Stran 1 od 2

Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: Sr jul 30, 2014 4:57 pm
Napisal/-a Scorp84
Gre se za Fiat Punto, 06, tam 70k prevozenih. Avta sicer ne vozim veliko, ampak sem opazil sledece napake. Zdaj se je stopnjevalo, da koncno tudi mama obcuti :).
Ce dalj casa vozis eno hitrost in hoces dat gas, avto ne reagira, sele z odvzemom gasa in nazaj ob dodajanju reagira. Vcasih se zgodi, da avto kr odvzame gas. Ce spustis gas in dodas, je spet ok. V mestu teh problemov ni.
Sem gledal na fiat forumu, pa nekaj se pise o tem, a popravilu pa nic. Tako kot tam sumim na potenciometer, malo manj na loputo.
Zdaj me zanima, kater servis zna na testerju odcitat vrednosti potenciometra, kot tudi polozaj lopute. Da ne isce sam napake, ker ni nujno, da je zabelezena.

Druga napaka, ki jo opazam, je pa servo volan. V desno se lepo in z lahkoto obraca, v levo pa malo tezje. Pa nima veze ali je v city nacinu ali ne. Malenkost slabse deluje, v levo, ampak zanemarljivo. Ampak doma, itak noben ne opazi, pa mi me da miru. Nekako sumim, da rele ni ok, da slabse deluje od drugega. Verjetno je napaka ze od novega...

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: Sr jul 30, 2014 5:52 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Naj bi tester znali uporabljati na vsakem servisu - žal ni tako. Je pa veliko večja verjetnost, da ga znajo uporabljati, če imajo Fiatov original tester ali Fiat Ecuscan. Osebno bi najprej vozilo priklopil na tester, šele nato menjaval/popravljal razne dele. Po opisu napake bi lahko bilo kar nekaj faktorjev, ki pa se vse lepo vidi pri pregledu parametrov.

Malo bi tudi pomagalo, če se bi vedelo od kje tipkate, da vas ne pošljemo čez celo SLO do servisa.

Potrebno je nastaviti volan/elektroniko ( tester ), pa bo v obe smeri volan mehak.

Lep pozdrav

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: Če jul 31, 2014 10:28 am
Napisal/-a Scorp84
Sem iz okolice Ljubljane, tako da lahko Ljubljana z okolico in gorenjska Šk. Loka, Kranj in okolica Kranja...

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: Pe avg 01, 2014 9:37 pm
Napisal/-a Scorp84
Evo danes sem vspel avto voziti, do službe in nazaj. Popoldan, na poti v službo, ni bilo nobenih problemov z gasom. Zdaj zvečer (mogoče je uplivalo, da je hladneje) je gas kar konkretno štekal. Že po vožnji iz parkišča je obstal, nato pa še v centru ene 10x, pol se je umirilo za ene 10 km, dokler nisem na enem semaforju stal 3 minute in je spet začel štekat.
Zdaj že šteka pri pospeševanju, nima veze na hitrost. Sem malo opazoval ta pojav, ko mi je zaštekal pri 40km/h sem počasi spuščal gas, se hitrost ni spuščala, mogoče je malo nihala (po zvoku motorja). Šele ko si popolnoma spustil gas in dodal, je delalo kot more. Pol ko je spet zaštekal, sem držal gas, tam kjer je obstalo. Ene 5 sekund je držalo to hitrost, malo je sicer dodalo gas pa spustilo, pol pa spet začel delati. Tako da, ni treba spuščat gas, ker sčasoma začne nazaj delati. Pospeševati tudi začne, ko dodam gas do podna. Sem tudi opazoval porabo, ko zašteka in ni nobenih odstopanj, ob normalno delujočem gasu. Nekak sumim, da ni potenciometer, ker če sam odvzamem gas, motor ne reagira tako, kot ob tej napaki. Ob napaki, kako da rečem, hitro obstane na neki hitrosti.
Jutri bom še vseeno preveril kontakte in se še okoli vozil. Vseeno se priporočam za kakšen dober servis, ki zna s fiatom oziroma, ki zna s testerjem, kar je bilo že prej omenjeno.

LP

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: So avg 02, 2014 1:11 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Po opisu bi lahko blokirala dušilna loputa ................................. kar pa se bo na testerju lepo videlo

Lep pozdrav

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: So avg 02, 2014 5:19 pm
Napisal/-a Scorp84
V ponedeljek gre na tester, sem pa danes dobil ven potenciometer, ki sem ga tudi očistil, kontakte tudi... Ugotovitev, preden sem ga očistil, sem ga še enkrat zapeljal, kjer je res na veliko štekal gas. Nato ko sem ga sčistil itn... je pa delalo veliko boljše, mogoče je samo parkrat zaštekalo pa še to nisem ziher... bom detaljno zvečer preveril, ko se bom v lj zapeljal...

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: Sr avg 06, 2014 6:46 pm
Napisal/-a Scorp84
Avto je danes bil na testerju, pri pooblaščenem servisu, koda napake je P2226 - Senzor atmosferskefa pritiska C.A ali C.C protl vakumul - občasno... Tako je javil, tester... nato so še to kodo preverjali na pisarniškemu računalniku in zdaj pravijo, da je napaka v napeljavi, oz. da naj bi ta koda pomenila, napako v napeljavi.
Zdaj ko googlam, pa vidim, da ta koda pomeni, da je problem v senzorju, kot pravi senzor. Nimam pa podatka, kje so oni preverjali kodo.
Pa še to, ko sem vozil proti kranju po stari razrukani cesti, sem imel same probleme z gasom... ko sem prišel na lep asfaltiran del in ko sem šel nazaj, čez škofjo loko, skoraj da ni bilo težav. Tako da zdaj povezujem, da je slaba napeljava do tega senzorja, ki izgublja stik ob vsaki luknji. Preden se oglasim električarju, bi rad še sam preveril in bi prosil, če mi kdo pove kje točno se ta senzor nahaja.

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: So avg 09, 2014 5:55 pm
Napisal/-a Scorp84
Evo sem si nabavail elm 327 za drobiž in na srečo pri temu fiatu deluje (za v vednost če kdo kupi ta elm, dela na Opel Astra, Peugeot 307) No sem gledal parametre in se je kot zanimivost pokazalo, da je res nekaj s potenciometrom gasa. Testiral sem tko, motor je bil vgasnjen in se je lepo videlo, kako pritiskaš stopalko. V vožnji sem očetu rekel, da vsakič ko avto zašteka, naj pritiska do podna. In se je lepo videlo, kako se pedalo ne odziva oziroma vrednosti so skoraj take, kot da bi malenkost pritiskal pedalo... V ponedeljek, sem dogovorjen, da probam drugo stopalko za plin, pa bomo videli.
Pa še to, danes sem očistil Map senzor in tiste napake P2226 ni več...

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: Pe sep 05, 2014 10:42 pm
Napisal/-a Scorp84
Da sporočim, da sem rešil težavo. Ker ni bilo časa in dopusti, sem danes končno lotil avta. Predtem je avto šel enim 3 električarjem in se nobenemu ni sanjalo, kaj bi bilo narobe. Kako sem prišel do problema, ko sem izbrisal vse napake in je spet začelo štekat, je sledil ponoven priklop. Ugotovilo se je, da prisotna napaka 0504 in zraven dopis, da je pač neznana oziroma, da gre za nekakšno napako v napeljavi. Malo sem tuhtal, ker če dodaš tej kodi P0504 dobiš, da gre za napako stikala stop luči. In sem se malo poglobil v ta problem in se je videlo, na vsake toliko časa, kako stop luči utripale, kot bi šlo za kratek stik. Očitno je toliko uplivalo, da je motilo motorni računalnik. Uglavnem stikalo sem zamenjal in zdaj avto deluje BP.
LP

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: To maj 17, 2016 12:00 pm
Napisal/-a acad
Pozdravljeni,

si bom sposodil to temo.
Imam Astro H dizel. Stopalka za plin mi počasi odhaja v pokoj, saj mi na čase več ne dela, meče napako za težave s senzorjem, tako, da morem avto ugasnit in na novo prižgat. Ker je to zelo moteče in nevarno početi sredi ceste, jo bom dal zamenjat.

Imam kataloško številko GM 9157998.
Na pooblaščenem servisu pride nova stopalka za plin 400€, na nepooblaščenem servisu pride najcenejša okrog 200€, na ebay-u pa sem gledal za dobrih 75€ s poštnino vred ( http://tinyurl.com/gnawnn4 ) zanima me, je to vredno kupovat in montirat in upat, da bo delalo nekaj let?
Zanimivo mi je, da piše: Manufacturer: Hella, torej je to hellin produkt? zakaj je tako poceni?

Sem pa zasledil še ta link na slovenski strani: http://www.rezervniavtodeli24.si/938289-hella tukaj gre verjetno zgolj za senzor? je dovolj če se samo to zamenja?


