine avta. Varen je na vseh notranjih ali zunanjih poršinah.
Na gumah in platiščih: Sperite najprej z vodo. Platišča naj bodo hladna na dotik. Nanesite čistilo nerazredčeno ali redčeno 3:1. Po potrebi skrtačite in sperite z vodo.
Na barvnih površinah: Za najboljši rezultat redčite 3:1. Napršite na površino in sperite z vodo ali pa obrišite s čisto krpo iz mikrovlaken. Čistilo bo odstranilo voske in stare zaščite.
Na notranjih površinah: Za čiščenje usnja, plastike, vinila redčite 3:1 ali 8:1. Čistilo napršite na krpo in obrišite površino.

VARNOST PRI DELU:
NEVARNO Opozorila: Povzroča hude poškodbe oči. V primeru kontakta z očmi spirajte z vodo vsaj 15min. Hraniti izven dosega otrok. Varujte čistilo pred zmrzaljo in pred visokimi temperaturami nad 50 st. C.

KJE GA BOM SPROBAL:
Uporabil sem ga na gumah in na avtu ki ne vidi veliko ljubezni. Gume niso bile očiščene vsaj tri mesece če ne še več. Res pa je tudi da avto ne vidi veliko vožnje in km. Kljub temu se je vmes nabralo veliko umazanije. Čistilo je sicer večnamensko vendar sem gume izbral ker je to ponavadi najbolj umazan del avta, za katerega je potrebno dobro čistilo. Za samo delo sem čistilo redčil 3:1.

METODA:
Metoda je klasična. Gume najprej zmočim, nanesem čistilo in malo počakam, nekaj čistila na grobo krtačo, skrtačim, sperem z vodo in po potrebi ponovim.
Slika

Slika
Izdelek se ne peni kot drugi izdelki vendar kljub temu se vidi, da se umazanija hitro loči od površine.
Slika
Že po prvem čiščenju je bila guma dokaj čista. Kljub temu sem za test nanesel še enkrat in z mehko krtačo skrtačil. Ta ustvari boljše penjenje kot prej trda. Kadar je guma umazana se pena obarva rjavo, vendar tokrat je bilo bolj belo kar nakazuje, da se je vsa umazanija odstranila že v prvem poskusu.
Slika
Na koncu še test s krpo iz mikrovlaken. Razlika prej / potem. Na levem zgornjem delu je krpa še ujela nekaj umazanije, vendar pa se je ta skrivala na robu gume.
Slika

All in all dobro očiščena guma pripravljena na premaz.

ALI BI KUPIL ŠE ENKRAT:
Bi vsekakor. Sprobal sem že nekaj APC-jev in ta je trenutno zame najboljši. Glede na razmerje je mogoče predrag (10eur za 0,5 l) vendar ta cena pade pri galoni (cca. 35eur v tujini za 3,8l).

ZAKLJUČEK:
V testu sem očistil in dodal samo gume, drugače sem ga sprobal na več površinah v mešanici 3:1 in vsepovsod se je čistilo izkazalo. Zelo dobro očisti plastike, gume, motorni predel, pravzaprav vse česar se loti. Ne smrdi pretirano in je prav prijetno za uporabljati zaradi hitrega delovanja.
Zelo uporaben je tudi za čiščenje gobic po poliranju (za kar ga tudi največ uporabim). Tukaj me je res presenetil kako dobro očisti. Do sedaj sem uporabljal druge APC-je ki pa niso bili dovolj močni za razkroj in odstranjevanje ostankov polirnih past iz gobic. Deluje prav tako na aplikatorjih kjer so ostanki glaze-a, voskov, itd...
Cena je malo visoka za 0,5l čistila, kot že prej omenjeno. Zato ga imam tudi rezerviranega za bolj posebne stvari kot pa za vsakršno čiščenje.
Problem je tudi ker je težko dobavljiv. V kolikor bi se prodajal v galonski obliki se nakup bolj splačal.
Nisem ga uporabil še v notranjosti avta, za tam imam druge izdelke, sem pa prepričan da prav tako deluje dobro.
Še nekaj idej kako uporabiti izdelek:
- Namesto TFR (traffic film remover) v mešanici 3:1 do 5:1
- Odstranjevanje zasušenega mrčesa v mešanici 3:1
- Namesto odstranjevalca voskov v mešanici 1:1 do 3:1 (v mešanici 3:1 bo mogoče potrebnih več nanosov), v mešanici 8:1 ali več je varen za voske in jih ne odstrani.
- Za čiščenje gum / platišč nerazredčen ali 3:1
- Motorni prostor nerazredčen ali do 3:1
- Predel vrat nerazredčen ali do 3:1
- Zunanje plastike ter tesnila 3:1 ali do 8:1
- Notranje površine 5:1 ali do 8:1, tepihi lahko tudi do 20:1.
- Čiščenje stekel pred pranjem v razmerju 5:1 ali 10:1
- Predpranje umazanih mikrokrp 30ml v 5L vode za 1-2h pred pranjem v pralnem stroju.

