Poliranje - Megane Scenic (obilo slik!!)
Objavljeno: Ne apr 19, 2009 11:46 pm
Prišli so toplejši dnevi. Dnevi brez soli in peska na cesti in edini spomin na zimo so luknje na cestišču in umazani avtomobili. Sledi torej spomladansko čiščenje in večina jih po poštenem pranju avta ugotovi, da je le-ta poln prask in "luknjic" od peska za posipanje cest. In nemalokateri ljubtelj svojega konjička poišče pomoč. Včasih naletijo na dobro pomoč, včasih pa, v želji po varčevanju, naletijo na šalambajzarje, ki sicer avto lepo namažejo a se ob pravi svetlobi razkrije njihovo neznanje...
No moj kolega je že eden tistih, ki je želel svoj avto spravit v red, vendar ima to srečo, da pozna mene
. V proces se je vključil tudi in on in po dveh dneh (sobota ter nedelja, ki se je zavlekla v jutro) spoznal, da vse skupaj le ni tako preprosto. Ker je bilo skozi cel teden slabo vreme, sva se nato po tednu dni, v nedeljo, zopet družila in dokončno nališpala njegovo vozilce...
Uporabljena čistila in paste so od bolj ali manj priznanih proizvajalcev kot so Meguiars, Chemical Guys, Menzerna, 3M, Carlack, Collonite,... in številni pripomočki, ki sem jih našel po domačih trgovinah (ali preko oseb, ki ti zrihtajo iz tujine). Nekaj naročil v tujini pa sem opravil tudi sam. Samega procesa dela nisem slikal, je pa nastalo veliko slik po "operaciji" in tudi nekaj pred posegom.
Vse skupaj bi moralo biti zaključeno v max 2 dneh vendar sem se zakalkuliral pri dveh stvareh... Prvo kot prvo podcenjeval sem velikost avta in kot drugo nisem vedel, da bo odstranjevanje "prahu" od barvanja tako zamudno. Avto je bil na pragovih barvan, vendar ličar bržda sploh ni zaščitil avta. Ne morete si predstavljat koliko barve se je "usedlo" na okna, streho, vrata,... Ko si s sprsti potegnil po karoseriji je bilo čutiti in slišati vse skupaj kot bi drgnil po brusnem papirju. Kakor koli že, uspelo nama je avtu povrnit gladkost in sijaj.
Tako nekako je izgledal pokrov motorja pred posegom...
... v prvem koraku je bilo potrebno zgladit z barvo popravljene luknjice od kamenčkov. Imela sva nekaj težav z svežo barvo, ki se po nekaj dneh še vedno ni posušila
...
... ampak delo je steklo. Najprej grob poliš, ki je za seboj puščal sledi...
... in še končna obdelava z finejšim polišem...
... streha ni bila mačji kašelj. Je velika, ima nekaj popravljenih pik in kar nekaj velikih prask...
... in streha po obdelavi...
... na zadnjih vratih prtljažnega pokrova sem poizkusil slikat "zrnavost" površine, ki je nastala med ličanjem. Najprej slika pred...
... in po opravljenem delu ...
... po pokrovu motorja je sledila maska. Leva stran narejena in desna čaka na zabavo...
... lep primer prask, ki so ostale po prvem udaru z grobim polišem...
... kaj torej narediti? Lahko poliramo še ure in ure ali pa se kritičnih prask lotimo z brusnim papirjem. In tako je sledilo vodno brušenje z 2000 in 3000 papirjem...
... praska sicer ni povsem izginila, a je na sliki praktično ni več videti. Z očesom je opazna le ob pravi svetlobi...
... tudi luči so bile potrebne ljubezni...
... pa sva jih malo poodrgnila...
... in luči niso bile edina plastika, ki sva se ji morala posvetiti...
... črna in visoko svetleča plastika pri zadnjem steklu se je hvaležno zasvetila...
... o glej, ta Pajo sem pa jaz...
... pa še nekaj naključnih v času obdelave...
... spodaj je en bolj slab 50/50 posnetek. Kljub vsemu če dobro pogledate lahko vidite kako od desne proti levi potuje črta, ki pa je na polovici izginila ...
... bližamo se koncu dela. Ura je pozna in zaključit moram samo še zadnja vrata, blatnik in prtljažnik. Potem sledi nekaj slojev sintetične zaščite in za konec tretma z voskom...
... ne spomnim se več točno ali je to faza nanašanja sealanta ali voska?! Nekaj od tega je sigurno...
... avto zaključen in porinjen na dež. Svetlobe je bilo izredno malo, kamera na ISO800 in efekt tresenja je bil neizogibna posledica. Nastala je bolj slaba slika tega kako se nabirajo vodne kapljice na strehi...
... pa še posnetek garaže predno se avto odpelje...
Minil je moker teden, ampak nedelja je bila sončna in topla. Zelo topla. Čas za pranje, nov nanos voska, lišpanje gum in plastike, čiščenje in zaščita stekel z nano premazom...
... tudi koloteki so bili očiščeni in premazani in zato so morala kolesa iz avtomobila. Tako sva lahko temeljito očistila tudi platišča...
... se še spomnite tistega pikastega in opraskanega pokrova motorja. No sedaj izgleda mnogo bolje. Ostala je ena velika pika, ki sva ja morala zaradi presveže barve obrisati...
In to je to. Slik je bilo še več a jih je mnogo romalo v smeti. Kasneje sem ugotovil, da sem imel med slikanjem povsem napačno nastavljeno iso vrednost in način slikanja za svetlobo v garaži. Zavoljo tega so slike precej slabše veliko pa je jih je bilo neuporabnih. No ob ponovnem snidenju v nedeljo sem bil precej bolj pozoren na nastavitve v fotoaparatu
. Je pa tudi res, da je rdeč avto precej nehvaležno slikati saj dotična barva pred kamero skrije veliko napak. Verjemite mi, da je v živo vse skupaj izgledalo precej slabše, kot tudi da je bil napredek mnogo bolj opazen...
Kot zanimivost lahko povem, da je nasledji projekt črne barve in mnogo slabše ohranjen. Oboje skupaj pomeni, da bom napredek precej lepše viden. Tudi na slikah
.
lp
No moj kolega je že eden tistih, ki je želel svoj avto spravit v red, vendar ima to srečo, da pozna mene

