Napisal/-a Mojca558 Po avg 11, 2025 7:41 pm
No, da napišem. Danes je spet začela goreti lučka in motor je spet crknil. Ob vžigu je napisala napaka 112052 ter 000000 kar pomeni sledeč:
The fault codes where 112052 and 112252 which are:
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 High Input C-008
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input C-008
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 2 Range/Performance C-008
P1122 Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio C-008
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input C-008
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Low Input C-008
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 Range/Performance C-008
P1120 Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio C-008
Nov pedal že imam že dobr mesec, jutri ga bom zamenjala.
Na spletu sem dobila tudi info, da v kolikor ni kriv senzor je možno da je prišla vodo k varovalkam. In škatlo je treba odpret in odstanit še ploščo. Tako da bo jutri tudi pregled tega.
Za tiste, ki jih zanima, je tukaj opisano, kako odstraniti in očistiti UEC (električni center pod pokrovom motorja) s fotografijami na Astri H in Zafiri B. To je vredno preveriti, če se pojavijo kode napak pedala za plin ali druge nenavadne kode. UEC je nagnjen k vdoru vode, kar lahko povzroči vse vrste težav.
UEC se nahaja pod škatlo z varovalkami, plastični pokrov pa se enostavno odklene z izvijačem na rdeče obkroženem območju, vendar najprej odklopite akumulator.
Nato odvijte tri srebrne vijake Torx.
Odklenite dve plastični zaklepni ključavnici (eno na vsakem koncu) in odvijte 10 mm matico.
Preprosto dvignite zgornji del plošče z varovalkami in spodaj boste videli veliko priključkov.
V mojem primeru sem v gumi našel kapljice vode (poglejte v rdeče kroge). Voda je bila jasno vidna, vendar preverite povsod, saj je lahko voda ali vlaga kjer koli.
Očistil in popršil čistilo za električne kontakte. NE uporabljajte WD40.
Preverite tudi spodnjo stran varovalčne plošče (zgornji del, ki ste ga sneli). Odstranite morebitno rjo na nožicah z drobnim brusnim papirjem, očistite in popršite, pustite, da se posuši, nato pa vse skupaj sestavite nazaj.
Upoštevajte tudi, da morda dejansko ne boste videli vode, vendar je lahko vlažna in lahko še vedno povzroča težave. Torej, ko je sneta, jo je še vedno vredno očistiti, obrisati in popršiti s čistilom za električne kontakte (NE WD40). Pravzaprav se splača, da jo odnesete nekam na toplo in jo čez noč pustite blizu radiatorja, da bo popolnoma suha, ko jo boste spet sestavili.
Mimogrede, mislim, da vem, kako voda pride do UEC. Nekaj je bo prišlo med radiator in luč med vožnjo, vendar mislim, da to ni največji problem. Opazil sem, da če je avto stal v dežju in je pokrov motorja prekrit z vodo ali pa ste ga pravkar oprali, ko odprete pokrov motorja, veliko vode kaplja s sprednjega roba pokrova motorja in udari v vogal akumulatorja, nato pa se odbije in poškropi v sprednji vogal izpušnega kolektorja poleg akumulatorja. Na to morate biti pozorni, če odprete pokrov motorja in je moker. Običajno ga dvignem za približno 15 cm in obrišem sprednji rob s krpo ali samo z roko, da preprečim kapljanje.
EGR bo pa zamenjan ko pride mehanik nazaj iz dopusta...