Peugeot 1007 - sklopka & menjalnik
Objavljeno: Po avg 18, 2014 3:58 pm
Pozdravljeni
Zanima me nasvet glede omenjenega avtomobila:
Peugeot 1007
Letnik: 2006
Motor: 1.4
Menjalnik: Tiptronik
Avto ima prevoženih cca 140kkm in je sklopka čisto zružila tako, da se kadi izpod motornega pokrova (tudi v prestavi N). Serviser je rekel, da bo zamenjal samo sklopko. Kako je z menjavo vztrajnika? (prebral sem, da se bi naj zadeva menjala vedno v kompletu) - > da bi naj bilo tako bolje…če hočeš imeti dlje časa mir...
Avto ima avtomatski/robotiziran menjalnik. V le teh bi se naj menjalo tudi olje v menjalniku na določeno število kilometrov (še ni bilo nikoli). Ker baje to ni klasičen avtomatik, to baje naj ne bi bilo potrebno?
Naj zamenjam še olje v menjalniku ali naj menjalnik peljem pokazati še kam drugam, ko bo avto popravljen?
Želel bi, da je avto še vozen naslednja tri leta -> res pa je, da ne vem kaj/kdaj je bilo do sedaj zamenjano razen olja/filtra in velikega servisa!
Hvala za predloge…
Zanima me nasvet glede omenjenega avtomobila:
Peugeot 1007
Letnik: 2006
Motor: 1.4
Menjalnik: Tiptronik
Avto ima prevoženih cca 140kkm in je sklopka čisto zružila tako, da se kadi izpod motornega pokrova (tudi v prestavi N). Serviser je rekel, da bo zamenjal samo sklopko. Kako je z menjavo vztrajnika? (prebral sem, da se bi naj zadeva menjala vedno v kompletu) - > da bi naj bilo tako bolje…če hočeš imeti dlje časa mir...
Avto ima avtomatski/robotiziran menjalnik. V le teh bi se naj menjalo tudi olje v menjalniku na določeno število kilometrov (še ni bilo nikoli). Ker baje to ni klasičen avtomatik, to baje naj ne bi bilo potrebno?
Naj zamenjam še olje v menjalniku ali naj menjalnik peljem pokazati še kam drugam, ko bo avto popravljen?
Želel bi, da je avto še vozen naslednja tri leta -> res pa je, da ne vem kaj/kdaj je bilo do sedaj zamenjano razen olja/filtra in velikega servisa!
Hvala za predloge…