Nega vozila (znotraj in zunaj), poliranje, zaščita, uporabni nasveti...
 
Uporabniški avatar
TEHNICAR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne maj 05, 2013 9:22 pm
Kraj: Koper Capodistria

Re: TEST CONA

Napisal/-a TEHNICAR To sep 13, 2016 6:36 pm

dzuro.na.izi

...vsaka čast za te "test cone"...marsikomu ki prebira ta forum,bo prišlo prav... ;) ;)


P.S

ne še ti zbežat delit "test cone" na "fb" ;) ;)
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi To sep 13, 2016 7:07 pm

Hvala za podporo ;)

Namen teme je glih ta da ljudje iz nje poberejo cimvec koristnih informacij o detailing izdelkih in tehnikah pranja itd. ter da dobro prakso prenesejo na svoje avte. Jst od tega nimam nic. To pocnem iz cistga veselja in hobija in upam da komu pomaga.

Zmeri so pa kaksni komentarji, pohvale, graje, predlogi, vprasanja dobrodosla!

Kot ze omenjeno v prvem postu. Ce ma kdo zeljo prispevat kaksen t.i. review izdelka ali kaksen vodic pa kar pogumno. Jst vem da kdaj kaksno kiksnem in da vsega pa res ne vem, zato pa vec glav vec ve. Tema bo tako bolj zanimiva ce bo vec ljudi prispevalo.

P.s.
na noben fejstbuk ne bom zbejzu. Sem se oldschool in ga nimam :lol:

Lp
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Ne okt 02, 2016 3:56 pm

Repelent za stekla Angelwax H2go

Zdaj ko bo lepih dni konec in prihaja dež bo prav prišel učinkovit zaščitni repelent za steklo. Angelwax H2go je kot price/performer že nekaj časa eden najbolj priljubljenih izdelkov na trgu.


NEKAJ O IZDELKU


Angelwax H2go je pakiran v 100ml plastični posodici s pršilko. Sredstvo je prozorno, brez vonja in barve ter tekoče kot voda.

Angelwax pravi:
Angelwax H2go je repelent za steklene površine oblikovan za angleške vremenske pogoje, zato ustvarja boljšo hidrofobno zaščito kot drugi podobni izdelki. Voda z zaščitene površine odteče skoraj takoj zato postane vožnja v deževnih dežnih pogojih veliko varnejša. Voda ne pride v stik s steklom ampak le spolzi po površini. Odtekanje se začne že pri hitrosti 30km/h, kar H2go uvršča med najboljše repelente, ki jih lahko kupite.

Navodila za uporabo: Steklo pred nanosom dobro očistite z Angelwax Vision čistilom za stekla. H2go nanesite na penast aplikator in s krožnimi gibi nanesite na steklo. Pustite delovati 10-15 min (pri nižjih temperaturah se ga lahko pusti tudi dlje časa, nekje do 30min dokler ne nastane meglica). Ko se sredstvo na steklu začne sušiti, ga odstranite s čisto krpo iz mikrovlaken za stekla. Zaščitite lahko vse steklene površine na vozilu.

Varnost pri delu: Ni nekih posebnih nevarnosti. Ne si ga ravno špricati v oči in ne ga spiti pa bote dobr.


METODA


Na drugem forumu sem na željo uporabnika foruma naredil primerjavo 50:50 Angelwax h2go proti OPT opti-seal na steklu z namenom, da vidimo kako se lahko opti seal obnaša na steklu v primerjavi z namenskim repelentom za stekla. Vem, da opti seal ni ravno najboljša primerjava ker je sealant za barvo vendar test je bil vseeno zanimiv in sem si rekel, da bom test delil še z vami, vendar sedaj je vsa osredotočenost na Angelwax izdelku in ne na opti-sealu.

OK, tako kot pri vsaki stvari najprej vedno priprava za nanos. Pred testom je bil na steklu nanešen 1 mesec star H2go.

Stekla sem očistil s sedaj že poznanim ONR-jem.
Slika

Varno je reči, da je 1 mesec H2go delo še vedno na polno opravljal saj je voda takoj zdrsnila po steklu, za sabo pa je pustil nekaj zelo lepih kapljic.
Slika

Nato sem steklo še na hitro splastelinal. Za lubrikant sem uporabil ONR. Roko na srce plastelinanje ni bilo potrebno, ampak ajde zihr je zihr.
Slika

Da sem odstranil star premaz sem steklo spoliral z OPT hyper polish na 3m gobici ter DA mašini. Po par prehodih sem ostanke paste prebrisal s cisto mikrokrpo in 50:50 mešanico IPA (izopropanola) in vode. Ostanki paste so se z lahkoto odstranili.
Slika

Za informacijo. Steklo lahko spolirate na roke in površino kvalitetno pripravite tudi tako. Eden izmed dobrih izdelkov za to je tudi Poorboys professional polish, ki je večnamenska neabrazivna polirna pasta in za sabo ne pušča ničesar, površino pa pripravi za nanos sealanta ali voska. Bolj namenske paste za stekla so Carpro Ceriglass, Auto finesse Vision in Gtechniq G4. Za aplikator pa vseeno priporočam Trifoam ali German aplicator (poguglajte kaj je en in kaj je drug).

Ker je bil primerjalni test sem steklo ločil s trakom. Na voznikovo stran sem nanesel H2go na sopotnikovo pa opti-seal. Na sredino nisem nanesel ničesar.

