Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Pristan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: To sep 18, 2012 12:36 pm

Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a Pristan Če maj 29, 2014 9:46 am

Pozdravljeni!

Vse bralce in uporabnike tega foruma bi rad seznanil z zelo slabim odnosom in storitvami dveh pooblaščenih servisov Renault, in sicer PSC Strašek v Podplatu in PSC Avtotehnika v Celju.
Njihov odnos do strank in do dela je totalno nonšalanten, vsako stvar, ki ne želijo ali ne znajo popraviti preprosto argumentirajo z izjavo tako pač je.
Vsem potencialnim kandidatom, ki razmišljajo o obisku obeh pooblaščenih servisov to močno odsvetujem. Prihranili si boste veliko časa in živcev.

Lep dan
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 916
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a radar Če maj 29, 2014 10:57 am

pozdravljen,

napiši kje je bil problem oziroma kaj si tam popravljal..

lp
 
Uporabniški avatar
Pristan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: To sep 18, 2012 12:36 pm

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a Pristan Če maj 29, 2014 11:07 am

Garancijska popravila na novem vozilu, ki ni staro niti eno leto.

Pa so se izkazali za nesposobne, neprijazne, skratka ni da ni.
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a ESX Če maj 29, 2014 11:30 am

malo več napiši, kaj je narobe z avtom itd...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a lisko Če maj 29, 2014 11:54 am

Kot so že omenili je treba malo bolj podobno opisat napako in z njo povezane težave. Sam imam tudi težave s svojim renojem ( ki je mnogo starejš od tvojega) in sem tudi kontakiral servis kjer so mi govorili tako in tako....(tudi določene "butlarije" pa zato še ne pišem ali govorim, da so slabi...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Pristan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: To sep 18, 2012 12:36 pm

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a Pristan Če maj 29, 2014 12:11 pm

Kolikor jaz vem ima vsak pooblaščen servis strokovno usposobljeno osebje za vzdrževanje vozil. V kolikor ima novo vozilo, ki je v garanciji določene napake, so jih dolžni dopraviti. Če tega niso sposobni ali tega ne želijo, so polni izgovorov, vozilo vrnejo v umazanem stanju in imajo brezbrižen odnos do kupca, so po mojem skromnem mnenju slabi in si zaslužijo kritiko.

Odgovor, da sprednnji žarometi slabše svetijo kot na Clio Storia, da j pač Clio IV drug model (ja očitno slabši kot Clio Storia).

Odgovor, da ne morejo narediti optike podovzja, ker so serijska 16 palična platišča neprimerna za ta postopek in se lahko poškodujejo (zakaj pa pol prodajajo vozilo s takimi platišči oz kako neumen izgovor je sploh to)

da je zaradi menjave sistema MediaNav, ki je spustil dušo po 7 mesecih delovanja, platiska na sredinski konzoli slabo pritrjena, se maje in zeva ob tem pa je celotna notranjost polna madežev in prstnih odtisov?!

da so zaradi vibracij prednje preme menjali cleloten sklop volanskega droga pa se zadeva še vedno pojavlja in ne evdo kaj je

če je to za vas normalen odnos pooblaščenega servisa do kupca, zame ni.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a lisko Če maj 29, 2014 12:33 pm

Se popolnoma strinjam s tabo , da imajo usposobljeno osebje in da mogoče tak odnos do strank ni najbolj primeren AMPAK...


Kako si prišel do ugotovitve da sprednji žarometi svetijo slabše? Si delal meritve? Svetilnost in osvetljenost sta dva pojma , ki ju ne gre mešati. Če imaš enako močne žarnice in dva fokusa je lahko pri enem svetlba bolj koncentrirana v določene točke ( recimo pred avtomobil) in imaš občutek "da bolj sveti" slabše pa je osvetljen rob cestišča. Sedaj imaš drug fokus in enako močno žarnico....iz žarnice dobiš enako število lumnov ampak zaradi bolj razpršene svetlobe ( recimo rob cestišča) dobiš manj kandelov...

Po domače povedano, če imaš svetilko nastavljeno na fokusirano točko se ti bo tista točka zdela bolj osvetljena, kot pa če boš razpršil svetlobo a osvetljeval boš v obeh primero z enako število lumnov....le v drugem bo kandel manj...

To je bi lahko bila strokovna razlaga servisa s katero bi bil popolnoma zadovoljen,

to je sicer moj del teorije oz. razlage...strokovno pa lahko podkrepiš samo z meritvami in ničemer drugim. In ja je popolnoma možno , da si se prej navadil na prejšno osvetlitev, ta pa je sedaj drugačna oči zaznajo razliko, ne veš pa strokovno podkrepit...take stranke tud jaz nisem vesel najbolj.

