Stran 2 od 4

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Ne feb 15, 2015 5:51 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
sašo5 je napisal/-a:Čudno mi je, da od ljudi na KMAG-u oz. vodilnih kdo to ne prebere in se globoko zamisli, ali pa celo "načrtno" tako obnašanje...(dandanes vse možno)

PS. sicer pa imam znanca na servisu v Brežicah (Opel Kia) kaj ta vse ne pove, ko gredo na kako "šolanje" za KIO na Leskovškovo) :arrow: pol tega ni za tukaj gor...



Po mojem je bolj načrtno tako obnašanje. Ker v današnjih cajtih si noben normalen servis ne bi privoščil takega obnašanja.
Sicer je pa tak odnos do strank pri KMAG-u že dolgo znan...

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Ne feb 15, 2015 5:55 pm
Napisal/-a Kohec
Jaz prinesem svoje motorno olje, pa naj si bo za mojo Mazdo ali ženino Toyoto. Nikoli ne komplicirajo, važno je, da ima ustrezne specifikacije. Servisiram pa na uradnem servisu. Si pa vzamem čas in doskretno opazujem kaj in kako delajo. Sem pa že tudi doživel, da mi je serviser zaprl vrata pred nosom, še preden sem jim uspel dopovedati kakšne težave imam z avtom. Zadevo sem hitro rešil, ko sem jim dal jasno vedeti da je avto moj in ne njihov in da bodo delali tako in tisto kot bom jaz želel in ne bodo šarili po avtu brez veze. Avto so morali po hitrem postopku postaviti ven iz delavnice in čao, nikoli več me niso videli. Sedaj imam mehanika na pooblaščenem servisu ki mu zaupam in dela korektno.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Ne feb 15, 2015 6:06 pm
Napisal/-a .com
kseb je napisal/-a:
.com je napisal/-a:Tisti, ki prinašate svoje olje. Kako pa veste, da vam ga bodo vlili, če gre za kakšno boljše olje.


Če je le mogoče sem prisoten pri servisu avta. Dovolijo. Servis traja ponavadi cca. 2 ure. Takrat si tako organiziram dan, da to lahko naredim.
To pa delam zato, ker sem enkrat bil prisoten pri servisu za Punta pri pooblaščencu, ki so mu kasneje sicer odvzeli licenco, ampak vseeno: takrat mi je želel zamenjati filter kabine, noter pa je hotel dati starega, ki je bil slabši in bolj umazan, kot tisti, ki ga je vzel iz vozila.

Torej, če plačam za servis najmanj 200 EUR pričakujem, da bo servis dobro opravljen. Da bo pa vse ziher pa gledam, kaj delajo. Pač reskiram tiste 2 ali 3 ure. Sicer pooblaščencu kamor vozim avto sedaj zaupam in sem zadovoljen z njihovim delom ( s cenami manj).


tole pa nisem jaz napisal...napačnega si citiral.. meni je kristalno jasno ;)

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Ne feb 15, 2015 6:12 pm
Napisal/-a pskoda
Za mali servis olje in filtri je 1h čisto dovolj ;)

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Ne feb 15, 2015 6:19 pm
Napisal/-a Mazda2
blaz2013 je napisal/-a:Se je pa zanimivo cena filtra goriva gibala med 28,68 eur in 42 eur torej nekje 14 razlike za isto stvar. Da niso mogoče takrat prali vozila pa je bilo pranje "gratis", filter goriva so pa na ta račun dražje zaračunali.

Slabo se vidi, je na računih bil filter dražji od začetka servisiranja in potem cenejši, ali obratno? Ker če je bil prej dražji, kakor so ponekod tudi ostale stvari dražje, s starostjo vozila pa ponujajo popuste, to se meni zdi logično. Po mojem mnenju so servisi dražji dokler je avto v garanciji, ko ni več ponujajo popuste. To pa zato, ker si tudi okvaro v garanciji >>sam plačaš<< z dražjimi servisi. Recimo crkne en avto na 100 avtomobilov, z denarjem od tvojega in ostalih 99 dražje servisiranih avtov, ki so še v garanciji, krijejo tvojo garancijo, pa še jim nekaj ostane. Zato so servisi v garanciji dražji, ko pa garancija poteče, pa napišejo bolj primerno ceno (ceno s popustom), da te obdržijo še naprej. Tako je moje mnenje zakaj so servisi v garanciji dražji, ko pa preteče pa ponujajo popuste.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Ne feb 15, 2015 6:25 pm
Napisal/-a pskoda
Osebno sem enkrat menjal olje na seatu pri prvih 5000km in sem šel kupit filter za olje, ki pa ni bil nič cenejši oz dražji na rednem servisu pri 15kkm.

Servis ko je avto v garanciji ni nič dražji ;)

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Ne feb 15, 2015 6:40 pm
Napisal/-a Mazda2
O je je, kot vidim pri Mazdi je, avto ima 3 leta garancije ali do 100.000 km, zakaj so potem popusti od četrtega leta naprej, ko ni več v garanciji?
http://www.mazda.si/kupujem-imam/mazda- ... e/pregled/

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Ne feb 15, 2015 10:35 pm
Napisal/-a IcEm4n
Zato, da te tudi po koncu garancije zadržijo. Z oderuškimi cenami lahko samo sanjajo o tem, da bo folk še vozil avto k njim.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Ne feb 15, 2015 10:42 pm
Napisal/-a darkside
Pazi ko bo Veronika vidla to temo te bo živo požrla :lol:
Drugače pa ne vem kako si lahko mogoče eno objavo da so s KMAG-om zadovoljni vidla med ne vem koliko nezadovoljnimi strankami.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Sr feb 18, 2015 9:38 am
Napisal/-a Mazda2
IcEm4n je napisal/-a:Zato, da te tudi po koncu garancije zadržijo. Z oderuškimi cenami lahko samo sanjajo o tem, da bo folk še vozil avto k njim.

Saj to sem napisal, en post nad pskodo, njega sprašujem, ker pravi, da servisi v garanciji niso dražji. Ampak vsaj pri Mazdi vidim, da so, pa še pri nekaterih, ker tudi ponujajo popuste za starejša vozila.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Po mar 02, 2015 7:00 pm
Napisal/-a Veronika.borghesi
Veronika, ne bo nikogar pojedla :lol: Izkušnje iz prve roke so brez dvoma najbolj dobrodošle, a jih je tukaj vse prej kot veliko. Upam, da jih bo čim več in da bodo čim bolj resnične in da bo še kdo tako konkreten kot je bila Lana. Ne pa, da se vse kaj hitro spremeni v gostilniško nakladanje. Kako že pravijo: "Le čevlje sodi naj Kopitar." p.s. Upam, da bo še kdo pripel račune s pooblaščenega servisa za podoben avto kakšne druge znamke za enako obdobje, da bo primerjava bolj realna. :D

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Po mar 02, 2015 8:28 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Jebeš račune servisov, če je odnos v pizdi...Poznam človeka, ki je delal na KMAG-u v Lj in po njegovih besedah mi je jasno, zakaj je takšen odnos...

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Po mar 02, 2015 10:05 pm
Napisal/-a blaz2013
TrijoAdijo je napisal/-a:Jebeš račune servisov, če je odnos v pizdi...

Sem v prvem postu hvalil vw servise in se mi je pred kakšnim tednom zgodilo ravno to kar ta ženska opisuje v tej temi, pa sem jih ravno jaz hvalil. Plačal nisem nič, odnos je bil pa katastrofalen.

Za volkswagna sem dobil poziv s strani tovarne za neko nadgradnjo. 1 teden pred načrtovanim prihodom sem se naročil na termin v Autodelta, kjer sem povedal kaj piše v pismu in tudi št. šasije vozila. Ko sem prišel čez 1 teden k sprejemniku mi je prvo rekel da lahko da danes ne bo narejeno da ne ve kakšna nadgradnja je to in da če je potrebno še kak material naročit da bom moral še enkrat prit in dal vedeti kot da je to moja napaka, kar absolutno ni. Seveda sem si mislil kako to če pa sem povedal št. šasije in bi lahko pogledali kakšen poseg je predviden. Po brskanju po računalniku je ugotovil da je samo programska posodobitev in rekel da bo vozilo v 1 uri gotovo. Takšno 1 urno čakanje so mi tudi rekli ko sem se naročil.

Po kakšni uri in pol od oddaje vozila sem tega sprejemnika klical in ga nisem mogel priklicati. Nato sem klical na sprejem in so mi rekli da me takoj nazaj pokliče. Klica seveda ni bilo. Ko sem po 2 urah in pol prišel direktno na servis, ker sem planiral samo 1 uro čakanja in se mi je že pošteno mudilo je sprejemnik arogantno rekel češ da me avto že čaka in da me ni mogel dobiti na telefon. Resnica je ta da sem imel 5 minut pred prihodom telefonski klic in je ravno takrat klical in se nisem javil ker sem že bil pred njihovim vhodom.
Razumem da pride na servisu kaj vmes in da se včasih ne morejo držat terminov ampak bi pa lahko takrat ko je bil rok sprejema dogovorjen poklical in sporočil pač ne moremo narediti v roku bo avto namesto čez 1 uro čez 2 uri in pol gotov. Na koncu je pa namesto opravičila da se mi ni javljal na telefon in zamudil 1,5 ure od predvidenega roka izustil arogantnost in krivdo že drugič prevalil name.

In kot da ni to dovolj gre ta sprejemnik po avto in ko ga pripelji iz delavnice ga kar na ročno ustavi kot kakšen kavbojec in avto se še sploh ustavil ni on je že izstopil iz njega tako da se je avto po kakšnem metru in pol ustavil ko je ročna prijela. Ko mi je dal ključe vozila sem mu rekel gospod narobe kilometre ste mi vpisali v servisno knjigo. Namesto štirimestne številke mi je vpisal dvomestno številko. In zoper arogantnost češ da mu ob sprejemu nisem povedal natančnih kilometrov in sem spet jaz kriv. Rekel nisem nič, mislil sem pa si kaj za vraga če si imel 2,5 ure vozilo pri sebi bi pa lahko na števec pogledal koliko kilometrov ima vozilo in vpisal v servisno knjigo točne kilometre, ne pa da imaš spet neke neumne komentarje. Tako je tretjič prevalil krivdo name.
Ko sem vse skupaj preveril pri njegovem šefu, ker me je znerviral, sem na koncu tudi ugotovil da je imelo vozilo ob priklopu na računalnik na servisu 7 kilometrov manj kot pa ko mi je ta sprejemnik vozilo oddal. Mogoče je tak protokol da se ga stestira 7 kilometrov po nadgradnji, vendar osebno se mi zdi to kar veliko.

Odnos je tisti, ki šteje in tukaj je bil na nuli. Bil sem že pri vsaj pri 6 različnih pooblaščenih serviserjih Volkswagen tekom 13 let lastništev VW pa še nisem doživel takšnega slabega odnosa. Še tisto polico za prtljažnik jim je bilo težko postavit nazaj na prvotno mesto in so jo kar tako pustili tako da sem se moral ustaviti da sem jo popravil, da sem sploh kaj ven videl.

Seveda je bil to moj prvi in zadnji obisk na tem servisu. Je pa takšen odnos za to znamko bolj izjema kot pravilo po mojih izkušnjah.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Po mar 02, 2015 10:17 pm
Napisal/-a pinny
to še ni nič ..... enem izmed uradnih vw poblaščencev, iz cjela, so sodelavcu ''naredili'' velek servis za nekaj čez 700eur, ga kličejo vmes pa pravjo še nekej za zamenat, pa se zmenli da nej še tist zamenajo, tak da je bla na koncu cena 800eur. Prav sodelavc ko pridem domov, ustavm avto, ga malo bolje pregledam, in glej ga vraga, oznaka z belim flomastrom ki sem jo dan prej naredil na jermenu, se je neverjetno na jasno vidnem mestu ustavla :D. Seveda takoj kliče nazaj in bla bla .... pride nazaj so se mu prvo nekej zgovarjal, pol pač zamenal kar prej niso in vseeno mastno računal, pol pa itak mu svašta oblublal samo da še pride nazaj, itak reku da ga ne vidjo več. Js bi zahtevu prvo komplet opravljen servis pred očmi, pol bi jih pa dal še na tv :D.
Res ni to kia, ampak te reči se žal povsod dogajajo

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Po mar 02, 2015 10:45 pm
Napisal/-a Fan
blaz2013 je napisal/-a:

sem na koncu tudi ugotovil da je imelo vozilo ob priklopu na računalnik na servisu 7 kilometrov manj kot pa ko mi je ta sprejemnik vozilo oddal. Mogoče je tak protokol da se ga stestira 7 kilometrov po nadgradnji, vendar osebno se mi zdi to kar veliko.
.


Praviloma bi jih moral imeti 25-30km več, kot pa pri odaji vozila. Ko se kaj dela na ECUju ( nadgradnje, nastavitve, diagnostika ............... ) se za potrebe dela naredi 25 KM mešane vožnje, včasih pred in še po opravljeni storitvi. Res pa je, da mora biti stranka na to opozorjena pri sprejemu vozila!

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Po mar 02, 2015 10:55 pm
Napisal/-a blaz2013
mah njim je še tuje dober dan in nasvidenje ne pa da bi me opozoril da ga je potrebno stestirat
@pinny men se je pa zgodila hecna prigoda v "cjelu" na tem servisu ki ga opisujete, ko sem mel še Golfa 5. V lj na parkirišču mi ga je nekdo hotel ukradit, pa mu ni uspel, pol sm ga pa dal popravljat v Celju, ker je lopov ključavnco zlomil pa neko plastiko okol volana pa kable okol akumulatorja uničil itd.
Uglavnem avto je bil ful kasko in ko smo ga prevzel iz servisa je bil nekak visok račun. Nismo niti polagal pozornosti, oče je plačal pol doma smo pa ugotovil da so nam ključavnico računal pa še neke stvari, ki jih je itak kasko krilo. Seveda so se tut nam opravičl in vrnal denar samo je pa vseen čuden občutek in verjetno če mi ne bi opazil napako bi za isto stvar dobil dvakrat plačan, enkrat od nas in še od zavarovalnice.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Po mar 02, 2015 11:24 pm
Napisal/-a yashica
blaz2013 je napisal/-a:
Za volkswagna sem dobil poziv s strani tovarne za neko nadgradnjo. 1 teden pred načrtovanim prihodom sem se naročil na termin v Autodelta.


Si dobil poziv za Up!-a (tudi Mii in Citigo) za nadgradnjo oziroma odpravljanje težav z nenadno trdoto volanskega mehanizma med vožnjo?


Odnos je tisti, ki šteje in tukaj je bil na nuli.


Je bil ta sprejemni "cowboy" M. Jančar??

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: So apr 15, 2017 11:37 am
Napisal/-a LeQuack
Včeraj so mi na KMAG na Kii(letnik 2013) v garanciji menjali napenjalec pasu, ki ni šel več do konca notri, potem tipke na volanu kjer je gumiran del malo odstopil, ter mehanizem prtljažnih vrat, ki je začel rjaveti. Tako da jih moram pohvalt, ker so hitro sprocesirali in potem naredili tudi v redu.

Slika

Slika

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: So apr 15, 2017 1:24 pm
Napisal/-a Gosic
Ali lahko napačno olje (kot vidim to počnejo na Kiji) privede na daljši časovni rok do okvare, npr. turbine?
In če ja, lahko na podlagi potrjenih računov kaj storim za nazaj?

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: So apr 15, 2017 2:34 pm
Napisal/-a luxxx7
Možnost je.
Če je avto servisiran samo na pooblaščenem servisu, se lahko sklicuješ na to.