Stran 1 od 2

Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Če avg 14, 2014 8:54 pm
Napisal/-a tomyN18
Pozdravljeni!

Ker gre avto spomladi na optimizacijo, sem se odločil zamenjat ojnične ležaje. Zanima me, če je že kdo na forumu zamenjal ležaje in katere ležaje se splača dat noter? Verjetno se splača dat "Sputter" ležaje, ali bolj priporočate kakšne bimetalne aluminijaste oz. multiplastne bakrene in svinčene ležaje?

V ceni je sicer malo razlike, sputter so malo dražji, ampak spet ne toliko, da se jih nebi splačalo vgradit.

Za enkrat se nagibam k Glykotu (LINK), pri Remraku pridejo 24,40€ na par, se pravi je to nekaj malega manj kot 100€ za vse 4 pare.

Kako pa se kaj Kolbenschmidt (LINK) ali pa Clevite obnesejo? A je kdo že menjal ojnične ležaje in katere je uporabil?

Še to, avto je Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW BXE modelno leto 2007.

Hvala za odgovore in lep pozdrav,

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Če avg 14, 2014 10:41 pm
Napisal/-a crxdelsol
kolk prevoženih km pa ma avto

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Če avg 14, 2014 10:51 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Kaj pa originalni?

Lep pozdrav

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Če avg 14, 2014 11:07 pm
Napisal/-a ojnica
Če jih ima vsaj 500.000km pol jih menjaš :)

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Pe avg 15, 2014 12:20 am
Napisal/-a ~toMmy~
Če nima avto res veliko prevoženih, ne vidim smisla te menjave...

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Pe avg 15, 2014 5:11 am
Napisal/-a tomyN18
Odpoved ojničnih ležajev na BXE motorjih niso tako redke. Tudi v Sloveniji poznam kar nekaj primerov, ko je ležaj odpovedal in je motor zaribal in to tudi pri manj kot 100.000km.

Menjava ojničnih ležajev je preventiven poseg z moje strani. O temu sem povprašal tudi pri tehnični službi Škode Slovenije in pojasnjeno mi je bilo, da se res pojavljajo težave na nekaterih motorjih med letni 2006 in 2010 (med njimi je tudi moj BXE motor). Pojasnjeno mi je bilo tehnično ozadje okvare, ki je v tem, da je zaradi ekologije tudi v industriji prišlo do procesov izločanja težkih kovin. V ta namen je tovarna, ki proizvaja ojnične ležaje, le-te začela izdelovati brez vsebnosti svinca, ki je v preteklosti pomagal zagotavljati ustrezno drsnost ležajev. Tako se teji "ekološki" ležaji radi začnejo luščit in če odpovejo, lahko majhen drsni ležaj, na žalost, uniči popolnoma cel motor.

Slika

Pojasnjeno mi je bilo tudi, da tovarna ni predvidela nobenih ukrepov in preventivnih menjav, vendar pa so mi osebno, ravno iz navedenega razloga (uničenje motorja), svetovali menjavo drsnih ležajev.

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Pe avg 15, 2014 6:57 am
Napisal/-a Mgajvr
bolje dodat 150€ pri servisu, kot pozneje minimalno 1500 za popravilo zaribanga motorja. ;)

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Pe avg 15, 2014 9:33 am
Napisal/-a Blinder
Če tehnična služba Š S prodaja ležaje, potem so ti to povedali za.. prodat več ležajev :D Zanje daš koliko, 100€, od tega imajo 70€ marže.

150€ za zamenjat neko stvar, ki je 1 šansa na 1000 da ribne. In če ribnejo ležaji kaj rata? 1500€ škode al 150€ škode za jih samo zamenjat? Mislim dat 150€ zato da nebi ti treba po nesreči dat.. 150€ je fail

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Pe avg 15, 2014 10:26 am
Napisal/-a ojnica
glede olja, ni omenjan......je Lisko napisal, da olje zgubi lastnosti že po 7000km, eni delajo redni servis na 15-30.000km, ko je že 2-4x preprozno pol pa se to dogaja pri 150.000km.
Olje pride 20-30 evrov, menjaš ga sam + filter.
Poznana zgodba na Hondi, je enmu zaribala zarad ojničnih ležajev...prav da olje je bil....je pa tega že nekaj let.

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Pe avg 15, 2014 5:17 pm
Napisal/-a tomyN18
Če ribne ležaj, zariba cel motor in običajno ojnica prebije blok motorja (strošek popravila okoli 5000€ oz. dobit en rabljen motor in ga zamenjat komplet). Drugače pa ima avto redne servise na 15.000km, deli pa se menjujejo tako, kot so navedeni v navodilih.

Moje vprašanje ni bilo, ali naj zamenjam ležaje ali ne, ker jih 100% bom, zanima me samo, katere ležaje se splača dat noter.

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Pe avg 15, 2014 5:43 pm
Napisal/-a lisko
Povpraš mal po trgovinah....ker glyko sem jaz dal v vse motorje ( 2.5 dizl jeep, 1.4 clio in 1.9dizl clio) pa nikoli niso prišli več kot 60eur...tko da tale cena se mi zdi mal pretirana...

