pskoda: leca v vecini primerov ni nic kriva, razen v redkih primerih ko je res umazana (potem tudi luc ponavadi nekje pusca), reflektorski del zadaj za leco je problem, ker ali zoksidira, ali se zaradi vrocine unici reflektivni nanos.
mp: luc se odpre tako, da se jo celotno (z odstranjenimi vsemi odvecnimi deli kot so zarnice, balasti, motorcki za premik in podobno) segreje (domaca varianta je v pecici) da se tesnilo (ki drzi skupaj ohisje zadaj in prozoren pokrov spredaj) zmehca, potem pa se polovici previdno loci. Za sestavit nazaj je postopek isti, ce tesnila nisi odstranil pri odpiranju, potem polovici stisnes skupaj kolikor pac lahko, spet dobro pogrejes in stisnes do konca skupaj kolikor gre, dokler se zadeva ne ohladi in dobro prime skupaj. Jaz sicer v ta namen uporabljam toplotno pistolo, metoda s pecico mi ni vsec, tezje spremljas koliko je luc ze vroca..
Tukaj se mi zdi da je zadeva dosti podrobno opisana, da si lahko predstavljas, poleg tega je tocno tak postopek kot bi ti ga priporocal v tvojem primeru (menjava projektorjev z novimi EvoX-R, v EU je najbolj zanesljiv prodajalec retrofitlab.com):
https://www.hidplanet.com/forums/forum/ ... headlightsjoksim: res je da vedno vec proizvajalcev uporablja lepilo (permaseal), zaradi katerega je veliko tezje odpret luci, vendar se vedno veliko proizvajalcev uporablja navadno tesnilo (butyl rubber), ki se zelo lepo zmehca na pravi temperaturi in se luc odpre bp. E39 PFL luc se odpre bp, prav tako E39 FL luc do 2003. Cisto zadnje leto so zaceli uporabljat sele permaseal lepilo, moj je FL in ima recimo se butyl tesnilo. No, tudi permaseal se da odpreti ravno tako kot butyl tesnilo, segrejes in pocasi odpiras, razlika je edino v tem da je treba lepilo rezat in gre pac veliko tezje narazen. Pa za zapret nazaj potrebujes potem butyl tesnilo, ker permaseal-a se ne da ponovno uporabit.