LP
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: TEST CONA

Napisal/-a sonic Sr jun 15, 2016 2:04 pm

Kje se da dobiti "SOLUTION FINISH sredstvo za obnovo plastičnih delov" ?
(v tvojem sporočilu iz 6. marca)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Sr jun 15, 2016 4:41 pm

Zivjo, dobis na spoliraj.si, lahko da tudi na operi-avto.si.

Lp
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: TEST CONA

Napisal/-a sonic Če jun 16, 2016 2:29 pm

Hvala za info!

LP
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi To avg 16, 2016 10:56 am

Kako oprati, splastelinati in zaščititi vse v enem koraku

Tokrat en "kako narediti sam" (how to) prispevek. Kot že naslov pove "Kako avto oprati, splastelinati in zaščititi vse v enem koraku" z Optimum izdelki.

Najbrž do zdaj že ni več skrivnost, da sem Optimum fan in da uporabljam veliko njihovih izdelkov in dva sta še posebej takšna po katerih brez pomisleka posežem. To sta ONR in Opti-seal.

NEKAJ O IZDELKIH:

Slika

ONR ali Optimum No Rinse je izdelek, ki je popolnoma spremenil način pranja, se oddaljil od tradicionalne metode pranja in ustvaril povsem svojo metodo, ki ji dandanes pravimo Rinseless ali tehnika brez spiranja. Opis tehnike je v eni izmed prejšnjih tem.
V kolikor iščete raznovrsten, varen in enostaven izdelek za uporabo z ONR-jem ne boste zgrešili. Uporaben je kot:
- kot šampon za pranje avta
- kot brezvodno čistilo (za samo malo prašne površine)
- kot QD
- kot lubrikant za plastelin
- kot čistilo za odstranjevanje ptičjih izstrebkov
- kot čistilo za odstranjevanje mrčesa in žuželk
- kot notranje čistilo
- kot čistilo za usnje
- kot čistilo za platišča (manj umazana)
- kot primer za polirne gobice...

spisek se lahko nadaljuje ampak vidite, da so možnosti uporabe neskončne.

ONR deluje na principu polimerov, ki objamejo umazanijo, okoli nje ustvarijo polimerni ščit, ki poskrbi da umazanija postane praktično neabrazivna in jo tako varno odstranijo z avtomobila. ONR podobno deluje tudi na oljnate delce in jih emulgira (utekočini) v vodi ter tako odstrani s površine. Isti polimeri se kasneje sprimejo s čisto površino in še nekaj časa varujejo pred umazanijo iz okolice.
Mešalna razmerja:
- kot šampon - 1:256 ali 15ml na 3,5l vode
- kot QD - 1:16 ali 60ml na 1l vode
- kot lubrikant za plastelin - 1:64 ali 15ml na 1l vode.


Clay krpa je izdelek, ki nadomesti klasični plastelin hkrati pa jo lahko večkrat uporabimo saj se med uporabo enostavno spere po uporabi pa pospravi.
Namenjena je odstranjevanju kontaminacije iz barvnih in steklenih površin avtomobila. Na eni strani mikrokrpa, na drugi pa napredna polimerna snov, odtisnjena na krpo je pripomoček, ki res olajša plastelinanje in omogoča odstranjevanje kontaminacije na večji površini hkrati.
Uporabil sem fino, ki je namenjena manjši kontaminaciji, za avte, ki so težje kontaminirani priporočam srednjo krpo.
Kaj je prednost in slabosti krpe v primerjavi s plastelinom:
+ kontaminacijo odstranjujemo na večji površini
+ delo z njo je hitreje
+ uporabna je večkrat, enostavno jo speremo pod tekočo vodo in pospravimo za naslednjič
+ odstranjevanje kontaminacije označuje zvok (ko uporabljamo krpo na kontaminirani površini se sliši kot da bi žagali drva, ta zvok sčasoma postane tišji površina pa bolj gladka)
- ne vidimo koliko kontaminacije se sproti odstrani kot to vidimo na plastelinu
- ni tako temeljita kot klasični plastelin


Optimum opti seal je zelo koncentriran tekoči sealant. En ali dva spray-a na panel sta dovolj da zaščitimo površino pri tem pa je nanos zelo enostaven. Podobno kot ONR tudi Opti-seal deluje na principu polimerov, ki se trdno vežejo z barvo in ustvarijo zaščito, ki zdrži nekaj mesecev.
Nanos je sila enostaven. Enkrat špricnemo na navaden aplikator, nato pa opti-seal z rahlimi gibi razmažemo po površini. Pri tem nastane oljnata meglica, ki začne izginjati pred očmi. V kolikor še karkoli po 15s ostane ga z nasprotno suho stranjo aplikatorja enostano prebrišemo oz. premažemo na večjo površino, kjer se bo stopil v barvo.
Celoten avto lahko zaščitimo v 5-10ih minutah. Drugi nanos je možen čez 1h po prvem nanosu. Obstojnost je nekje 2-4 mesece kar je razmeroma malo vendar glede na to kako hitro in enostavno se ga nanese je izdelek super.

