Stran 1 od 1

Cukanje ko je hladen v območju 1.500-1.800 obratov

Objavljeno: Ne avg 03, 2014 4:47 pm
Napisal/-a luxxx7
Pozdravljeni, že nekaj časa se mi dogaja na VW Passatu 1.9, letnik 2008, da rad malce pocuka v območju nizkih obratov med 1500 in 1800. Ko se enkrat zagreje ni o tem ne duha ne sluha. Koliko sem izbrskal je lahko problem na EGR ventilu? Ali so že mogoče šobe zrele za obnovo? Mogoče kakšne cevke, ki ne tesnijo?

Hvala že vnaprej za odgovore!

Re: Cukanje ko je hladen v območju 1.500-1.800 obratov

Objavljeno: Ne avg 03, 2014 8:17 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Kakšen priklop na tester ne bi škodoval. Kdaj je bil nazadnje menjan čistilec goriva? Odprite pokrov motorja in preverite v kakšnem stanju so podtlačne cevke ( preparele, počene, snete ................ )

Lep pozdrav

Re: Cukanje ko je hladen v območju 1.500-1.800 obratov

Objavljeno: Ne avg 03, 2014 8:56 pm
Napisal/-a luxxx7
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Kakšen priklop na tester ne bi škodoval. Kdaj je bil nazadnje menjan čistilec goriva? Odprite pokrov motorja in preverite v kakšnem stanju so podtlačne cevke ( preparele, počene, snete ................ )

Lep pozdrav


Servis, ki je vseboval vse filtre je bil narejen pred 3 dnevi, tako da tu lahko izključimo možnost glede filtra za gorivo. Bom preveril cevke okoli motorja, samo zanima me, če bi bila kakšna sneta,preperela bi to delalo vedno v tem območju obratov, ne samo ko je hladen motor?

Re: Cukanje ko je hladen v območju 1.500-1.800 obratov

Objavljeno: Po avg 04, 2014 5:40 am
Napisal/-a pocesnkII
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Kakšen priklop na tester ne bi škodoval. Kdaj je bil nazadnje menjan čistilec goriva? Odprite pokrov motorja in preverite v kakšnem stanju so podtlačne cevke ( preparele, počene, snete ................ )

Lep pozdrav



Če bi se specilizeru na eno, dve ali 3 znamke in nebi bluziv po vseh forumih, bi vedu da je znana napaka.

p.s. egr ti nagaja. menjava ali preprogramiranje da se ga 'odstrani''

Re: Cukanje ko je hladen v območju 1.500-1.800 obratov

Objavljeno: Po avg 04, 2014 7:51 am
Napisal/-a Fan
pocesnkII je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Kakšen priklop na tester ne bi škodoval. Kdaj je bil nazadnje menjan čistilec goriva? Odprite pokrov motorja in preverite v kakšnem stanju so podtlačne cevke ( preparele, počene, snete ................ )

Lep pozdrav



Če bi se specilizeru na eno, dve ali 3 znamke in nebi bluziv po vseh forumih, bi vedu da je znana napaka.

p.s. egr ti nagaja. menjava ali preprogramiranje da se ga 'odstrani''


Pozdravljeni

Ja ni kaj, eni so se pametni rodili, drugi pa bluzimo ......................... da se kaj naučimo :D

Lep pozdrav

Re: Cukanje ko je hladen v območju 1.500-1.800 obratov

Objavljeno: Po avg 04, 2014 9:42 am
Napisal/-a luxxx7
pocesnkII je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Kakšen priklop na tester ne bi škodoval. Kdaj je bil nazadnje menjan čistilec goriva? Odprite pokrov motorja in preverite v kakšnem stanju so podtlačne cevke ( preparele, počene, snete ................ )

Lep pozdrav



Če bi se specilizeru na eno, dve ali 3 znamke in nebi bluziv po vseh forumih, bi vedu da je znana napaka.

p.s. egr ti nagaja. menjava ali preprogramiranje da se ga 'odstrani''


Egr ventil je bil menjan pred okoli 50kkm (2leti nazaj), se ga naj prvo ščisti in nato blendira, če ne bo bolje?

Lp

Re: Cukanje ko je hladen v območju 1.500-1.800 obratov

Objavljeno: Po avg 04, 2014 11:27 am
Napisal/-a pocesnkII
namesto tesnila med egr in cevko ki pride iz izpuha daj ploščico, v 90% bo prižgal lučko za motor in tu boš moral iti na preprogramiranje,........... če pa ne se pa veselo vozi.

p.s. tudi če bo lučka gorela zaradi tega avto nebo šel slabše, je pa moteče da stalno gori.