Stran 1 od 1

Problem pri poliranju, pikice ki jih ne morem odstranit

Objavljeno: Sr jun 01, 2011 5:23 pm
Napisal/-a bizi10
Pozdravljeni,

Ker se šele lotevam poliranja bi imel za izkušene mačke iz tega foha vprašanje. Kako odstraniti pikice na laku?

Govorim o takšni zadevi kot je videti v priponki. Niti ne vem kaj je to, ali kak katran ali kakšna drevesna smola. Avto sem lepo opral in se lotil najbolj problematičnega dela, vrat prtljažnika. Torej površina je temeljito oprana z avto šamponom, potem sem jo obdelal še z finim plastelinom. Zdaj je na otip vse gladko ampak teh pikic plastelin ni potegnil ven. Tudi če sem parkrat poskusil samo par pikic "zradirati". Poskusil sem še z kombinacijo WD40+krpa, celo na eni pikici z razredčilom+krpoSem mislil da bo šlo potem s poliranjem to ven ampak ni šlo. Poskusil sem z oranžno gobico in pasto Menzerna PO85RD3.02 ki bi morala zadostovat za dokaj mehak lak in nekaj malega še z Menzerno S100 ampak so te pikice ostale. Praske in krogci so zginili ampak te pike pa ostanejo. Kakšen predlog?

Tudi pri drugi slikci (50/50) na drugem plehu se vidi da je še ostala kakšna pikica tko da ne vem s čem bi še poskusil. Nekaj sem bral da so eni poskušali tudi s kakšnim čistilom za platišča (brake duster)?

Hvala!

P.S.
Sem pa danes dobil mnenje da bi naj to bile pikice silikona? Ki bi naj nastale po barvanju tega dela avtomobila.

Re: Problem pri poliranju, pikice ki jih ne morem odstranit

Objavljeno: Sr jun 01, 2011 7:38 pm
Napisal/-a ludbe
Iz slik je težko razbrati kaj bi to bilo. Men so ratali fleki na bivšem avtu, ko je avto stal na soncu, in sem ga samo splahnil z vodo in sem ga pustil naprej stati na soncu. Šli so pa fleki ven z ovco in menzerno s100, ampak sem moral narediti zelo veliko prehodov. Na fabii so mi pa nastali zlo podobni fleki kot jih imaš ti, ampak samo na strehi, predvidevam pa zaradi tega ker sem šprical šipo in je bil isto razgret pleh.

Re: Problem pri poliranju, pikice ki jih ne morem odstranit

Objavljeno: Sr jun 01, 2011 8:01 pm
Napisal/-a LaMike
Si avto dobro poclay-al pred poliranjem? Na sliki sicer deluje, kot poškodba laka. Če pa ni pa ti predlagam eno tehniko, probaj spolirat z sredno pasto, sredno (oranžno) gobico. Začni z razmazom in 1000 obrati = 4 prehode, 1500=4 prehode, 2000=4 prehode, optimalno, da greš do 3000 ni pa nujno, in potem spet nazaj 1500=4 prehode, 1000=4 prehode. Potem pa še z ostalimi kombinacijami enako, da boš prišel na lsp. ;)

Pa toplo ti priporočam, da avta nikoli ne pereš na soncu, ga brišeš z razredčilom in podobno ;)

Re: Problem pri poliranju, pikice ki jih ne morem odstranit

Objavljeno: Sr jun 01, 2011 9:24 pm
Napisal/-a grahovc
to je verjetno poškodba laka tako kot si že sam ugotovi. to vidim pri veliko avtomobilih ki jih delam in pač nimaš kaj, tako pač je.

drugače pa ne pretiravaj z obrati, nikakor čez 2000RPM it, kaj šele 3000RPM, sploh na hondi z oranžno menzerna gobico!!, če pa že pa hitro premikaj polirko da nisi predolgo na enakem mestu

osebno grem zelo redko čez 1500RPM in dosegam super rezultate.

Re: Problem pri poliranju, pikice ki jih ne morem odstranit

Objavljeno: Sr jun 01, 2011 9:38 pm
Napisal/-a ludbe
jp boljše manj obratov in več prehodov kot pa obratno, lahko hitr kej zaj... zažgeš lak, ipd. :)

P.S. Šele zdj sem opazil da je bi ta del barvan :) Potem so ziher nastali silikoni, ki so posledica slabo očiščene povšrine pred barvanjem.

