Stran 1 od 7

Opel Vectra B - okvare/popravila by miraldinjo

Objavljeno: Če feb 13, 2014 12:20 pm
Napisal/-a miraldinjo
Zdravo.

Vem, da je tem že kar nekaj in sem jih tdi pregledal pa bi vseeno vprašal kako je z temi aditivi katere dodaš v rezervoar k bencinu.

Zanima me za mojo staro Vectro b l.1996, če lahko kaj škoduje oz. ali bo kaj boljše? Sumim namreč, da imam od kondenza vodo v rezervoarju katera se je v vseh teh letih nabrala.

Avto namreč kar lepo kadi bel dim, kateri ne smrdi po olju pač pa normalno po izpuhu.

Gledal sem ta aditiv od STPja: http://www.mimovrste.com/artikel/342001 ... vni-sistem

Kaj vi mislite se mi splača to zlivati notri ali ne? Bolj me skrbi, da bo škodovalo kot kaj izboljšalo.

Za ta aditiv od STPja piše, da očisti gorivni sistem je ztem mišljeno tudi injetorje?

Lp

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: Če feb 13, 2014 12:25 pm
Napisal/-a Energetik81
Če ti belo kadi, ti pušča hladilna tekočina v valje, verjetno imaš problem z dihtungo od glave.

Ne pa kondenz v tanku. Aditivi nimajo smisla. Bencin v tanku se stalno meša in če bi že bilo kaj kondenza, ga bencinska pumpa sproti potegne in se nič ne nabira v tanku.

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: Če feb 13, 2014 9:12 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
ti bi z aditivom naredil, da bi voda gorela? :DDD al da izgine?

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: So feb 15, 2014 1:46 pm
Napisal/-a miraldinjo
Energetik81 je napisal/-a:Če ti belo kadi, ti pušča hladilna tekočina v valje, verjetno imaš problem z dihtungo od glave.

Ne pa kondenz v tanku. Aditivi nimajo smisla. Bencin v tanku se stalno meša in če bi že bilo kaj kondenza, ga bencinska pumpa sproti potegne in se nič ne nabira v tanku.



Res? Kako se pa to preveri, če hladilna tekočina pušča v valje?

Mehankar mi je rekel, da je to kajenje normalno in, da se bo samo umirilo. Pač, da to zaradi kondenza v rezervoarju in ker je zima :|

Je to slabo za motor, če res pušča hl.tekočina v valje?

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: So feb 15, 2014 1:48 pm
Napisal/-a miraldinjo
_YUGO-GVX_ je napisal/-a:ti bi z aditivom naredil, da bi voda gorela? :DDD al da izgine?



Hja nevem pač mal sem logično sklepu, da če čisti rezervoar bo tudi vodo vn zmetalo :D

Za čiščenje injectorjev pa nemore škodit, če zlijem aditiv v rezervoar.

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: So feb 15, 2014 1:55 pm
Napisal/-a pskoda
Nič ne bo škodilo če boš vlil aditiv in tudi nobene razlike ne boš občutil. Glede belga dima če je avto v zimskih časih mrzel bo vsak kadil, če pa kadi ko je ogret potem je zelo rado, da ti pušča dihtnga

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: So feb 15, 2014 2:07 pm
Napisal/-a esem
Vprašanje, koliko kadi (belo). Če je suho vreme (majhna vlažnost v zraku) in ti precej kadi tudi pri ogretem motorju, je gotovo problem.

Kadi pa belo vsem na začetku, pa ne zaradi kondenza v rezervoarju, ampak zaradi kondenza v izpušnem sistemu in zaradi vroče pare (kot posledice gorenja goriva), ki gre iz izpuha (v mrzlem vremenu).

Glede aditivov je bilo že precej govora (išči! išči!), med drugim tudi to, da če so aditivi res učinkoviti, ti lahko snamejo vso rjo, garež ipd in jo za bašejo v injektorje. Ni nujno, je pa možno. Če nimaš problemov, raje pusti.

Če ti gre voda v motor, ni dobro, kot tudi ni, da gre tudi obratno in če hladilni sistem ni ravno OK, ti lahko zakuha.

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: So feb 15, 2014 2:18 pm
Napisal/-a 215709
me sumiš na kondenz v rezorvarju ukrad ženi aceton pa ga zlij notr pa bo stvar rešena, ker tile aditivi so čiz brez veze pa še cenejš boš cez prišel hah ;)

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: So feb 15, 2014 2:31 pm
Napisal/-a miraldinjo
esem je napisal/-a:Vprašanje, koliko kadi (belo). Če je suho vreme (majhna vlažnost v zraku) in ti precej kadi tudi pri ogretem motorju, je gotovo problem.

Kadi pa belo vsem na začetku, pa ne zaradi kondenza v rezervoarju, ampak zaradi kondenza v izpušnem sistemu in zaradi vroče pare (kot posledice gorenja goriva), ki gre iz izpuha (v mrzlem vremenu).

Glede aditivov je bilo že precej govora (išči! išči!), med drugim tudi to, da če so aditivi res učinkoviti, ti lahko snamejo vso rjo, garež ipd in jo za bašejo v injektorje. Ni nujno, je pa možno. Če nimaš problemov, raje pusti.

Če ti gre voda v motor, ni dobro, kot tudi ni, da gre tudi obratno in če hladilni sistem ni ravno OK, ti lahko zakuha.


Najbolj kadi pri hladnem motorju. Je pa res, da mi trenutno ne dela števec za temperaturo motorja. Verjetno ima ta termostat kakšne veze z tem dimom ali pač ne?

Danes bom zamenjal termostat pa bom potem videl kakšno bo stanje.

Lp

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: So feb 15, 2014 8:05 pm
Napisal/-a joztom
Aditiv za bencin je v osnovi denaturizirani alkohol. Ta se meša v vseh razmerjih z vodo (vsak kelnar to ve) in tako se voda v tanku pomeša z bencinom, da izgine. Alkohol je po kemični sestavi (pH) kislina in raztaplja apnenečeve obloge v in na dizah. To naj bi nekako čistilo dize. Boljši je pa ultrazvok.

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: So feb 15, 2014 8:12 pm
Napisal/-a maniaxxx
Punci so za pugija 207 z 1.4 vti motorjem že na servisu priporočili redno vlivanje aditiva zaradi slabše kvalitete bencina pri nas :roll: ..tanka pa 90% 100, ostalo so pa rekli da včasih naj tanka 95 :?:

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 8:29 pm
Napisal/-a tristan01
maniaxxx je napisal/-a:Punci so za pugija 207 z 1.4 vti motorjem že na servisu priporočili redno vlivanje aditiva zaradi slabše kvalitete bencina pri nas :roll: ..tanka pa 90% 100, ostalo so pa rekli da včasih naj tanka 95 :?:


To je navaden nateg s strani servisa, da bi dobro prodali nekaj litov aditivov. Gorivo po vsej EU in okliških državah ustreza istim standardom. In tem standardom so prilagojeni tudi vsi avtomobili ki se na našem trgu prodajajo. Če serviser vajinega Peugeta še vedno živi v letu 1980 in meni, da pri nas prodajajo gorivo po JUS standardu, preko meje pa po DIN... Potem je čas da zamenjata serviserja.

Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja. V navodilih proizvajalca jasno zapisano kakšne so minimalne zahteve za gorivo in te dosega že 95 oktansko.

Pa še avtorju te teme: če je rezervoar nepoškodovan in če čep za dolivanje goriva tesni v rezervoarju ne more biti toliko vode, da bi prihajalo do belega dima. Kot so pred mano že povedali: vzrok je v kondenzu ki nastane v izpušni cevi in nizkih temperaturah.

Drugi vzrok je lahko slabo tesnilo glave, počena glava ali blok motorja. V tem primeru v zgorevalni prostor prihaja voda iz hladilnega sistema. Da se to dogaja se opazi po padanju nivoja hladilne tekočine. Pa še v tem primeru je pred razdiranjem motorja pametno preveriti gumijaste cevi med blokom in hladilnikom, saj je verjetnost puščanja tam bistveno večja kot zaradi tesnila glave ali počene glave/bloka.

Lp Tristan01

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 9:12 pm
Napisal/-a Mgajvr
za začetek je najceneje menjat filter goriva, pa vliješ kake pol litra čistega alkohola v tank, da ti vodo odstrani. (alko nase veže vodo in se meša z bencinom) ;)

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: Če feb 20, 2014 11:58 pm
Napisal/-a miraldinjo
Mgajvr je napisal/-a:za začetek je najceneje menjat filter goriva, pa vliješ kake pol litra čistega alkohola v tank, da ti vodo odstrani. (alko nase veže vodo in se meša z bencinom) ;)


Filter za gorivo in vbistvu komplet vse filtre sem že menjal ob menjavi olja tako, da to ni bil vzrok.

Sem pa vseeno naliv v 50l beencina aditiv in se je stanje vseeno izboljšalo. Avto manj kadi oz.normalno kadi.