Slika

Kot lahko opazite H2go ni v originalni flaški ker so bile originalne pršilke izredno slabe in so po določenem času prenehale delovati, zato sem jo moral zamenjati. Zanimivo pa to, da tudi ta crkuje. Namesto da razprši H2go po steklu ga sedaj samo še "pljuva" po njem. Najbrž je nekaj v formuli H2go-ja, da uničuje pršilke. Ce imate priložnost pršilko raje odstranite in flaško samo pokrijte ali zatesnite z drugim pokrovčkom. Izogibajte se uglavnem temu, da je pršilka namocena v sredstvu.

Na obeh straneh sta bila nanešena dva sloja. Angelwax sem nanesel z make up vato, s krožnimi gibi po polovici stekla. 2-3 šprice so dovolj za pol stekla. Sredstvo sem potem pustil sušiti 10-15 min. Po tem casu na steklu nastane bela meglica, ki je znak, da je cas za odstranitev. S čisto mikrokrpo sem ga odstranil. Težav pri tem ni bilo. Po 15min je sledil še en nanos za boljšo prekritost.

V primerjavi s sredino kjer nisem nanesel nicesar je H2go za sabo je sealant pustil zelo gladek občutek na steklu.


REZULTATI


Na rezultate nisem cakal dolgo. Že isto noč je deževalo in zjutraj me je pričakal moker avto. Takšen je bil pogled na steklo od znotraj.

Slika

H2go v primerjavi z drugo stranjo večino vode že odstranil.


Vožnja


https://www.youtube.com/watch?v=ndWK_fdNQNw

Oba sealanta sta vodo odstranila s stekla vendar vidi se da H2go vodo odstrani hitreje.

Po kratki vožnji
Slika

https://www.youtube.com/watch?v=M36aLZCKHhI

Vožnja po 31 dneh.
https://www.youtube.com/watch?v=5qr5I2bkfRA

Vožnja po 45 dneh.
https://www.youtube.com/watch?v=KE_Fub7 ... e=youtu.be

Vse vožnje prikazujejo občutno razliko med obema premazoma in kako se obnašata pri različnih hitrostih ter po določenem času.


KONCNO MNENJE

Enim všeč, drugim ne vendar zaščitni premaz za stekla občutno izboljša vidljivost v deževnih razmerah in vpliva na varnost med vožnjo.
Prav tako zelo pomaga proti zmrzali pozimi. Lansko zimo stekla nisem nič drsal ampak sem nanj samo polil vodo sobne temperature, ki je sneg / led stopila in spolzela po steklu navzdol, za sabo pa pustila čisto steklo.

Obstojnost je po pravilni pripravi nekje 3mesece. Najdaljšo obstojnost sem imel 5 mesecev preden mi je 2 tedna hudih nalivov končno načelo premaz in sem ga ob priliki moral obnoviti.

Ali lahko nanesete tudi na stranska stekla. DA seveda, obstojnost na njih je nekje do 12 mesecev.

Najpogostejše težave, zaradi katerih ljudje jamrajo in pljuvajo po teh izdelkih so preskakovanje brisalcev in meglica na steklu. Te težave so lahko odstranljive in so predvsem posledica nepravilnega nanosa. Nekaj rešitev:

- Če brisalci preskakujejo poskusite brisalce razmastiti s čistilom za stekla ali pa z APC-jem ter nanje nanesite repelent za stekla. V najhujšem primeru je potrebno malenkost zviti nosilec brisalca da brisalec lepše leži na steklu.

- Kar se meglice tice je potrebno steklo očistiti s čistilom za stekla in čisto mikrokrpo ali pa še enkrat spolirati steklo in ponovno nanesti sredstvo. Po vsej verjetnosti se je uporabilo preveč izdelka, se delalo na soncu, se ga je pustilo premalo časa pred brisom, se uporabilo umazane ali mastne krpe za odstranjevanje ali pa je kakšna umazanija na notranji strani pri čemer je potrebno očistiti steklo iz notranje strani.

LP
 
Uporabniški avatar
sparky
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Sr mar 18, 2009 6:18 pm
Kraj: Kranj

Re: TEST CONA

Napisal/-a sparky Ne okt 02, 2016 7:29 pm

Živjo,

Moram reči, da z veseljem spremljam temo in si me ravnokar prepričal v nakup izdelka Angelwax h2go. Prepričal me je video ter to, da voda odteka že pri hitrosti 30km/h, kar je za razliko rain-x, kjer voda odteka šele nad 60km/h super, predvsem pri vožnji skozi naselje.

Me pa par stvari zanima. Ali moram pri nanašanju tega premaza nujno očistiti stekla z Angelwax Vision Glass cleaner ali je navadno čistilo za steklo(npr: Stelex) tudi vredu?
Koliko se tega sredstva približno porabi na vetrobranskem steklu porabi? 50ml?
Moram na kaj paziti pri izbiri čistila(vitrex) za stekla, da ne poškodujem "mulekul" h2go?
V primeru, da mi brisalec začne preskakovati. Kam ga zviti? Da bolj pritiska na steklo ali obratno?

Hvala
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Ne okt 02, 2016 8:16 pm

@Sparky

Navodila pravijo da očistiš stekla z Angelwax Vision ampak to ni potrebno in včasih se navodil ni potrebno do pike natančno držati. Lahko je katerikoli čistilo za stekla tudi Stelex. Sam ga ne uporabljam, uporabljam pa Izopropanol in voda v mešanici 1:1 za pripravo stekla na premaz oz. tako kot sem opisal (očistim z ONR, splastelinam, spoliram in zaščitim - na tak način priprave tudi dobiš boljše odtekanje in izdelek drži dlje časa, se pravi priprava je ključna). Ne sekiri se preveč katero čistilo za stekla uporabit pred nanosom, ker H2go ni preveč izbirčen. Delovalo bo tako ali drugače.
Kot pri vsakem namazu se tudi H2go uporabi čim manj. 1-2 šprica na polovico stekla in 1 špric na aplikator ter razmažeš po celotnem steklu. Flaško imam že 2 leti (še vedno je cca. 30ml v njej, pa sem premazal že veliko avtov...večkrat). Ima se jo za dolgo časa.

Kar se kasnejšnjega čiščenja tiče je navadno pranje avta dovolj. Lahko po pranju (če ga imaš) na steklu uporabiš katerikoli QD, ki bo odstranil sledi šampona in dodatno očistil steklo ne da bi preveč vplival na H2go (odvisno od QD-ja ki ga uporabiš, ker nekateri imajo boljšo zaščito kot drugi). Angelwax ima tudi izdelek, ki se mu reče Clarity. V bistvu je koncentrat za vetrobransko čistilo, ki ga lahko naliješ v posodo avta namesto Vitrexa. Če ga pa zmešaš v pršilki v mešanici 1:19 (50ml na 950ml vode) pa dobiš čistilo za stekla in istočasno tudi booster H2go-ja ker Clarity vsebuje dodatno zaščito in jo tako samo dodajaš na stekla.

Jst sem ugotovil da je najboljše brisalce očisiti z stelexom ali drugim čistilom (APC, Ipa+voda...karkoli že...razmastiti jih je treba uglavnem) in nato na vato našpricaš 1x H2go in brisalce s tem samo prebrišeš. V 99% to pomaga pri poskakovanju brisalcev.
Nekateri brisalci pa so lahko malce zviti...to je pa tist 1%...zato sem pa napisal da v "najhujšem primeru" jih je potrebno malo naravnati, v katero smer je pa treba malo testirati (nisem še imel s tem problemov) ampak verjetno tako da lepše in bolj enakomerno leži na steklu.

Hvala za ogled. Me veseli da rad spremljaš temo.

LP
 
wragec
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So okt 15, 2005 10:07 pm

Re: TEST CONA

Napisal/-a wragec Po okt 03, 2016 7:46 am

Zelo zanimiva tema. Lepo si se razpisal včeraj. Takšne stvari zanimajo nas začetnike izkušnje iz prve roke. Ti kar piši mi bomo z veseljem brali.
 
Santi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: So jan 25, 2014 12:01 am

Re: TEST CONA

Napisal/-a Santi Po okt 03, 2016 7:56 am

Super prispevki, jih vedno z veseljem preberem ;)
 
Uporabniški avatar
Fat_Mike
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: To avg 16, 2005 5:07 pm
Kraj: Maribor

Re: TEST CONA

Napisal/-a Fat_Mike Po okt 03, 2016 2:01 pm

Odličen prispevek, hvala! Tudi mene si prepričal da sprobam H2Go. Zdaj sem imel na obeh avtih RainX, na obeh nove brisalce, vredu poravnane, pa je vseeno na obeh prišlo do poskakovanja brisalcev. Bom sprobal še tegale, mogoče bo kaj boljše.

LP
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Po okt 03, 2016 3:41 pm

@Fat_Mike
Probi brisalce očistit in premazat z Rain-xom. Mogoče bo že to pomagalo. Najprej probi to, da ne bo pol spet isti problem z H2go.
 
Uporabniški avatar
sparky
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Sr mar 18, 2009 6:18 pm
Kraj: Kranj

Re: TEST CONA

Napisal/-a sparky Sr okt 19, 2016 1:47 pm

Samo za informacijo povem, da je izdelek Angelwax h2go nemogoče kupiti, ker vsak teden pokličem v trgovino operi-avto in mi vedno rečejo, da je problem z dobaviteljem in naj pokličem spet prihodnjič in to se vleče že 3 tedne. V tujini sem našel prodajalca, ki mi je rekel, da žal ne pošilja v Slovenijo kljub temu, da plačam vse stroške pošiljanja jaz. Zakaj noče pošiljati mi ni hotel povedati. V kolikor kdo pozna kakšno drugo trgovino v Sloveniji s tem izdelkom naj jo napiše :D
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Sr okt 19, 2016 7:31 pm

Mnda ja ni moj prispevek povzroču množičnega navala na H2go??? :DDD

@sparky
glej
http://angelwax.eu/store-locator/

ali pa počakaj da bo operi-avto dobu novo pošiljko.
 
wragec
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So okt 15, 2005 10:07 pm

Re: TEST CONA

Napisal/-a wragec Pe okt 21, 2016 10:04 am

Tud jaz sem ga naročo pa ga trenutno ni. Si povzročo eno manijo na H2go :D
 
Uporabniški avatar
sparky
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Sr mar 18, 2009 6:18 pm
Kraj: Kranj

Re: TEST CONA

Napisal/-a sparky Pe okt 21, 2016 1:38 pm

Prodajalec mi je rekel, da so stalni problemi s tem dobaviteljem. Jest lepo vsak teden pokličem v trgovino in vprašam, če so že dobili in takoj, ko ga dobijo letim po karton tega :lol: ...srčno upam edino, da bo še kdaj v prodaji pri nas. Rain-x se skrije pred njim in nevem zakaj H2go ne prodajajo bolj množično...
Naj jim kdo teži na sales@angelwax.eu :mrgreen:

edit:
Tole so mi ravnokar odgovorili:

We had a production problem and had to recover from that.
In the meanwhile we shipped this week another load of H2go to IMS.
This is today in Slovenia post depot and probably will be delivered Monday

Our excuse for the delay.

Rick van der Lee

Angelwax Europe BV
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Po nov 07, 2016 12:22 pm

Kaže da je Operi-avto dobu zalogo Angelwax H2go!
 
Uporabniški avatar
sparky
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Sr mar 18, 2009 6:18 pm
Kraj: Kranj

Re: TEST CONA

Napisal/-a sparky Po nov 07, 2016 1:00 pm

Že 26 oktobra sem jaz kupil, kot je obljubil dobavitelj je res poslal 8) Do danes sem dal čez že veliko dežja ter zmrzali na steklu in lahko povem samo pozitivne stvari. Steklo sem sploliral ter očistil s čistilom za stekla nato pa z vato 2x ponovil postopek. H2go sem namestil tudi na brisalce! Prvič ko sem potegnil čez z brisalci so brisalci skakali in naredilo je lepo meglico, v drugem potegu in kasneje tega ni bilo več :lol: Zjutraj, ko sem imel zmrznjeno steklo sem dal v staro pršilko od čistila vodo iz pipe in šprical po steklu in se je led lepo stopil in odtekel stran. Namestil sem ga na vsa zunanja stekla na vozilu, razen na ogledala.

Kapljice res začnejo drseti stran pri 30km/h vendar zelo počasi, razen če je obilno deževje. Pri +50km/h leti vse kar pade na steklo stran zelo hitro stran. Brisalce sem nazadnje uporabljal 27 oktobra, ker jih praktično ne potrebujem zaradi tega legendarnega premaza.

Še enkrat povem, da rain-x lahko zapre proizvodnjo, ker je veliko veliko veliko slabši od H2go in če ga uporabljate ga očistite dol in nanestite H2go. Na koncu sem vzel samo eno pršilo, ker se porabi res minimalno tekočine in jo bom imel za več let.

Polirna pasta, ki sem jo uporabljal:
Slika

Ter legendarni H2go:
Slika

Dzuro.na.izi še enkrat se ti zahvaljujem za vso pomoč in predstavitev izdelkov. Ti samo nadaljuj in upam, da ti trgovina operi-avto podari kakšen popust.
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Če nov 24, 2016 8:01 am

Finish kare voska (FK1000p + FK2685)

Slika

Idealna kombinacija za zaščito pred prihajajočo zimo bi marsikdo rekel...pa dejmo kej več povedat o obeh voskih.

NEKAJ O IZDELKU:

FK1000p
- Izdelek je dobavljiv v bodisi 57ml ali pa 412ml embalaži.
- Vosek je v trdi obliki, rumene (spominja na carnauba vosek) barve, kemičnega vonja (po solventih). Ne pričakovati fantastičnih barv in vonjav pri tem vosku ker jih ni...pravzaprav ga v zaprtem neprezračenem prostoru ne priporočam uporabljati.

FK2685
- Tako kot večji brat je tudi ta izdelek je dobavljiv v bodisi 57ml (mogoče ne pri nas) ali pa 412ml embalaži.
- Vosek je v trdi obliki, rozaste barve (od tod tudi ime pink wax). Vonj je kemičen (kot pri FK1000p) kateremu je dodan vonj po češnjah vendar le-ta ne prevladuje.


PROIZVAJALEC PRAVI:

FK1000p
Vosek je mešanica sintetičnih voskov, ki zagotavljajo visoko temperaturno odpornost in trdnost v primerjavi z naravnimi voski. Zaščitni film nudi ne samo veliko sijaja ampak tudi odpornost proti visokih temperaturah, vodi in ostalim naravnim vplivom. Uporaben je na vseh barvnih, kromiranih in plexi površinah, ki jih najdemo na avtomobilskih, letalskih površinah ali na čolnih. Uporaben je tudi za zaščito platišč in izpušnih cevi. Nanos in odstranjevanje sta enostavna. Obstojnost je nekje med 4-6 mesecev.

Slika

FK2685
Je vosek, ki vsebuje kvalitetni brazilski Carnauba vosek in obstojne poli smole (polimere). Rezultat je vosek, ki je enostaven za uporabo, za sabo pa pusti moker in sijoč videz. Obstojnost je nekje med 2-3 mesece.

Navodila za uporabo:
S čistim aplikatorjem nanesite na čisto površino (malo kasneje o tem kaj je čista površina) z ravnimi ali krožnimi gibi dokler ne nastane tanek film. Pustite sušiti cca. 15-20 min dokler ne nastane meglica in jo z mehko krpo iz mikrovlaken obrišite. Drugi nanos je možen že 20 min po brisu prvega.

VARNOST PRI DELU:
Vsebuje naftne destilate. Vnetljivo. Zdravju škodljivo pri vdihavanju in stiku s kožo. Pri zaužitju lahko povzroči poškodbe pljuč. Hraniti izven dosega otrok. Nanašajte le na odprtem ali dobro prezračenem prostoru. Pri delu uporabljajte zaščitne rokavice.

SEALANT IN PRIPRAVA POVRŠINE

Ok, preden sploh začnemo govoriti o sealantu in obstojnosti le tega je potrebno vedeti, da s čisto površino dosežemo najboljši možen nanos in najdaljšo obstojnost in samo pranje avta ni dovolj. Priprava površine je zelo pomembna in pravzaprav ista kot za nanos coatinga zato se tudi sam včasih vprašam "ali nebi raje nanesel coating namesto sealanta". Za pravilno pripravo je potrebno površino:
1. Temeljito oprati. Z avtošamponom (z nevtralnim in brez voskov ali ojacevalcev sijaja) odstraniti vso na površino nesprijeto umazanijo.
2. Temeljito dekontaminirati oz. odstraniti vso na laku sprijeto umazanijo. To spet lahko ločimo na:
- Kemično odstranjevanje katrana, gum, smole.
- Kemično odstranjevanje zračne rje.
- Plastelinanje oz. fizično odstranjevanje zgoraj naštetih kontaminacij.
3. Površino spolirati. Polirnih past je več vrst in najboljša izbira za nanos selanta je fina abrazivna pasta. Ta bo očistila in rahlo odstranila zgornjo plast laka ter jo zravnala, za sabo pa pustila t.i. deviško barvo na katero se sealant najbolje sprime. Površina po poliranju bo precej bolj gladka in sijoča. Druga opcija v kolikor nimamo možnosti strojnega poliranja pa je uporaba neabrazivnega kemičnega čistila ali paint cleanser-ja, ki bo očistil razne madeže/fleke in zažrto umazanijo na laku, katero predhodno čiščenje ni odstranilo. Obstajajo še AIO (all in one) izdelki vendar bolj podrobno o polirnih pastah kdaj drugič.
4. Razmaščevanje in uporaba mešanice Izopropanola (15-50%) ali namenskih izdelkov (Carpro Eraser, Gyeon prep, Optimum panel prep, Gtechniq panel wipe...), ki bodo odstranili polirna olja, katera za sabo pustijo polirne paste. Le-ta lahko vplivajo na sprijemanje (bonding) sealanta.

KJE JU BOM SPROBAL IN METODA:
Za testni avto naj služi moj...Ni dolgo nazaj kar sem ga pripravil na zimo tako da naj bo to bolj na hitro demonstracija kako pripraviti površino (havbo avta) in nanesti novo zašcito.

Najprej pranje z nevtralnim avtošamponom in sušenje. Kemično čiščenje sem izpustil ker sem to opravil par tednov nazaj in zato je sledilo samo plastelinanje. Za lubrikant sem uporabil QD. Lahko bi tudi šampon vendar le-ta ne nudi toliko lubrikacije.
Slika

Sledi poliranje z neabrazivnim kemičnim čistilom, ki očisti površino in kemično odstrani tudi stare voske. Uporabljeni cleanser pa nudi tudi vezivo oz. t.i. bonding agent, zaradi katerega se uporabljeni sealant bolje veže.
Lahko ga uporabimo na več načinov. Najhitreje je z uporabo DA mašine in mehko črno hex logic gobic na srednji hitrosti.
Slika
Za tiste, ki pa nimajo polirke pa se lahko to naredi tudi na roke s pomočjo Flexipad tri-foam aplikatorja.
Slika

Glede na to da CSF white glaze za sabo pusti vezivo, panela ni potrebno uporabiti razmastiti. Isto velja v kolikor uporabljamo AIO (all in one) polirne paste.

Sledi voskanje.
Slika
FK1000p je pakiran v veliki aluminijasti konzervi, ki spominja bolj na velike tuna piksne (glede na to da je na njej narisan morski pes ne dvomim da jih ni že kdo kdaj zamešal). Pokrov se odpre s pomočjo pripomočka (izvijača, odpiralca konzerv, noža...) kjer zagledamo rumeno barven vosek. Takoj udari vonj po topilih vendar se ga čez čas navadiš.
Za voskanje potrebujemo še navaden rumen penast aplikator. Na začetku je potrebno 2x ali 3x fino potegniti po vosku da se ta naloži na aplikator, za nadaljevanje pa je 1 poteg čisto dovolj.
Vosek se po poliranju nanaša zelo lepo in enostavno. Bodite samo pozorni da ne nanašate preveč na debelo saj tako samo izgubljate vosek. Le mikroskopsko majhen film se zares sprime s površino, vse ostalo se odstrani z brisom in debela plast voska ne bo pomagala prav nič. Bolje je narediti več tankih slojev namesto enega debelega (tako kot pri barvanju avta).
Vosek pustite sušiti približno 15min (odvisno od pogojev) do meglice. Da se prepričate ali je pripravljen na bris lahko naredite tudi test s prstom. S prstom potegnete po vosku in v kolikor se vse obriše, lahko pričnete z odstranjevanjem. V kolikor pa ostane oljnata sled pa vosek še pustite sušiti.
Pri tem vosku je tudi dobro nanesti drugi sloj saj tako pridobimo bolj enakomeren nanos na površini, boljšo dolgoročnost in boljše odtekanje vode s površine. Drugi sloj je v toplem in suhem vremenu možen že po 20min, v bolj hladnem ali pa vlažnem pa po kakšni uri. Še en nasvet...idealno je pustiti vsaj 12-24ur po voskanju avto na suhem in toplem (idealno v garaži) da se zaščita optimalno sprime s površino. Jaz žal takih pogojev nimam. Alternativno se lahko avto po brisu parkira na sonce, da se vosek "zapeče" na površino.
Preden pozabim...izogibajte se voskanju črnih plastik ker pušča bele sledi.

FK1000p je dobro nadgraditi z FK2685 pink wax. FK1000p prinese močno toplotno odporno zaščito in steklen izgled (kot bi dodal novo plast prozornega laka), FK2685 pa doprinese boljše/hitrejše odtekanje vode ter globok moker videz.
Slika
Nanos je podobno enostaven kot pri FK1000p, razlika je samo rozasta barva in drugačen vonj.
Slika
Isto kot pri velikem bratu tudi pri tem po nanosu počakate 15min preden ga obrišete.

Končni izgled
Slika

Še video odtekanja
https://www.youtube.com/watch?v=IMmsWRUnPDo

in par slik

Slika
Slika

nuff said.