Da pa je lahko Opti-seal še boljši ga lahko uporabimo tudi kot:
- zaščita barve
- zaščita stekel
- zaščita plastike
- zaščita žarometov
- premaz za notranje plastike
- premaz za navigacijske zaslone
- čistilo za notranja stekla

...in kot pri ONR-u se možnosti uporabe lahko še nadaljujejo.


KJE JIH BOM SPROBAL:
Kakšna dva tedna nazaj sem na zadnjem desnem delu avta opazil drobne bele pikice. Sumim, da so nekje barvali bele črte na cesti, nekaj te barve pa se je preneslo na avto. Zanimivo je, da so te pikice samo na tem delu avto in ne po celotnem avtu. No ja, manj dela zame, ampak prava priložnost za demonstracijo kako oprati, splastelinati in zaščiti vse v enem koraku.
To so te pikice
https://www.youtube.com/watch?v=YZPBi00VSSo

Prej
Slika


METODA:
Kot že rečeno. Za pranje sem uporabil 30ml ONR-ja v cca. 5L vode v vedru z vložkom (grit guard) in CSF Black mountain gobo.
Slika

Po pranju sem uporabil clay krpo (v videu večkat rečem clay rokavica za kar se opravičujem), da sem odstranil sledi kontaminacije. Za lubrikant sem uporabil ONR od pranja samega ter po potrebi dodatno ONR v QD mešanici (15ml v 1L vode).
Slika

Za sušenje sem uporabil Martin cox waffle mikrokrpo ter OPT opti-seal, ki tekočino kar požira hkrati pa zaščiti površino.

Video predstavitev tehnike
https://www.youtube.com/watch?v=gh6PXYmo4sE

Potem
Slika



ZAKLJUČEK:
Tehnika za vsakogar. Prednost je ta da ne potrebujemo različne izdelke, ampak sta dovolj le dva oz. s plastelinom vred samo trije, da avto operemo, splastelinamo in zaščitimo hkrati. Istočasno je delo narejeno hitreje.

Optimum linija je tista h kateri se vedno bolj nagibam in vse kar sem dosedaj sprobal je delovalo, hkrati pa bilo zelo enostavno za uporabo (primerno za vsakega začetnika ali naprednega uporabnika) zato jo zelo priporočam vsem, ki želite delati pametno in ne težko.


LP
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Ne sep 11, 2016 6:15 pm

Vodič - Kako odstraniti drevesno smolo

Tokrat en kratek vodič. Ene parkrat je bilo to vprašanje že zastavljeno tukaj. Prav je, da se konkretno odgovori in prikaže rešitev.
Slika


METODA


Eno uro parkinga pod borovcem in že sem fasal dve kapljici smole na avtu. Ena na strani, druga na strehi, obe še
sveže. Tako kot žuželke in mušice iz sprednjega dela avta je tudi drevesno smolo najbolje odstraniti čimprej.

V kolikor je avto zelo umazan naj se ga najprej opere ali pa se z waterless ali rinseless produktom opere samo tisti
del kjer se nahaja drevesna smola.

Za odstranitev rabimo odstranjevalec lepila in katrana ali Glue & tar remover (katerikoli bo dober), make-up vato in čisto mikrokrpo.
Slika


Na bombažno vato 1x ali 2x našpricamo odstranjevalec lepila & katrana ter vato položimo na smolo. Vato uporabimo zato da omejimo površino na kateri delamo. Lahko bi tudi direktno pošpricali sredstvo na panel kjer je drevesna smola ampak bi po nepotrebnem naredili samo packarijo.
Slika


Pustimo 1-2 minuti da sredstvo stopi smolo in nato vato odstranimo.
Slika


S čišto mikrokrpo obrišemo ostanke do suhega.
Slika

Slika

Slika

V kolikor se vsa smola ne odstrani takoj, postopek ponovimo. Kot sem že omenil, najlažje in najhitreje je, če smolo
odstranimo čimprej ko jo opazimo. Smola se kasneje strdi in odstranjevanje je lahko oteženo.

LP
Vrni se na Avtokozmetika

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov