Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Mojca558
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe avg 01, 2025 11:58 am

Zafira B, motor se ugaša med vožnjo

Napisal/-a Mojca558 Pe avg 01, 2025 9:20 pm

Avto imam 3 leta. (letnik 2012) V začetku tega ni bilo. Po enem letu mi je 1x crknil pri speljevanju. Pol leta potem mir. Po tistem se je začelo. Mehanik je ugotovil, da je egr zabasan in ga je sčistil. Sedaj manj crkuje. Ampak še vedno mi občasno kar me vožnjo ugasne.
Zadnja dva tedna je bilo en dan tako: avto zalaufam in se spustim po dolini dol, proti glavni cesti. Po 200m mi ckrne. Ključ dam do konca in ponovno ga vžgem, in mi normalno vžge. Oranžna lučka za servis še vedno sveti. Po 10m se zadeva ponovi. Potem zavijem nazaj proti domu in čez 100m se mi zadeva ponovi. Nekaj dni ga niti ne pogledam.
Do sedaj torej: zamenjan senzor obratov, očiščen egr, dva meseza nazaj zamenjan tudi senzor gasa oz pedal s senzorjem.. Kaj bi lahko bilo? Mehanik dal večkrat na tester ampak napake ne pokaže. Kar je pokazalo smo odpravili. V prostem teku mi večkrat nihajo ohrati.. 700, 800, 700, 900,... Ne niha veliko ampak se pa vidi in sliši. Če je takrat prižgana klima je tega nihanja malo manj.

Zadnji mesec:
Je pa tako, da ob prižigu motorja lučka za servis sveti več časa. Ko sem avto kupila se je takoj ugasnila ob vžigu. Sedaj ko ga vžgem in mi še vedno sveti, pomeni da mi bo prej ali slej crknil. Če se lučka ugasne mi do sedaj med vožno ni crnil.
Jaz se z avtom bojim voziti. Motor je 1.7, 125 konjev, avto nima niti 95.000km.
Za začetek mi menjala EGR na novo, pa merilnik zracne gmote (air mass flow sensor).

Prosim za kakšen nasvet. Hvala
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zafira B, motor se ugaša med vožnjo

Napisal/-a Fan So avg 02, 2025 12:14 am

V koliko sveti MIL lučka, je v ECUju shranjena napaka. Prebere se jo lahko s spodobnim testerjem. Če ne gre drugače, preverite kdo v vaši bližini ima OP-COM in je pripravljen priklopiti vozilo. Takoj se bo videla pot do napake.
Osebno bi posvetil pozornost kisikovi sondi ali dušilni loputi.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Mojca558
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe avg 01, 2025 11:58 am

Re: Zafira B, motor se ugaša med vožnjo

Napisal/-a Mojca558 So avg 02, 2025 1:46 pm

Lučka.png
Lučka
Lučka.png (46.06 KiB) Videno 535 krat


Hvala

Oranžna lučka ki sveti: avto s ključem
 
Mojca558
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe avg 01, 2025 11:58 am

Re: Zafira B, motor se ugaša med vožnjo

Napisal/-a Mojca558 Če avg 07, 2025 2:17 pm

Začela sem ugotavljat... ko dam kontakt, da bi prižgala avto in ko se prižgejo na armaturni vse lučke in če takoj vžem, potem se lučka (avto s ključem) ugasne. Če počakam nekaj sekund da se ugasnejo, tiste katere se morajo pa ostane tista lučka prižgana.
Moje sklepanje je še vedno da je nekaj narobe kar je vezano na elektrniko, torej kakšen senzor sam ali še kaj zraven.
EGR je naročen in čakam da ga dobim... večino delov si naročam iz Nemčije ker naši so nori glede teh cen..
 
Mojca558
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe avg 01, 2025 11:58 am

Re: Zafira B, motor se ugaša med vožnjo

Napisal/-a Mojca558 Po avg 11, 2025 7:41 pm

No, da napišem. Danes je spet začela goreti lučka in motor je spet crknil. Ob vžigu je napisala napaka 112052 ter 000000 kar pomeni sledeč:

The fault codes where 112052 and 112252 which are:
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input C-008
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input C-008
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 Range/Performance C-008
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio C-008
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input C-008
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Low Input C-008
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Range/Performance C-008
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio C-008

Nov pedal že imam že dobr mesec, jutri ga bom zamenjala.

Na spletu sem dobila tudi info, da v kolikor ni kriv senzor je možno da je prišla vodo k varovalkam. In škatlo je treba odpret in odstanit še ploščo. Tako da bo jutri tudi pregled tega.


Za tiste, ki jih zanima, je tukaj opisano, kako odstraniti in očistiti UEC (električni center pod pokrovom motorja) s fotografijami na Astri H in Zafiri B. To je vredno preveriti, če se pojavijo kode napak pedala za plin ali druge nenavadne kode. UEC je nagnjen k vdoru vode, kar lahko povzroči vse vrste težav.
UEC se nahaja pod škatlo z varovalkami, plastični pokrov pa se enostavno odklene z izvijačem na rdeče obkroženem območju, vendar najprej odklopite akumulator.
Nato odvijte tri srebrne vijake Torx.
Odklenite dve plastični zaklepni ključavnici (eno na vsakem koncu) in odvijte 10 mm matico.
Preprosto dvignite zgornji del plošče z varovalkami in spodaj boste videli veliko priključkov.
V mojem primeru sem v gumi našel kapljice vode (poglejte v rdeče kroge). Voda je bila jasno vidna, vendar preverite povsod, saj je lahko voda ali vlaga kjer koli.
Očistil in popršil čistilo za električne kontakte. NE uporabljajte WD40.
Preverite tudi spodnjo stran varovalčne plošče (zgornji del, ki ste ga sneli). Odstranite morebitno rjo na nožicah z drobnim brusnim papirjem, očistite in popršite, pustite, da se posuši, nato pa vse skupaj sestavite nazaj.
Upoštevajte tudi, da morda dejansko ne boste videli vode, vendar je lahko vlažna in lahko še vedno povzroča težave. Torej, ko je sneta, jo je še vedno vredno očistiti, obrisati in popršiti s čistilom za električne kontakte (NE WD40). Pravzaprav se splača, da jo odnesete nekam na toplo in jo čez noč pustite blizu radiatorja, da bo popolnoma suha, ko jo boste spet sestavili.
Mimogrede, mislim, da vem, kako voda pride do UEC. Nekaj je bo prišlo med radiator in luč med vožnjo, vendar mislim, da to ni največji problem. Opazil sem, da če je avto stal v dežju in je pokrov motorja prekrit z vodo ali pa ste ga pravkar oprali, ko odprete pokrov motorja, veliko vode kaplja s sprednjega roba pokrova motorja in udari v vogal akumulatorja, nato pa se odbije in poškropi v sprednji vogal izpušnega kolektorja poleg akumulatorja. Na to morate biti pozorni, če odprete pokrov motorja in je moker. Običajno ga dvignem za približno 15 cm in obrišem sprednji rob s krpo ali samo z roko, da preprečim kapljanje.


EGR bo pa zamenjan ko pride mehanik nazaj iz dopusta...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov