Renault Megane II - Volan crkne na avtocesti
Objavljeno: Pe mar 07, 2014 10:36 pm
Na Renault Megane 2, l.2003, 1.5dci ma moja problem. Ko se pelje po avtocesti v desni ali levi ovinek in se volan drži v tej poziciji,se volan 'zapeče' in se ne poravna,če ga spustiš. Enako se zgodi tudi če se volan drži par sekund naravnost, se zapeče naravnost. Ko ga hočeš rahlo v levo ali desno,ga ne spusti, ampak ga moraš sunit,da potem gre v željeno smer. Težko opišem občutek, je nekako tako,kot bi hotel zrjavelo matico odtegnit. Malo suneš,pa se odpusti.Le da moraš volan skoz 'odpuščat'. Če primerjam z mojim avtom je situacija taka,da lahko pri meni obračam volan s prstom, pri Meganu pa je treba v ovinek na avtocesti konstantno cukat volan,da lahko volan počasi premikaš v željeno smer.
Težko opišem.
Npr. da je na avtocesti dolg desni ovinek. Treba sunit volan,da odpusti. Ga zasukaš v željeno smer. Držiš smer. Da malo popraviš smer vožnje, ga je treba spet sunit v levo ali desno, popraviš smer in tako dalje.
Sprva se je pojavljala napaka na vsako 'tretjo' vožnjo, zdaj je enako ob vsaki vožnji.
Avto je bil na Renault servisu v Ljutomeru parkrat,pa ne znajo,kaj bi blo lahko narobe. Ugotovitve pa so:
- Avto bil parkrat na optiki. Po optiki bi naj bilo boljše, ampak ker se je napaka sprva pojavila tu pa tam, mislim da to ni. Napaka se je pozneje zopet pojavila.
- S testerjem (OBD - prenosnik) je preveril,če je volan v poziciji (procent odstopanja),pa ni našel napake
- Parkrat je na pregledu namazal volansko letev, po tem bi naj blo boljše, ampak se je napaka čez dva ali trdi dni spet pojavila
- Letev po pregledu naj nebi mela lufta
- Končniki itd. bi naj bli vredu
- Predlagal je menjavo servo računalnika, ker bi lahko bila možna napaka, ampak stane to 1200€ in je brezveze to plačat,ker je okvara servo računalnika samo ugibanje, dejansko pa ne znajo kaj je narobe (servo volan na splošno dela)
Napaka bi se naj pojavljala samo ob hitrosti večji od cca. 50 km/h. Je pa manšeta na volanski letvi malo vtrgana. Je to možno,da bi volan tako zapeklo v pozicijo zaradi tega? Verjetno se bo menjala manšeta,pa upam,da bo kaj boljše.
Nimam jaz nobene ideje,kako rešit problem,ne pooblaščeni servis. Je pa napaka zaradi tega,ker je avto na avtocesti vsak dan 150km,še toliko bolj moteča. Če niti pooblaščeni ne znajo ugotovit natančno napake, bi blo najboljše,da se avto zapelje v prepad pa se kupi nemca!
Edino, zaradi česa je ta avto zlat in bi ga blo zeloooo škoda, je vrhunsko mala poraba. O tem raje ne bi,da nebom lažnivec. 
Težko opišem.

Sprva se je pojavljala napaka na vsako 'tretjo' vožnjo, zdaj je enako ob vsaki vožnji.
Avto je bil na Renault servisu v Ljutomeru parkrat,pa ne znajo,kaj bi blo lahko narobe. Ugotovitve pa so:
- Avto bil parkrat na optiki. Po optiki bi naj bilo boljše, ampak ker se je napaka sprva pojavila tu pa tam, mislim da to ni. Napaka se je pozneje zopet pojavila.
- S testerjem (OBD - prenosnik) je preveril,če je volan v poziciji (procent odstopanja),pa ni našel napake
- Parkrat je na pregledu namazal volansko letev, po tem bi naj blo boljše, ampak se je napaka čez dva ali trdi dni spet pojavila
- Letev po pregledu naj nebi mela lufta
- Končniki itd. bi naj bli vredu
- Predlagal je menjavo servo računalnika, ker bi lahko bila možna napaka, ampak stane to 1200€ in je brezveze to plačat,ker je okvara servo računalnika samo ugibanje, dejansko pa ne znajo kaj je narobe (servo volan na splošno dela)
Napaka bi se naj pojavljala samo ob hitrosti večji od cca. 50 km/h. Je pa manšeta na volanski letvi malo vtrgana. Je to možno,da bi volan tako zapeklo v pozicijo zaradi tega? Verjetno se bo menjala manšeta,pa upam,da bo kaj boljše.
Nimam jaz nobene ideje,kako rešit problem,ne pooblaščeni servis. Je pa napaka zaradi tega,ker je avto na avtocesti vsak dan 150km,še toliko bolj moteča. Če niti pooblaščeni ne znajo ugotovit natančno napake, bi blo najboljše,da se avto zapelje v prepad pa se kupi nemca!

