Stran 1 od 2

Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni+klima

Objavljeno: To mar 25, 2014 10:21 pm
Napisal/-a lisko
Torej k hiši je prišel R clio z 1.4 16V motorjem. Pri samem pregledu pri prodajalcu je bilo vse vredu....nobenih znakov česarkoli....skratka super duper avtek. Poraba po BC 7 litrov...

Sedaj ko ga vozim jaz je poraba padla na 6.9 (torej ne divjam). Ampak si pa včasih dam duška in ga zvrtim do blokade. No kakorkol ima 170 tisoč prevoženih, gre super.

No ampak včeraj pri pregledu najdem olje v antifrizu.....sicer ne dosti ampak par kapljic, ki mi pijejo živce.
Seveda sem takoj vzel raztezno dol, jo sprav in nalil čisti antifriz nazaj. Potem ga na mestu laufal skoraj 20 minut....normalno vklopi ventilator ko je cajger na sredini.....ni mehurčkov v raztezni, v samem sistemu tud ni pritiska (kot pri prebitem tesnilo glave), ne kadi in tud olja več ni bilo....Je pa v cevi opazit rahlo smetano...Na pokrovu olja ni smetane...olje je normalne barve...
Danes olja več ni opazit ( pa sem ga zanalašč gonu kok se mii je zlublo...)

Pogovarjal sem se z servisom kjer mi je povedal, da so imeli nekaj težav s tesnili na glavah pri teh motorjih. Ampak pravi, da naj opazujem zadevo (mogoče celo menjam anfiriz) kake 14 dni in se potem oglasim. Cena dela (menjava tesnila,urejanje glave + velik servis ) komplet z delom materialom in enoletno garancijo bi me prišlo 600-700 eur.

Mnenja? men se ne zdi pretirana cena...

Ve kdo kje ima ta hudič kak ventil ali kaj za izpust hladilne? ali morm enostavno zrezat tisto smotano objemko na spodnjem delu kilerja in spustit pri cevi?

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: To mar 25, 2014 10:39 pm
Napisal/-a dampop
lisko je napisal/-a:Ve kdo kje ima ta hudič kak ventil ali kaj za izpust hladilne? ali morm enostavno zrezat tisto smotano objemko na spodnjem delu kilerja in spustit pri cevi?


Prejšnji 1.4 nima ventila, na spodnjem delu kilerja moraš sneti cev, ne vem kako je s K7J. Drugače pa je 600--700 evrov po moje zmaga za vse to, meni je pooblaščenec za sam veliki servis naračunal precej več.

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: To mar 25, 2014 11:02 pm
Napisal/-a lisko
dampop je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Ve kdo kje ima ta hudič kak ventil ali kaj za izpust hladilne? ali morm enostavno zrezat tisto smotano objemko na spodnjem delu kilerja in spustit pri cevi?


Prejšnji 1.4 nima ventila, na spodnjem delu kilerja moraš sneti cev, ne vem kako je s K7J. Drugače pa je 600--700 evrov po moje zmaga za vse to, meni je pooblaščenec za sam veliki servis naračunal precej več.


K4J motor je drgač tole....Problem je ker je gor ona objemka ko je stisjena....tizga hudiča ne dobiš drgač narazen kot pa da jo zrežeš :D Drgač se gre za pooblaščenca tole.

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: To mar 25, 2014 11:13 pm
Napisal/-a Daedalus
Čak, a nisi ti nek mehanik, ki je razstavil že vse od kremenčko-mobila do space-shuttla? Boš ja sam menjal to tesnilo... :)

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: To mar 25, 2014 11:21 pm
Napisal/-a lisko
Daedalus je napisal/-a:Čak, a nisi ti nek mehanik, ki je razstavil že vse od kremenčko-mobila do space-shuttla? Boš ja sam menjal to tesnilo... :)


Mine te počas.... Zato tud sedaj bencinar. Polega tega je tole 16 ventilc in ima natrpano tam skupaj u pm....pa še elektronike za v glavo metat... Nisem pa lih nežen in razni senzorčki kr letijo, ko jih samo pogledam :D

Poleg tega pa, koliko pride materijal za velik servis? 400 eur? pa spet razkopan avto 14 dni....pa ta kluč pa oni kluč....Daš neki poleg pa pelješ.

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: To mar 25, 2014 11:59 pm
Napisal/-a ojnica
300 evrov imajo servisne pakete na pooblaščenem, drugače pa mal še počak se bo barva antifriza spremenila, vedno moraš vzet v zakup, da pri nakupu rabljenega avta ne bo vse tip top.
Daš zrihtat in voziš dalje ali prodaš in iščeš nekaj drugega.

