Stran 1 od 4
1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Ne avg 10, 2014 3:19 pm
Napisal/-a Cash
Pozdravljeni
V avtu imam motor Kia/Hyundai 1.7 Crdi (Diesel). Avto ima 10.000 km. Ko je mrzel, mi med 1500-2000 obrati pocuka oz večkrat zatrokira. Če so obrati nižji od 1500 ali višji od 2000, tega problema skoraj ni opaziti. Ko pa se motor segreje, problemi izginejo. Kaj bi to lahko bilo?
Na servis sem že naročen. Ker serviser po telefonu po opisu problema ni vedel, kaj bi lahko bilo narobe in ker bi mu zelo rad pomagal odkriti napako in mu skrajšat muke, bi vas vprašal ali morda kdo izmed vas pozna težavo oz. jo je imel?
Hvala vam za vaš čas

Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Ne avg 10, 2014 5:10 pm
Napisal/-a abbe
njemu bi rad skrajsal muke?
cebos tja prsu pa mu pametoval kva bi lahko bilo te bo zelo vesel,ker sigur rab nekoga da mu pamet soli...
tvoja naloga je da mu cim boj podrobno opises tezavo... ostao je njegovo..
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Ne avg 10, 2014 5:34 pm
Napisal/-a helltom
Problem je DPF filter, ki se ti maši, pojdi na AC (če jo imaš blizu) in ga steraj ene par km v 4 prestavi, da malo turbinca zapoje.
Če pa dnevno uporabljaš AC, potem si pravilno storil - naročilo pri mehaniku.
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Ne avg 10, 2014 5:42 pm
Napisal/-a Cash
Ja, da bo stvar čimprej rešena in da ne bom hodil brezveze na servis. No, naj ti dam en primer, kako sem bil "pameten" hahaha in sem serviserju povedal točno, kaj je narobe pri novem LCD-TV, ker on ni vedel, kaj je, TV pa je večkrat zaštekal. No, tv sem sprva 2x nesel na servis. No, na netu sem izvedel, da so v tovarni serijsko zajebali neki kabel, pri katerem so rade 2 žice prišle v stik in je TV zaštekal. Ko sem mu to omenil pri tretjem obisku, je samo kabel zamenjal in TV sedaj deluje že 5 leto brez napake. Je pa prvič posodobil softwer, drugič zamenjal osnovno ploščo, tretjič pa vemo.
No, jaz sem zaradi tega 6x moral iti v LJ (peljat in drug dan iskat, krat 3)
Zato bi rad tudi sam našel napako, ker morda se bo našel kdo, ki je imel isto napako in jo je odpravil in predvsem, da bom samo 1x šel na servis.
Pa brez zamere

Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Ne avg 10, 2014 5:42 pm
Napisal/-a Cash
Pomoje ni problem v dpf filtru, ker se mi je to začelo pojavljati že skoraj pri novem avtu, ko je imel okoli 1000 kilometrov, vendar je potem izginilo, pa se spet začelo pojavljati, pa spet izginilo, no sedaj pa noče več izginiti. Tudi vozim tako, da v mestu ne pohodim gasa do podna, kar je smrt za dpf.
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Ne avg 10, 2014 6:12 pm
Napisal/-a helltom
OK, potem pa takole - problem je slovenski dizel ( ni važno kje tankaš), ki ima še zmeraj v sebi preveč nečistoč, to privede do nepravilnega zgorevanja in s tem do mašenja DPF filtra. Sej ne pravim, da ga po mestu teraj na polno pri prestavljanju, avto spravi na AC in ga vozi nekje nad 2500 obrati, da se vklopi regeneracija filtra.
To je bila rešitev pri mojem novem avtu - imam Peugeot-a starega eno leto (prevoženih 25000km) in sem imel popolnoma enake simptome, kot jih imaš ti pri tvojem dizlu.
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Ne avg 10, 2014 6:32 pm
Napisal/-a Cash
Na avtocesti sem kar redno, pa tudi punca je bila nedolgo nazaj na Češkem in je avto laufal na avtocesti 6 ur samo v eno smer, dovolj dolgo, da se dpf prečisti naprej in nazaj, hehe

Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Ne avg 10, 2014 7:55 pm
Napisal/-a Fan
helltom je napisal/-a:OK, potem pa takole - problem je slovenski dizel ( ni važno kje tankaš), ki ima še zmeraj v sebi preveč nečistoč, to privede do nepravilnega zgorevanja in s tem do mašenja DPF filtra.
Pozdravljeni
Ja ta je pa bosa .............................. osebno že 30 let točim gorivo na Petrolu ( diesel in bencin, mi je najbližje ) in nisem imel nikoli probleme s kakšnim elementom okoli motorja, zaradi goriva.
Kar se tiče samega goriva v SLO, se ves toči iz iste cisterne ......................... sama slikca pove več, kot 1000 besed

@Cash
Vozilo priklopite na tester, preverite kako deluje EGR in kakšni so podtlaki v sesalnem kolektorju ................ nekaj ne tesni
Lep pozdrav
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Ne avg 10, 2014 8:27 pm
Napisal/-a Cash
Z mehanikom sva se zmenila, da pripeljem avto že zjutraj tja, počakamo, da se avto ohladi (naročen sem ob 12.30) in mu pokažem simptome v avtu, potem pa seveda še priklop na tester. Problem je, da ko se avto segreje, dela vse v redu in "trokira" samo, ko je mrzel in še to v zelo ozkem območju obratov (1500-2000) Torej, ko se segreje, se nekemu delu zaradi vročine spremenijo lastnosti in začne pravilno delovat.
A je možno, da bi šobe izgubljale stik z elektriko in ko v delčku sekunde izgubi elektriko, ne brizga več in posledično avto cuka/trokira in ko se segreje, se "popravi". Kaj pumpa, ki polni vod od šob, se zelo segreje?
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Ne avg 10, 2014 8:33 pm
Napisal/-a helltom
Fan....

, kaj sem napisal... ravno tej debati sem se hotel izogniti.. VEM. Tudi jaz tankam na Petrolu, tud že ene 30 let bla bla bla...pa imam na dosegu tudi OMV, ah ja... pa ena in ista cisterna, tud to že vem ene 30 let, bla bla....
Hotel sem samo pomagati človeku do hitrejše diagnoze... sej veš - več glav, več zelja...

,
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Ne avg 10, 2014 9:08 pm
Napisal/-a MBtouran
Isti ben in ampak same talne cisterne pa niso enake. Ce tankas na poljanah v Mb ti bo avto zagotovo cukal....
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Ne avg 10, 2014 9:10 pm
Napisal/-a Cash
No, v glavnem, bom jutri sporočil, kaj so najdli? Upam, a bo serviser odkril napako, da ne bom reden gost servisa naslednje mesece

Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Po avg 11, 2014 8:22 pm
Napisal/-a Cash
Evo, danes bil tam, priklopili na tester in ni nič pokazalo. Tudi peljali so se, vendar, ker se avto v 3 urah ni ohladil dovolj, je pač vse normalno delovalo. Jutri proti večeru peljem avto še enkrat tja, ga pustim čez noč tam (danes ni bilo nadomestnega avta na voljo) in drugi dan, ko bo mrzel, ga bodo priklopili na tester in hkrati opravili testno vožnjo, da bodo sproti videli, kaj se dogaja. Toliko zaenkrat.
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Po avg 11, 2014 9:15 pm
Napisal/-a bucko_99
kaj pa če je kaj z verigo narobe?
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: To avg 12, 2014 8:31 am
Napisal/-a Cash
Tile motorji naceloma nimajo tezav z verigo. Sicer pa avto, ko se segreje, deluje normalno
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Sr avg 13, 2014 4:22 pm
Napisal/-a Cash
No, danes smo se šli peljat z mrzlim avtom in je tako malo cukalo, da sem v bistvu po eni strani jezen za popizdit, saj ravno takrat, ko je pa res treba, da cuka, ker je mehanik zraven, ne bo cukalo, pa da se ubiješ . Tako je in tako bo in pika, pa da se na glavo postaviš in pika in . in jezen sem za popizdit, res . Po drugi strani imam pa malo upanja, da se zadeva morda sama od sebe popravi. Zacukalo je sicer samo enkrat malo bolj, tako, da je čutil tudi mehanik, vendar naprava, ki je merila stanje, ni pokazala ničesar, saj iz tistih grafov, ki sem jih videl, ko mi jih je pokazal, se ni dalo nič razbrat, ker so vsi kazali skoraj enako skozi vso vožnjo in ni bilo nekih odstopanj.
Rekel mi je, da bi preventivno najprej stestirali EGR ventil, vendar moram priti ponovno drugič, ker so mehaniki zasedeni 120% in me je v bistvu danes vtaknil vmes. Če EGR ventil ne bo rešitev, bo priklopil neko drugo bolj "zapleteno" napravo, in rezultate poslal v Korejo na analizo.
Softwera mi ne more ponovno instalirat gor, ker baje ne pusti oprema to izvajat, edino, če bi tovarna izdala nov popravek softwera, potem bi lahko naredil celotno proceduro reinstaliranja.
No, to je to...zdej grem na dopust in me boli k, ker se mi res ne da več s tem zajebavat, po dopustu pa se zmenimo za pregled EGR ventila, potem pa bomo videli, kako pa kaj naprej.
Hvala vsem in lep dan še naprej, Cash
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Sr avg 13, 2014 8:38 pm
Napisal/-a matayus
In imaš zabeleženo na delovnem nalogu kaj je bilo narobe z avtom oz. kakšne težave so se pojavljale.
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Sr avg 13, 2014 9:31 pm
Napisal/-a Cash
Ne, ker niso sploh pogruntali, kaj je narobe. Za pregled Egr-ja sem jim jaz svetoval in so me upoštevali. Na nalogu ne vem, kaj so napisali.
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Sr avg 13, 2014 11:20 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Hmmmm ..................... v koliko je bilo vozilo priklopljeno na tester ................................ zakaj pa niso preverili pravilno delovanje EGRa, če je bilo že priklopljeno................To lahko preverijo tudi pri segretem motorju - pri mrzlem EGR ne deluje, torej bi lahko samo z manometrom pomerili podtlake ( delno odprt, odprt EGR )
Lep pozdrav
Re: 1.7 CRDi Kia/Hyundai motor
Objavljeno: Če avg 14, 2014 6:33 am
Napisal/-a joztom
Večina brezveznikov s testerjem samo briše napake in čaka ponovni pojav. Če ti je jasno, kako kaj deluje, ti šele sosledje podatkov pove, kaj je narobe. Primer tega tedna, Citroen C4 Picasso 2.0HDI ni vlekel. Vaški diagnostik je na testerju prebral sledečo napako Garetta (senzor pozicije WasteGate ventila, ki v tej turbini ne dela kurcšlusa ampak premika variabilne lopatice, ne daje podatka). Kje je bila rešitev? Prvo vprašanje, kje dobiti senzor? PSA servisna mreža ponuja samo celo turbino za megadnar (norci). Eni angleži na Ebayu ti ta kos dobavijo za cca 130€ posebej, je že bolje. No in kaj je bilo zares. Gumijasto koleno fi10, ki gre iz električnega stikala vakuma (pogon variabilnih lamel na turbini preko membrane) je bilo počeno. Če ne bi bilo Janeza iz vasi pod Šmarno Goro, bi se najedlo na tej turbini vsaj ene 20 voluharjev. Vrednost popravila 1€ materiala in ena ura proučevanja, potrebno je samo razumevanje podatkov iz testerja, sočasno z znanjem o delovanju turbo polnjenja. Včasih ima človek srečo. Res se pa vrhunsko znanje plača z najmanj milijon napakami, jebeš ti seminarje.
Plačujemo davek, ker smo razvrednotili strokovne poklice. Mehanik-diagnostik je danes nekdo, ki ni mogel do magisterija afriške primerjalne književnosti. Zares zanimivo, glede na število avtomobilov in zahtevne elektronske opreme, ki je vgrajena.