Stran 1 od 4
hitra poliranja
Objavljeno: Ne jan 18, 2009 7:59 pm
Napisal/-a Adamle
nekaj del leta 2008 kar se tiče poliranja...vsak avto je bil končan v enem dnevu...je bilo še kar nekaj avtomobilov vendar nisem imel fotoaparata
mtkin passat:
sliki posneti kak mesec po poliranju
ter seveda moja najljubša
pol je bil še prijateljev golf V, ki je rabil hitro poliranje, ker je šel potem v prodajo...dosti dela, ker je biu avto polepljen inj e bilo dosti ostankov lepila....odstranitev lepila ter priprava avta na poliranje je vzela 3ure dela..poliranje samo pa nekje 7ur...cena...100eur...zaščita sloj liquid glassa ter sloj tekmovalnega voska
slike pred poliranjem
slike po
ter seveda najljubša...odsev na havbi:
zadje delo pa je bla fotrova micka..L200
poliranje je bilo tudi zelo osnovno, ker je pač avto vožen tudi po brezpotjih, kar bo pripeljalo do novih prask, tako da nisem spoliral globokih prask ven, vendar sem jih samo zgladil.zaščita 3sloji LG ter 2sloja tekmovlanega voska
pred poliranjem
praska na sovoznikovih vratih
ter slike po poliranju
odstranjena črta na vratih
za vse informacije, če kdo želi poliranje, naj pošlje PM...poleg poliranja avto tudi notranje globinsko očistim
Objavljeno: Ne jan 18, 2009 8:04 pm
Napisal/-a lancia hf
Praske so pa verjetno od avtopralnice na bencinskah

Objavljeno: Ne jan 18, 2009 8:13 pm
Napisal/-a Adamle
golf ja...avto je uvožen iz avstrije, nalepke so bile po celem avtomobilu, tako da predvidevam, da je imela avto firma...tako, da sklepam da je pranje bilo v avtomatskih avtopralnicah...dosti prask...posebno streha...pa so nastale, ko je lastnik odstranjeval nalepke....nekaj jih je odstranil sam
L200...praske so nastale zaradi vožnje po gozdovih....oče uporavlja avto za službene namene
Objavljeno: Ne jan 18, 2009 8:14 pm
Napisal/-a lisko
Ded s kod si....poleti bom verjetno tud rabil kako poliranje:)
Drgač pa dobro narjeno.
Objavljeno: Ne jan 18, 2009 8:19 pm
Napisal/-a Adamle
okolica litije
letos nameravam tudi začeti poliranja ter ostala čiščenja avtomobila tako da pridem na dom
Objavljeno: Ne jan 18, 2009 9:26 pm
Napisal/-a error 90
Daj mi bolj pojasni kaj pomeni tekmovalni vosek?
Objavljeno: Ne jan 18, 2009 9:40 pm
Napisal/-a Adamle
vosek, ki se uporablja za tekmovalne namene..avto showi....načeloma vosek ni obstojen, vendar da zelo dober lesk...ga ne uporabljam , ker sem imel samo vzorčni lonček, ki zadostuje nekje za 3-4 avtomobile..koštou meu je okoli 100 eur s poštnino iz anglije
Objavljeno: Po jan 19, 2009 8:46 am
Napisal/-a mišek
Daj malo napiši s katerimi pastami to delaš?
Objavljeno: Po jan 19, 2009 11:09 am
Napisal/-a Adamle
trenutno mam doma Auto Magic paste, Visomax paste ter Magic One...katere uporabljam zavisi od barve, poškodb laka
Objavljeno: Po jan 19, 2009 11:53 am
Napisal/-a m6agent
En vprašanje na hitro,če lahko?! Imam Omego rdeče "mat" barve, in če ji povrneš sijaj,koliko časa bo le ta obstal do naslednjega tretmaja oz. kako ga vzdržuješ,da je ta naslednji polirni "tretma" čim kasnejši! Morm pa rečt,da sm eden resnih kandidatov za tvoje storitve poliranja v približevanju pomladi. Lp
Objavljeno: Po jan 19, 2009 11:58 am
Napisal/-a seat
Čaki ti maš prow mat barvo ali ti je barva zbledela.Ker dvomim,da bi kdo hotu prvotno mat barvo plirat na sijaj
No mal heca.
Tut jst bi recimo poskusil to poliranje sam me tole mal bega.... namreč hitro poliranje je samo trenutno in ne nudi nekih dolgotrajnih rešitev in je zgolj vizuelne narave.Sploh,če avtor sam trdi,da je ta tekmovalni vosek samo trenuten oz. ni obstojen..
No lepo bi blo,če bi avtor kaj več napisal in povedal.
Objavljeno: Po jan 19, 2009 12:04 pm
Napisal/-a mišek
Katere uporabljaš za večje praske? Jaz sem svojega poliral z Avto Magic in sicer New Car Glaze in BC-2 in tiste večje praske niso šle dol, no sej tudi nisem imel tega namena, ker je že barva kar načeta, drugače bi pa moral uporabit še bolj grobo prej.
Zato me pa malo zanima katere pa ti za tako uporabljaš.
Objavljeno: Po jan 19, 2009 12:48 pm
Napisal/-a Adamle
m6agent če je avto zamatiral, se da povrniti sijaj....moj avto je srebrn passat karavan l99..spoliral sem ga dve leti nazaj, pa se avto še zmerom sveti, pri tapravi luči in ko gledaš zelo od blizu opaziš rahle praskice, ki nastanejo pri pranju (ni nobenega pranja, pri katerem nebi nastajale poškodbe laka, lahko le zelo zmanjšaš njihov nastanek s pravilnim pranjem). tako da poliranje lahko drži tudi več let....koliko hmalu pa boš potreboval novo, je odvisno kako skrbiš za lak...kolikrat ga pereš, kako ga pereš, s čim ga pereš.....lak zamatira, ker se je lak izsušil...to preprečiš z voskanjem avta ali z uporabo voska v spreju, ki ga naneseš po končanem pranju ali pa saj z uporabo avtošampona z voskom....jaz avto operem, ter še moker avto prešpricam z voskam v spreju, ter ga nato s čudežno krpico razmažem do suhega....nekajkrat na leto pa avto v nulo ter ponovno nanesem vosek
seat hitro poliranje sem mislil kakor osnovno poliranje....ne ostraniš vseh prask...manjše ja, večje pa samo zmanjaš do te mere, da se ne opazijo.....osnovno poliranje je končano v enem dnevu, boljše, oz poliranje kjer pa odstraniš vse praske pa traja dva dni, lahko tudi več...odvisno od ohranjenosti....seveda mora vsak razumeti, da s poliranjem nemoreš odtraniti poškodb, katere je treba nanovno štrihat..lahko jih samo čimbolš skriješ, da niso toliko opazne....pri osnovnem poliranju v bistvu praskice, ki ostanjeo, so vidne le od blizu ob tapravi svetlobi...za večino ljudi je osnovno poliranje več kakor dovolj............vidim, da ne razumeš razlike med poliranjem ter voskanjem....poliranje je odtranjevanje prask iz laka,lak gladiš, ko voskanje je le zaščitni sloj, ki preprečuje da bi se lak izsušil, laku doda še še boljši lesk (vsak ve, da na ravni površini se umazanija težje prime ter se bolj sveti, če pa to površino še zaščitiš, se umazanija še težje prime ter se še bolj sveti)....nobena zaščita laka, ni obstojna vedno....prej ali slej izgine...razlika je ta, da umetne zaščite, se samo vpijejo v lak, ko voski, se vpijejo v lak in tudi izhlapijo...voski se pa tudi razlikujejo po obstojnosti, nekateri zdržijo komaj en mesec, nekateri tudi do enega leta....um.zaščite držijo mogoče do enega leta , če je nanešen en sloj....zato dam na vsak avto umetno zaščito ter vosek....na predstavljene avtomobile sem dal tekmovalni vosek, ker sem želel videti učinek če je res veliko razlike...moram priznati, da jo je kar nekaj, vendar se jo zelo težko opazi...na vse ostale avtomobile dajem vosek, ki je obstojen dlje časa...če se zmenimo, dam tudi več slojev umetne zaščite in voska...obstojnost je tudi odvisna kako posoto peremo avtomobil, ter kako močen oz agresiven je avtošampon....vosek je dobro vzdrževati tako kakor sem odgtovoril že m6agent-u
mišek kakor ti je povedal prodajlec (predvidevam da si kupil pri uvoznik), uporabiš tapravo kombinacijo paste ter polirnega tampona....začneš prvo z manj grobo ter vidiš kako ti gre...če negre, uporabiš bolj grobo....new car glaze bi moral zadostovati tudi za bolj groboke praske....drugače ti priporočam power cut plus ter tampon ovčko....seveda praske neboš dobil ven če boš samo na hitro oz parkat šel čez njo, potrebno je potrplenje..ter seveda previdnost, da ne narediš škode...osebno avtomagičove grobe ne uporabljam razen če je res nujno potrebno...z srednjo se naredi skoraj vse
se opravičujem ker je tako dougo in na široko...sam zmeraj rad vidim, da mi pojasnijo kar nevem...če še ni vse jasno, kar z vprašanji na dan
Objavljeno: Po jan 19, 2009 1:27 pm
Napisal/-a csf
tekmovalni vosek
Ima ta vosek mogoče ime ?
Objavljeno: Po jan 19, 2009 1:48 pm
Napisal/-a Adamle
zymol vintage
Objavljeno: Po jan 19, 2009 2:39 pm
Napisal/-a mišek
@Adamle, jaz imam par takih prask, ki se z nohtom občutijo, mislim da je take bolj težko odpravit, oz. če bi hotel odstranit bi sigurno moral imet bolj grobo pasto in dolgo polirat, samo predvidevam, da bi s tem moral kar precej stajnšat debelino laka, to se mi pa ne dopade preveč. Opazil sem, da bolj kot sem poliral bolj so se videle tiste ostale nepravilnosti - ko je obtolčen od peska se še potem bolj vidi, na nekaj mestih je lak prav v notranjsoti razpokan. Ko pa poliraš in s tem čistiš površino manjših napak tiste večje toliko bolj izstopajo.
Po strehi se pa vidijo take pikice v laku, mislim da je to posledica tistih nečistoč, ki sem jih sicer prej s plastelinom odstranil, vendar gnjezdo se pa še vseeno vidi, ker je bila tista nečistoča očitno globje zapiknjena, kot pa sem jaz poliral. Bi moral it še bolj v globino, samo pri tako poškodovanem laku se mi to ni zdelo smiselno, ker bi res moral ekstremno tanjšat lak, da bi površino čito izravnal.
Potem na vratih imam take dve vdrtine, ko mi je nekdo z vrati na park placu ruknil.
To se sedaj, ko je lak dosti bolj čist in svetleč tudi dosti bolj opazi. Ko pogledaš postrani se lepo sveti, ampak prav se vidi valovito. Prej se to ni tako opazilo, se bolj skrije, ker ni tistega leska.
Drugače pa tole me zanima, praviš da daš najprej Liquid Glass in potem še vosek preko? Pa prej ko daš Liquid Glass kaj razmastiš avto ali kar direkt daš LG gor? Koliko nanosov LG- ja daš in koliko še potem voska? Pa kateri vosek uporabljaš - tist, ko praviš, da je dlje obstojen? Jaz sem dal po poliranju gor dva nanosa trdega Sonax voska, pa sem ga zdaj tikrat opral pa se mi zdi, da že malo popušča moč. Sej še lepo voda odteka, ampak ne pa več tako hitro kot na začetku. Ne vem, če ne bom moral kmalu ponovit voskanje. LG bi pa raje dal spomladi gor. Ali misliš, da bi lahko tudi sedaj pozimi dal LG gor? Ne vem ali mora bit bolj topel pleh zato ali je lahko tudi bolj hladno? Sicer imam možnost garažo segret, samo tako me zanima, ker se ta stvar more kar dolgo sušit.
Objavljeno: Po jan 19, 2009 2:48 pm
Napisal/-a dEjaN_
Adamle, zanima me, če za črno barvo, oziroma vse temnejše barve na koncu poliranja uporabiš pasto, ki odstrani silikone? Ker namreč js ko sm poliral sem na koncu moral vedno uporabiti takšno pasto (to narediš ročno, brez mašine), da mi je na koncu res prišel čisti sijaj. Uporabljal sem pa 3M paste.
Lp
Objavljeno: Po jan 19, 2009 2:56 pm
Napisal/-a pskoda
A mogoče kdo uporablja Sonax Xtreme polish + wax? zanima me če je ta stvar za kj
Objavljeno: Po jan 19, 2009 3:54 pm
Napisal/-a Adamle
dEjanN_ sam uporabljam načeloma paste brez silikonov...vendar tudi tiste, ki imajo silikone, ne potrebujejo tega koraka...je pa dosti zaščit oz voskov, zakatere je priporočljivo, da površino očistiš z alkoholi in drugimi njihovimi čistila, da se premaz boljše prime oz vpije...tukaj pa uporabim tudi čistila
pskoda.....vredu stvar, dokler jo imaš za vzdrževanje spoliranih ter zaščitenih površin....boljše kakor nič je že;)
Objavljeno: Po jan 19, 2009 4:19 pm
Napisal/-a Adamle
mišek take praske, ki se čutijo z nohtom,so res rizične, ker da tako prasko odstraniš je potrebno dosti poliranja....kar seveda pripelje do tanjšanja laka, kar seveda ni dobro...pri teh praskah dosti pomaga že to, da jo poliraš samo malo, da zgladiš rob...se manj opazi
če so manjše vdrtine, ti jih lahko popravi nekdo, ki se ukvarja s TOČO...sej veš...popravlja vdrtinice, ki so nastale od toče:D..drugače pa se na vseh malo starejših avtomobilih počasi vse te ravne površine začnejo kriviri....sam mal, tok de je podoba valovita.....nastane zaradi raztezanja in krčenja pleha zaradi temperatur!!!
čez LQ lahko daš normalno še vosek...katerega je pa odvisno od tebe, lahko bolj obstojnega, lahko majn...prvi imajo načeloma lepše izgledajo, vendar razlika ni preveč očita....vosek že sam po sebi s časom izginja/izhlapeva...preveč močni šamponi, pogosto pranje pa vse to le pospešijo....voski/um zaščite so zaščitni premazi, ki pomagajo vzdrževati lak, tako da v zimskih mesecih, ko se ceste solijo, je zelo pametno dati ponovni nanos LG..drugače na kantici pišejo navodila, kdaj pa kako dajat gor....če je premrzlo, negre....avto v garažo ter premazat avto...js premažem ceu avto, ter nato zbrišem dol