Stran 1 od 1

Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 6:52 pm
Napisal/-a A160.
Pred kratkim sem zamenjal motor na Mercedes benz A160, letnik 1998. Problem je, da ko je hladen ne laufa v prostem teku (obrati padajo iz 1200-1500 do 0; avto ugasne, včasih se trud, da ne bi ugasnil - motor se močno trese.), ko pa je vroč trokera ob polnem gasu, a laufa v prostem teku. Sicer pa nima moči, ko je segret; ko je motor mrzel pedalo gasa ni odzivno, potrebno ga je pritiskati, da se obrati dvigujejo, vendar pa se neenakomerno v primerjavi s pritiskom pedala.
Računalnik je še od prejšnjega motorja.


Poskusil sem že vse mogoče, od menjave in čiščenja lopute, motorčka prostega teka, tesnil okoli sesalnega kolektorja, merjenje kompresije, menjava svečk, preverjanje senzorjev, tudi senzorja pretoka zraka (MAF), preverjenje pritiska goriva, lambde sonde..

Ali mogoče kdo ve, kako bi odpravil napako, da bi avto laufal tako kot mora?

Re: Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 6:55 pm
Napisal/-a S.LINE
mogoče heca pumpa goriva , ali pa šobe za vbrizg oziroma tuljave....?

Re: Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 7:03 pm
Napisal/-a A160.
Hvala za predlog, bom preveril koliko pritiska daje pumpa..
Na šobah sem ravno danes meril upornost, ki je bila po standardih, je pa mogoče, da bi moral avto zlaufati, ker motor že nekaj časa stoji?

Re: Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 7:07 pm
Napisal/-a sparky
Grelne svečke, preveri vse cevi da ni katera kje luknjasta, menjej filtre...kako pa kadi zadaj...na tester ste priklopili?

Re: Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 7:15 pm
Napisal/-a RedBull™
In kakšno napako pokaže tester?

Re: Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 7:35 pm
Napisal/-a A160.
*ko je ze govora o sobah, reku sm da je upornost po standardih, standard je 14 ohmov, men pa so vse sobe kazale upornost okoli 15,3 ohmov. Ali so taka odstopanja ze znak napake?

Avto malenkost kadi, vendar predvidevam da je to zato ker ze neki casa stoji.
Avto je bencinar, zato grelne svecke niso.
Testr ne pokaze nobene napake.

Re: Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 8:36 pm
Napisal/-a tristan01
A160. je napisal/-a:*ko je ze govora o sobah, reku sm da je upornost po standardih, standard je 14 ohmov, men pa so vse sobe kazale upornost okoli 15,3 ohmov. Ali so taka odstopanja ze znak napake?

Avto malenkost kadi, vendar predvidevam da je to zato ker ze neki casa stoji.
Avto je bencinar, zato grelne svecke niso.
Testr ne pokaze nobene napake.


Se je naredila menjava jermena? Je motor v fazi? Se je pred menjavo nov motor preskusil in je deloval kot je treba? Je novi motor istega tipa kot stari? Se je menjal filter goriva? Je povezava z rezervoarjem kot mora biti? So cevi, ki vodijo gorivo v sistem vbrizga pravilno priklopljene?

Samo par idej, ki lahko povzročijo omenjene težave.

Lp Tristan01

Re: Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 9:17 pm
Napisal/-a Fan
A160. je napisal/-a:Testr ne pokaze nobene napake.


Pozdravljeni

Sam od sebe ne, logično. Kaj pa pokaže, ko se preverjajo posamezni sklopi in parametri delovanja motorja?? Kaj od opozorila sveti na armaturi??

Lep pozdrav

Re: Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 9:31 pm
Napisal/-a A160.
Jermana avto nima, ima ketno. Motor bi moral biti v fazi, saj je bil vzet iz delujocega avta, ampak bom preveril, hvala za predlog. Motor je drugace istega tipa kot stari, filter goriva je uredu, povezava z rezervoarjem je bila preverjena in posledicno zamenjena cevka, ki je bla pocena. Cevi so pravilno priklopljene.

Parametri senzorjev so uredu, testirani s texo testerjem. Na armaturni ne sveti nobena lucka.
Ali je mozno, da napako povzroca tesnilo izpuha, saj je bil izpusni kolektor zamenjan, zelezno tesnilo pa ne?

Re: Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 9:41 pm
Napisal/-a abbe
ne...
avto na en ornk test dat,pregledat parametre,
temp. vode
temp zraka
pretok zraka
delovanje egr-ja
tlak kolektorja je zelo dober pokazatelj če kje vleče fouš zrak
pravilno delovanje lambde

predvsem je nujno na novo nastavit egr,loputo za zrak oz pač kar je omogočeno za nastavitve pri tem motorju

Re: Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 10:05 pm
Napisal/-a A160.
Parametri bi moral biti vredu, saj imam doma se en tak delujoc avto in imata oba avta enake vrednosti parametrov. Lamda sonda je bila menjana, egr ventila nima, loputa pa se sama nastavi ob kontaktu.

Sicer nameravam peljati na original testr, ampak bi prej probal stvari ki jih lahko sam doma. Ali se da tlak kolektorja se mert kako drugac kot s testerjem?

Re: Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 10:34 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

JA
Z manometrom, ki je prav temu namenjen. Je bolj točno merjenje kot s testerjem. Naj ga bi imela vsaka malo starejša avtomehanična delavnica - včasih se je z njim nastavljalo vplinjače.

Lep pozdrav

Re: Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Ne feb 16, 2014 11:04 pm
Napisal/-a [KEKEC]
Masa na motorju je?

Re: Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Po feb 17, 2014 12:37 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Potrebno bo prilopiti kakšen normalen tester, preveriti kako se ujame motorna elektronika s šobami - po potrebi se jih ponastavi.

Lep pozdrav

Re: Menjava motorja - problem!

Objavljeno: Po feb 17, 2014 6:34 am
Napisal/-a A160.
Masa na motorju je, sem preveril in dodatno potegnil minus.
Tlak bom pa res probal zmeriti. Danes ga bom malo razlaufal, pa da vidmo če bo kej bolš.. če ne gre pa konec tedna na original tester, da vidimo kaj pokaže.
Hvala vam za dobre predloge!