Stran 1 od 1

clio 2 1.4

Objavljeno: Če jun 05, 2014 8:54 pm
Napisal/-a ednt
Prosim za pomoč.

Opazil sem, da je počena cev, ki je z puščico označena.

Kako lahko počena cev vpliva na delovanje motorja?

Kolikšni so normalni obrati motorja v prostem teku, pri omenjenem motorju? Trenutno se gibljejo med 850-900, vendar se mi zdijo previsoki.

Po spletu sem iskal, a ne najdem, kako se očisti motor prostega teka, ter kje se sploh nahaja?

Hvala.

Lp,

Re: clio 2 1.4

Objavljeno: Pe jun 06, 2014 7:16 am
Napisal/-a mardy
Ta cev če je počena nima nobenega dodatnega vpljiva na motor, kvečjemu bo malo več lufta dobil motor, pa kašen dodaten ropot bo povzročala :). Se jo pa splača menjat, ne flikat, z cajtom bo še bolj preperala.

Optimalni obrati prostega teka so nekje okrog 750 rpm. Ko je avto v prostem teku, probaj malo 'tipniti' po gasu. Sam sem imel primer na R19, vedno pri semaforu sem moral malo po gasu dat, da je padel na optimalno raven obratov, drugače je ostal tudi na 2000 rpm. Mehanik je ta regulator enkrat sčistil, bilo je 1 mesec mir, potem pa se je spet pojavilo. Zato se ti morda splača razmislit o novem regulatorju. Če ti obrati morda nihajo bi znala tudi kaj vžigalna tuljava - 'cinšpula' zafrkavat.

Lokacije regulatorja pa se žal ne spomnim več, mislim pa da je nekje spodaj na desni strani gledano po sliki.

http://www.herkules.si/index.php?productID=28744

Re: clio 2 1.4

Objavljeno: Pe jun 06, 2014 10:34 pm
Napisal/-a Fan
Kaj pa pravijo podtlačne cevi ( snete, počene, preparele..................... )??

Re: clio 2 1.4

Objavljeno: So jun 07, 2014 6:21 pm
Napisal/-a ednt
Fan je napisal/-a:Kaj pa pravijo podtlačne cevi ( snete, počene, preparele..................... )??


katere pa naj bi bile te cevi?