ALI BI KUPIL ŠE ENKRAT IN ZAKLJUČEK:
FK1000p je bil moj prvi vosek, preden sem sploh spoznal da je sealant. Res je enostaven za uporabo, zdrži vsaj 3 mesece tudi v težkih vremenskih pogojih in glede na to koliko stane je nakup za vsakega, ki želi dobro zaščito skoraj nuja.
Podobno lahko rečem za Pink wax.
Oba sta idealna izbira za vsakogar, ki želi pozitivno izkušnjo voskanja in veliko voska v piksni za relativno nizko ceno.
 
Uporabniški avatar
csf
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So jun 28, 2008 1:47 pm
Kraj: Celje

Re: TEST CONA

Napisal/-a csf Če nov 24, 2016 2:24 pm

Super test!

Za med pranji pa FK425 in bo še daljša obstojnost ;)
EAT-SLEEP-DETAIL
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi To dec 06, 2016 5:49 pm

Paint Cleanser in zakaj so pomembni!

So polirne paste in ostala sredstva ki jih poznamo tudi pod imenom Pre-wax cleanser, Paintwork cleanser ali Pre Cleaner.

Slika

Kaj je paint cleanser?
Dejmo rečt takole...ali bi nase oblekli svoje najboljše obleke in nanesli svoj najdražji parfum na telo ne da bi se najprej skopali? Seveda ne ker potem ne dobite takšnega efekta kot bi ga če bi se skopali. In pri kopanju tudi ne uporabljate samo vode ampak tudi milo, ki pomaga pri čiščenju kajne?

No...Paint cleanser na barvi deluje na podoben način saj pomaga očistiti/odstraniti zažrto umazanijo, katran, stare voske / sealante, vodne madeže itd. katerih normalno pranje z avtošamponom ne odstrani. Na kratko, paint cleanser-ji povrnejo barvo v svojo prvotno stanje in jo pripravijo na nanos končne zaščite, ki jo bo ohranilo v najlepšem videzu ter varovalo pred umazanijo.

Kot sem že v prejšnjem testu (FK voska) omenil, je v kolikor želimo sprobati nov vosek/sealant, je potrebno predhodno zaščito kar se le da odstraniti saj bomo tako dosegli najboljši možni nanos, bonding, obstojnost in videz voska ali sealanta. Poleg tega, na obstojnost nove zaščite močno vpliva tudi prejšnji sloj zaščite v kolikor je ne odstranimo.

Paint cleanser-ji so varni za lak in ga ne poškodujejo. Njihova naloga je samo čiščenje in ne nudijo neke hude korekcije je pa potrebno najprej prebrati njene karakteristike saj obstaja več vrst cleanserjev in sami pri sebi presodite kateri Vam najbolj ustreza.

Da ne bo preveč zmede bom ponovil še enkrat v katerem koraku se Paint cleanser uporabi:
1. Barvo avta temeljito oprati,
2. Barvo avta dekontaminirati s pomočjo odstranjevalca katrana, zračne rje, in/ali plastelina.
3. Barvo avta spolirati s PAINT CLEANSERJEM.
4. Barvo avta zaščititi z izbranim voskom / sealantom.

Je dovolj smiselno...OK potem pa gremo na karakteristike...


Karakteristike paint cleanser-jev


Paint clenaser lahko vsebuje eno izmed naslednjih karakteristik:

A. Abrazivi: Nekateri paint cleanser-ji vsebujejo manjša abrazivna sredstva, ki mehanično pomagajo pri odstranjevanju zažrte umazanije in stare zaščite z barve. S temi abrazivnimi sredstvi lahko ali pa tudi ne dosežemo manjše korekcije oz. odstranitev manjših risov (swirli).

B. Kemično čiščenje: Nekateri paint cleanser-ji vsebujejo določene kemikalije za odstranjevanje zažrte umazanije in stare zaščite.

C. Polnila ali Filerji: Nekateri paint cleanser-ji vsebujejo polnila ki zapolnejo manjše rise (swirle) s pomočjo mikro delcev ali pa s pomočjo olj.

D. Zaščita: Nekateri paint cleanser-ji vsebujejo poleg čistil tudi zaščito podobno sealantu / carnauba vosku.

E. Čiščenje na osnovi topil/alkohola: Nekateri paint cleanser-ji čistijo barvo s pomočjo topil ali alkohola.

F. Puščajo bazo za zaščito: Nekateri paint cleanser-ji lahko za sabo pustijo sloj (bazo), ki nudi lepši izgled, boljši oprijem in daljšo obstojnost zaščite.


No zdej pa pride ta bolj zanimiv in hkrati bolj zakompliciran del kjer bomo opisali tipe Paint Cleanser-jev.


Tipi Paint Cleanserjev:

Paint clenaserji se med seboj razlikujejo saj lahko imajo več funkcij ali karakteristik in tako jih lahko delimo na:

1. Abrazivni Paint cleanser: Lahko vsebuje karakteristike A+B+C+F... vsebuje manjša abrazivna sredstva, ki še dodatno mehansko drgnejo umazanijo in tako pomagajo kemičnim čistilom pri čiščenju barve in lažjem odstranjevanju manjših risov (swirlov). Dodatno lahko vsebujejo tudi filerje, ki zakrijejo swirle in za sabo pustijo čisto, sijočo in gladko površino za boljši bonding voska ali sealanta.
Izdelki ki spadajo sem so: Dodo Juice Lime Prime, Dodo Juice Micro prime, Angelwax Perfect polish, Valet pro Purple passion.

