Seat LEON III - 2.0 Tdi 110kW - FR - težave
Objavljeno: Ne avg 17, 2014 6:33 pm
Pozdravljeni,
malo sem brskal po forumu, pa nisem še zasledil odprte teme na težave novih Leonov. V lanskem letu sem kupil mrcino v upanju, da bo enako deloval kot njegov predhodnik (Toledo 1.9 Tdi 81kW), ki sem ga imel 10 let. Žal sem po dobrih 6-ih mesecih uvidel, da sem naredil veliko napako.
V mesecu novembru lansko leto (obdobje dežja) se mi je začela pojavljati voda v avtomobilu, bolj ko sem gledal od kje teče, manj mi je bilo jasno. Ko sem ga pripeljal na servis so rekli, da ni to nič nenavadnega. Bil sem dva dni brez avtomobila, saj so morali "predihtati" vsa 4 vrata. WTF??? o.k.
V upanju, da se bodo težave nehale in da je bil to samo mali kiks "špancev", ko so vozilo dali iz traku, so se začele nove težave. Rošenje prednjih žarometov. Avto je opremljen s komplet LED lučmi spredaj in zadaj. Lučke so fenomenalne, videz da padeš dol. Ko se začne slabo vreme...pa joj mene - slikce so v priponki.
Ko sem prišel na servis in zahteval odpravo napake-menjavo žarometov, sem dobil odgovor, da je to za te luči normalno in da kakor je voda prišla notri bo šla tudi ven....
Sprejemnik mi je začel mahati s kupom papirjev, ki jih je dobil od tehnične službe, v katerem so slike starih Ibiz, Cordob..i.p.d, ki imajo vse zarošene luči ( vse so halogenski tip).
Ne vem ali jaz narobe razumem LED tehnologijo ali so drugi pametnejši od mene, ampak teh težav nimata niti Audi, niti BMW niti noben drug proizvajalec. Jasno je da gre za konstrukcijsko napako na lučeh. Voda na notranji strani nima kaj iskati pa pika! Stare dobre halogenke so parabolo toliko grele, da je voda izparela. Pri LED pa rabi nekaj dni da se posušijo.
Da zaključim štorijo z lučmi, zamenjave niso odobrili, ker je to normalno!
Pretekli četrtek pa sem imel makino na rednem servisu 30.000 km.... Khm saj ne vem, če naj sploh nadaljujem, ker se boste začeli verjetno smejati.
Skratka menjati so morali napenjalec jermena, ker je cvilil, menjali so osrednjo računalniško enoto, ki krmili radio, potovalni računalnik, telefonijo in nastavitve v avtu.
Po zamenjavi se je pojavila njim neznana napaka, skratka, ko sem avto prevzel sem ostal brez radia, bluetooth povezave, telefona,potovalnega računalnika...
Odgovor servisa je bil, potrpite in se vozite kakšnih 14 dni tako, ko dobimo odgovor iz Španije kaj je vzrok napake pa vas pokličemo...WTF???
Avto je še v garanciji, redno servisiran, lepo vožen, nekaramboliran...in oni meni naj potrpim... Mater jim!!
Še to po zamenjavi napenjalca in jermena se cviljenje še naprej pojavlja. Občutek imam, da je povezano nekaj s sklopko, saj ko štartam in ko hočem speljati (pri pritisku na stopalko sklopke) se sliši cviljenje - podobno kot, da je fuč napenjalec.
Skratka težave so tudi z radiem, saj ne lovi dobro, pomik desnega ogledala pri vzvratni vožnji dela takrat, ko se njemu vzljubi, včasih ostane v položaju down. Ko sem tudi to napako javil na servis sem dobil odgovor, da ta ogledala nimajo potenciometra in da je normalno da po 5-ih "rikverc"vožnjah špegli ostanejo obrnjeni navzdol.
Prosim za kakšen komentar, ker res že izgubljam živce in bom avto zapeljal v salon čez ta velko šipo pa pustil tam...tolk so me že razjezili.
L.p.,
Nik
malo sem brskal po forumu, pa nisem še zasledil odprte teme na težave novih Leonov. V lanskem letu sem kupil mrcino v upanju, da bo enako deloval kot njegov predhodnik (Toledo 1.9 Tdi 81kW), ki sem ga imel 10 let. Žal sem po dobrih 6-ih mesecih uvidel, da sem naredil veliko napako.
V mesecu novembru lansko leto (obdobje dežja) se mi je začela pojavljati voda v avtomobilu, bolj ko sem gledal od kje teče, manj mi je bilo jasno. Ko sem ga pripeljal na servis so rekli, da ni to nič nenavadnega. Bil sem dva dni brez avtomobila, saj so morali "predihtati" vsa 4 vrata. WTF??? o.k.
V upanju, da se bodo težave nehale in da je bil to samo mali kiks "špancev", ko so vozilo dali iz traku, so se začele nove težave. Rošenje prednjih žarometov. Avto je opremljen s komplet LED lučmi spredaj in zadaj. Lučke so fenomenalne, videz da padeš dol. Ko se začne slabo vreme...pa joj mene - slikce so v priponki.
Ko sem prišel na servis in zahteval odpravo napake-menjavo žarometov, sem dobil odgovor, da je to za te luči normalno in da kakor je voda prišla notri bo šla tudi ven....

