mardy je napisal/-a:novejši avtomobili so tako že pocinkani oz. dobro korozijsko zaščiteni.
Ali pa tudi ne! Tudi, če je karoserija cinkana še ne pomeni, da avto ne more predčasno začet rjavet. Primerja z morebitinim cinkanjem je pred nanosom baze od 8 do 38 mikronov in, če tovarna naredi kakšen serijski kiks bo rjavelo. Splošno mišljenje, da v današnjem času novi avtomobili ne rjavijo je zgrešeno.
Avtorju... za dele podvozja (premi, roke..) uporabi krown olje v spreju in stvar obnavljaš pred vsako zimo oziroma če gre za nov avto uporabiš vosek za odprte dele., Če bi rad zaščitil dno avtomobila in koloteke je pravi trdi vosek, ki ne poka, absolutno pa se izogni bitumnu, ker poka in v te razpoke se zavleče vlaga, sol in si si naredil medvedjo uslugo. V primeru, da gre za rabljen avto je potrebno pred voskanjem res temeljito oprati spodnji del karoserije, ker če nanašaš na svinjarijo bo zaradi kondenza, ki ga svinjarija vleče nase začelo rjaveti pod zaščito, opazil boš pa takrat, ko bo že zacvetelo. Smiselno je zaščititi tudi votle dele in po končanem delu poskrbeti, da so vse drenažne odprtine spucane, da ima voda prosti izhod oziroma, da se pragi ventilirajo. Pred nanosom voska je priporočeno vse dvojne pločevine oziroma pločevine, ki se prekrivajo prešpricati s posebno tekočim voskom, ki ma izredno penetracijo, da se prepreči zadrževanje kondenza po nanosu trdega voska. Na teh delih je sušenje vode onemogočeno kar spet vodi v rjavenje.
Bistvo... Če zaščita ni narejena tako kot je treba, je bolje, da je ni.