Re: Problem pri poliranju, pikice ki jih ne morem odstranit

Objavljeno: Sr jun 01, 2011 11:02 pm
Napisal/-a LaMike
grahovc je napisal/-a:to je verjetno poškodba laka tako kot si že sam ugotovi. to vidim pri veliko avtomobilih ki jih delam in pač nimaš kaj, tako pač je.

drugače pa ne pretiravaj z obrati, nikakor čez 2000RPM it, kaj šele 3000RPM, sploh na hondi z oranžno menzerna gobico!!, če pa že pa hitro premikaj polirko da nisi predolgo na enakem mestu

osebno grem zelo redko čez 1500RPM in dosegam super rezultate.


Sem delal točno takšnega accorda vinsko rdeče barve. Vrjami, da tudi oranžna gobica in meg's no.95 ne reši vsega. ;) Drugače me pa prav zanima kaj bi bilo, če gre preko 2000rpm? Barvo zažgal :lol: Bo potrebno kr konkretno več, da bo barvo zažgal. Drugače pa prej, kot mu bo uspelo barvo zažgat bo iz kakšnega plastičnega dela barvo dol pobral (na račun srednje gobice).

Re: Problem pri poliranju, pikice ki jih ne morem odstranit

Objavljeno: Sr jun 01, 2011 11:45 pm
Napisal/-a Miholl84
No sicer tvoji izdelki govorijo zase, ampak 3k rpm...na rotacijski zagotovo ne, seveda bi bil na zelo dobri poti poškodbe laka...da pa to prakticiraš na kakem plastičnem blatniku si pa sploh zmagal...

Fantje v angliji pravijo nekje 2k rpm je max, pa še to je meni veliko,jaz nekako pustim do 1800 in nato nazaj ohladim...raje vodno pobrusit in vidit kje si...

Re: Problem pri poliranju, pikice ki jih ne morem odstranit

Objavljeno: Če jun 02, 2011 12:29 am
Napisal/-a LaMike
Miholl84 je napisal/-a:No sicer tvoji izdelki govorijo zase, ampak 3k rpm...na rotacijski zagotovo ne, seveda bi bil na zelo dobri poti poškodbe laka...da pa to prakticiraš na kakem plastičnem blatniku si pa sploh zmagal...

Fantje v angliji pravijo nekje 2k rpm je max, pa še to je meni veliko,jaz nekako pustim do 1800 in nato nazaj ohladim...raje vodno pobrusit in vidit kje si...


Jaz grem vedno do 2000 oz 2500, kadar delam s Pb's SSR pastami pa tudi do 3000. Mi pa obrazloži, kje pravim, da prakticiram to na plastičnih blatnikih? Pravim, da preden mu bo uspelo barvo zažgat, jo bo prej skinil dol iz plastičnih delov avta.

Drugače pa vodno brušenje? Ja, če imaš merilec laka pa še takrat hudo pogojno ( veliko x boljše pustit teh par prask, kot brusit). Kar pa vrjamem, da jih vsaj 80% "detailerjev" v Slo. nima.

Re: Problem pri poliranju, pikice ki jih ne morem odstranit

Objavljeno: Če jun 02, 2011 7:26 am
Napisal/-a bizi10
Hvala za odgovore. Torej pikice bom pustil kjer so :) Se vidijo tako samo če res od blizu gledaš.

Drugače poliram trenutno z Flexipad oranžno (+Menzerna PO85RD3.02) ter finiširam z Flexipad rdečo gobico (+Menzerna PO 85RE5) in ne grem čez 1.500 obratov in so v redu rezultati. Mal je edino problem ker imam bolj hobi program polirko ki sicer ima elektronsko nastavljive obrate, nima pa konstantnega vrtenja na teh obratih tko da je pač treba bolj počasi delat.

Sem pa videl da ima marsikdo v ponudbi komplet tretma avtomobila in sem mislil še malo vprašat glede notranjega čiščenja avtomobila, kakšne sesalce za mokro čiščenje kaj uporabljate?

Re: Problem pri poliranju, pikice ki jih ne morem odstranit

Objavljeno: Če jun 02, 2011 10:06 am
Napisal/-a LaMike
bizi10 je napisal/-a:Hvala za odgovore. Torej pikice bom pustil kjer so :) Se vidijo tako samo če res od blizu gledaš.

Drugače poliram trenutno z Flexipad oranžno (+Menzerna PO85RD3.02) ter finiširam z Flexipad rdečo gobico (+Menzerna PO 85RE5) in ne grem čez 1.500 obratov in so v redu rezultati. Mal je edino problem ker imam bolj hobi program polirko ki sicer ima elektronsko nastavljive obrate, nima pa konstantnega vrtenja na teh obratih tko da je pač treba bolj počasi delat.