Sprejemnik mi je začel mahati s kupom papirjev, ki jih je dobil od tehnične službe, v katerem so slike starih Ibiz, Cordob..i.p.d, ki imajo vse zarošene luči ( vse so halogenski tip).
Ne vem ali jaz narobe razumem LED tehnologijo ali so drugi pametnejši od mene, ampak teh težav nimata niti Audi, niti BMW niti noben drug proizvajalec. Jasno je da gre za konstrukcijsko napako na lučeh. Voda na notranji strani nima kaj iskati pa pika! Stare dobre halogenke so parabolo toliko grele, da je voda izparela. Pri LED pa rabi nekaj dni da se posušijo.
Da zaključim štorijo z lučmi, zamenjave niso odobrili, ker je to normalno!

Pretekli četrtek pa sem imel makino na rednem servisu 30.000 km.... Khm saj ne vem, če naj sploh nadaljujem, ker se boste začeli verjetno smejati.
Skratka menjati so morali napenjalec jermena, ker je cvilil, menjali so osrednjo računalniško enoto, ki krmili radio, potovalni računalnik, telefonijo in nastavitve v avtu.
Po zamenjavi se je pojavila njim neznana napaka, skratka, ko sem avto prevzel sem ostal brez radia, bluetooth povezave, telefona,potovalnega računalnika...
Odgovor servisa je bil, potrpite in se vozite kakšnih 14 dni tako, ko dobimo odgovor iz Španije kaj je vzrok napake pa vas pokličemo...WTF???

Avto je še v garanciji, redno servisiran, lepo vožen, nekaramboliran...in oni meni naj potrpim... Mater jim!!
Še to po zamenjavi napenjalca in jermena se cviljenje še naprej pojavlja. Občutek imam, da je povezano nekaj s sklopko, saj ko štartam in ko hočem speljati (pri pritisku na stopalko sklopke) se sliši cviljenje - podobno kot, da je fuč napenjalec.
Skratka težave so tudi z radiem, saj ne lovi dobro, pomik desnega ogledala pri vzvratni vožnji dela takrat, ko se njemu vzljubi, včasih ostane v položaju down. Ko sem tudi to napako javil na servis sem dobil odgovor, da ta ogledala nimajo potenciometra in da je normalno da po 5-ih "rikverc"vožnjah špegli ostanejo obrnjeni navzdol.

Prosim za kakšen komentar, ker res že izgubljam živce in bom avto zapeljal v salon čez ta velko šipo pa pustil tam...tolk so me že razjezili.
L.p.,
Nik