No pa smo prišli do akcije. Uporabil sem polirno pasto Menzerna FG400 namestil rumeno Flexipads gobico 135 mm ter rotacijski polirni stroj Krauss Superpolish P7. Na začetku sem se kar lovil ampak kasneje je bilo vodenje polirke super. Na težjih dostopnih delih sem uporabil gobico premera 100 mm. Ker sem uspel odstranit skoraj vse praske (ostale so 3 globoke) sem bil z rezultatom zelo zadovoljen. Pod kljuko in na prednjem odbijaču sem poliral na roko ker z polirko ni bilo mogoče (okrog meglenk). Ostanek paste pobrisal z mešanico Izopropanola in vode ter uporabo krpe iz microfibre.
Ker je avto bil lepo spoliran sem preskočil srednjo pasto in naredil finish z Menzerno 3800 in črno Flexipads gobico. Po finishu obrisal ostanke in avto je bil spoliran v nulo.
Sledil je nanos glaza Poorboy's White Diamond in nato še sealant Fusso Coat F7 je PTFE .
Vse skupaj sem delal od predpranja do zaključnega premaza cca 16 ur.
Še par slikic končnega izdelka – v garaži in na soncu.
Z končnim izdelkom zadovoljen. Naslednji projekt pa je zelo zahteven. Citroen C4 GP črne barve. Prejšnji lastnik prav v pralnici in kar veliko prask. Poročanje sledi.
Ni vse slikano kot bi blo potrebno ker se še malo lovim ampak bo bolje. Če ima kdo kakšne pripombe kaj bi lahko naredil bolje naj kar napiše.