Sem pa videl da ima marsikdo v ponudbi komplet tretma avtomobila in sem mislil še malo vprašat glede notranjega čiščenja avtomobila, kakšne sesalce za mokro čiščenje kaj uporabljate?


Na Menzerninih pastah ti piše do katerih vrtljajev so uporabne. ;) Jaz še vedno mislim, da je to poškodba laka (predvidevam, da je na sliki motorni pokrov). Kako nima konstantnih vrtljajev? Sej jo pa vklopiš in nastavljaš hitrost. Se pa potem gumb za vžig polirke zatakne oz ene imajo tako, da jo vklopiš in je to to (samo hitrost nastavljaš).

Za globinsko uporabljam Liv Postojna sesalec (identičen batagelu). Z njim zelo zadovoljen, samo najmanjša glava je včasih prevelika. Samo pazi, da ne boš dodajal sredstva za čiščenje, ki se peni. Druge znanosti ni. ;) Jaz sicer z njim čistim samo sedeže in tla, streho, armaturko itd. pa vse z parnim. Sploh strop pazi, da ne boš šel z globinskim čistit, ker se bo povesil.

Re: Problem pri poliranju, pikice ki jih ne morem odstranit

Objavljeno: Če jun 02, 2011 10:23 am
Napisal/-a bizi10
Glede obratov vem ja je gor na flašah napisano. Gre pa za pokrov prtljažnika. Glede vrtljajev polirke kolikor sem na hitro bral (lahko da se motim) sem si predstavljal da boljši polirni stroji prilagajajo moč in navor odvisno od pritiska uporabnika in se poskušajo vseskozi nahajati v nastavljenem območju števila vrtljajev, medtem ko pri cenejših pač daš na npr. 1.200-1.300 obratov in je to maksimalno na kolikor se bo v tem trenutku rotirala gobica, ko pa jo boš pritiskal pa bo odvisno od pritiska število obratov manjše. Od katere firme imaš pa parni čistilec?

Re: Problem pri poliranju, pikice ki jih ne morem odstranit

Objavljeno: Če jun 02, 2011 1:35 pm
Napisal/-a csf
bizi10 je napisal/-a:Glede obratov vem ja je gor na flašah napisano. Gre pa za pokrov prtljažnika. Glede vrtljajev polirke kolikor sem na hitro bral (lahko da se motim) sem si predstavljal da boljši polirni stroji prilagajajo moč in navor odvisno od pritiska uporabnika in se poskušajo vseskozi nahajati v nastavljenem območju števila vrtljajev, medtem ko pri cenejših pač daš na npr. 1.200-1.300 obratov in je to maksimalno na kolikor se bo v tem trenutku rotirala gobica, ko pa jo boš pritiskal pa bo odvisno od pritiska število obratov manjše. Od katere firme imaš pa parni čistilec?


Korekcija na slikah je super ;), oglasi se pri meni in bova skupaj pogledala te pikice ker iz slik je bolj težko razbrati podrobnosti.

Vse polirke s elektronsko regulacijo vrtljajev se bodo tudi pri obremenitvi vrtele s enakim številom RPM, pri "hobby" pa žal pri pritisku začnejo izgubljati moč in dejansko se potem vrti s manj obrati.

S povečanjem števila obratov dosežemo večji"cut" ampak to velja predvsem pri "compoundingu", pri finiš pastah je ravno obratno. ;) Drugi faktor je proizvajalec oz. odvisno od paste nekatere so bolj suhe nekatere bolj oljnate zato je potrebno pri nekaterih uporabititi večje obrate, da razgradimo mikroabrazive spet in tretji faktor odvisno od tipa/trdote barve, obrati pri korekcija npr. Audija ne bodo nikoli enaki kot pri korekciji Honde :D

Re: Problem pri poliranju, pikice ki jih ne morem odstranit

Objavljeno: Če jun 02, 2011 1:58 pm
Napisal/-a bizi10
Na prvi sliki je korekcija z enega Hyundai-a (letnik 1998) ko ga ni bilo škoda za testno poliranje :)

Glede prtljažnika Honde se bom pa definitivno oglasil po mnenje in pomoč. ;)

Re: Problem pri poliranju, pikice ki jih ne morem odstranit

Objavljeno: Če jun 02, 2011 3:41 pm
Napisal/-a LaMike
Parnega pa imam enega starejšega. Ne spomnim se točno proizvajalca (mislim, da je severin ali pa nekaj takšnega) je pa neka nemška zadeva, ki sta jo moja starša mislila vstran vreč pa sem jo jaz vzel. :lol:

Csf: Se absolutno strinjam. :pivo