Stran 1 od 1
Svečke
Objavljeno: To apr 01, 2014 8:25 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp
Pred časom sem imel en problem z trokiranjem zjutraj takoj po vžigu motorja.Težave nismo rešli,sem pa probal zamenjat svečke z drugimi in sicer po katalogih mi piše NGK BPR5ES-11 ,BPR6ES . No v glavnem z temi tipi avto zjutraj trokira. Sem pa sedaj probal z NGK BP5E in avto zjuraj ne trokira več ampak se pri toplem motorju pojavi manjša izguba moči oz. kot bi mi spustil kakšnen vžig. V čem je problem,da svečke ki bi naj ble po kataloški original za ta tip ne delujejo OK?
Proton 4g15P 12v l.2001
Re: Svečke
Objavljeno: To apr 01, 2014 9:12 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Predvidevam, da omenjene svečke nimajo pravih toplotnih vrednosti za vaše vozilo. Bi bilo zanimivo vedeti, kataloško številko originala.
Nekateri neoriginalni deli so samo približek .................. lahko pa motorju ne odgovarja omenjena znamka.
Lep pozdrav
Re: Svečke
Objavljeno: To apr 01, 2014 10:16 pm
Napisal/-a joztom
Oznaka R pomeni, da gre za resistorske sveče. Do tu vse prav, ampak če je kdo menjal original kable z drugimi, ki da niso ustrezne upornosti, je težava tukaj. V tem primeru pa nazaj original kable ali k AC po Beru kable za točno ta tip avta. Lahko so tudi obstoječi originalni kabli od saj in prebijajo. Tu pomaga vso okolico priključkov, gumice in same kable očistiti s krpo natopljeno z WD40. Če ima pa zadeva, ki je ne najdem v TecDoc za sliko kablov, še razdelilno kapo, pa je vzrok v notranjosti kape, kjer se je med kontakti posameznih cilindrov nabralo oglje, pomaga skalpel, postrugaš to oglje in čiščenje s krpo, natopljeno v WD40.
Re: Svečke
Objavljeno: Sr apr 02, 2014 2:07 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp..
Ja res je kabli niso original. So znamke bosch, stari ccc.pol leta pravtako rotor in razdelilna kapa.
Re: Svečke
Objavljeno: Če apr 03, 2014 1:42 pm
Napisal/-a joztom
Protona ni v nobenem katalogu. Obstoja Mitsubishi motor s tako oznako. Imaš kapo in rotor, to očisti ogljenih nanosov znotraj kape. Pri svečah sta pa dva podatka o razdalji elektrod, 0.8mm in 1.1mm za V tip NGK. Cinšpula izgleda zahteva resistorski sistem.
Re: Svečke
Objavljeno: To apr 22, 2014 5:10 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp..
Am nimam take kape pa vžigalne tuljave.. Drugače pa sem danes probal staknit konektor iz altenatorja,ker avto dosti porabi in negre kot mora.Ko sem konektor odklopil so se vrtljaji vrnili na svoje mesto tam kjer morjo bit,nakar se grem peljat avto dosti lepše potegne, tud zvrti se prej .. Kakšno vezo ma zdaj to altenator? altenator mi drugač polni 13v ...

Re: Svečke
Objavljeno: To apr 22, 2014 7:34 pm
Napisal/-a Fan
Lahko je v stiku: alternator ali akumulator, tudi kakšna slaba masa se ne izključuje. Obisk pri avto elektrikarju bo cenejši, kot da kaj useka. Druga možnost, hitrejša ....................... priklop na tester.
Re: Svečke
Objavljeno: Sr apr 23, 2014 8:45 pm
Napisal/-a joztom
To bodo diode v alternatorju, zamenjaj blok s krtačami in diodami, 50€. Ker en par diod prebije, je vzbujanje trikratno, napetost sicer pokaže OK, ampak je težko breme za jermenice.
Re: Svečke
Objavljeno: Sr apr 23, 2014 9:48 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp.
Za začetek sem potegnil novo maso iz motorja do akumulatorja in zenkrat je motor bol miren,luči bolje svetijo (predvsem odzivnost kratka/dolga je boljša). Bom pa še tole zamenjat če bom našel majstra da mi nabavi dele za ta altenator (denso). Pol bi bla poraba tud nižja v bistvu če nebi motor nosil takšnega bremena?
Re: Svečke
Objavljeno: Sr maj 14, 2014 7:40 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Zdravo!
Da ne smetim in odpiram nove teme bom kr tu dopisal. Kot se ve me že en lep čas jezi avto. In sicer avto cukne ko odzvameš in pol dodaš mali gas (obrati padejo in se poberejo),poraba je v višavah kljub zamenjavi vseh senzorjev. Tester ni pokazal dobene napake. Danes pa za finto probam snet konektor iz MAP senzorja.Avto sicer crkne ko snameš konektor ampak ga normalno prižgeš in glej: avto ne cuka več potegne dosti lepše dokler se ne prižge lučka za motor (zasilni program pomoje).Zdaj pa me zanima al naj nabavim nov senzor,ker mislim da se tega neda čistit. Bo poraba po menjavi senzorja manjša? Zanimivo pa je da imam dva avta z sličnim motorjem in oba2 preveč pijeta. Sem probal zamenjat obadva map senzorja in ni razlike.
l,p
Re: Svečke
Objavljeno: Če maj 15, 2014 7:09 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp.
Evo pomeril sem map senzor in kaže napetost pri kontaktu 3.6V (po podatkih v autodati bi mogla bit napetost od 4.8 - 5.2 V) .
Re: Svečke
Objavljeno: Če maj 15, 2014 9:39 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Danes sem se malo igral in menjaval map senzorja iz enega avta na drugega.Tud z drugim map senzorjem kaže napetost 3.7v .Zdaj nevem al sta oba zanič al? Čim priklopim nazaj senzor mu upade moč in tisto nihanje obratov se pojavi. Deluje isto na obeh avtih (obrati nihajo le ko je topel,ko je hladn tega pojava ni zaznat). Mogoče ve kdo? Senzor le ni poceni je nekaj čez 200€
lp