2. Ne-abrazivni Paint cleanser: Lahko vsebuje karakteristike B+C+F... vsebuje kemična čistila in lahko tudi filerje, ki zapolnijo manjše rise (swirle), za sabo pa pustijo čisto, sijočo, gladko površino in sloj baze, ki poskrbi za boljšo vez med barvo in voskom ali sealantom.
Izdelki ki spadajo sem so: Auto finesse tough prep, Auto finesse Rejuvinate, Blackfire GEP, CSF white glaze, Dodo Juice Lime Prime lite, R222 paintwork cleanser, Poorboys pro polish, Poorboys blackhole in white diamond, Meguiars Mirror glaze #07.
Slika

3. Zaključna ali finiš pasta: Lahko vsebuje karakteristike A+C+F... vsebujejo močnejša abrazivna sredstva za bolj agresivno odstranjevanje risov (swirli), hkrati pa vsebuje olja, ki zakrivajo ostanke risov (swirlov) in za sabo pustijo čisto (deviško) barvo na katero se lahko veže vosek / sealant.
Izdelki ki spadajo sem so: 3M ultrafina, Britemax Blackmax in Perfect prep, Chemical Guys V38, Sonax NP 03-06 in Perfect finish, Meguiars Ultimate polish, Menzerna 3500 in 3800 ter SF4000, Poorboys SSR1.
Slika

4. All-in-one ali AIO izdelki: Lahko vsebujejo karakteristike A+B+C+D+F ali B+C+D+F... lahko so abrazivne ali neabrazivne paste, ki hkrati nudijo filerje in kratkotrajno zaščito (Vsi AIO izdelki nudijo neko vrsto zaščite, sicer jih ne štejemo med AIO).
Izdelki ki spadajo med abrazivne AIO so: Auto finesse Tripple, Bilt hamber cleanser polish in micro fine, Blackfire total polish and seal, Britemax AIO, Carpro Essence, Chemical Guys Slick finish cleaner wax, Optimum poli-seal, Optimum GPS, Menzerna 3in1, Zaino AIO.

Izdelki ki spadajo med ne-abrazivne AIO so: Carpro essence plus, Klasse (Carlack) AIO, Poorboys polish with sealant, Poorboys polish with carnauba.
Slika

5. Izopropanol (IPA) in podobna čistila/topila: Lahko vsebujejo karakteristike B+E ali samo E... ti s pomočjo alkohola (IPA) ali drugih topil odstranjujejo polirna olja/voske/sealante. Tovrstna sredstva ponavadi niso najbolj učinkovita pri (ker ne odstranijo dovolj) odstranjevanju stare zaščite, so pa namenjena pri odstranjevanju polirnih olj in filerjev z barve.
Izdelki ki spadajo sem so: Angelwax, stripped ease, Autobrite wax off, Bilt hamber cleanser fluid, Carpro Eraser, Izopropanol v mešanici 15-50%, Optimum paint prep, Gyeon prep, Gtechniq panel wipe Menzerna control cleaner, Meguiars final inspection.

6. Večnamenska čistila ali APC/ snow foam / traffic film remover ali TFR: Vsebujejo karakteristiko B... to so močnejša bazična čistila ki lahko odstranijo filerje, polirna olja in stare voske / sealante in ne nudijo nič drugega.
Izdelki ki spadajo sem so: Vsi APC-ji, snow foami in TFR-ji.


Kdaj naj posežemo po Paint Cleanserjih:

V kolikor obstoječa zaščita še dovolj dobro služi in je ne želimo menjati potem po njih ne rabimo poseči preveč pogosto. V kolikor želimo ohraniti barvo avtomobila v najboljšem možnem stanju pa je priporočljiva uporaba na vsake 3, 6 ali 12 mesecev odvisno kolikokrat na leto se želite posvetiti avtu.

Uporaba Paint cleanser-ja je priporočljiva tudi kadar želimo samo preizkusiti novo zaščito na t.i. "deviški barvi". Kot že omenjeno, uporaba paint cleanserja je ključ do najboljšega oprijema, izgleda in obstojnosti zaščite.

Kateri Paint cleanser izbrati:

Najbrž se že sprašujete katerega pa naj zdej zberem? Ali rabim zdej vsak tip po enega ali več...odgovor je NE in kaj izbrati je odvisno od stanja barve avta in Vaših potreb.

Dejmo opisati par scenarijev:

Scenarij 1:
Kupili ste nov avto ali pa je star par mesecev in v je v zelo dobrem stanju, na njem je samo par malih risov (swirlov)...radi bi ohranili sijaj in ga pripravili na zaščito.
Odgovor: glede na to da je barva v dobrem stanju in ne potrebuje korekcije izberite Tip 2 za nežno čiščenje barve ali pa Tip 4 pred nanosom zaščite.

Scenarij 2:
Avto je star par let in ima nekaj lažjih prask (swirlov) in radi bi odstranili sledi rahle oksidacije (zbledelosti) in mu povrnili sijaj.
Odgovor: izberite Tip 1 v kolikor so praske majhne, v kolikor pa jih je veè in so praske globje pa izberite Tip 3. Nato nanesite izbrano zaščito. V kolikor nimate polirne mašine in/ali pa se ne želite glih preveč pretegniti pa izberite Tip 4 saj je včasih lažje praske zakriti s filerji kot pa odstraniti.

Scenarij 3:
Avto je zelo star in na nekaterih delih je prozorni lak že odstopil, barva pod njim pa zbledela.
Odgovor: Tukaj morate biti malo bolj previdni in se poskušate izogniti uporabi abrazivnih past. Najbolje je izbrati Tip 2 za čiščenje barve in obnovo sijaja ali pa Tip 4 z neabrazivnim AIO izdelkom. Nato pa obvezno zaščititi površino.