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: Sr mar 26, 2014 8:25 am
Napisal/-a ESX
lisko je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:Čak, a nisi ti nek mehanik, ki je razstavil že vse od kremenčko-mobila do space-shuttla? Boš ja sam menjal to tesnilo... :)


Mine te počas.... Zato tud sedaj bencinar. Polega tega je tole 16 ventilc in ima natrpano tam skupaj u pm....pa še elektronike za v glavo metat... Nisem pa lih nežen in razni senzorčki kr letijo, ko jih samo pogledam :D

Poleg tega pa, koliko pride materijal za velik servis? 400 eur? pa spet razkopan avto 14 dni....pa ta kluč pa oni kluč....Daš neki poleg pa pelješ.



pa ne, da si zgubu voljo do šraufanja ? :D

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: Sr mar 26, 2014 8:51 am
Napisal/-a pskoda
Objemko snemeš z tistimi starimi kleščami, ki so jih rabili za armaturo vezat za plato recimo pri hiši ali pa žeblje pult.

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: Sr mar 26, 2014 12:33 pm
Napisal/-a joztom
Če je mišljena ona tazelena original objemka, se jo sname s specialnimi kleščami na zajlo, Ebay poceni. Drugače pa gripcange.
Servisni paketi so za delo, ne za material, torej nas nategujejo. Dihtunga za glavo, poravnava, da je brez lis, pa vsi jermeni seveda, bi koštalo cca 250€, pa še cca 150€ za delo specialista. To je to. Če nimate v MB se javi.

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: Sr mar 26, 2014 9:51 pm
Napisal/-a lisko
joztom je napisal/-a:Če je mišljena ona tazelena original objemka, se jo sname s specialnimi kleščami na zajlo, Ebay poceni. Drugače pa gripcange.
Servisni paketi so za delo, ne za material, torej nas nategujejo. Dihtunga za glavo, poravnava, da je brez lis, pa vsi jermeni seveda, bi koštalo cca 250€, pa še cca 150€ za delo specialista. To je to. Če nimate v MB se javi.



Komplet vse je v tej ceni...
se prav za okol 600 eur:
Vsi jermeni (zobati in mikro) + vsi španarji in rolce
Olje in vsi filtri (olje zrak, kabina, gorivo)
Hladilna tekočina
Vodna črpalka
Ravnanje + urejanje glave (tefloni)
Novi vijaki glave
novo tesnilo + komplet tesnil za zgornji del motorja
delo ter nadomestno vozilo.


Naj mi pa nekdo prosim napiše cene ali pa pove ceno vsega tega materiala...
Na podlagi tega se bom odločal ali bom se lotil sam ali bom dal delat....Ker če pride material 300-400 eur nimam kaj razmišljat....postavim avto tja in pridem drug dan po njega.
V primeru da pride vse skupaj ( da lahko JAZ dobim dele za 200 eur (vse kar se pri takem posegu potrebuje) potem bom premislu...Ampak cene za mene, ki so mi poznane je samo garnitura zobatega jermena prek 100 eur...Že s tefloni se bom jebal eno popoldne :D

Mi pa ne da miru....Že drugi dan je posoda mirna čista in brez olja....pa je nemalo krat videl blokado (namensko seveda ko je ogret). V cevi do expazzijske pa je opazit na stenah cevi smetano...Ampak ni več prisotnosti olja....
Ampak jaz hočem bit ziher...

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: Sr mar 26, 2014 10:09 pm
Napisal/-a dampop
No, jaz sem ravno kupil robo za veliki servis clia 1.4, sicer 8V, se pravi mal cenej - že SKF-ova garnitura z jermenom, šponarjem in vodno pumpo je 110 evrov, šponar za mikro jermen INA je 75 evrov in mikro jermen 20 evrov. Plus vse ostalo. Tako da teh 600 evrov je res ugodno, pa še garancijo maš. Meni so v SG na pooblaščencu za veliki servis z originalnimi deli napravli predračun za 850 evrov, z OEM deli pa 650. :shock: Tako da pomoje nimaš kaj razmišljat. In pri cliotu je res tako nametano skupaj, da je res zajebano menjat vse -- je tako ozko, da morš mašino dvignit, da lahko vodno pumpo ven potegneš sploh. Se pa da tista objemka kar s kleščami dol in potem nazaj gor, ti ne bo treba rezat je.

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: Sr mar 26, 2014 11:05 pm
Napisal/-a Daedalus
dampop je napisal/-a:No, jaz sem ravno kupil robo za veliki servis clia 1.4, sicer 8V, se pravi mal cenej - že SKF-ova garnitura z jermenom, šponarjem in vodno pumpo je 110 evrov, šponar za mikro jermen INA je 75 evrov in mikro jermen 20 evrov. Plus vse ostalo. Tako da teh 600 evrov je res ugodno, pa še garancijo maš. Meni so v SG na pooblaščencu za veliki servis z originalnimi deli napravli predračun za 850 evrov, z OEM deli pa 650. :shock: Tako da pomoje nimaš kaj razmišljat. In pri cliotu je res tako nametano skupaj, da je res zajebano menjat vse -- je tako ozko, da morš mašino dvignit, da lahko vodno pumpo ven potegneš sploh. Se pa da tista objemka kar s kleščami dol in potem nazaj gor, ti ne bo treba rezat je.


