avtoelektrika- preprogramiranje luči focus MKIII
Objavljeno: So avg 16, 2014 9:15 pm
V temi smo ustanovili, da za rešitev spodnje težave potrebujem nekoga, ki bo preprogramiral avtomobilove luči preko testerja. Če poznate koga z izkušnjami in orodjem na območju ljubljane prosim pomagajte.
Pozdrav!
Nabavil sem kitajsko robo LED dnevne luči za Ford Focus MK-III 2012, Titanium z avtomatskim preklapljanjem luči na foto senzor.
Proizvajalec očitno je upošteval avtomatiko luči, saj je rele opremljen s štirimi kabli in ne le tremi kot zna bit drugače.
Po priloženi shemi naj bi se vezala črna žica na - baterije. Bela na žarnico (preklapljanje). Modra na ACC (kontakt). Rdeča na + baterije.
To sem probal. Rezultat je bil, da so LEDice gorele ves čas.
o avtu
ima 4 stopnje na stikalu luči.
0 (nula, nič), pozicija, kratka luč in avtomatska luč
po izklopu motorja še nekaj časa brni in pusti električno energijo v škatli z varovalkami (približno minuto do dve), ne govorim o zakasnitvi ugašanja luči
Neki ne štima.
pojasnilo
Avtomatska luč ko zaznava dnevno svetlobo preklopi na program ki bi ga najlažje opisal kot NULA. Torej ne gori nič (avto je uvožen iz francije, zna bit da je tam to normalno). Tukaj bi jaz rad, da gori LED luč. Ko foto senzor zazna noč pa se preklopi na žarnice. (preklapljanje deluje dobro, tkao avtomatika, kot rele).
Nato sem zvezal malo po svoje. Rdečo žico (plus) na pozicijo. Modro žico na varovalko (ACC-kontakt), mislim, da bi jo lahko pustil kar prazno. Rezultat je bil, da vse dela tako kot mora. Če avto ne bi imel avtomatksega preklapljanja seveda. Če bi ročno pretikal med LED in žarnicami bi ta sistem deloval dobro, saj ko vžgeš žarnico LED luč ugasne. Ko pa so vklopljene senzorske avtomtske dnevne luči, ker je dan, pa ne gori nič. Torej slaba vezava, saj se odpovem avtomatskim lučem in ročno pretikam. Po domače, LED gori ko gori pozicija in ne takrat ko jaz hočem.
To pa ni tisto kar iščem. Zato sem se igral dalje.
Zvezal sem rdečo žico (plus) na varovalko (ACC). Modro žico lahko kar pozabite, saj je vse delovalo tut če je bla prazna. Sedaj se ob kontaktu (ko odprem vrata, ko obrnem ključ itd) prižgejo LEDice ki gorijo ko je stikalo na 0 (nič), ko je prižgana avtomatska luč podnevi in se ugasnejo ko se prižgejo žarnice.
To pa spet ni tisto kar iščem, kar nimam več funkcije 0, ki jo želim obdržati. Prav tako na ta način ED luči gorijo minuto do dve po zaklepu avtomobila, ker je tok še vedno v varovalki in avto še brni.
Dokaj očitno je, da nisem avtoelektričar. In opravičujem se, če vam bom povzročil glavobole. Prosim pa vas, vse, ki ste kdaj kaj brskali po kablih in varovalkah, da mi pomagate do optimalne vezave.
torej moja želja je:
avtomatska luč podnevi: LED
0 (nič): ugasnjeno vse
preklapljanje med LED in žarnico (to ni problem, reši bela žica)
ugasnjene vse luči ko zaklenem avto (kljub brnenju in toku v varovalkah) (ne upoštevajte follow me home luči, tiste delujejo po svojem modulu)
Kam naj zvežem rdečo in kam plavo žico, da bom dosegel to kar želim?
Pozdrav!
Nabavil sem kitajsko robo LED dnevne luči za Ford Focus MK-III 2012, Titanium z avtomatskim preklapljanjem luči na foto senzor.
Proizvajalec očitno je upošteval avtomatiko luči, saj je rele opremljen s štirimi kabli in ne le tremi kot zna bit drugače.
Po priloženi shemi naj bi se vezala črna žica na - baterije. Bela na žarnico (preklapljanje). Modra na ACC (kontakt). Rdeča na + baterije.
To sem probal. Rezultat je bil, da so LEDice gorele ves čas.
o avtu
ima 4 stopnje na stikalu luči.
0 (nula, nič), pozicija, kratka luč in avtomatska luč
po izklopu motorja še nekaj časa brni in pusti električno energijo v škatli z varovalkami (približno minuto do dve), ne govorim o zakasnitvi ugašanja luči
Neki ne štima.
pojasnilo
Avtomatska luč ko zaznava dnevno svetlobo preklopi na program ki bi ga najlažje opisal kot NULA. Torej ne gori nič (avto je uvožen iz francije, zna bit da je tam to normalno). Tukaj bi jaz rad, da gori LED luč. Ko foto senzor zazna noč pa se preklopi na žarnice. (preklapljanje deluje dobro, tkao avtomatika, kot rele).
Nato sem zvezal malo po svoje. Rdečo žico (plus) na pozicijo. Modro žico na varovalko (ACC-kontakt), mislim, da bi jo lahko pustil kar prazno. Rezultat je bil, da vse dela tako kot mora. Če avto ne bi imel avtomatksega preklapljanja seveda. Če bi ročno pretikal med LED in žarnicami bi ta sistem deloval dobro, saj ko vžgeš žarnico LED luč ugasne. Ko pa so vklopljene senzorske avtomtske dnevne luči, ker je dan, pa ne gori nič. Torej slaba vezava, saj se odpovem avtomatskim lučem in ročno pretikam. Po domače, LED gori ko gori pozicija in ne takrat ko jaz hočem.
To pa ni tisto kar iščem. Zato sem se igral dalje.
Zvezal sem rdečo žico (plus) na varovalko (ACC). Modro žico lahko kar pozabite, saj je vse delovalo tut če je bla prazna. Sedaj se ob kontaktu (ko odprem vrata, ko obrnem ključ itd) prižgejo LEDice ki gorijo ko je stikalo na 0 (nič), ko je prižgana avtomatska luč podnevi in se ugasnejo ko se prižgejo žarnice.
To pa spet ni tisto kar iščem, kar nimam več funkcije 0, ki jo želim obdržati. Prav tako na ta način ED luči gorijo minuto do dve po zaklepu avtomobila, ker je tok še vedno v varovalki in avto še brni.
Dokaj očitno je, da nisem avtoelektričar. In opravičujem se, če vam bom povzročil glavobole. Prosim pa vas, vse, ki ste kdaj kaj brskali po kablih in varovalkah, da mi pomagate do optimalne vezave.
torej moja želja je:
avtomatska luč podnevi: LED
0 (nič): ugasnjeno vse
preklapljanje med LED in žarnico (to ni problem, reši bela žica)
ugasnjene vse luči ko zaklenem avto (kljub brnenju in toku v varovalkah) (ne upoštevajte follow me home luči, tiste delujejo po svojem modulu)
Kam naj zvežem rdečo in kam plavo žico, da bom dosegel to kar želim?