Scenarij 4:
Radi bi nanesli sloj zelo obstojnega sealanta ali coatinga.
Odgovor: Najprej izbrati Tip 3 da dosežete "deviško" barvo nato pa polirna olja odstraniti s Tipom 5 ali 6 pred nanosom zaščite.

Scenarij 5:
Na avtu imamo nanešen obstojen coating. Kako sedaj odstraniti nekaj zažrtih madežev ne da bi odstranili coating?
Odgovor: Pri coatingih se moramo izogibati uporabi abrazivnih polirnih past saj jih s tem odstranimo. Glede na to da so coatingi dokaj kemično odporni lahko na njih za odstranjevanje zračne rje in katrana uporabimo namenka čistila, za drugo zažrto umazanijo pa lahko uporabimo Tip 6 ali pa Tip 2, vendar naj to ne bo navada saj z redno uporabo teh sredstev tudi degradirate coating in tako obstojnost ne bo takšna kot si jo želite.

Scenarij 6:
Radi bi samo na hitro odstranili obstoječi vosek in nanesli novega. Nimamo časa za poliranje.
Odgovor: Uporabimo močnejše mešanice Tipa 6. Pozor: Tukaj ni nujno da bo sredstvo 100% vse odstranilo vse vendar pa bo tako delo najhitrejše.

Scenarij 7:
Imate nekaj trdoživih ostankov madežev drevesne smole, ptičjih drekcev, katrana...
Odgovor: Uporabite lahko Tip 1, 2, 3, 4 ali 6. Katerikoli izmed teh ali pa kombinacija teh bo lahko da potrebna da se bo odstranil madež.


Še nekaj mojih izkušenj z nekaterimi izmed omenjenih izdelkov:
Auto finesse tripple: Zelo oljnata pasta in se lepo obdeluje tako na roke kot z mašino. Dokaj dobro odstrani zbledelost in zapolni manjše praske za sabo pa pusti osnovni sloj carnauba voska, ki sam po sebi zdrži 2-4 tedne. Idealen za žive (rdeča, modra, rumena, zelena) in temne barve.

Bilt hamber cleanser polish: precej tekoča zadeva bolj primerna za ročni nanos. Odlično zafila manjše praske in za sabo pusti zelo gladko površino ter sloj akrilnega sealanta, ki je kompatibilen z sealantom kot je npr. Fk1000p ali pa katerikolim drugim voskom. Idealen za svetle barve.

Britemax blackmax: zelo gosta finiš polirna pasta ki diši po čokoladi. Efekt je boljši če jo obdelujemo z mašino. Ostanki se obrišejo brez težav in za sabo pusti zelo gladko površino pripravljeno za nanos voska ali sealanta.

CSF white glaze: tekoča zadeva, podobno kot BH CP. Med nanašanjem enostavno izgine v barvo in zato ni veliko ostankov za obrisati. Zelo dobro kemično očisti, za sabo pa pusti vezivo na katerega se kasneje lažje veže izbrana zaščita.

R222 paintwork cleanser: prav tako tekoča zadeva. Zelo oljnata in se lepo obdeluje vendar je ni dobro pustiti predolgo na barvi saj če se zasuši jo je malce težje odstraniti. Je neabrazivno kemično čistilo, ki tudi zafila manjše praske, za sabo pa pusti zelo moker (wet look) videz avta. Za najboljši izgled se nato nanj nanese en podobno oljnat carnauba vosek.

Meguiars ultimate polish: Je zaključna pasta z vonjem po bananah. Obdeluje se lahko na roke ali pa z DA mašino vendar mi ni glih najbolj pri srcu ker jo je težko odstraniti / obrisati s površine. Glede na to, da je zelo oljnata pasta, ta olja tudi malenkost zafilajo ter prav tako ustvarijo wet look videz.

Poorboys pro polish: Je neabrazivno kemièno èistilo ki za sabo ne pusti nièesar. Je zelo vsestranska pasta vendar v nièemer prav posebej ne izstopa. Je pa enostavna za uporabo in za sabo pusti gladko površino primerno za nanos sealanta ali voska.

Autobrite wax off: Tekoči odstranjevalec voskov. Nekajkrat sem ga preskusil ampak nisem glih prepričan da je kej naredil. Sem pa veliko dobrega slišal o podobnem izdelku ki pa baje dobro deluje. To je Bilt hamber cleanser fluid.


Kaj pa vi uporabljate in priporočate? Imate kakšno mnenje, oceno? Sem kej pozabil?

Tolk zaenkrat. Hvala za ogled

LP
 
Uporabniški avatar
csf
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So jun 28, 2008 1:47 pm
Kraj: Celje

Re: TEST CONA

Napisal/-a csf Sr dec 07, 2016 10:50 pm

Super napisano, priporočam, da preizkusiš še tri, ki sodijo v sam vrh AIO past tako za ročno kot strojno aplikacijo in sicer:

- Menzerna 3 in 1
- Britemax AIO
- ValetPRO Purple passion
EAT-SLEEP-DETAIL
 
Uporabniški avatar
dzuro.na.izi
Uporabnik
 
Prispevkov: 907
Pridružen: Pe okt 24, 2014 11:08 am
Kraj: Dežela cvička

Re: TEST CONA

Napisal/-a dzuro.na.izi Sr dec 07, 2016 10:57 pm

Hvala CSF...Vsaj Menzerna 3in1 v kombinaciji z Liquid Carnauba je na spisku želja ampak...Ive got so much s#!t right now da ne vem kdaj bom ponucu :lol:
Vrni se na Avtokozmetika

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov