Stran 3 od 3

Re: Vonj po zažganem pod haubo...

Objavljeno: Sr sep 20, 2023 2:25 pm
Napisal/-a coco66
Potem je problem v tebi ker ne znaš vozit, še enkrat v avto šolo

Re: Vonj po zažganem pod haubo...

Objavljeno: Če sep 21, 2023 8:45 pm
Napisal/-a vammat
Hm avto je v moji lasti par mesecev, tako,da je to verjetno posledica vožnje prejšnjega lastnika...

Re: Vonj po zažganem pod haubo...

Objavljeno: Ne nov 12, 2023 8:38 pm
Napisal/-a golfabimu
Smešni ste s tem turiranjem avtov v obrate, da vam kao opravi regen. Nobene potrebe po tem, edino kar je, je to da potrebuje dovolj časa/razdalje in avto bo svoje opravil bp... S tem ko ga turirate kvečjem dodajate več saj in posledično regen traje dlje časa.

Pri 90km/h v 5.prestavi komot doseže temperaturo 600c +
Tole je iz mojga avta na regionalki pri cca 80kmh v 5.

https://file.si/D9yK/screenshot-2023110 ... eleven.jpg

Lp,

Re: Vonj po zažganem pod haubo...

Objavljeno: Po nov 13, 2023 12:25 pm
Napisal/-a D12J12
Kaj pravijo strokovnjaki?
Sprožitev samodejne regeneracije DPF ali FAP filtra je odvisna od naše vožnje in velikosti filtra trdih delcev (DPF ali FAP). Po pravilih naj bi se sprožila enkrat med 700 in 1400 prevoženimi kilometri in v trajanju od 20 do 30 km. Glavni pogoj za začetek regeneracije, zraven zapacanega filtra DPF, je predvsem dovolj visoka temperatura in dovolj visoki vrtljaji motorja ter seveda trajanje procesa. Če regeneracija DPF ali FAP filtra ne uspe in se ta proces večkrat ponovi, se pri večini znamk avtomobilov prižge opozorilna lučka za nujnost postopka regeneracije DPF ali FAP filtra. To je znak, ko imamo lastniki dizelskih motorjev še zadnjo priložnost, da z vožnjo po odprti cesti pod povišanimi vrtljaji motorja dosežemo samodejno regeneracijo. Lahko pa se napotite do servisne delavnice, kjer lahko računalniško sprožijo prisilno regeneracijo filtra trdih delcev (DPF ali FAP).

Je res potrebno 100x predebatirati isto stvar? To o čemer pišeš ti je pasivna regeneracija, tema je bila od začetka o aktivni. Objavil si samo temperaturo, kakšna je pa zahteva glede obratov pri aktivni regeneraciji? Pa pusti pasivno pri miru, ta se izvaja ves čas ob primerni temperaturi.

Re: Vonj po zažganem pod haubo...

Objavljeno: Po nov 13, 2023 10:45 pm
Napisal/-a golfabimu
Tole pri meni je bila kar aktivna regeneracija. Se pravi sprožena by ecu, ker so saje dosegle mejo cca 21g, goriva je bilo dovolj, obrati niti niso pomembni. Trigger je predvsem koliko saj je, temperatura motorja in pa količina goriva. Pri obeh avtih pa do tega pride nekje med 400-500km.
Bi pa rad vidu avto, ki ima pri 80kmh v 5i prestavi exhaust temp 600+. Pri taki vožnji so temperature okoli 200c. Da ti dosežeš 600c med vožnjo boš mogu konkretno priganjat avto in to kar nekaj časa. In to ni mišljeno 150-1600kmh v 6.
Ja strokovnjaki marsikaj pravijo, če ti je google strokovnjak. Bi rad vidu npr EA189 ali pa EA288, ki dela regen na 700-1400km. Sanje ja.
Bo treba tud kakšno strokovno teorija prebrat, pa kakšno real life prakso imet, ne pa sm googlat.

Lp,

Re: Vonj po zažganem pod haubo...

Objavljeno: To nov 14, 2023 5:26 am
Napisal/-a D12J12
Googlat? Informacije iščem pri strokovnjakih kateri že preko 45 let izdelujejo izpušne sisteme, zato je za mene to več kot veredostojna informacija in iste podatke dobivam od proizvajalcev vozil. O kakšni strokovni literaturi je govora? Jo bom posredoval naprej, da popravijo priročnike z navodili...

Re: Vonj po zažganem pod haubo...

Objavljeno: Pe nov 17, 2023 3:00 pm
Napisal/-a motom
TDI dela regeneracijo vsakih 300- 500km pri 2x 40km dnevnih relacijah, 300 pri hladni zimi, 500 poleti. Pri nekaj 100km vožnjah jo lahko dela tudi vsakih 800, 900km.
Največ saj buhne pri zagonu, pri nizkih temp pa še toliko več. Pasivne regeneracije še nisem doživel, verjetno je možna pri težki vleki. Pri normalni vožnji se T giblje med 250 in 350C. 600C aktivne regeracije je možno dosegat tudi pri štand gasu. To so moje izkušnje in ne rekla kazala.

Re: Vonj po zažganem pod haubo...

Objavljeno: Pe nov 17, 2023 3:08 pm
Napisal/-a D12J12
Še zadnjič odpišem potem pa se bom izogibal tem o filtrih in regeneracijah kot hudič križa :D . Pasivna se izvaja pri nižjih temperaturah ( okoli 200°C) in v veliko pomoč ji je Adblue. Torej ko se filter segreje na cca 200°C se prične izvajati in se izvaja neprenehoma. To je to :mrgreen: .

Re: Vonj po zažganem pod haubo...

Objavljeno: Pe nov 17, 2023 6:46 pm
Napisal/-a motom
Moj TDI nima scalnice, ker je 1.6. Aplikacija mi med vožnjo računa koliko na km mi naraščajo saje v dpf, vrednost običajno niha med 40-80 mg/km. Vsebnost saj nikoli ne pada, razen med regeneracijo.

V priponki je primer začetka regeneracije, ko je temperatura dpf že 400C, pa je graf vsebnosti, levo zgoraj še vedno v naraščanju, količina naraščanja pa 100mg/km

Re: Vonj po zažganem pod haubo...

Objavljeno: Pe nov 17, 2023 7:05 pm
Napisal/-a D12J12
Že sam si zgoraj ugotovil, da daljše vožnje vplivajo na kilometrino aktivne regeneracije. Daljše vožnja = več pasivne regeneracije, se strinjava? Pasivna v celoti ne zažge saje, ampak mg naraščajo počasneje. Več je "hladne" vožnje, hitreje bo filter zabit. Za žganje saj ni potrebna temperatura preko 600°C, je že dovolj 200°C, le proces poteka počasneje, manj učinkovito.

Re: Vonj po zažganem pod haubo...

Objavljeno: Ne nov 19, 2023 12:04 pm
Napisal/-a motom
Ne morem negirat tvoje trditve, ampak vem pa to, da po mrzlem zagonu motorja saje zelo poskočijo in več imaš mrzlih zagonov, prej napolniš dpf. In pozimi mi dela regeneracijo na cca 300km, poleti pa na 500.