O fail... Pa kaj znate samo natolcevat?
Direktor Linum d.o.o. je B. Klinec, fejst dečko, pograbil priliko pravi čas. Podjetje je ustanovil, da bi začel s projektom Limpo, ki se promovira kot "eko" pranje vozil brez vode. Ne bom pisal o tem zakaj to ni pod nobenim pogojem eko, je pa fino, da je vsa voda tam namenjena uživanju. Njegov kompanjon, D. Režek je pa druge branže človek; malce poln samega sebe (mu je tisti ML preveč v glavo stopil, da ne omenjam bratove pizzerije), ampak ajde, niti nimajo te stvari veze. No, vseeno bom dodal še to - zadevo skušajo zalaufat s širjenjem franšiz, tako bi Linum bil master franšiza, ki bi zaposloval s.p. franšize. Nekaj takega kot prodajanje življenjskih zavarovanj - vzami polico, poleg pa še sam prodajaj
Glede samega čiščenja - ne gre za nobeno zaroto. Sem bil poleg, ko se je čistil passat od direktorice radia Hit (če me spomin ne vara) in ko je prišel prevzemnik, nek njen uslužbenec, ki je avto pripeljal, ni mogel vrjeti očem, ker je bil avzo čisto drug. Sama emulzija s carnauba voskom je zelo viskozna in bo prej pustilo ris drgnjenje gobe po plehu, našpricanim z vodo, kot s krpo po emulziji (izvzemam temeljito wapanje). Za trdovratnejše madeže se uporablja detailnig clay, oz. po njihovo kar polish. Sicer pa imajo več čistil, kot so easy, extra ipd. Vsako ima svoj namen in ga opravlja učinkovito. Delavcem je zapovedano, da se morajo vsakega madeža lotiti tako, da ne poškodujejo laka. To objema tudi ročno odstranjevanje večjih tujkov.
Samo čiščenje je kvalitetno, ker očisti vso umazanijo, od extra zapečenih mušic, do extra zažrtega zavornega praha na alu platiščih. Kakopak ne gre vse z osnovnim čistilom in se take stvari doplača. Po tretiranju z drugimi čistili se gre čez površino z osnovnim izključno zaradi voskanja. Vozilo je po čiščenju prijetno na dotik in tudi voda lepše steka. Stvar posameznika pa je, če hoče imeti povoskane šipe.
Notranje čiščenje je tako kot pri vseh. Sesanje, brisanje (tu se uporablja pena, ki nima voska), po želji tudi globinsko čiščenje s peno in čiščenje ter nega usnja. Sem že z vsemi komercialnimi produkti čistil svetlo notranjost, samo njihovo čistilo ekstra je odstranilo vse brz karšnega koli napora. No, zgoraj sem omenil ML-a; ko bi vi videli ta avto, ALU feltne rjavi, alu plagi črn, prtljažnik pa kot bi ga oblekel v pasjo dlako. Sama notranjost je bila tudi bolj kot ne boga. Do čiščenja seveda; čeprav je bil avto po čiščenju čisto drug, je to le čiščenje in ne poliranje, tako da risi ostanejo.
Sam sem bolj deljenega mnenja; svoj avto sem sam očistil in bil z izdelkom nadvse zadovoljen. Avto ni bil blaten, pa tudi noben nov ris se ni pojavil. Sem pa prepričan, da ni 100% risi proof. Samo hej, tudi goba ni
kdor si lahko privošči, naj pelje vozilo - žal mu ne bo (no, odvisno če bo kak zabušant). Res da se tu ne pere kolotekov in podvozja, a so vsi vidni deli očiščeni. Zunanje pranje tako zajema tudi prage in notranje stebričke. Ko se vrata odprejo, je ves pleh čist.
PS: opravljajo pa tudi dezinfekcijo klime
PPS: na avto se za zunanje čiščenje porabi cca 5 krpic, ki gredo v pranje s pralnim strojem. Kolikor sem dobil podatek, gre na čiščenje krpice cca 3 dL vode.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.
Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.