Drgač pa z njimi nikoli težav

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Pe avg 15, 2014 6:29 pm
Napisal/-a Slicker
Glyco so po vsej verjetnosti tudi prvovgradnja. Jaz vgrajujem glyco ali kolbenschmidt. Ponavadi ima Mrak glyco na zalogi, za kolbenschmidt pa poklici autocommerce. Eni in drugi so v redu, za une tretje ki si jih omenil pa se nisem slisal in ne morem podat mnenja. Jz mislim da preventivna menjava lezajev ne more skodit, sploh pa ni to tak strosek da se nebi dalo prezivet. Aja ce dobis, vzemi sputter lezaje.

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Pe avg 15, 2014 7:11 pm
Napisal/-a jordan
"ekološki" ležaji, potem pa se j... ko prebije blok motorja. Verjetno so tudi novi ležaji brez svinca. Kateri so najboljši oz. najtrpežnejši?

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: So avg 16, 2014 10:59 am
Napisal/-a joztom
Clevite je bil dolga leta zakon in je tudi izumil belo ležajno kovino. Tudi Glyco je zanesljiv. Ostali to večinoma kupujejo in prepakirajo. Govorim o originalih, ne o AliBaba kopijah.

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Sr avg 20, 2014 3:34 pm
Napisal/-a jericho
K lih vidm, da omenjate našo trgovino lahko potrdim besede OP-a. Res je, da so te motorji malo bol občutljivi, kot potem novejši na teh ležajih. Jih kar veliko prodamo. Ker si pa član foruma ti damo še popust in te pridejo ležaji ceneje.
Javi na zs, pa se bomo zmenili za ceno ;)

Edit: velja pravtako za vse uporabnike foruma, samo omente, da ste na tem forumu in se bomo zmenili za cene ;)

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: To jun 09, 2015 7:02 am
Napisal/-a matej20
Pozdravljeni.

Da malo obudim temo.

Imam Golf V 1.9 TDI 105 KM. Kupil sem novega, in sicer leta 2008. Sedaj imam cca 115000 KM.

Zadnjič mi je mehanik rekel, da so ti motorji rizični in da lahko zaribajo, zato moram zamenjati ojnične ležaje. Zanima me kako je s tem?

Je še kdo imel podoben primer in ali me mora skrbeti.

LP

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: To jun 09, 2015 11:44 am
Napisal/-a blackey
Kolegu je lani isto na Golfu 105 km, 06' letnik, pri 260 kkm zaribal motor ravno zaradi tega.

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: To jun 09, 2015 12:28 pm
Napisal/-a mornar22
Zdravo,

imam Octavio 1.9tdi BXE. lansko leto sem menjal ležaje, preventivno, ker sem se pozanimal o BXE tipu motorja.
Kupil pa sem original ležaje pri Španu. Malo čez 100€ je prišlo vse skupaj. Ko sem peljal menjati, mi je mehanik tudi pokazal 1 vgradnjo ležajev, vendar ni bilo kakšne sile da bi bilo potrebno menjave, se je pa videlo, da je začelo posnemati "film", ki je na ležajih.

Tako da, zaenkrat vse štima. =))

Imam pa jaz vprašanje zate. Imaš mogoče kakšne probleme s sklopko???

Hvala

Lp

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: To jun 09, 2015 2:45 pm
Napisal/-a matej20
Živjo,

Nimam problemov s sklopko. Koliko kilometrov pa si imel ob menjavi ležajev?

Lp

Re: Ojnični ležaji 1.9TDI BXE

Objavljeno: Če jun 11, 2015 2:27 pm
Napisal/-a mornar22
Hmmmmm...točno ne vem...se mi zdi da okoli 100.000km.

in sem preventivno zamenjal.

Pravijo pa tudi številni, da so napake ojničnih ležajev pri tipu motorja BLS in NE BXE. Ker BLS naj bi imel 8 valno glavi, BXE pa 16...se mi zdi...ne bom pameten ker točnega podatka ne vem...

Jaz sem zamenjal in ko pridem na 200.000 jih bom še enkrat...zihr je zihr...

Sicer sem pa imel problem s sklopko, ampak to zaradi servisa AVTO SLAK...res priporočam, da tja ne vozite avtomobila...
iz druge roke takoreč, moje stranke v podjetju, kjer delam, je rabil nujno avto in je šel iskat golfa plus k avtoslaku v Trebnje.
Pred tem je poklical povprašal o avto, če je vse tako kot mora biti in so seveda potrdili, da je z avtom vse OK.
Na račun je nakazal denar šel po avto in ko se je peljal po avtocesti je vse ropotalo, avto je šel po svoje ni da ni...Takoj je klical nazaj v Trebnje in rekel tam prodajalcu, da avto ni ok, kot mu je govoril in da zahteva denar nazaj, vendar so se takoj uprli...

Ker pa je možakar iz tapravega "foha" se je zapeljal direkt na Porsche Verovškova, kjer so avto pregledali in mu sporočili naslednji dan, da bi bilo popravilo okoli 4000€. wtf???

Tako da je ta "moja" stranka se začela pogovarjati z njimi preko odvetnika in dobila € nazaj in vrnila avto...

Res ne tja vozt!! Men je menjalnik razbilo, ker so bili tako pametni da je problem v menjlaniku.
Zdaj imam drug menjalnik gor, seveda nisem dal njih zadevo uredit in zadeva špila!
Upam da bo tudi še naprej tako...

Mal sem se razpisal! =)