SIcer ne trdim, da je tako prav zaradi aditiva verjetno ima kaj vreme ztem :)

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: Če feb 20, 2014 11:59 pm
Napisal/-a miraldinjo
tristan01 je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:Punci so za pugija 207 z 1.4 vti motorjem že na servisu priporočili redno vlivanje aditiva zaradi slabše kvalitete bencina pri nas :roll: ..tanka pa 90% 100, ostalo so pa rekli da včasih naj tanka 95 :?:


To je navaden nateg s strani servisa, da bi dobro prodali nekaj litov aditivov. Gorivo po vsej EU in okliških državah ustreza istim standardom. In tem standardom so prilagojeni tudi vsi avtomobili ki se na našem trgu prodajajo. Če serviser vajinega Peugeta še vedno živi v letu 1980 in meni, da pri nas prodajajo gorivo po JUS standardu, preko meje pa po DIN... Potem je čas da zamenjata serviserja.

Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja. V navodilih proizvajalca jasno zapisano kakšne so minimalne zahteve za gorivo in te dosega že 95 oktansko.

Pa še avtorju te teme: če je rezervoar nepoškodovan in če čep za dolivanje goriva tesni v rezervoarju ne more biti toliko vode, da bi prihajalo do belega dima. Kot so pred mano že povedali: vzrok je v kondenzu ki nastane v izpušni cevi in nizkih temperaturah.

Drugi vzrok je lahko slabo tesnilo glave, počena glava ali blok motorja. V tem primeru v zgorevalni prostor prihaja voda iz hladilnega sistema. Da se to dogaja se opazi po padanju nivoja hladilne tekočine. Pa še v tem primeru je pred razdiranjem motorja pametno preveriti gumijaste cevi med blokom in hladilnikom, saj je verjetnost puščanja tam bistveno večja kot zaradi tesnila glave ali počene glave/bloka.

Lp Tristan01



Ravno zadnjič sem se spraševal, če se splača, da bi začel vedno tankati 100oktanski bencin. Samo se tudi meni zdi, da je to navaden nateg in nebo zaradi tega avto nič manj pil..

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: Pe feb 21, 2014 7:06 am
Napisal/-a lisko
tristan01 je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:Punci so za pugija 207 z 1.4 vti motorjem že na servisu priporočili redno vlivanje aditiva zaradi slabše kvalitete bencina pri nas :roll: ..tanka pa 90% 100, ostalo so pa rekli da včasih naj tanka 95 :?:


To je navaden nateg s strani servisa, da bi dobro prodali nekaj litov aditivov. Gorivo po vsej EU in okliških državah ustreza istim standardom. In tem standardom so prilagojeni tudi vsi avtomobili ki se na našem trgu prodajajo. Če serviser vajinega Peugeta še vedno živi v letu 1980 in meni, da pri nas prodajajo gorivo po JUS standardu, preko meje pa po DIN... Potem je čas da zamenjata serviserja.

Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja. V navodilih proizvajalca jasno zapisano kakšne so minimalne zahteve za gorivo in te dosega že 95 oktansko.

Pa še avtorju te teme: če je rezervoar nepoškodovan in če čep za dolivanje goriva tesni v rezervoarju ne more biti toliko vode, da bi prihajalo do belega dima. Kot so pred mano že povedali: vzrok je v kondenzu ki nastane v izpušni cevi in nizkih temperaturah.

Drugi vzrok je lahko slabo tesnilo glave, počena glava ali blok motorja. V tem primeru v zgorevalni prostor prihaja voda iz hladilnega sistema. Da se to dogaja se opazi po padanju nivoja hladilne tekočine. Pa še v tem primeru je pred razdiranjem motorja pametno preveriti gumijaste cevi med blokom in hladilnikom, saj je verjetnost puščanja tam bistveno večja kot zaradi tesnila glave ali počene glave/bloka.

Lp Tristan01


Ni kaj dosti buč v tem....Sodelavec ima 1.6 VTI in se mu je redno prižigala MIL lućka. Potem so mu na servisu podturili ta aditiv....Od takrat dalje lučke več ni že 2 leti....Torej?

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: Pe feb 21, 2014 10:29 am
Napisal/-a sašo5
tristan01 je napisal/-a:Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja.

vedno napišeš pameten post, dober nasvet daš ipd. samo tukaj si pa direkt brcnil v temo.....pa še "potrata" denarja mislim :roll: :roll: :roll: še en macchiato na tank ne prišparaš s 95 naspram 100...
- lahko bi pa vedel (oz. ni možno, da ne bi vedel) da je "stotka" popolnoma brez žvepla (ubijalec sistemov za vbrizg, včasih 20-30 let nazaj na takratnih motorjih je malo "mazal" sedeže ventilov - ena pozitivna lastnost naspram 99 slabih) "stotka" je popolnoma "čista" zadeva (se vidi ko na šteli pogledaš šalčko (95 je motna)) + da današnji avti popolnoma prilagodijo predvžig glede na kvaliteto bencina, katalizator je praktično "večen"... in še je prednosti.....sedaj se pa zopet vrnimo na tisto "potrato" denarja, ki v resnici ni potrata, ampak prihranek, ker boljšega bencina avto za nijanso manj porabi...

PS in ne repliciraj ali drugače komentiraj moje navedbe, razen da poveš, da imam popolnoma prav.....(seveda niti ni potrebno, ker vse to tudi sam veš, zato me tudi čudijo tvoje navedbe...)

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: Pe feb 21, 2014 10:57 am
Napisal/-a Energetik81
sašo5 je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja.

vedno napišeš pameten post, dober nasvet daš ipd. samo tukaj si pa direkt brcnil v temo.....pa še "potrata" denarja mislim :roll: :roll: :roll: še en maciato na tank ne prišparaš s 95 naspram 100...
- lahko bi pa vedel (oz. ni možno, da ne bi vedel) da je "stotka" popolnoma brez žvepla (ubijalec sistemov za vbrizg, včasih 20-30 let nazaj na takratnih motorjih je malo "mazal" sedeže ventilov - ena pozitivna lastnost naspram 99 slabih) "stotka" je popolnoma "čista" zadeva (se vidi ko na šteli pogledaš šalčko (95 je motna)) + da današnji avti popolnoma prilagodijo predvžig glede na kvaliteto bencina, katalizator je praktično "večen"... in še je prednosti.....sedaj se pa zopet vrnimo na tisto "potrato" denarja, ki v resnici ni potrata, ampak prihranek, ker boljšega bencina avto za nijanso manj porabi...
Da nisi ravno ti brcnil v temo. Od kje ti podatki, da naj bi bil 100oktanc bolj čist? Vsi bencini morajo zadostiti standardu za čistost, ki grem stavit da je enak za 95 in 100.
Predvžig se prilagaja, če je oktansko število manjše od predpisanega za določen avto. Večina pa ima predpisan 95. Torej s 100ko pri takem avtu ne pridobiš ne zgubiš natanko nič.
Tudi izkušnje - že od prepovedi svinca tankamo izključno 95 oktanca (še 2 avta z frgazarjem, ter 4 z MFI), pa nismo niti enkrat pri nobenem od teh avtov imeli problema zaradi bencina, ne glede cukanja, vode, zapacanja, kaj šele odpovedi sistema za vbrizgavanje. Še bencinskih filtrov praktično nismo nikoli menjali, pa so avti delali po 15 let, predn smo jih prodali/oddali.

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: So feb 22, 2014 9:17 pm
Napisal/-a sašo5
Energetik81 je napisal/-a:Od kje ti podatki, da naj bi bil 100oktanc bolj čist?


sem napisal...in prvič, ko boš na pumpi(ne glede na kateri) poglej v tiste šalčke ob pištoli, kjer se bencin vidi...če nisi glih 80% slep, bi moral videt razliko med 95 in 100.......če maš dober mobilc, poslikaj

Re: Aditiv za bencinarja da ali ne?

Objavljeno: So feb 22, 2014 10:13 pm
Napisal/-a tristan01
sašo5 je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Tudi tankanje 100 oktanskega goriva pri nenavitem atmosfercu je zgolj potrata denarja.

vedno napišeš pameten post, dober nasvet daš ipd. samo tukaj si pa direkt brcnil v temo.....pa še "potrata" denarja mislim :roll: :roll: :roll: še en macchiato na tank ne prišparaš s 95 naspram 100...
- lahko bi pa vedel (oz. ni možno, da ne bi vedel) da je "stotka" popolnoma brez žvepla (ubijalec sistemov za vbrizg, včasih 20-30 let nazaj na takratnih motorjih je malo "mazal" sedeže ventilov - ena pozitivna lastnost naspram 99 slabih) "stotka" je popolnoma "čista" zadeva (se vidi ko na šteli pogledaš šalčko (95 je motna)) + da današnji avti popolnoma prilagodijo predvžig glede na kvaliteto bencina, katalizator je praktično "večen"... in še je prednosti.....sedaj se pa zopet vrnimo na tisto "potrato" denarja, ki v resnici ni potrata, ampak prihranek, ker boljšega bencina avto za nijanso manj porabi...

PS in ne repliciraj ali drugače komentiraj moje navedbe, razen da poveš, da imam popolnoma prav.....(seveda niti ni potrebno, ker vse to tudi sam veš, zato me tudi čudijo tvoje navedbe...)


Sašo tvoja trditev ne bo držala. Pred 30 leti je za mazanje ventilov skrbel svinec. Ki je imel slabo stran, da je zelo strupen. Glede videza goriva. Po standardu mora biti vsak bencin prozoren, lahko pa je zaredi aditivov rahlo obarvan. Sam sem videl že bencine ki so od rahlo do temno zelene barve, včasih celo malce modrikaste barve. Po standardu pa je energetska vrednost za oba bencina enaka. Torej je razlika le v točki samovžiga - vzrok klenkanja.

Lp Tristan01