OEM=original.

Kar si ti mislil je aftermarket ali OEM quality. :)


Drugače pa, Lisko...če se ti ne da s tem ubadat jim ga kar daj v delo - brez prave motivacije se delo lahko slabo naredi. =P

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: Sr mar 26, 2014 11:51 pm
Napisal/-a lisko
Kok se men zdi obstaja neko čistilo za hladilni sistem? Ker tole z oljem mi ne da mira....

In ja...mal me še prepričujte pa bom sam raztrgal vse skupaj :D Ampak vem kaj in kak bom delal....pa po 30tem začne človek malo drugače razmišljat očitno :D Ker vem da bom poliral vsak ventil za sebe.... ne da se mi :D


P.S ma kdo shemo tega motorja? ČE me piči rabim nekaj navodil...

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: Če mar 27, 2014 9:51 am
Napisal/-a Blasphemer
Probaj nekajkrat zamenjat tekočino vsakih 1k km. Samo načeloma te motorji sploh niso občutljivi na glave, ker imajo itak plehnato dihtungo.

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: Če mar 27, 2014 9:59 pm
Napisal/-a lisko
Kot zanimivost....

Odpiranje termostata....bi lahko to vodlo v "občasno" prebitje tesnila? Recimo v res hard extremih?

Ker ne da mi mira kaj bi olje delalo v raztezni.....zdaj pa ga po treh dneh ni opazit....Cevi pa imajo "majonezo" na steni....

http://www.carrepairdata.com/service/re ... 0/1390/70/

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: Če mar 27, 2014 10:43 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ali obstaja možnost, da je ta madež, iz kakšne stare okvare, ki je bila senirana?

Lep pozdrav

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: Če mar 27, 2014 11:40 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Ali obstaja možnost, da je ta madež, iz kakšne stare okvare, ki je bila senirana?

Lep pozdrav


ni videt+ motor je bil tako umazan kot, da se ga 11 let ni pogledlo ( čisto je bilo samo okrog jermenov in filtrov)

Najdel sem pdf file tega motorja.....prav bojim se ga....ampak zgleda mi pa zanimiv za šravfat....Niti ne zgleda tako zaj****....plastike dol, sesalni kolektor stran, pokrov ventilov (ki je dejansko kr zgornji del ležajnega vpetja odmičnih), odmične ven, pod odmičnimi vijaki za glavo..izpušni kolektor stran in glava je dol...

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: Pe mar 28, 2014 10:39 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Osebno bi prevozil nekaj 100 km in spremljal dogajanje, ali pa naredil test tesnosti motorja. Podira se lahko še zmeraj, bolj nerodno je, če se podere, pa nič ne vidi :(

Lep pozdrav

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: So mar 29, 2014 10:55 am
Napisal/-a lisko
Lih z original servisa.
Tesnilo glave je kovinsko in s temi motorji glede tega ni nobenih težav. Rekel je da so serivisirali take motorje , ki so imel tud preko 300 tisoč km in nobenih problemov ali z glavo ali s tesnilom.

Olje v hladilno lahko pride preko oljnega hladilnika, ki je v sklopu ohišja termostata, ki pa je plastično. Tam not je tudi eno tesnilo, ki je gumjasto in z leti lahko spusti par kapljic....ali pa če v najhujšem primeru spusti. Ampak takrat bi spuščalo venomer. Tako pa sedaj že en teden ni opazit nikakršnih sledi.

Re: Clio 1.4 16V in sledi olja v raztezni...

Objavljeno: So mar 29, 2014 1:18 pm
Napisal/-a MuRiCi
lisko je napisal/-a:Lih z original servisa.
Tesnilo glave je kovinsko in s temi motorji glede tega ni nobenih težav. Rekel je da so serivisirali take motorje , ki so imel tud preko 300 tisoč km in nobenih problemov ali z glavo ali s tesnilom.

Olje v hladilno lahko pride preko oljnega hladilnika, ki je v sklopu ohišja termostata, ki pa je plastično. Tam not je tudi eno tesnilo, ki je gumjasto in z leti lahko spusti par kapljic....ali pa če v najhujšem primeru spusti. Ampak takrat bi spuščalo venomer. Tako pa sedaj že en teden ni opazit nikakršnih sledi.


Isto se je meni dogajalo,in so bili vsi pametni kak je dihtnga na glavi fuč itd..itd... Sem ga imel na servisu in tudi tam niso ugotovili kje pride olje v antifriz :( No potem sem dobil namig,da nej zamenjam to ohišje termostata....po menjavi je čist antifriz brez dodatkov olja :mrgreen:
Slika to je to ohišje....nekaj čez 100€,zamenjaš v 20ih minutah. ;)