To so vse cene brez dela, koliko je dela sploh s tem, da se zamenja?

LP

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: To maj 17, 2016 12:10 pm
Napisal/-a abbe
ja in kako veš da je stopalka v okvari, da ni nekaj na napeljavi oz sploh ni problem v stopalki?

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: To maj 17, 2016 12:12 pm
Napisal/-a acad
Avto sem imel na servisu in so že hoteli zamenjati stopalko za plin. Osebno mi je bilo predrago, zato sem se zdaj obrnil še na forum.

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: To maj 17, 2016 3:27 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Potenciometer se obrabi .... če se dobi posebej bo najceneje ... cel komplet pa seveda ni poceni.

Prej pa preveriti konektor, da se ni kje delno snel ali oksidiral.

Lp.

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: To avg 20, 2019 6:14 pm
Napisal/-a tosi
Še jaz bi vprašal po mnenju glede težave s stopalko za plin.
Opel Corsa 1.4 l.2010, malo kilometrov, kratke relacije, avto garažiran.

Med vožnjo gas rabi par sekund da popusti, npr ko stisnem sklopko za menjati prestavo se to sliši, kot da sem še malo držal gas in ga nato počasi spustil.

Sem optimistično pristopil z WD40, da našpricam zajlo ki šteka, pa sploh nobene zdajle videti pri pedalu. :shock: :shock: :lol:

A je tu sploh kaj za narediti DIYS ali je to le za mehaniku peljati?
saj bi se obrnil na opel forum, pa ga ni, moj mehanik par dni nedosegljiv...
Hvala!

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: To avg 20, 2019 6:35 pm
Napisal/-a Ivan36
Malo več voziti, ker se je električni pedal naučil počasi dodajati gas ... Ali pa odklopi AKKU, da se računalnik resetira ... Če se to sme ja :roll:

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: To avg 20, 2019 6:55 pm
Napisal/-a tosi
dvomim da bi bil to vzrok, to ni pameten telefon ki bi se prilagajal uporabniku ampak 10 let star avto.
Avto uporabljamo vsakodnevno, le relacije so kratke.

Kljub temu lahko probam z odklopom, pa da vidimo.

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: To avg 20, 2019 9:07 pm
Napisal/-a zk_eu
Če se ne motim je dušilna loputa in posledično gas na tem avtu v celoti elektronski. Žic tako ni.

Kako pa izgleda kar opisujete? Po tem, ko prestavite vam še malo drži obrate?

Če sta napetost dušilne lopute in pedalke gasa različni, ECU javi napako. Prej bi rekel, da je akumulator slab in avto po tem, ko prestavite v ler ipd oziroma se ustavite, drži še nekaj časa obrate. Se mogoče v tem vidite? Potem je to to.

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: To avg 20, 2019 9:15 pm
Napisal/-a tosi
Ja, nekaj takega, hvala!

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: To avg 20, 2019 9:30 pm
Napisal/-a esem
Najprej dobro spucat razne povezave, konektorje..., nato naprej

Re: Tezave s stopalko za plin.

Objavljeno: Sr avg 21, 2019 7:01 am
Napisal/-a zk_eu
tosi je napisal/-a:Ja, nekaj takega, hvala!


Potem je to normalno.

Enako dela tudi moja Insignija, ko imam kratke razdalje. Po tem, ko se ustaviš, so nekaj malega še obrati okoli 1000 RPM, nato pa padejo. ECU sam dviguje oz. drži obrate motorja, da alternator bolje polni akumulator. Če je baterija zelo prazna, bo jih ECU še več kot 1000 RPM držal, ampak se mi še mi še ni zgodilo. Enako imajo Chevroleji, ker imaju podobno programerjanje (GM).

To je za dizelsko Insignijo, ampak glede akumulatorja dvomim, da je bistvena razlika med najinimi:

Insignia 2009-Onwards ? Engines A20DT/C/H/J/L/R
Increased idle speed
Customer complains of an increased idle speed up to 1150 rpm.
Increased idle speed signal is managed by the engine ECU but based on a signal coming from the BCM
(Body Control Module).
If the state of charge (SOC) for the battery is too low the BCM urges the engine ECU to increase idle
speed in order reload the battery in a proper way. There are three possible idle speed steps going from:
-- step 1: 925 rpm) to
-- step 2: 1000 rpm-1050 rpm) and
-- step 3: 1100 rpm-1150 rpm)
The step is dependent on the SOC as well as the outside temperature, which also affects the SOC.