Nov avto mamo pr bajt...no ne čist nov ampak "kot nov" ali "v odličnem stanju" itd. kot pravijo vsi oglasi na avto.net.
Kupl smo en šparovček za fjačkanje sem in tja...trenutno ga uporabljam za v službo in nazaj, pa v trgovino ipd. in poraba je 3,9l.
Kakorkol to je ta mašina. 2009 l. 3vr. Renault Clio III generacije. Redno servisiran (zadnji servis pred 3k km in veliki servis opravljen pred 10k km) in vožen na relacije 20-30km dnevno. Avto ima 100kkm na števcu.
Od dauč zgleda dobr a ne?
No od blizu pa ni tako! Ko posije sonce se pokažejo vsi defekti na barvi.
Jou mene...Avto ima polno swirlov in random prask, najhuje na sopotnikovi strani. Da ne govorim, da notranjost ni nč boljša!
Avto je prišel s prevlekami čez sedeže (mogoče še dobr)
ampak pod prevledami se je pa skrivalo to
ni hudo ampak bruh vseen.
Kakorkol plan dela:
Notranjost:
- najprej dezinfekcirati notranjost (sesanje, apc, krtačenje, bris in ponovno sesanje)
- prebris vseh plastik vključno z volanom
- čiščenje skritih predelov pod sedeži
- prebris varnostnih pasov
- čiščenje tepihov
- premazati vse plastične dele.
Zunanjost:
- Pranje kolotekov
- čiščenje gum (opcijsko ker itak pridejo nove letne kmalu)
- Zaščita alu platišč (če se odločim, da jih kupim za poletni komplet)
- Zunanje pranje
- Odstranjevanje zračne rje
- plastelinanje
- poliranje
- obnova plastik in zaščita
- zaščita barve (verjetno coating, bom še vidu)
NOTRANJOST
TEPIHI
Za notranjost sem si pripravil čist osnovne stvari...krtača, APC, kup mikrokrp in sesalec (žal ta ni globinski).
Začel sem tako, da sem vzel ven tepihe in jih najprej skrtačil. Postavil sem jih pokonci oz. ob steno tako, da so vsi delci zleteli na tla medtem ko sem jih krtačil. Že po tem je bilo veliko bolje.
Sledilo je sesanje v kombinaciji s krtačenjem...po potrebi večkrat.
Našprical sem CSF A-Z (apc za notranjost) v mešanici 1:30 in počakal minuto. Temeljito sem ponovno skrtačil in ostanke prebrisal z mikrokrpo.
Rezultat je bil zadovoljiv
Isti postopek še za sprednje tepihe...
...in za tepih v prtljažniku
SEDEŽI IN TLA
Skor isti postopek sem ponovil tudi v notranjosti:
- odstranitev večjih delcev iz avta
- sesanje tal in sedežev
- krtačenje in ponovno sesanje (po potrebi večkrat)
- APC in krtačenje, bris in ponovno hitro sesanje dokler nisem bil zadovoljen.
Nekaj before-after slik
Odstranil sem tudi zadnjo klop in počistil vse kar je bilo pod njo (raje ne razmišljam preveč kaj je bilo ampak na hitro polno DNK-ja).
Update sledi...