Uporabljena čistila in paste so od bolj ali manj priznanih proizvajalcev kot so Meguiars, Chemical Guys, Menzerna, 3M, Carlack, Collonite,... in številni pripomočki, ki sem jih našel po domačih trgovinah (ali preko oseb, ki ti zrihtajo iz tujine). Nekaj naročil v tujini pa sem opravil tudi sam. Samega procesa dela nisem slikal, je pa nastalo veliko slik po "operaciji" in tudi nekaj pred posegom.
Vse skupaj bi moralo biti zaključeno v max 2 dneh vendar sem se zakalkuliral pri dveh stvareh... Prvo kot prvo podcenjeval sem velikost avta in kot drugo nisem vedel, da bo odstranjevanje "prahu" od barvanja tako zamudno. Avto je bil na pragovih barvan, vendar ličar bržda sploh ni zaščitil avta. Ne morete si predstavljat koliko barve se je "usedlo" na okna, streho, vrata,... Ko si s sprsti potegnil po karoseriji je bilo čutiti in slišati vse skupaj kot bi drgnil po brusnem papirju. Kakor koli že, uspelo nama je avtu povrnit gladkost in sijaj.
Tako nekako je izgledal pokrov motorja pred posegom...


... v prvem koraku je bilo potrebno zgladit z barvo popravljene luknjice od kamenčkov. Imela sva nekaj težav z svežo barvo, ki se po nekaj dneh še vedno ni posušila


... ampak delo je steklo. Najprej grob poliš, ki je za seboj puščal sledi...



... in še končna obdelava z finejšim polišem...





... streha ni bila mačji kašelj. Je velika, ima nekaj popravljenih pik in kar nekaj velikih prask...




... in streha po obdelavi...


... na zadnjih vratih prtljažnega pokrova sem poizkusil slikat "zrnavost" površine, ki je nastala med ličanjem. Najprej slika pred...

... in po opravljenem delu ...

... po pokrovu motorja je sledila maska. Leva stran narejena in desna čaka na zabavo...

... lep primer prask, ki so ostale po prvem udaru z grobim polišem...


... kaj torej narediti? Lahko poliramo še ure in ure ali pa se kritičnih prask lotimo z brusnim papirjem. In tako je sledilo vodno brušenje z 2000 in 3000 papirjem...


... praska sicer ni povsem izginila, a je na sliki praktično ni več videti. Z očesom je opazna le ob pravi svetlobi...



... tudi luči so bile potrebne ljubezni...


... pa sva jih malo poodrgnila...



... in luči niso bile edina plastika, ki sva se ji morala posvetiti...

... črna in visoko svetleča plastika pri zadnjem steklu se je hvaležno zasvetila...

... o glej, ta Pajo sem pa jaz...

... pa še nekaj naključnih v času obdelave...





... spodaj je en bolj slab 50/50 posnetek. Kljub vsemu če dobro pogledate lahko vidite kako od desne proti levi potuje črta, ki pa je na polovici izginila ...


... bližamo se koncu dela. Ura je pozna in zaključit moram samo še zadnja vrata, blatnik in prtljažnik. Potem sledi nekaj slojev sintetične zaščite in za konec tretma z voskom...




... ne spomnim se več točno ali je to faza nanašanja sealanta ali voska?! Nekaj od tega je sigurno...

... avto zaključen in porinjen na dež. Svetlobe je bilo izredno malo, kamera na ISO800 in efekt tresenja je bil neizogibna posledica. Nastala je bolj slaba slika tega kako se nabirajo vodne kapljice na strehi...

... pa še posnetek garaže predno se avto odpelje...

Minil je moker teden, ampak nedelja je bila sončna in topla. Zelo topla. Čas za pranje, nov nanos voska, lišpanje gum in plastike, čiščenje in zaščita stekel z nano premazom...



... tudi koloteki so bili očiščeni in premazani in zato so morala kolesa iz avtomobila. Tako sva lahko temeljito očistila tudi platišča...

... se še spomnite tistega pikastega in opraskanega pokrova motorja. No sedaj izgleda mnogo bolje. Ostala je ena velika pika, ki sva ja morala zaradi presveže barve obrisati...










In to je to. Slik je bilo še več a jih je mnogo romalo v smeti. Kasneje sem ugotovil, da sem imel med slikanjem povsem napačno nastavljeno iso vrednost in način slikanja za svetlobo v garaži. Zavoljo tega so slike precej slabše veliko pa je jih je bilo neuporabnih. No ob ponovnem snidenju v nedeljo sem bil precej bolj pozoren na nastavitve v fotoaparatu

Kot zanimivost lahko povem, da je nasledji projekt črne barve in mnogo slabše ohranjen. Oboje skupaj pomeni, da bom napredek precej lepše viden. Tudi na slikah

lp