Stran 1 od 1

Octavia - električni problem

Objavljeno: Sr maj 14, 2014 7:44 am
Napisal/-a Nemelk
Zdravo!

Po dolgem času se zopet obračam na forum za pomoč.

Situacija je sledeča.

Oktavija ima 262k km, 12 let in še orginal akumulator.
Danes zjutraj sem jo vžgal in se peljal 5km do pumpe brez problema. Natankam, vžgem in pelem dalje. Opazim, da se lučka za akumulator ni ugasnila. Po 2km parkiram in pogledam malo alternator/akumulator. Pri akumulatorju je malo smrdelo po tej trdi črni plastiki in ko sem razkopal, sem bil kar vesel da sem se še pravočasno ustavil.

Slika

Ta črni kabel (predvidevam ,da gre iz alternatorja) se je očitno toliko segrel, da je kar stopilo plastiko okoli.

Kaj vse je lahko vzrok?

Verjetno bo treba alternator vsaj pogledati kaj in kako. zamenjati "črni" kabel,... še kaj?

LP,
Nemelk

Re: Octavia - električni problem

Objavljeno: Po maj 19, 2014 10:15 am
Napisal/-a Nemelk
Si bom odgovoril kar sam :)

Stvar se je zgodila, ker se je nekako matica na "črnem" kablu malo odvila, kar je pripeljalo do slabega stika in posledično pregrevanje kontakta.

Začasno je stvar rešena tako, da sem kabel odščipnil takoj za čevelčkom, čevelček na novo spel na kabel, pošmirglal vse stične površine in sestavil nazaj.

Naročena je nova škatlica za 1/3 cene tiste, dobavljive na orginal servisu, nova varovalka in rabljen kabel iz altenatorja do akumulatorja. Kateri pa še ne vem, kako bo zamenjan, ker pri tem motorju je alternator na rahlo neprijaznem mestu za šraufanje na domačem dvorišču.

LP in čim manj odvitih matic :)

Re: Octavia - električni problem

Objavljeno: Po maj 19, 2014 10:39 am
Napisal/-a Daedalus
Nemelk je napisal/-a:Si bom odgovoril kar sam :)

Stvar se je zgodila, ker se je nekako matica na "črnem" kablu malo odvila, kar je pripeljalo do slabega stika in posledično pregrevanje kontakta.

Začasno je stvar rešena tako, da sem kabel odščipnil takoj za čevelčkom, čevelček na novo spel na kabel, pošmirglal vse stične površine in sestavil nazaj.

Naročena je nova škatlica za 1/3 cene tiste, dobavljive na orginal servisu, nova varovalka in rabljen kabel iz altenatorja do akumulatorja. Kateri pa še ne vem, kako bo zamenjan, ker pri tem motorju je alternator na rahlo neprijaznem mestu za šraufanje na domačem dvorišču.

LP in čim manj odvitih matic :)


Jaz sem mnenja, da kabla sploh ni potrebno zamenjat. Zadeva se je segrevala lokalno. Če si kabel skrajšal za tisti poškodovani del in pravilno namestil konektor nazaj ne bi smelo biti nobenega problema.

Za matice pa morda lahko razmisliš o vzmetnih podložkah, katere preprečijo odvijanje matic zaradi vibracij.