Izgovor z optiko raje ne bom komentiral...ker tu mi ni jasno zakaj potem niso testno namestili drugih platišč, nardili optiko in namestili platišča nazaj ( e vidiš poanto? Kamot bi tko nardili...pa niti vedel ne bi da jih niso delali na tvojih platiščih....ti pa bi bento čez znamko češ da je nekaj narobe...) sicer sama platišča ne vplivajo na optiko a vseeno...mogoče so pa lih platišča kriva..

To da radio spusti dušo je spet lahko nekaj čemur pač pravimo smola....sicer vem kako je ko ti dokaj nova stvar odpove in imaš potem samo sranje in laufarijo....a tako je v takem svetu pač živimo...več je tehnike večja je možnost napak.

Da je pa plastika slabo pritrjena in majava in polno odtiso je pa popolnoma tvoja krivda. Avto se ob prevzemu pregleda in prevzame ( res da sicer pričakuješ da bo kot mora bit ampak samo ljudje smo...). Zakaj je na vsakem šalterju na banki ali trgovini napisano: denar preštejte takoj, kasnejših reklamcij ne upoštevamo....pa se tako lepo držimo tega...

Za premislit kolikšen del krivde nosi kater del.

Je pa res da tak odnos ni hvale vredenj in da ne podpiram tega. Ampak vsako stvar je potrebno pogledat iz obeh zornih kotov...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1345
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a xsara Če maj 29, 2014 12:55 pm

ehh poteraj tak servis nekam.............če boš kej v ljubljano hodu, je v Dragomlju pri Lj. vsaj po mojih izkušnjah dober Renault pooblaščen servis, ne bom omenjal imena zaradi morebitne reklame, je pa v omenjenem kraju edini renojev pooblaščenec, tako da ga ni težko najti....
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a vinci Če maj 29, 2014 1:24 pm

Samo to ti bom rekel dobrodošel pri Renault-u.
 
Uporabniški avatar
Pristan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: To sep 18, 2012 12:36 pm

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a Pristan Če maj 29, 2014 1:30 pm

lisko je napisal/-a:Se popolnoma strinjam s tabo , da imajo usposobljeno osebje in da mogoče tak odnos do strank ni najbolj primeren AMPAK...


Kako si prišel do ugotovitve da sprednji žarometi svetijo slabše? Si delal meritve? Svetilnost in osvetljenost sta dva pojma , ki ju ne gre mešati. Če imaš enako močne žarnice in dva fokusa je lahko pri enem svetlba bolj koncentrirana v določene točke ( recimo pred avtomobil) in imaš občutek "da bolj sveti" slabše pa je osvetljen rob cestišča. Sedaj imaš drug fokus in enako močno žarnico....iz žarnice dobiš enako število lumnov ampak zaradi bolj razpršene svetlobe ( recimo rob cestišča) dobiš manj kandelov...

Po domače povedano, če imaš svetilko nastavljeno na fokusirano točko se ti bo tista točka zdela bolj osvetljena, kot pa če boš razpršil svetlobo a osvetljeval boš v obeh primero z enako število lumnov....le v drugem bo kandel manj...

To je bi lahko bila strokovna razlaga servisa s katero bi bil popolnoma zadovoljen,

to je sicer moj del teorije oz. razlage...strokovno pa lahko podkrepiš samo z meritvami in ničemer drugim. In ja je popolnoma možno , da si se prej navadil na prejšno osvetlitev, ta pa je sedaj drugačna oči zaznajo razliko, ne veš pa strokovno podkrepit...take stranke tud jaz nisem vesel najbolj.

Izgovor z optiko raje ne bom komentiral...ker tu mi ni jasno zakaj potem niso testno namestili drugih platišč, nardili optiko in namestili platišča nazaj ( e vidiš poanto? Kamot bi tko nardili...pa niti vedel ne bi da jih niso delali na tvojih platiščih....ti pa bi bento čez znamko češ da je nekaj narobe...) sicer sama platišča ne vplivajo na optiko a vseeno...mogoče so pa lih platišča kriva..

To da radio spusti dušo je spet lahko nekaj čemur pač pravimo smola....sicer vem kako je ko ti dokaj nova stvar odpove in imaš potem samo sranje in laufarijo....a tako je v takem svetu pač živimo...več je tehnike večja je možnost napak.

Da je pa plastika slabo pritrjena in majava in polno odtiso je pa popolnoma tvoja krivda. Avto se ob prevzemu pregleda in prevzame ( res da sicer pričakuješ da bo kot mora bit ampak samo ljudje smo...). Zakaj je na vsakem šalterju na banki ali trgovini napisano: denar preštejte takoj, kasnejših reklamcij ne upoštevamo....pa se tako lepo držimo tega...

Za premislit kolikšen del krivde nosi kater del.

Je pa res da tak odnos ni hvale vredenj in da ne podpiram tega. Ampak vsako stvar je potrebno pogledat iz obeh zornih kotov...


LISKO hvala za tvoje mnenje.

Glede svetilnosti žarometov, bi mi bil dovolj eden izmed konstruktivnih odgovorov zakaj je tako, ne pa nevljuden in nezainteresiran odgovor tako pač je.

Na umazano notranjost sem brez skrbi opozoril takoj ko sem avto prevzel a sem ponovno naletel na brezbrižnost in skomig z rameni tako pač je.

Razumem, da se pri novih avtih marsikaj pokvari ampak meni je pomemben odnos s katerim se pooblaščen servis loti problema in ga hitro ter učinkovito reši.

Kam bi pa prišli, če bi vsi v svojih službah imeli tak brezbrižen odnos do strank in vedno samo ponavljali tako pač je in skomignili z rameni?!

Še v javni upravi imajo višji nivo odnosa do strank.

Bistvo problema ni kaj so popravljali ampak KAKO IN S KAKŠNIM ODNOSOM.
 
Gregor81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So maj 24, 2014 8:17 am

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a Gregor81 Če maj 29, 2014 2:50 pm

vinci je napisal/-a:Samo to ti bom rekel dobrodošel pri Renault-u.


Preveč posplošuješ...sam sem imel 4 leta laguno III, pa sem imel same pozitivne izkušnje s servisom (Novo mesto) in avtomobilom. Enako lahko rečem še za kar nekaj renuaultov, ki smo jih imeli v družini. Ne bi rekel, da je kakovost servisa vezana na znamko, prej na velikost kraja in lokalno konkurenco.
Yes, it's a joke...We can laugh about it later in the car.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a lisko Če maj 29, 2014 3:11 pm

Eee vidis to pa mi nekaj pomeni, da se nekdo zahvali za moje mnenje;)

Okol servisa pa tako, napisi jim mail z razlago in potem menjaj delavnico.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a yashica Če maj 29, 2014 3:43 pm

lisko je napisal/-a:Da je pa plastika slabo pritrjena in majava in polno odtiso je pa popolnoma tvoja krivda.


Od kdaj je slabo sestavljena sredinska konzola po posegu pooblaščenega servisa krvida lastnika ali uporabnika vozila?

Pustimo prstne odtise, ampak, da en servis ni sposoben sestavit neko plastiko v prvotno stanje, ob tem, da so za to "strokovno usposobljeni" in imajo za seboj vso tehnično podporo je šalabajzarstvo. In sedaj naj bi po tvoje lastnik nosil krivdo, ker ob prevzemu ni preveril kako so stvari skupaj sestavljene.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
Pristan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: To sep 18, 2012 12:36 pm

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a Pristan Če maj 29, 2014 3:44 pm

Lisko ni za kaj, zato pa sem odprl to temo, da vidim vaša mnenja.

Glede problemov z našim novim vozilom sem pa tudi na vezi z odgovorno osebo pri Renault Slovenija za stike s kupci in reklamacije, saj se mi je zdelo nedopustno, da je je bil rok za dobavo novega MediaNav sistema kar 3 mesece.

Xsara; hvala za informacijo o servisu

Gregor81; se strinjam s tabo. To je že moj 4. Renault, pred tem sem živel v štajerski prestolnici in sem vse 3 predhodnike servisiral na pooblaščenem servisu brez problemov in konfliktov. Tukaj v Celju in pred tem v Podplatu pa mislijo, da se lahko obnašajo brezbrižno, ker so edini servis v okolici.

Očitno je treba bit sam tečen, vztrajen in se ne pustit odpravit kar tako.
 
Uporabniški avatar
Cefizelj
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1635
Pridružen: To dec 22, 2009 5:35 pm

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a Cefizelj Če maj 29, 2014 4:20 pm

Žal je situacija prišla tako daleč da se moraš za dober servis peljati na drugi konec Slovenije, kot se alfisti vozijo na kras. Osebno bi menjal servis in poslal pritožbo na Renault Slovenija, doseči pa prav veliko ne moreš. Drugače pa sočustvujem ker vem kako je. Mogoče poskusi na servisu kamor si prej vozil, ali pa če skočiš čez Zidani most v NM, kjer je en manjši odličen servis (ime lika iz South Parka :mrgreen: ).
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Kritika pooblaščeni servis Renault

Napisal/-a lisko Če maj 29, 2014 7:31 pm

yashica je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Da je pa plastika slabo pritrjena in majava in polno odtiso je pa popolnoma tvoja krivda.


Od kdaj je slabo sestavljena sredinska konzola po posegu pooblaščenega servisa krvida lastnika ali uporabnika vozila?

Pustimo prstne odtise, ampak, da en servis ni sposoben sestavit neko plastiko v prvotno stanje, ob tem, da so za to "strokovno usposobljeni" in imajo za seboj vso tehnično podporo je šalabajzarstvo. In sedaj naj bi po tvoje lastnik nosil krivdo, ker ob prevzemu ni preveril kako so stvari skupaj sestavljene.



Citiral si točno tisto kar si hotel slišat....če bi citiral celoten sestavek bi videl poanto...ampak ok tvoja stvar. Avtor je razumel point ;)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 55 gostov